Compiho Žabák 3.6R USDM
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Compiho Žabák 3.6R USDM
Zdravím všechny čtenáře, toto téma bude patřit mému druhému autu. - Subaru Outback 3.6R USA verze zvanému Žabák dle jeho krásné "Cypress Green Pearl" barvy.
Jak jsem již psal v tématu Outback 3.6 zkušenosti s provozem, tak pořizovací cena 159tis odpovídala stavu auta což při konkurenčních nabídkách atakujících 300tis znamená moc a moc práce.
Jednoho krásného a smutného večera(úterý) mi táta (ok1mpx) poslal zajímavý inzerát, jako dělá vcelku pravidelně a já se vskutku zamiloval. Je to něco, co není obvyklé v suprové barvě a s velkým motorem, což jsem prostě musel mít. Téměř okamžitě jsem začal komunikovat s prodejcem a v pátek se chtěl jel na auto podívat. Původně bylo auto za 179 tis se vším všudy, přihlášení atpd. Ale z prodejce ve čtvrtek vylezlo, že se mu nepovedlo kvůli neevropským homologacím protlačit auto přes STK a že ho nechá za 159 tis s tím, že přihlašovací maraton bude stát cca 20tis.
V pátek jsem tam tedy nakonec jel, auto vypadalo v hrozném stavu kosmetika kolem dokola, sem tam nějaká liška a odřený nárazník. Nakonec jsme si "plácnuli", protože už v té chvíli jsem byl prostě zamilovanej do té barvy a toho oplastování. Chtěl jsem vyjednávat o ceně a dostat ho ještě trošku níž, ale následně mi ukázal konverzaci na whatsuppu s původním majitelem, kde bylo vidět, že to dovezl za nějakých 5500E + cesta a práce s inzerováním, nepovedená stk a další bláblá.
V pondělí jsem nakonec jel tedy pro auto. V autě byla slyšet ložiska (údajně zadní) a mlátily spodní čepy, jinak suprové svezení rohlík od ucha k uchu. Po cca 30km se rozsvítila tajuplná kontrolka, kterou jsem z žádného jiného auta, které jsem řidil neznal, tak jsem zastavil a začal googlit. Díky bohu to byl tlak v pneumatikách, takže jsem pokračoval a na první pumpě, kde to šlo jsem dofouknul a kontrolka po cca 10 minutách jízdy zhasnula.
Jak jsem již psal v tématu Outback 3.6 zkušenosti s provozem, tak pořizovací cena 159tis odpovídala stavu auta což při konkurenčních nabídkách atakujících 300tis znamená moc a moc práce.
Jednoho krásného a smutného večera(úterý) mi táta (ok1mpx) poslal zajímavý inzerát, jako dělá vcelku pravidelně a já se vskutku zamiloval. Je to něco, co není obvyklé v suprové barvě a s velkým motorem, což jsem prostě musel mít. Téměř okamžitě jsem začal komunikovat s prodejcem a v pátek se chtěl jel na auto podívat. Původně bylo auto za 179 tis se vším všudy, přihlášení atpd. Ale z prodejce ve čtvrtek vylezlo, že se mu nepovedlo kvůli neevropským homologacím protlačit auto přes STK a že ho nechá za 159 tis s tím, že přihlašovací maraton bude stát cca 20tis.
V pátek jsem tam tedy nakonec jel, auto vypadalo v hrozném stavu kosmetika kolem dokola, sem tam nějaká liška a odřený nárazník. Nakonec jsme si "plácnuli", protože už v té chvíli jsem byl prostě zamilovanej do té barvy a toho oplastování. Chtěl jsem vyjednávat o ceně a dostat ho ještě trošku níž, ale následně mi ukázal konverzaci na whatsuppu s původním majitelem, kde bylo vidět, že to dovezl za nějakých 5500E + cesta a práce s inzerováním, nepovedená stk a další bláblá.
V pondělí jsem nakonec jel tedy pro auto. V autě byla slyšet ložiska (údajně zadní) a mlátily spodní čepy, jinak suprové svezení rohlík od ucha k uchu. Po cca 30km se rozsvítila tajuplná kontrolka, kterou jsem z žádného jiného auta, které jsem řidil neznal, tak jsem zastavil a začal googlit. Díky bohu to byl tlak v pneumatikách, takže jsem pokračoval a na první pumpě, kde to šlo jsem dofouknul a kontrolka po cca 10 minutách jízdy zhasnula.
Naposledy upravil(a) Compi dne úte říj 06, 2020 1:13 pm, celkem upraveno 1 x.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Tak to je krasavec. At dela jen a jen radost. Na kazdem aute je vzdy nejaka prace
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14862
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Zatím příběh s otevřeným koncem, těším se na další díly
Hezký auto. Tak ať dělá radost a s nástrahami ať se dobře popereš!
Hezký auto. Tak ať dělá radost a s nástrahami ať se dobře popereš!
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Hned v úterý jsem předal auto pánovi z usa auta. Který za domluvených 20 tis udělá dekru, dovozovou stk, dopíše vše do TP apod. K mému překvapení když mi večer vrátil auto, tak ložiska a čepy byly slyšet ještě více a byla prázdná nádrž. Na dovozovou stk jel až někam k Brnu, kde údajně za ložiska, čepy, neseříditelnost PP světlometu a rosení motoru olejem musel dát technikovi na pivo, abych tam nemusel znovu, náklady + 2tis. Teď nevím, zda je úplně dobré to sem psát, ale chci se podělit o zkušenost.
Nuž moc jsem neremcal a jel natankovat již mojí druhou nádrž. Den poté jsem zjistil, že na té STK pravděpodobně urvali vrchní kryt motoru a tím, že tam plandal, tak upadl z něj emblem, takže plastový dekl prozatím odstraněn . Následující týden jsem dostal SPZ, malý TP a kopii velkého TP, kde ještě nebyly zapsané výjimky, které prý dodělá následující týden.
Aktuální info mám, že příští týden bude pán v Praze a může mi ho předat, nebo, že ho pošle poštou hned. Vybral jsem možnost předání z ruky do ruky, abych to mohl když tak reklamovat.
Další rána byla, že to vyřizoval ve Frýdku Místku, takže jsem dostal SPZ 2TA 1317. Snad mi to v té Praze nikdo neodrbe, kvůli tomu, že mám Ostravské SPZ.
Mimojiné u papírů k autu byl také originál letáčku od prodejce Subaru v USA.
Nuž moc jsem neremcal a jel natankovat již mojí druhou nádrž. Den poté jsem zjistil, že na té STK pravděpodobně urvali vrchní kryt motoru a tím, že tam plandal, tak upadl z něj emblem, takže plastový dekl prozatím odstraněn . Následující týden jsem dostal SPZ, malý TP a kopii velkého TP, kde ještě nebyly zapsané výjimky, které prý dodělá následující týden.
Aktuální info mám, že příští týden bude pán v Praze a může mi ho předat, nebo, že ho pošle poštou hned. Vybral jsem možnost předání z ruky do ruky, abych to mohl když tak reklamovat.
Další rána byla, že to vyřizoval ve Frýdku Místku, takže jsem dostal SPZ 2TA 1317. Snad mi to v té Praze nikdo neodrbe, kvůli tomu, že mám Ostravské SPZ.
Mimojiné u papírů k autu byl také originál letáčku od prodejce Subaru v USA.
Naposledy upravil(a) Compi dne stř zář 16, 2020 12:48 pm, celkem upraveno 1 x.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Díky, no bude to pořádná rvačka, viz další díly.Tapan píše:Zatím příběh s otevřeným koncem, těším se na další díly
Hezký auto. Tak ať dělá radost a s nástrahami ať se dobře popereš!
Díky, radost dělá, ale trápení s ním je také. Práce je na každém autě, ale přeci jenom úpravy jsou lepší než opravy.nothink píše:Tak to je krasavec. At dela jen a jen radost. Na kazdem aute je vzdy nejaka prace
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Není třeba se pozastavovat nad tím, kde co prošlo, důležitý je výsledek.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Zde snímky největší koroze, se kterou jsem se seznámil při koupi a snad největší liškoidní bolest tohoto auta.
Ještě než jsem dostal SPZtky, tak jsem vytáhl Žabáka na Javorskou s tím, že už mám objednané spodní kulové čepy přední nápravy, že je vyměním, ať můžu co nejdřív jen tankovat a měnit olej a neposlouchat bouchání, hučení apod.
Okamžitě jsem musel porovnat s Votesánkem. A pak jsem se tedy dal do výměny těch čepů.
Naprosto klasická bolest snad všech subárek, minimálně těch, co mi prošla rukama. Šroub, co drží stáhnutej čep v těhlici, se zlomil. Na levé i na pravé straně. Tatínek (ok1mpx) mi u toho asistoval a pomohl mi úspěšně zbytky šroubů odvrtat a pak jsme si dokonce vyměnili pozice a já mu šel namontovat na jeho Červené SG PP kost stabilizátoru mezitím, co se snažil vytlouct můj PP spodní čep.
Takto vypadaly oba čepy po vyndání a téměř takhle před vyndáním. Po výměně se projev auta za jízdy výrazně zlepšil.
Už nevím z jakého důvodu jsem původně lezl do rezervy, ale při té příležitosti jsem chtěl zkontrolovat uložení zadních tlumičů, které na předchozích generacích ať už OTB,Imprez nebo Foresterů byly často katastrofální a zde bude asi taky hodně ošetřovatelské práce. Zatím zakápnuto moderní formou rezistinu a jednoho krásného dne se na to musí kouknout do detailu.
Nějak si začínám myslet, že původní myšlenka koupit "pouze" 10 let starý auto, protože na tom nebude tolik práce jako na 20 let starým autě, je mylná.
Nuž uvidíme co s tím půjde dělat, ale teď se chci hlavně soustředit na to co vyloženě jezdí, ale před zimou se to musí minimálně ošetřit.Ještě než jsem dostal SPZtky, tak jsem vytáhl Žabáka na Javorskou s tím, že už mám objednané spodní kulové čepy přední nápravy, že je vyměním, ať můžu co nejdřív jen tankovat a měnit olej a neposlouchat bouchání, hučení apod.
Okamžitě jsem musel porovnat s Votesánkem. A pak jsem se tedy dal do výměny těch čepů.
Naprosto klasická bolest snad všech subárek, minimálně těch, co mi prošla rukama. Šroub, co drží stáhnutej čep v těhlici, se zlomil. Na levé i na pravé straně. Tatínek (ok1mpx) mi u toho asistoval a pomohl mi úspěšně zbytky šroubů odvrtat a pak jsme si dokonce vyměnili pozice a já mu šel namontovat na jeho Červené SG PP kost stabilizátoru mezitím, co se snažil vytlouct můj PP spodní čep.
Takto vypadaly oba čepy po vyndání a téměř takhle před vyndáním. Po výměně se projev auta za jízdy výrazně zlepšil.
Už nevím z jakého důvodu jsem původně lezl do rezervy, ale při té příležitosti jsem chtěl zkontrolovat uložení zadních tlumičů, které na předchozích generacích ať už OTB,Imprez nebo Foresterů byly často katastrofální a zde bude asi taky hodně ošetřovatelské práce. Zatím zakápnuto moderní formou rezistinu a jednoho krásného dne se na to musí kouknout do detailu.
Nějak si začínám myslet, že původní myšlenka koupit "pouze" 10 let starý auto, protože na tom nebude tolik práce jako na 20 let starým autě, je mylná.
Naposledy upravil(a) Compi dne stř zář 16, 2020 10:15 pm, celkem upraveno 1 x.
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
- Compi
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon črc 02, 2018 9:32 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: Žandov, Velká Javorská
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
A teď něco příjemnějšího než jen rozebírání a opravování. Po opravě čepů jsem si troufl do velmi soft terénu, abych ho pořádně vyzkoušel, jak vlastně funguje. Zde tedy pár krásných fotek z mého tripu okolo komína po našich kopcích.
Zde stojím na Havraním vrchu, dole pod kopcem je obec Podlesí a Horní Police. Toto je Foceno z druhé strany směrem k domovské obci Velká Javorská. Tady je to směrem k rozhledně Strážný vrch, test nájezdového úhlu a věřte nebo ne, dvojkolky tohle nedaj. :D Žabák s naprostou lehkostí. Výjezd na rozhlednu (Docela jsem se bál, že vystoupím a auto sklouzne potom blátě dolů) :D Poté cesta zpět na základnu trošku jinou cestou
Zde stojím na Havraním vrchu, dole pod kopcem je obec Podlesí a Horní Police. Toto je Foceno z druhé strany směrem k domovské obci Velká Javorská. Tady je to směrem k rozhledně Strážný vrch, test nájezdového úhlu a věřte nebo ne, dvojkolky tohle nedaj. :D Žabák s naprostou lehkostí. Výjezd na rozhlednu (Docela jsem se bál, že vystoupím a auto sklouzne potom blátě dolů) :D Poté cesta zpět na základnu trošku jinou cestou
"Žabák" Outback 3,6R USDM 2010 - Daily
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
"Otík" Legacy Outback 2,5 USDM 1996 - Depozit, čeká na opravu
"Stříbrňák" Forester 2,0 1997 - Depozit, offroad projekt
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Ta barva je boží. A s tím motorem..pecka. Ale ta rez..to snad už dělaj z plechovek od paštik, ne? To ani můj 14ti letej forejs takhle nerezne. Tak snad to půjde vše pořešit a bude dělat radost.
Odesláno z mého LM-V405 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LM-V405 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- imagiag
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 384
- Registrován: úte srp 23, 2011 2:30 pm
- Jméno a příjmení: Petr Vlk
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
muzu se zeptat proc to ma tyhle zvlastni znacky?
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
ta koroze je teda hrozna, treba v tom kufru se obavam ze sroubovakem by si projel skrz. ale snad to tak nebude. to na prvni pohled i moje wrx bylo jak z fabriky, na druhej uz teda nee
az odstrojis plasty, jsem zvedavej co se objevi, kdyz uz ty drzaky maj lisku jako krava.
jinak teda drzim palec at to das dokupy a dela radost, i kdyz zrovna tahle generace je pro me ta nejosklivejsi nicmene barva to trochu vylepsuje
az odstrojis plasty, jsem zvedavej co se objevi, kdyz uz ty drzaky maj lisku jako krava.
jinak teda drzim palec at to das dokupy a dela radost, i kdyz zrovna tahle generace je pro me ta nejosklivejsi nicmene barva to trochu vylepsuje
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49202
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
To auto muselo mít těžkej život, protože takováhle koroze u relativně mladýho auta není normální ani u Subaru. Ale rozhodně stojí za to to dát dokupy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
nebylo utopený ?
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1346
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
Já začínám mít dojem, že to při převozu zpoza Velké Louže v ní vymáchali. To není možné, aby se všechny šrouby na podvozku nedaly povolit a lámaly se. Včetně stavu těch ložisek
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1281
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Compiho Žabák 3.6R USDM
stat Illinois je notoricky znamy solenim silnic... tak jestli to je duvod..
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17