Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 232, 233, 234, 235, 236
Videa 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34249
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Mě taky. Akorát s mojí angličtinou vůbec nerozumím tomu, co tam říká. :-DDD

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 20, 2020 6:14 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 3741
Bydliště: Plzeň
Já ti to shrnu Tome.
"Málo oleje... nedostatečné mazání... málo oleje... nedostatečné mazání... zapečený pístní kroužky... nedostatečné mazání... málo oleje... nedostatečné mazání."
*_*=*_* :-D

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


pon črc 20, 2020 7:11 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34249
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Vláďo dík.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 20, 2020 7:53 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2323
Chlapec umí


_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)


pon črc 20, 2020 6:37 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 13, 2019 9:00 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha - Žižkoff
VDC píše:
Vláďo dík.


A tady je z nudy přepis celého videa: :)

...Popisuje, jak to motor funguje, popis SOHC...(zbytečné překládat).

Potom už jen citace:
...Rozvoďák je pěkně dlouhý a s dobrým přístupem pro servisování. Narozdíl od svíček.
Měli by se po určitých km dotahovat šrouby hlav, kvůli foukaní (těsnění nemusí být příčina)
...Že kanály v hlavách pro chlazení ani mazání nejsou ideálně řešené. Takže se motor buď přehřívá nebo nemaže.
...Že píst je dost velký. Průměr pístu je větší, než zdvih (jsou krátké ojnice, aby motor nebyl moc široký a nelimitoval geometrii podvozku a taky méně vibrací a výkon ve vyšších otáčkách (proto oblíbené u tunerů a v rally.
...po sundaní vany je vidět “bahýnko” na spodku víka, takže se buď dostávala voda do oleje, nebo byl olej proste špatný...
...po sundaní hlav už klasika: popis jak a kde to maže a jak se bez oleje vydřou šály a ta vůle s klikovkou je to ťuk ťuk na dveře :).
...dále, ze stírací kroužek s kanálky pro odtok oleje je moc tenký a kanálky maličké a snadno se poškodí a ojel dostane nad píst a spaluje se se směsí, proto rychle dojde...taky moc nepomáhá horizontální rozložení, takže gravitace zhoršuje mazání.
Inženýři upravovali tvar vany a dokonce tam je “vlnolam”, aby při rally nenasávali vzduch místo oleje.
Taky když auto stojí zaparkované, tak všechen olej steče dolu a pokud je načaté těsnění, tak se zasere vodou...
Pak sundá olej. čerpadlo, vodní pumpu...
Jako další “specialita” je, ze se musí pro půlení vyndat pojistný kroužek a vysunout pístní čep. Na to slouží otvor se zátkou a musíš si pootočit kliku do správné polohy.
Pak ukazuje všechny šrouby pro půlení...
...na pístu je vidět ošoupaná teflonová vrstva. Kvůli docela velké vůli mezi pístem a válcem se za studena píst klepe, viklá (známý zvuk), zahřátím zmizí...
AK ukázka vydřených šál, ojnice a klikovky.
...pak prý častý problém s prasklinou na horní části pístu (čočka) a ztráta komprese...
...Pak opět ukázka mazacích kanálků (jedno ložisko není mazáno vůbec, nemá kanálek)...
...ukazuje, jak je motor předsunut před nápravu (jako u předokolky). Kvůli podélnému uložení, AWD systému a převodovce, která není celá pod autem.
Srovnání s jeho Lexusem, 6 válcem, který má velmi krátký převis. A ukázka úzkého 5 vál. motoru z Volva, který má zase ale těžiště vysoko a vibruje. Poslední je V6, který má těžiště tak mezi, ale díky pohybu do V, se anulují vibrace.....

_________________
Subaru Forester SG MY 2007 2.0 116kW
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018


pon črc 20, 2020 7:42 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34249
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ty jo, díky za precizní přepis. :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte črc 21, 2020 7:31 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 3741
Bydliště: Plzeň
Nevšiml jsem si, že by bylo? Prolejzačka Imprezy 22B =)


_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


úte črc 21, 2020 12:43 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 338


to se mezigeneračně ten haldex moc neposunul

_________________
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018


pát črc 31, 2020 12:02 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 338


Jak se dělá nový BRZko :-)

_________________
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018


úte srp 04, 2020 7:01 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 07, 2011 5:51 pm
Příspěvky: 568
Bydliště: Rudolec u Sokolova
Zdá se mi to nebo má to modré BRZ českou RZ? :-/

_________________
SUBARU OUTBACK 2,5i CVT SPORT 2015 - současnost
SUBARU FORESTER Active 2,0i - současnost (mama car)
SUBARU OUTBACK 2,5i Lineartronic Comfort 2010 - minulost

PONTIAC FIREBIRD
"nejezdím rychleji než létá můj anděl strážný"
"seru na sociální sítě, mám rád skutečné přátele"


úte srp 04, 2020 7:12 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 13, 2019 9:00 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Praha - Žižkoff
Podle mě vidíš dobře...


Přílohy:
C7E10D66-837E-4EC1-8A6A-3FFE98F7443A.jpeg
C7E10D66-837E-4EC1-8A6A-3FFE98F7443A.jpeg [ 331.55 KiB | Zobrazeno 61 krát ]

_________________
Subaru Forester SG MY 2007 2.0 116kW
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018
úte srp 04, 2020 7:24 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 05, 2016 12:03 pm
Příspěvky: 338
to bude tohle auto

_________________
SUBARU FORESTER 2.0 XT comfort MY 2017
SUBARU LEVORG 1.6 GT-S sport MY 2018


úte srp 04, 2020 9:09 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 3537 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 232, 233, 234, 235, 236

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron