Milosovo SJ
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
No je to ta levnější. Dražší by byla přes 50.tis. Ale půjdu s tím na kontrolu (jestli to drží tak jak má) a poptám se na drobné opravy - zbytky leštění větvičkami .
Ale zatím na tom není nic moc vidět - mimo rýhy, kterou tam snad někdo udělal nožem .
Ale zatím na tom není nic moc vidět - mimo rýhy, kterou tam snad někdo udělal nožem .
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Patří do malých proher?
Koupil jsem si ofuky na okna originál - po rozbalení jsem zjistil, že to je asi na Outback - mj. na zadní okna jsou o cca 20cm delší..
Takže zítra reklamace
Koupil jsem si ofuky na okna originál - po rozbalení jsem zjistil, že to je asi na Outback - mj. na zadní okna jsou o cca 20cm delší..
Takže zítra reklamace
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Re: Milosovo SJ
Ahoj, kde sis nechal udělat ty nástřiky všeho, co to stálo, a jaký udělali dojem? díkymilosv píše: Dále jsem nechal ošetřit podvozek:
odstroj.jpg
nastrik.jpg
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Ahoj, mám mechoša v Rajhradě. Servisuje mi SH, servisoval i SG. Vzhledem že o tom nemám ánunk, nechal jsem to na něm. Zároveň se domluvil v CaK ohledně záruky, takže v klidu. Cenu bych musel zjistit, dělal toho víc, ale bylo to nějak 10 - 12 tis.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Ještě pro zajímavost, našel jsem foto z lepení folie:
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Sice to je vlákno k SJ ale kam s tím jinam..., SJ je pořád v "záběhu" - bude mít jen 50 000 km.
Absolvovali jsme miniexpedici do Polska s kamarády šotouši v SH.
Byl to sice jen prodloužený víkend, ale přesto byl krásný. Bohužel, naši severní sousedé vůbec neoplývají pohostinností a vstřícností, až na drobné výjimky. Je to tu jak před třiceti roky - vše je zakázané - vjezd, vstup, focení...
Přesto drobné fotečky z rašeliniště a pískovny.
Krásné koupání v pískovně (zakázáno ) Houby rostly všude: Naše slabost - úzkokolejka a pára S úchylkou související rašeliniště: Shora je opravdu krásné: No a po cestě mi SH ukázalo pěknou cifru:
Absolvovali jsme miniexpedici do Polska s kamarády šotouši v SH.
Byl to sice jen prodloužený víkend, ale přesto byl krásný. Bohužel, naši severní sousedé vůbec neoplývají pohostinností a vstřícností, až na drobné výjimky. Je to tu jak před třiceti roky - vše je zakázané - vjezd, vstup, focení...
Přesto drobné fotečky z rašeliniště a pískovny.
Krásné koupání v pískovně (zakázáno ) Houby rostly všude: Naše slabost - úzkokolejka a pára S úchylkou související rašeliniště: Shora je opravdu krásné: No a po cestě mi SH ukázalo pěknou cifru:
Naposledy upravil(a) milosv dne stř zář 16, 2020 12:54 am, celkem upraveno 1 x.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milosovo SJ
Miloši jak souviselo to rašeliniště ? Vozili tu rašelinu tou úzkokolejkou ?
Ty parničky jsou parádní !!
A ten buldozer je tam jako kulisa, nebo něco dělal ?
Ty parničky jsou parádní !!
A ten buldozer je tam jako kulisa, nebo něco dělal ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Jak jsem psal - všude nás vyháněli, takže vlastní těžbu jsme zde neviděli.
Pro představu:
Takto vypadá areál současné těžby (obdélník), cca 4km odsud je vlastní zpracování a pytlování rašeliny Celá zalesněná plocha jsou rašeliniště: Doprava po rašeliništi od místa těžby ke zpracování je realizována úzkokolejkou: člověk se nestačí divit, po čem ty vláčky projedou Vlastní zpracování je triviální, z vagonku se rašelina prožene přes mlýnek, napytluje, naváží a expeduje: Na sběrném místě na rašeliništi mají 2ks pásových traktorů, nakladač - bagr a sběrný vůz: Vzhledem k rozbahněnosti jsem po strojích moc neběhal, ale detailní pohledy mám z Ukrajiny. V Pobaltí probíhá sběr všude stejně včetně vybavení.
Sběrný vůz: Řezačka rašeliny: Technologie sběru rašeliny je jednoduchá. Traktor táhne řezačku, kterou se seřízne cca 2cm rašeliny z plochy. Po jejím uschnutí se sebere samosběrným vozem a vysype na hromadu, odkud se naloží na vagonky a odveze k dalšímu zpracování. Přiložené video mám z Ukrajiny, proto navíc korečkovým pásem hrnou rašelinu na velké hromady tak, aby se jednodušeji nakládala k odvozu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DqVuXS4SGII[/youtube]
Pro představu:
Takto vypadá areál současné těžby (obdélník), cca 4km odsud je vlastní zpracování a pytlování rašeliny Celá zalesněná plocha jsou rašeliniště: Doprava po rašeliništi od místa těžby ke zpracování je realizována úzkokolejkou: člověk se nestačí divit, po čem ty vláčky projedou Vlastní zpracování je triviální, z vagonku se rašelina prožene přes mlýnek, napytluje, naváží a expeduje: Na sběrném místě na rašeliništi mají 2ks pásových traktorů, nakladač - bagr a sběrný vůz: Vzhledem k rozbahněnosti jsem po strojích moc neběhal, ale detailní pohledy mám z Ukrajiny. V Pobaltí probíhá sběr všude stejně včetně vybavení.
Sběrný vůz: Řezačka rašeliny: Technologie sběru rašeliny je jednoduchá. Traktor táhne řezačku, kterou se seřízne cca 2cm rašeliny z plochy. Po jejím uschnutí se sebere samosběrným vozem a vysype na hromadu, odkud se naloží na vagonky a odveze k dalšímu zpracování. Přiložené video mám z Ukrajiny, proto navíc korečkovým pásem hrnou rašelinu na velké hromady tak, aby se jednodušeji nakládala k odvozu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DqVuXS4SGII[/youtube]
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milosovo SJ
Aha, to je zajímavý. To jsou teda hajzlové, že vás vyháněli. Oni Poláci nejsou zrovna etalon přívětivosti, co ?
edit: Já reagoval na začátek toho příspěvku a mezitím se objevila ta Ukrajina. To je teda zajímavý, ty záběry z Ukrajiny. To vypadá jak záběry z MadMaxe.
edit: Já reagoval na začátek toho příspěvku a mezitím se objevila ta Ukrajina. To je teda zajímavý, ty záběry z Ukrajiny. To vypadá jak záběry z MadMaxe.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Omega23
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 753
- Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
- Bydliště: Budweis Kančíkov
Re: Milosovo SJ
Na rašeliništi u Světlíku (je to za Č.Krumlovem) se těží úplně stejnými stroji a tahají je asi i stejné buldozery.
__________________
Forester 2.0D SJ 2015
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Forester 2.0D SJ 2015
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
S těma Polákama a jejich vstřícností to je přesný, zlatý Balkán. Taky to bývalo Německo, však tu jsou i dvojjazyčné názvy obcí..
V Pobaltí včetně Polska se rašelina těží celkem v malém, použití je na výrobu zahradnických substrátů, případně hnojiva.
Ta těžba rašeliny je v porovnání s Ukrajinou kapesní.
Zato na Ukrajině a v Rusku je těžba ve velkém, většinou jde o výrobu briket na pálení.
Odpovídá to životní úrovni, kilo rašeliny na pálení je výrazně levnější než substráty a hnojiva.
V Pobaltí včetně Polska se rašelina těží celkem v malém, použití je na výrobu zahradnických substrátů, případně hnojiva.
