Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 692 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47
Bushmanovo STÍhačka 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1141
Bydliště: Šumperk/Ostrava
no ono to tak není úplně pravda. Je tam nastavený určitý tlak, do kterého se to nijak nerozděluje a jde stejný tlak jak dopředu tak dozadu. Po překonání toho tlaku, se jakoby zavře zadek (a drží ten tlak), a zvyšuje se tlak jenom na přední brzdy. Takže to neni 70:30 stabilně, ale prostě se to dynamicky zvětšuje od 30:30 po těch 70:30 podle toho jak moc tlačíš na pedál.

A pokud na dálnicích se hodně dobržďuje jenom lehce, tak to může sežrat ty zadní desky trošku dřív, protože se dá očekávat, že budou měkčí oproti předním, protože se na nich nečeká taková zátěž.

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


stř zář 16, 2020 2:57 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2384
Tak to jsem nevedel.
Pak by bylo naopak logicke, ze zadek odejde driv, protoze zadni desky jsou mensi.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)


stř zář 16, 2020 4:14 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 692 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: