Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forester SG5, 2.0, manuál, 2005 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34926
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Zbyňku mechanicky odstranit rez, pasivovat odrezovačem, natřít kvalitní základovkou, epoxid nebo polyuretan a ořetřit nástřikem na podvozky.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon srp 31, 2020 7:08 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 866
Bydliště: okres Česká Lípa
Mechanicky není co odstraňovat, jen jsou stopy po rezavé vodě vyteklé ze spojů, nebo děr plechů vevnitř.
Podle mě také je jediná šance pasivovat to chemií a po vyndání tlumiče najít poškození venkovního nástřiku, oloupat a zamatlat to znova...

Co ty zblázněný kontrolky? Nikdo se s tím nesetkal? Obřas za deště kape na pedály, neví se kudy?

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,
synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


úte zář 01, 2020 10:12 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34926
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, tak to tak udělej.

S kontrolkama neporadím.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte zář 01, 2020 11:30 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 13005
Bydliště: Valašsko
ok1mpx píše:
Mechanicky není co odstraňovat, jen jsou stopy po rezavé vodě vyteklé ze spojů, nebo děr plechů vevnitř.
Podle mě také je jediná šance pasivovat to chemií a po vyndání tlumiče najít poškození venkovního nástřiku, oloupat a zamatlat to znova...

Co ty zblázněný kontrolky? Nikdo se s tím nesetkal? Obřas za deště kape na pedály, neví se kudy?

Hm, taky mě teklo na pedály, kecal bych už na který, či na který víc, ale tj úplně jedno, ono si to stejně u tebe ve finiši může stéct jinudy. Voda se hromadila na té plast příčce jak je v ní zásuvka obd2, pak to šlo luxusně přímo do boty.
Ovšem jen někdy a jen po příval deštích, hlavně když byl lesník spíš čumákem nahoru, třeba i mírně. Tak to pak steklo a ustalo, za jízdy to neudělalo už pak nikdy. Vyčištěn prostor pod torpédem (plast u stěračů), total zasraný. Pak OK, pak překvapivě ještě jednou a včil už rok zatím klid. Možná je některá ucpávka dodnes horší, přes ní to šlo, když voda neměla kudy odtéct, odtok přeplněn... ale to jen střílím, nevím.
Kontrolky to sice nerožlo, ale i tak to není zrovna pohodlné :-)
Edit: jak to tak bývá, tak počítám, že po dnešních přívalech ráno budou mokré sandálE- moje :-/ :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte zář 01, 2020 7:43 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 15, 2020 9:06 pm
Příspěvky: 183
Bydliště: Holomóc
ok1mpx píše:
360 400: Máme tlumiče a kosti a gumy stabilizátoru. Tlumiče se budou měnit, až bude sucho a půjdou při tom ošetřit domečky, dovnitř už začíná prosakovat rez. Jaký že je nejlepší postup, když to ještě není sežrané tak, aby se muselo vařit a plátovat???


Mám to asi podobně chycený že to není ještě "vevnitř" . Mě přesně tohle čeká o víkendu :-) . Vše mám už objednáno tak uvidím jak to bude. Obrousit co půjde a tam kde je to rezavé potom jsem volil nějaký ověřený stabilizátor rzi (Rodexol) který by měl udělat svoji práci co nejlépe aby tam ten podběh co nejdéle byl :-D. Protože né všude se člověk dokonale dostane hlavně do těch mezírek. A potom natřít polyuretanovou barvou místa kde to bylo broušený a následně zapatlat celej podběh nějakým bodyčkem jestli počkáš do pondělí možná to budu mít ve svém vláknu i s fotkama :-D

_________________
Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw


úte zář 01, 2020 8:18 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 866
Bydliště: okres Česká Lípa
V neděli po Bělé s velkou námahou vyměněn rozdrbaný spodní čep pravého ramene. Říkal jsem si, že to půjde lépe, než na klukově BR, že jsem ho už měnil, že tam nebude závit v těhlici a tak zlomení šroubu nevadí. Asi jsem si to spletl s jiným Forejskem, tenhle to měl originál. A šroub se zlomil hned za hlavou, takže jsem jej musel odvrtávat celý. A musím přiznat, jde to pěkně na houby, protože není podle čeho vrták vést. A hlavně pak vůbec nešel z těhlice.
Po týdnu ježdění něco stále cvakalo, tak jsem se bál, že se to nepovedené odvrtání podepsalo na poloze jistícího šroubu vůči čepu a cvaká čep v těhlici. Naštěstí stačilo dotáhnout více kosti, měněné před týdnem. Nezná někdo momenty pro takové věci? Nebo alespoň doporučení pro různé závity a stoupání? K čemu je momenťák, když nevím, co na něm nastavit :-/

Zdivočelé kontrolky: po studiu schematu jsem rozhýbal konektor ABS a vyměnil jeho zemnící šroub, byl tak orezlý, že na něho nezabíral 10ka ořech. Zatím 200km klid. Jen jsem měl pocit, že mi v jednom momentě zamrzly ručičky na tachometru a otáčkoměru, ale bylo to na dálnici v počínající zácpě, tak jsem měl jiné starosti.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,
synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


úte zář 15, 2020 10:32 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5989
Bydliště: Praha
Když jsi koukal na schemata, tak v tom servisním manuálu jsou i ty dotahovací momenty.
Dotahovací moment na odvrtanou těhlici a šroub s matkou jsem si odvodil sám. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte zář 15, 2020 10:42 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 866
Bydliště: okres Česká Lípa
Hmm, Dík za nakopnutí. Výměnu kostí mě opravdu nenapadlo hledat v servisním manuálu. Tak mě to donutilo, ale bohužel "Nm" hledat nejde, to to najde mnoho slov. Slova Stabiliser ani Stabilisator manuál neobsahuje a i protože právě teď dávám dokupy montážní linku na výrobu kostí, tak vím, že španělsky i anglicky je to LINK, tak podle tohoto jsem to v tom mém manuálu taky nenašel.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,
synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


úte zář 15, 2020 11:02 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5989
Bydliště: Praha
Najít to jde krásně:
Příloha:
kost.jpg
kost.jpg [ 195.91 KiB | Zobrazeno 153 krát ]

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte zář 15, 2020 11:11 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1614
Bydliště: Krupka u Teplic
Zbyňku na ten šroub v těhlici jsem okoukal postup na youtube. Rázový utahovák, wd40, hodně nahřát, trochu povolit, zase dotáhnout, zase nahřát, zase wd40 a takhle dokola až celej šroub vyleze :-)

Je to hezky vidět v přiloženém video od času 4:00



stř zář 16, 2020 6:49 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5989
Bydliště: Praha
Jenže na tom videu to nemá skoro rezavé. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 16, 2020 10:21 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1614
Bydliště: Krupka u Teplic
Tak šlo o ukázku principu. V minulém videu se ho lidé ptali, jak to řeší, když je to fest zarezlé. Ale samozřejmě nevím, jak moc je to funkční postup. Dělal jsem to jen jednou podle tohoto videa a vyndal jsou šroub vcelku a to se mu moc nechtělo :-).


stř zář 16, 2020 11:57 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: