Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
Čau kluci, poradí mi tu někdo jaké turbo by bylo dobré použít. Stávající není v nejlepší kondici. Má axiální vůli cca 3mm a propouští trošku oleje do intercoleru a všude možně. Rozhodl jsem se proto že bude nejlepší dát nové. Či nějaké dobře zrepasované. Původní co tam bylo tak je údajně nějaké větší než origo. Ale rozdíl v tom nepoznám. Jen vím že jsem tu na nějakém vlákně nedávno řešil přehřívání a vadnou lambdu. Je teda fakt že od levé zadní části motorku šlo vždy strašný horko. Myslím že by to mohlo být třeba i tímhle. Na autě jsem zpozoroval pár úprav. Celkem pěkné sání, a taky parádní výfuk. Prodejce tedy tvrdil že je tam kovaný motor ale to netuším jak zjisti. Rád bych nějaké slušně turbo co by motor úplně nenicilo ale zároveň slušně táhlo. Díky
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18909
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
a nebylo by nejlepsi repasovat to, co tam mas? pokud uz to s tim nekdo ladil?
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
To právě nevím, podle mě to tam jen někdo predemnou dobastlil a neřešil to moc. Dal jsem tam novou přední lambdu a ta umřela po cca 200 km začala házet chybu P 1130. Někdy náhodně někdy na volnoběh někdy v chodu. Auto už jsem s chybu převzal. Ta původní ukazovala na výhřevu 9.5 ohm. Tak jsem myslel že to bude asi jen vadnou lambdu ale ta nová začala blbnout po chvíli taky. Ta původní ukazovala myslím P 0039 skrat do kostry.
Možná to může být ještě jednou věcí to mě napadá. U vstupu do turba je taková velká plastová černá hadice propojuje turbo a sání vede pod parožím a má na sobě dost podtlakových výstupu pro různá zapojení. A u toho turba asi příčinou toho jak se tam dostaval delší dobu olej hadice rozbredla zpuchrela a zespoda z ní začal vytékat olej na motor tedy musel tam jít i vzduchu který tam nepatřil a do motoru pak tedy i špatná směs. Asi tedy chudá? A proto ty enormně vysoké teploty? Lambda ukazuje na diagnostice hodnoty 1az1.4. Lambda1 v4.5 až 5.2 druhá ta na katiku zase v0.1 až.0.6 lambda2. %chuda. Než jsem dával dolů turbodmychadlo tak jsem si všiml že u podtlakových hadiček tam kde se pojí podtlak pro nějaké otvírání výparů paliva byla přechodka z větší černé hadičky na menší. Ta menší hadička pak pokračovala někam pod intercoler. Možná k bow ventil. A ta přechodka byla prasklá. Opravil jsem jí a vyskousel jsem to. Chyba tedy se objevovala dál ale motor měl lepší chod a byl klidnější a o trošku déle trvalo než se ohřál. Lambdy pak ukozovali na PC o trošku menší hodnoty. Přední něco kolem 1.0 až 1.2 3.8az 4.5v. po chvilce chodu se rozsvítí v nepravidelných intervalech pečený kuře a hodnoty sond v pc se zastaví a ukazují hodnotu 1. Podle mě s tím ten pán predemnou jezdil bez přední sondy s poruchou a neřešil to moc. Teď otázka čím to může být? Přisávalo si to tou hadicí vzduchu a sonda si pak nevěděla rady? To větší turbo ohřívá motor tak moc že odchází věci kolem? Když to natočím po ránu studený tak do pěti minut na volnoběh mam teploty cirka 85- 90 stupňů při jízdě cak až 95 víc to ale už podle čidel nejde. Voda se nestraci ani nevytéká.
Možná to může být ještě jednou věcí to mě napadá. U vstupu do turba je taková velká plastová černá hadice propojuje turbo a sání vede pod parožím a má na sobě dost podtlakových výstupu pro různá zapojení. A u toho turba asi příčinou toho jak se tam dostaval delší dobu olej hadice rozbredla zpuchrela a zespoda z ní začal vytékat olej na motor tedy musel tam jít i vzduchu který tam nepatřil a do motoru pak tedy i špatná směs. Asi tedy chudá? A proto ty enormně vysoké teploty? Lambda ukazuje na diagnostice hodnoty 1az1.4. Lambda1 v4.5 až 5.2 druhá ta na katiku zase v0.1 až.0.6 lambda2. %chuda. Než jsem dával dolů turbodmychadlo tak jsem si všiml že u podtlakových hadiček tam kde se pojí podtlak pro nějaké otvírání výparů paliva byla přechodka z větší černé hadičky na menší. Ta menší hadička pak pokračovala někam pod intercoler. Možná k bow ventil. A ta přechodka byla prasklá. Opravil jsem jí a vyskousel jsem to. Chyba tedy se objevovala dál ale motor měl lepší chod a byl klidnější a o trošku déle trvalo než se ohřál. Lambdy pak ukozovali na PC o trošku menší hodnoty. Přední něco kolem 1.0 až 1.2 3.8az 4.5v. po chvilce chodu se rozsvítí v nepravidelných intervalech pečený kuře a hodnoty sond v pc se zastaví a ukazují hodnotu 1. Podle mě s tím ten pán predemnou jezdil bez přední sondy s poruchou a neřešil to moc. Teď otázka čím to může být? Přisávalo si to tou hadicí vzduchu a sonda si pak nevěděla rady? To větší turbo ohřívá motor tak moc že odchází věci kolem? Když to natočím po ránu studený tak do pěti minut na volnoběh mam teploty cirka 85- 90 stupňů při jízdě cak až 95 víc to ale už podle čidel nejde. Voda se nestraci ani nevytéká.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 18909
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
pokud mas jakekoliv pochybnosti u hadic kolem sani, vymen je ..
nadela to strasne bordelu prave pri volnobehu, chcipani u vyrazeni apod ..
bkbe se to hleda ...
Odesláno pomocí Tapatalk
nadela to strasne bordelu prave pri volnobehu, chcipani u vyrazeni apod ..
bkbe se to hleda ...
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
Myslím, že s tímhle ti takhle od PC nikdo moc poradit nedokáže. Mimo teda těch hadic. Zajel bych někam, kde tomu rozumí a nebo kde to upravovali a prodiskutoval to tam. A jestli se nepletu, tak když dáš jiný sání, vejfuk, turbo, tak je to taky potřeba poladit aby to fungovalo. Jinak chudá směs a tím pádem vysoký teploty, je sviňa, tak bacha.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2214
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
Odkud jsi? Mozna by ti poradil pripadne i dodal dily T. Douda z Melnika...
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
To není daleko. Jsem Kladno. Jestli budeš mít chuť čas náladu mi s tím poradit jsem jedině pro. Nějaké díly bych potřeboval. Zastav se u mě na firmě mohu nabídnout na oplátku CNC frézování na poradních mašinách. Dokážeme vyrobit celkem vše co je potřeba z nejrůznějších materiálů.
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6133
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Vhodné turbo do Impreza 2001/wrx 2.0 160kw
Ty jo parádní to jsem ani nevěděl. Díky