emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49131
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od VDC »

Dušane to bude zřejmě nějaké médium, tištěné na něco, čemu se říká papír a vrchol popularity to zažilo někdy v minulém století
Jsem na tom úplně stejně. Text na papíru už jsem nečetl ani nepamatuju, natož cíleně a za peníze.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od emve »

Takže po necelých 2 měsících bez STI to vypadá na ukončení etapy "neřadí to", ale pokračování klasického JDM life (STI life, Evo life). Při koupi jsem byl upozorněn na horší synchron na 4. stupni, dostal jsem slevu 10 na opravu, jak se ukázalo při prvních jízdách, rychlejší řazení nedávala ani pětka. Nakonec to z faktury vypadá, že mám snad novou převodovku, ani jsem nepočítal, kolik je tam měněných kol, vidliček a nevím čeho všeho. :-D

Zároveň byla před smrtí i spojka, takže se faktura dostala na číslo 79.900 Kč. Takže takové menší upozornění pro zájemce o starší STI 2015, zahučet se dá nejen na motoru. :-D

Mě to zase tak netrápí, protože jsem auto koupil za hodně zajímavou cenu s ohledem na úpravy a teď jsem se dostal s nějakým servisem, novými pneu a touto akcí na dle mého názoru běžnou cenu. Nicméně mě to utvrdilo, že chci příští rok opustit EVO/STI life a začít R8 V10 life, který bude snad možná i levnější. :-D
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od námořník »

Tak o tom silně pochybuju :-) , ale cena pěkná :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od strider »

80 za prevodoku+spojku.. to je zase kageki prirazka? to uz by mozna nova vysla levneji ne

jinak tuhle psali o R8 life:
https://www.idnes.cz/plzen/zpravy/nehod ... -zpravy_vb
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od emve »

Tohle nebylo Kageki, ale Janoušek Motorsport (Štajf). Je to hodně, ale asi to sedí, Trávovi dělali jeden převod v AWD za cca 20, u Vašenda Motorsport mě nacenili jeden převod na 30. Nové co by vyšlo levněji ?? Převodovka určitě ne. Teď koukám do faktury, že se dělaly skoro všechny stupně. :-)

Celkem 6 synchronů, 4 kola převodů, přesuvníky, vidličky... a spojková sada.

Vůl se může zabít v jakémkoliv autě, R8 jinak platí za hodné auto, určitě to není žádný widowmaker, ale má 600 koní, takže to chce mít zapnutý mozek.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20601
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od námořník »

Já si říkal, že jsem ho tam viděl :-). Ale Janoušek Motorsport je někdo jinej. To je Jaroslav Janoušek z Krumlova. A dělá turba.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od Traveller »

Emve: Tráva nedal nic. 8-? Ale pojišťovna dala za Trávu cca 16.250 za komplet čtyřku. ;-D
Nicméně velkou spoustu z toho stála demontáž a montáž, což bylo u tebe asi podobné. Takže bych řekl, že kdybych dělal to samé co ty, tak to asi výjde o chlup levněji, ale moc velký rozdíl by v tom nebyl.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od Kolben »

74 me stala kompletni 6ti kvaltova prevodovka na GT Golfa fungl nova v autosalonu vcetne montaze, kdyz se rozlitla 6ka a celou ji zdemolovala po zaruce (bez spojky) . :-)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od Traveller »

To by mě docela zajímalo na kolik by vyšla komplet převodovka na STI?

A také by mě zajímalo..., teď asi dva tři roky zpátky šla nějaká speciální edice STI do Států, která měla kratší kvalty..., jestli by byla ta převodovka z nich kompatibilní s mým VA MY2016?!?
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5405
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od Kolben »

Dejve Herdousi, kolipa stoji STI prevodovka nova ????
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od zhor »

Traveller píše: A také by mě zajímalo..., teď asi dva tři roky zpátky šla nějaká speciální edice STI do Států, která měla kratší kvalty..., jestli by byla ta převodovka z nich kompatibilní s mým VA MY2016?!?
K čemu bys to potřeboval? Máš malou spotřebu na těch dálkových cestách? :-DDD
Samozřejmě bys musel mít set převodvky a diferáku, protože tam se myslím měnil stálý převod. Ale jinak ty převodovky jsou víceméně zaměnitelný u většiny Subaru.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11885
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od Traveller »

To jsem si jen tak pro sebe říkal, že je mi celkem k prdu, že to auto může jet 260km/h a že bych místo toho upřednostnil "živost". Podle mě by to mělo být citelně živější v rychlostech, které využívám.
Jinak mi to zas tolik nežere. Minulý víkend 240km / cca 40l PHM. Tam je prostě strašně znát, když se nejede úplně nakrev. Akceleraci využívám jak to jede, stran max. rychlosti mám určitý strop dle konkrétní situace na silnici (nejezdím úplně jak bezmozek), před zatáčkami plná brzda a před vesnicí to většinou nechávám trochu dojet..., myšleno tak, že to nedrtím do poslední vteřiny a pak plná brzda.
A když se jede takto, tak je spotřeba relativně rozumná, resp. přiměřená. ;-D ;-D ;-D
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
strider
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1279
Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
Jméno a příjmení: Jakub D.

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od strider »

zhor píše:
K čemu bys to potřeboval? Máš malou spotřebu na těch dálkových cestách?
Samozřejmě bys musel mít set převodvky a diferáku, protože tam se myslím měnil stálý převod. Ale jinak ty převodovky jsou víceméně zaměnitelný u většiny Subaru.
pokud sem cetl spravne, tak od 2019+ usdm sti je jen jinak zprevodovana trojka, staly prevod by mel zustat stejny. afaik. ale cisla dilu abych si to potvrdil sem jeste nehledal. k tomu je samozrejme potreba jina mapa na jednotce, takze jen tak ti to prehodit asi neni to pravy orechovy. Novejsi modely maj taky trosku upravene sani, takze je tam tech zmen trosku vic, nova tovarni mapa ma tak jiny, pry lepsi prubeh.
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od emve »

Kolben píše:74 me stala kompletni 6ti kvaltova prevodovka na GT Golfa fungl nova v autosalonu vcetne montaze, kdyz se rozlitla 6ka a celou ji zdemolovala po zaruce (bez spojky) .
Jenže to je TDI life, ne STI/Evo life, takže se to nedá srovnávat. :-D

Snad nám to David Herda osvětlí, kolik stojí celá skříň na STI, můj tip je tak 150.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
zhor
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2718
Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
Jméno a příjmení: Standa H.
Bydliště: Šumperk/Ostrava

Re: emveho exWRX/Evo/exGT/WRX STI

Příspěvek od zhor »

strider píše:
pokud sem cetl spravne, tak od 2019+ usdm sti je jen jinak zprevodovana trojka, staly prevod by mel zustat stejny. afaik. ale cisla dilu abych si to potvrdil sem jeste nehledal. k tomu je samozrejme potreba jina mapa na jednotce, takze jen tak ti to prehodit asi neni to pravy orechovy. Novejsi modely maj taky trosku upravene sani, takze je tam tech zmen trosku vic, nova tovarni mapa ma tak jiny, pry lepsi prubeh.

Podle mě ty detailní mapy pro převodové stupně mají až FA20, v EU je ještě EJ257, ne? Těch verzí převodovek je fakt hodně, určitě víc jak limitovaných edic, takže by to asi záviselo na konkrétní převodovce.

Ale většina swapů potřebuje nějaké drobné úpravy. Podstatné je, že mechanicky se to obejde bez redukcí, převařování, řezání a zbytek je většinou nějak rozumně řešitelný (dokoupení jednotek pro čidla, přehrání map. Prostě není potřeba dělat úpravy, na které by si tu troufnul jenom asi předseda.)

Jinak muj tip na novou převodovku komplet, s DCCD (bez jednotky) bude tako kolem 200-250tis.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“