Zdravím,
Mám problém s vynecháváním zapalování na některém válci. výpadky jsou asi krátké, takže chyba nevyskočí.
Dotaz zní, zdali někdo poradí sw ve kterém je roughness monitoring pro jednotlivé válce, a LZE ho spojit s LM327 nebo KKL kabelem. Někdo tu psal jinde v diskuzi SSM, ale bohužel to neumí free verze. Nenašel jsem to ani v Romrideru a Torqu.
Lze některá ostrá verze ssm spojit s těmito adaptéry?
Pokud ne, Umí to verze ssm2, kterou lze snad koupit i s adaptérem za rozumnou cenu?
Případně je tu někdo z Liberecka, který by mi to byl ochoten za rozumnou cenu vyčíst?
Díky moc !
Jantar
Misfire and roughness monitoring
Misfire and roughness monitoring
Forester 2007, 2.0X LPG, manual
Re: Misfire and roughness monitoring
Tak nevím, zdali jsem včera špatně koukal, nebo pomohla přeinstalace FreeSSM, ale monitor pro každý válec se tam v menu objevil.
Píše při jízdě velmi náhodně hodnotu 1 občas u každého válce, Avšak u válce 1 se v jeden moment objevilo i číslo 4.
Tušíte, co to je za hodnotu? Asi to bude počet vynechání, ale v jakém čase?
Píše při jízdě velmi náhodně hodnotu 1 občas u každého válce, Avšak u válce 1 se v jeden moment objevilo i číslo 4.
Tušíte, co to je za hodnotu? Asi to bude počet vynechání, ale v jakém čase?
Forester 2007, 2.0X LPG, manual
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8015
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Misfire and roughness monitoring
Měl by to být počet vynechání za posledních 200 otáček klikovky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Misfire and roughness monitoring
FreeSSM i RomRaider by to měl umět. Je to normálně v tý "veřejný" sadě dat, co používají tyhle aplikace. Přes OBD2 to nepůjde, ale KKL kabel a uvedený aplikace v pohodě. Pak samozřejmě ofiko SSM3, ale to funguje jenom s originál Denso adaptérem a nebo jsem zatím narazil pouze na 2 další komerční produkty, který to zvládnou "oblbnout". Jeden z nich je vxdiag, ověřený funkční, můžeš prohledat forum, jsou tu o tom diskuze.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Misfire and roughness monitoring
Jinak jsem koukal do manuálu k SSMIII a tam to umí samozřejmě zobrazovat a grafovat hodnoty z toho roughness monitoru, ale taky je to umí nasamplovat a pak to vyhodnotit podle jednotlivých válců. Budu muset někdy vyzkoušet.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8015
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Misfire and roughness monitoring
V případě problému s misfire bych se na nějaké sledování drsnosti diagnostikou nespoléhal. Ono to detekuje jen nepřímo podle čidla polohy klikovky. Vzal bych osciloskop a koukl na průběhy VN na svíčkách. Mám výhodu, že naše auta mají zapalovací kabely. Na těch cívkách přímo na svíčce to bude složitější.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT