Bushmanovo STÍhačka
Re: Bushmanovo STÍhačka
Děti jsou 18, 16 a 11 let, takže tady už je to s těmi tresty a nucením do práce komplikovanější.
Musím víc taktizovat, když po nich něco chci
Musím víc taktizovat, když po nich něco chci
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2706
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Bushmanovo STÍhačka
To musíš obráceně, jak po tobě něco chtějí, tak musíš mít čistý kola, aby mohla začít diskuze
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Bushmanovo STÍhačka
Přesněěěě.
Koupit každému nový zubní kartáček a s chutí do kol.
Koupit každému nový zubní kartáček a s chutí do kol.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: Bushmanovo STÍhačka
Nevím jak u vás, ale já jsem rád, když se mi podaří je přesvědčit, ať vůbec něco dělají.
Jinak díly mám po kupě...
Jinak díly mám po kupě...
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Bushmanovo STÍhačka
hlavně dodrž postup zajetí, jinak to celý za chvíli zase vyhodíš
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1267
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Bushmanovo STÍhačka
To by me zajimalo, co je spravny postup. Ja to zajizdel normalni jizdou a parkrat sem na to slapl a dobry.
Kamos zajizdel tak, ze to zapekl 'dle navodu', a od ty doby uz mu to neprestalo piskat
Kamos zajizdel tak, ze to zapekl 'dle navodu', a od ty doby uz mu to neprestalo piskat
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Bushmanovo STÍhačka
nekde tam bejva navod a pisou to i pri prodeji. ale tvuj postup byl asi nejspis spravnej
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bushmanovo STÍhačka
Mám dojem, že záleží i na určení desky, každej výrobce může doporučovat něco jinýho, klidně i zvlášť pro každou desku.
Na obyč TRW na Outbacka bylo jen brzdit prvních 100 km opatrně, ne prudce a ideálně ještě po zastavení nestát na brzdě.
Ale na Alfě jsem měl něco, kde psali asi 5x zabrzdit prudce ze 100 -> 20, nezastavovat abych nenapekl vrstvu na kotouč,...
Takže univerzální řešení asi nebude, prostě každá deska chce něco jinýho
Na obyč TRW na Outbacka bylo jen brzdit prvních 100 km opatrně, ne prudce a ideálně ještě po zastavení nestát na brzdě.
Ale na Alfě jsem měl něco, kde psali asi 5x zabrzdit prudce ze 100 -> 20, nezastavovat abych nenapekl vrstvu na kotouč,...
Takže univerzální řešení asi nebude, prostě každá deska chce něco jinýho
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Bushmanovo STÍhačka
jinak mam ty samy kotouce a nevim zda to bylo destickama, ale mam je "probrzdeny" ci jak to napsat na ruznou tlouštku, kdybych daval novy desky, budu brzdit na cca 40%, než se zbrzdej dle kotoučů.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- strider
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1267
- Registrován: stř zář 05, 2018 2:07 pm
- Jméno a příjmení: Jakub D.
Re: Bushmanovo STÍhačka
nevim jestli je to blbost nebo ne, ale nekde mam zafixovano v hlave ze kdyz se meni kotouce, mely by se menit i desky, aby se ta rozdilna vyska nestala, tys to menil naraz nebo ne?
WRX STI Active MY18
Forester XT Sport MY17
Forester XT Sport MY17
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Bushmanovo STÍhačka
desky byly skoro novy, kotouce novy, tohle pravidlo si taky pamatuju, ale v servisu rekli ze to neni potreba, tak jsem veril ....... blbec
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Bushmanovo STÍhačka
Já teda nejsem odborník, jak všichni víte.
Ale myslím, že by se mělo najet cca 200-300km s volným bržděním..., prostě do doby, než deska brzdí po celé ploše kotouče. A pak teprve by se mělo přikročit k tomu vlastnímu "zajetí". Určitě je někde návod kolikrát a z jaké rychlosti na jakou rychlost brzdit.
Když jsem to řešil s hochama z AWD, tak mi řekli, že se spíš zajíždějí kotouče než desky. Tomu bych celkem rozuměl. Aby se nekroutily a tak.
U zajíždění desek tomu nerozumím vůbec. Když budu uvažovat logicky, tak:
zajedu je podle návodu a bude to pak skvěle brzdit. Vytvoří se ta vrstvička na kotouči atd. atd.. Ale co se stane pak. Pojedu někam 500km přejezd po hlavní silnici s nějakým lehkým bržděním. Vrstvička z kotouče bude fuč a jsem zase na začátku procesu?!?
Můj závěr je, že pokud někdo nejezdí plný plyn a brzdu celou dobu někde po okruzích, tak je zajíždění desek blbost.
Ale myslím, že by se mělo najet cca 200-300km s volným bržděním..., prostě do doby, než deska brzdí po celé ploše kotouče. A pak teprve by se mělo přikročit k tomu vlastnímu "zajetí". Určitě je někde návod kolikrát a z jaké rychlosti na jakou rychlost brzdit.
Když jsem to řešil s hochama z AWD, tak mi řekli, že se spíš zajíždějí kotouče než desky. Tomu bych celkem rozuměl. Aby se nekroutily a tak.
U zajíždění desek tomu nerozumím vůbec. Když budu uvažovat logicky, tak:
zajedu je podle návodu a bude to pak skvěle brzdit. Vytvoří se ta vrstvička na kotouči atd. atd.. Ale co se stane pak. Pojedu někam 500km přejezd po hlavní silnici s nějakým lehkým bržděním. Vrstvička z kotouče bude fuč a jsem zase na začátku procesu?!?
Můj závěr je, že pokud někdo nejezdí plný plyn a brzdu celou dobu někde po okruzích, tak je zajíždění desek blbost.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48960
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanovo STÍhačka
Desky se měnit nemusí, ovšem jen když mají najeto fakt málo, respektive téměř nic. A těch situací, kdy se mění kotouče při úplně novejch deskách moc není. Lépe to vyměnit komplet.
Zajíždění desek je podle mě taky kravina. Souhlas s Trávou
Zajíždění desek je podle mě taky kravina. Souhlas s Trávou
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Bushmanovo STÍhačka
Já zas myslím, že i to vytvoření "vrstvičky" (u "závodních" desek a kotoučů) může být důležitý a ve chvíli kdy už tam je, ani pomalým přejezdem ji nezmizíš, protože se samotným brzděním té vrstvy udržuje/obnovuje i lehkým brzděním. Ale pokud ji na začátku správně nevytvoříš, kotouč jen vyleštíš a brzdí to na hovno. Tuhle vrstvu pak těžko sundáš i intenzivním brzděním...
Ale jak říkám na začátku - MYSLÍM. Takže hovno vím
Ale jak říkám na začátku - MYSLÍM. Takže hovno vím
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Bushmanovo STÍhačka
Já si myslím, že nemáš pravdu. Takže taky hovno vím, jak jsem nakonec už psal.
Odzkoušené mám osobně, že když jedu pilku a pak do toho další týden sednu a jedu tak nějak normálněji, tak to ze začátku brzdí skutečně intenzivně a viditelně hodně dobře. Ale po nějakých kilometrech se to změní a ne že by to brzdilo úplně špatně, ale brzdný účinek je citelně menší než v okamžiku kdy jsem vyjel.
Takže z toho usuzuji, že je to spíš tak, jak píšu já. Že když nebrzdíš dostatečně intenzivně a není to celé dostatečně prohřáté, tak to jen leštíš a brzdný účinek postupně klesá.
Dokonce bych řekl, že to je přesně v tomto duchu na kotoučích vidět. Když jedu pilku, tak jsou kotouče:
1) trochu obarvené do modra či žluta, jak to bylo ohřáté
2) jsou na pohled viditelně matné
A když pak člověk jede normálněji, tak jsou po nějakých kilometrech vyleštěné skoro do zrcadlova.
Odzkoušené mám osobně, že když jedu pilku a pak do toho další týden sednu a jedu tak nějak normálněji, tak to ze začátku brzdí skutečně intenzivně a viditelně hodně dobře. Ale po nějakých kilometrech se to změní a ne že by to brzdilo úplně špatně, ale brzdný účinek je citelně menší než v okamžiku kdy jsem vyjel.
Takže z toho usuzuji, že je to spíš tak, jak píšu já. Že když nebrzdíš dostatečně intenzivně a není to celé dostatečně prohřáté, tak to jen leštíš a brzdný účinek postupně klesá.
Dokonce bych řekl, že to je přesně v tomto duchu na kotoučích vidět. Když jedu pilku, tak jsou kotouče:
1) trochu obarvené do modra či žluta, jak to bylo ohřáté
2) jsou na pohled viditelně matné
A když pak člověk jede normálněji, tak jsou po nějakých kilometrech vyleštěné skoro do zrcadlova.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.