Ta těžba rašeliny je v porovnání s Ukrajinou kapesní.
Zato na Ukrajině a v Rusku je těžba ve velkém, většinou jde o výrobu briket na pálení.
Odpovídá to životní úrovni, kilo rašeliny na pálení je výrazně levnější než substráty a hnojiva.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
Po dlouhé době je na čase dodat další report o soužití s SJ.
Forejsek najel 100 000 km.
Až na "drobné" závady spokojenost.
Závady:
Naťuknul jsem reklamaci orig. ofuků - že byl špatný rozměr. No servisák mě umyl, že je vše OK. No, bylo. Ono se totiž originál ofuky nasazují jinak než Made in Poland . No co už.
Udělátko na Start -stop byla také story. Reklamoval jsem to 4x. Nejdřív vyměnili kus. Nový nainstalovali a... pořád nefunkční.
Tak se znovu objednat a další pokus. Zajeli na dílnu a po půlhodině - tady to máte, je to OK. Vyjel jsem z vrat a .... totéž. Tak jsem to otočil, reklamoval. Kroutili nad tím hlavou, že to zjistí a dají mi vědět. NAŠTĚSTÍ se objevil človíček z prodejny, poslechl si problém, dejte to sem, zajel na dílnu, za 10.min. - tady to máte, je to OK. A bylo. Blbě zapojený. Chjo.
Drnčení z prostoru, asi, střešního okna nebo eyesight reklamováno ještě 2x. Výsledek? Drnčí pořád a od mechoša zasraný tapec od černejch zaolejovanejch ruk. Chjo. Jak skončí záruka jedu s tím k dvornímu mechošovi do Rajhradu. Už ať to je.....
Těsně před vypršením základní záruky mi praskla konstrukce opěradla sedadla řidiče.
Naštěstí to tedy prošlo na záruku. Výměna opěradla včetně pěnové výplně. Při převzetí jsem reklamoval - pěnová výplň byla blbě nasazená a navíc se mechošovi povedlo protrhnout potah. Takže reklamace reklamace....
Možná jsem divný, ale od opravy se mi nesedí tak dobře, jako v novém. Ale možná si to jen sugeruju.
Zatím poslední závada se začala projevovat na cca 85 000 km. Postupně, nejdřív u studeného vozu, ale postupně i u zahřátého auta začal na volnoběh drnčet zadní díl výfuku. Chtěl jsem to opravit na prodlouženou záruku ale v servisu mě vyfakovali. Oprava cca 8 - 9 tis. Kč. Tak jsem zajel ke svému mechošovi, ať se na to podívá. Ano, zadní díl tlumiče je opravdu lehoulince prohnutý. Nevím že bych to někde promáčkl, ani minimálně odřený není. Výrobní vada nebo? Kdo ví.. Mechoš na to kouká, poslouchá, zkusí to přitlačit sem nebo tam a! "Nojo, to dřou pláště tlumiče o sebe, máte čas?" No, mám. "Tak moment". Vzal autí, zajel do dílny, za 5.min. vyjel a "Zkuste to, vyhodit 9.tis. můžete kdykoliv". No a zatím to "neprdí"
Jinak autí na 100 tis. sežralo 1,5 sady gum (1ks letní, 0,5 zimní). Dále 2x měněny brzdy včetně kotoučů. Asi eysight?
Olej klasicky co 15.tis, na 60.tis měněn olej v linartronicu a difech.
Možná to vyznívá, že jsem s autem nespokojený, ale opak je pravdou.
Nikdy jsem si nemyslel, že budu jezdit s automatem. Ale zvykl jsem si velmi rychle na pohodlí a plynulost lineartronicu. Jo, sice pokud chci jet, málem prošlápnu podlahu, motor ječí a auto skoro nic. Ale vlastně jsem přece jen postarší pán a nějaké bláznění už nepotřebuji a pohodová klidná jízda mi vyhovuje. A kam potřebuji odvézt, tam mě forejsek v pohodě doveze. Spotřeba lehce pod 9l/100. Na moje popojíždění v podstatě také v pohodě. A když jedu štreku, není problém jet pod 8l/100.
SJ zvenku vypadá o dost větší než SH, ale uvnitř to až takový rozdíl není. V mém provedení není sedadlo spolujezdce nastavitelné (tak jako v SH). V SJ sedí spolujezdec jak na rozhledně, v SH byl naopak jak v ponorce. Vlastnost která mě velmi udivila je to, že kufr je stejně velký, možná i menší než v SH. Ale police používaná místo roletky v kufru pasuje přesně jak do SJ tak do SH. Stejně tak podložky na spaní lze použít v obou autech.
Volba výbavy s eyesight byla dobrá volba. Adaptivní tempomat používám vlastně pořád, ve věčných kolonách okolo Brna je k nezaplacení. Naopak jízdu v pruzích zapínám jen pokud jedu štreku po dálnici.
Na co je si ale potřeba dát pozor! Před některými přechodovými ostrůvky nebo úzkými zatáčkami v zastavěné obci má občas chuť panicky brzdit. Ale pokud s tím člověk počítá, tak to nohou na plynu přetlačím.
Jízdní vlastnosti má ale SJ výrazně lepší než SH. Určitě sedí líp, péruje dobře ale je tvrdší a není tak uhoupané. Jen mě mrzí, že se nedoporučuje přestavba na LPG.
Jo a ti servisoví umělci jsou z CaK Brno......
Forejsek najel 100 000 km.
Až na "drobné" závady spokojenost.
Závady:
Naťuknul jsem reklamaci orig. ofuků - že byl špatný rozměr. No servisák mě umyl, že je vše OK. No, bylo. Ono se totiž originál ofuky nasazují jinak než Made in Poland . No co už.
Udělátko na Start -stop byla také story. Reklamoval jsem to 4x. Nejdřív vyměnili kus. Nový nainstalovali a... pořád nefunkční.
Tak se znovu objednat a další pokus. Zajeli na dílnu a po půlhodině - tady to máte, je to OK. Vyjel jsem z vrat a .... totéž. Tak jsem to otočil, reklamoval. Kroutili nad tím hlavou, že to zjistí a dají mi vědět. NAŠTĚSTÍ se objevil človíček z prodejny, poslechl si problém, dejte to sem, zajel na dílnu, za 10.min. - tady to máte, je to OK. A bylo. Blbě zapojený. Chjo.
Drnčení z prostoru, asi, střešního okna nebo eyesight reklamováno ještě 2x. Výsledek? Drnčí pořád a od mechoša zasraný tapec od černejch zaolejovanejch ruk. Chjo. Jak skončí záruka jedu s tím k dvornímu mechošovi do Rajhradu. Už ať to je.....
Těsně před vypršením základní záruky mi praskla konstrukce opěradla sedadla řidiče.
Naštěstí to tedy prošlo na záruku. Výměna opěradla včetně pěnové výplně. Při převzetí jsem reklamoval - pěnová výplň byla blbě nasazená a navíc se mechošovi povedlo protrhnout potah. Takže reklamace reklamace....
Možná jsem divný, ale od opravy se mi nesedí tak dobře, jako v novém. Ale možná si to jen sugeruju.
Zatím poslední závada se začala projevovat na cca 85 000 km. Postupně, nejdřív u studeného vozu, ale postupně i u zahřátého auta začal na volnoběh drnčet zadní díl výfuku. Chtěl jsem to opravit na prodlouženou záruku ale v servisu mě vyfakovali. Oprava cca 8 - 9 tis. Kč. Tak jsem zajel ke svému mechošovi, ať se na to podívá. Ano, zadní díl tlumiče je opravdu lehoulince prohnutý. Nevím že bych to někde promáčkl, ani minimálně odřený není. Výrobní vada nebo? Kdo ví.. Mechoš na to kouká, poslouchá, zkusí to přitlačit sem nebo tam a! "Nojo, to dřou pláště tlumiče o sebe, máte čas?" No, mám. "Tak moment". Vzal autí, zajel do dílny, za 5.min. vyjel a "Zkuste to, vyhodit 9.tis. můžete kdykoliv". No a zatím to "neprdí"
Jinak autí na 100 tis. sežralo 1,5 sady gum (1ks letní, 0,5 zimní). Dále 2x měněny brzdy včetně kotoučů. Asi eysight?
Olej klasicky co 15.tis, na 60.tis měněn olej v linartronicu a difech.
Možná to vyznívá, že jsem s autem nespokojený, ale opak je pravdou.
Nikdy jsem si nemyslel, že budu jezdit s automatem. Ale zvykl jsem si velmi rychle na pohodlí a plynulost lineartronicu. Jo, sice pokud chci jet, málem prošlápnu podlahu, motor ječí a auto skoro nic. Ale vlastně jsem přece jen postarší pán a nějaké bláznění už nepotřebuji a pohodová klidná jízda mi vyhovuje. A kam potřebuji odvézt, tam mě forejsek v pohodě doveze. Spotřeba lehce pod 9l/100. Na moje popojíždění v podstatě také v pohodě. A když jedu štreku, není problém jet pod 8l/100.
SJ zvenku vypadá o dost větší než SH, ale uvnitř to až takový rozdíl není. V mém provedení není sedadlo spolujezdce nastavitelné (tak jako v SH). V SJ sedí spolujezdec jak na rozhledně, v SH byl naopak jak v ponorce. Vlastnost která mě velmi udivila je to, že kufr je stejně velký, možná i menší než v SH. Ale police používaná místo roletky v kufru pasuje přesně jak do SJ tak do SH. Stejně tak podložky na spaní lze použít v obou autech.
Volba výbavy s eyesight byla dobrá volba. Adaptivní tempomat používám vlastně pořád, ve věčných kolonách okolo Brna je k nezaplacení. Naopak jízdu v pruzích zapínám jen pokud jedu štreku po dálnici.
Na co je si ale potřeba dát pozor! Před některými přechodovými ostrůvky nebo úzkými zatáčkami v zastavěné obci má občas chuť panicky brzdit. Ale pokud s tím člověk počítá, tak to nohou na plynu přetlačím.
Jízdní vlastnosti má ale SJ výrazně lepší než SH. Určitě sedí líp, péruje dobře ale je tvrdší a není tak uhoupané. Jen mě mrzí, že se nedoporučuje přestavba na LPG.
Jo a ti servisoví umělci jsou z CaK Brno......
Naposledy upravil(a) milosv dne sob led 07, 2023 6:11 pm, celkem upraveno 1 x.
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- milosv
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1019
- Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
- Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
- Bydliště: Syrovice
Re: Milosovo SJ
SJ čko nás mj. dovezlo v r. 2020 na Slovensko:
A ještě jedna foto. Netušili jsme, že to může být v dnešní době inspirativní - pojízdná cirkulárka
Přijeli s tím cikáni - pardon Rómové No a letos s chlapci v Německu. Pod větrníkem:
V r. 2021 do Severní Makedonie:A ještě jedna foto. Netušili jsme, že to může být v dnešní době inspirativní - pojízdná cirkulárka
Přijeli s tím cikáni - pardon Rómové No a letos s chlapci v Německu. Pod větrníkem:
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18904
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Milosovo SJ
Parádní report!!!
Super, že jsi spokojený!
A jsem šťastný, že nejsem sám, komu praskla sedačka řidiče (ten rám)
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Super, že jsi spokojený!
A jsem šťastný, že nejsem sám, komu praskla sedačka řidiče (ten rám)
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milosovo SJ
To je dobře, že spokojenost převládá !!
Ta cirkulárka je boží !!
Ta cirkulárka je boží !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97