Traveller píše:Aha. Já myslel, že to počítá za několik posledních kilometrů nebo minut.
Dal by som ruku do ohna, ze to tak je. Dojazd sa meni priebezne dynamicky v nejakych intervaloch. Zatial som nevidel auto, co by to riesilo podla predch.nadrze, to ani nema ziadny vyznam. Quickly to ma nejake polamane
Po kazdom tankovani ale nulujem, tak neviem...
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 )
Já nuluji po každém tankování. Po 1 km naskočí průměrná spotřeba a dojezd. Dojezd se podle mne vypočítá podle předchozího stylu jízdy (nádrže, od posledního nulování) a za pár kilometrů to začne korigovat podle spotřeby od posledního vynulování.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
V tomto souhlasím s Danem. Také nuluji po každém tankování a výpočet dojezdu naskočí podle předchozího stylu jízdy a pak se to postupně přepočítává podle aktuální spotřeby. A dělá to jak Forester MY2014 tak toto XV.
Stejně si myslim, že ten rychloměr podměřuje tolik, že těch +5km je úplně v pohodě.
A spotřeba počítaná na spritmonitor.de zatím prvních 7 tankování je taky plus dvě až tři deci vyšší než na PP. Nuluju taky při každym tankování.
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Tak mladý pán dal trasu Liberec-Náchod -Liberec neb si jel zalítat na dědovo ultralightu a odpracovat na letišti nějaké ty hodiny a na palubním počítači přistál v Liberci se spotřebou 6,5 l/100. Já jsme s tím ještě pak jezdil po Liberci po nákupech a tak a vylezlo na 6,6 l/100. Zatím panuje značná s XV-éčkem spokojenost. .
Už i na EV režim zaparkuju. To auto nás prostě baví.
máme najeto něco málo přes 1500 km. Ten elektromotor pomáhá opravdu při rozjezdu z nuly. Ve vyšších rychlostech při akceleraci nemám pocit, že by "zabral". Je s tím jiný pocit z jízdy. Při ne ještě zahřátém motoru při prostém prošlápnutí plynu sice vyletí otáčky, ale převodovka zrovna nezrychluje, což člověk zmlsaný XTéčkem docela očekává. Na druhou stranu , kdy plynule tlačím plyn k podlaze tak jde poslušně za plynem a zrychluje. Raketa to není. Moje verze nemá S#.
Jízdní vlastnosti: Auto je na řízení velmi příjemné, perfektně drží stopu a ačkoli je stejně vysoké jako Forester tak do zatáček to vůbec není poznat. Řízení není přeposilované a podvozek velmi dobře žehlí nerovnosti.
Vypínání a startování motoru je naprosto autonomní , ale vůbec to není znát. Jen podle kontrolky a otáčkoměru na palubce. Jízda čistě na elektromotor je možná, když je motor ohřátý. Je tam vypínatelný zvuk jedoucí "tramvaje". Využívám to při parkování v podzemních garážích. Na rozdíl od Forestra s CVT, se tady díky vypínání motoru a spojce dá plachtit z kopce nebo jet na eletriku i při vyšších rychlostech. Kdyby tě zajímalo něco specifického tak se ptej. Můj dojem a pocity jsou veskrze kladné. Občas se i přetahujeme kdo bude řídit.
HAD píše:Tak síť do kufru koupená přes Wish, made in China samozřejmě, funguje skvěle. Bez nákladu trochu volnější, ale jak se tam dá nákup je to akorát.