Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 792 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
Geraltosovo WRX 2003 
Autor Zpráva
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Příspěvky: 3741
Bydliště: Plzeň
Tvl super, všechno, a Ondra i na fotce mizí před očima, zbyde ho aspoň trochu do Bělý? :-)

_________________
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!


ned črc 26, 2020 9:01 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 1076
Dnes mám velkou radost:

Řízení je hotové, u Kaldy a připravené k montáži, příští týden půjde na auto :)
Dnes jsme udělali jen olej (po 4 tis km, ale jsou tam dvě Bělé a jedna Sosna, tj. asi 250 km opravdu ostrých), zajímavost je, že ve Sportgarage přešli z Castrolu na Millers Oils.

Taky jsme zvýšili auto o 1 cm, což je teď maximum, jak to jde (tedy předek by ještě šel, ale zadek už tak jen o 0,5 cm. Slibuju si od toho, že už to škrtat nebude. Uvidíme.
Dále jsem se dozvěděl, jak se přitvrzuje HP. Není to předpětím pružiny, jak jsem Zhorovi mylně potvrdil, ale dělá se to na té přídavné tlakové nádobce jednoduše šroubovákem zespodu (viz foto). Je tam celkem 30 poloh tvrdosti. Z výroby to bylo nastavené na 10. nejtvrdší polohu. Já to zkusil přitvrdit, hlavně vepředu. Dal jsem to na 6. nejtvrdší vpředu a 8. vzadu. Tak uvidíme někde na trati. Cestou po dálnici jsem rozdíl nepozoroval, možná trošičku, ale může to být placebo efekt.

Další upgrade je Kaldovo profesionální řešení chlazení brzd. Ty orezlé štíty proti bordelu u kotouče pečlivě nacvičeným pohybem ... prostě ohnul. já mám tahle punková a neotřelá řešení, která fungují a nic nestojí, prostě rád :) je to vidět na fotce.

Pak mi taky Jirka přejel kotouče šmirglem, jak mi v Bělé posledně vytekla voda krz kola, kotouče mají solidní mapy. Chvíli to lehce kopalo, ale už to zase přestalo - ten kov prostě pracuje jak se ohřívá a chladne - a je to parádní kotoučová alchymie :)

Dále jsem si zkouknul auto zespodu a předsedovo nátěr je ultra skvělý. drží a drží a pořád držet bude. Pokud v Bělé v září zjistím, že je tím zvednutím vyřešen problém drhnutí předku o podběhy, požádal bych předsedu o rychlé ošetření těch dvou míst, než vypiju kafe, bude to určitě hotovo a ještě pokecáme :)

Příští týden dojde, jak jsem už říkal, k instalaci nového řízení (mělo by to být 2,2 otáčky), dále vyměníme přední ložiska, podle zvuku, který už nějakou dobu pozoruji a v poslední době hodně zesílil, je levé přední na padrť. Uděláme geometrii a uvidíme.

Dále jsem obdržel krásnou novou servisní knížku, kam jsem si zapsal nastavení podvozku a jeho aktuální výšku - a samozřejmě jsem to u Kaldy zapomněl :D naštěstí tam jezdím tak často, že si to za týden zase vyzvednu.

Těším se na Bělou jako malý.


No a protože jsem tam strávil poměrně hodně času a dost jsme kecali, tak mi nasadil brutálního brouka jménem DCCD. Nechci malovat čerty na zeď, ale možná existuje jiná možnost, než která by mě už totálně finančně dorazila :D


Přílohy:
IMG_20200727_152337.jpg
IMG_20200727_152337.jpg [ 361.95 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG_20200727_133059.jpg
IMG_20200727_133059.jpg [ 112.02 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG_20200727_135918.jpg
IMG_20200727_135918.jpg [ 97.61 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG_20200727_143808.jpg
IMG_20200727_143808.jpg [ 128.37 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG_20200727_135934.jpg
IMG_20200727_135934.jpg [ 162.9 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG_20200727_144132.jpg
IMG_20200727_144132.jpg [ 85.33 KiB | Zobrazeno 383 krát ]
IMG-20200727-WA0007.jpg
IMG-20200727-WA0007.jpg [ 117.17 KiB | Zobrazeno 383 krát ]

_________________
WRX 2003


Naposledy upravil geraltos dne pon črc 27, 2020 10:49 pm, celkově upraveno 1

pon črc 27, 2020 6:06 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34249
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Otíku když budete měnit přední ložiska, tak ty štíty nech sundat. Stejně jsou tam k prdu, když jsou takhle ohnutý.

Jinak všechno super !!

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon črc 27, 2020 6:14 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 9311
Bydliště: Česká Třebová
Jak dlouhou mají u Kaldu objednací dobu? Myslím na běžnou údržbu.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte črc 28, 2020 5:33 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 1076
Traveller: to je složitá, i když zajímavá otázka. Je to jak kdy. Někdy je to v řádu dní a někdy týdnů. Záleží na aktuální situaci, Jirka bývá často někde vycestován nebo tam toho má moc najednou. Čas a kapacita, je to někdy složitější a náročnější najít místo.

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

_________________
WRX 2003


úte črc 28, 2020 8:06 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 9311
Bydliště: Česká Třebová
Koukám, že je to asi podobné jako třeba v AWD..., někdy za týden, někdy za dva, ale už se mi stalo (když jsem se špatně trefil), že to bylo skoro za tři.

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte črc 28, 2020 8:42 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1033
Bydliště: Šumperk/Ostrava
Oto, já se zajímal o zvedání, ne přitvrzování. Ale podle těch fotek to vypadá, že to bude předpětím pružiny.

Ad ten plech, to ohnutí si myslím, že ničemu moc extra nepomůže, protože se to skryje kompletně (nebo aspoň z větší části) za diskem, který je hodně široký. Možná to bude mít lehce zvýšený odvod tepla směrem dovnitř blatníku, kde to bude hřát tak akorát tlumiče, což není taky k užitku. Ale celkově to bude mít asi zanedbatelný přínos. Co se týká chlazení brzd, tak středně učinná cesta by byla 18'' kola nebo takové pomocné plíšky na ramena. A nejlepší samozřejmě přivod vzduchu zepředu.

Co jsem tak četl, tak hlavní důvod instalace těch plechů by měla být ochrana čepů od tepleného namáhání, a to při Otově ježdění bude dělat celkem hodně, protože ty brzdy topí fakt moc. Já bych je tam raději nechal.

Těším se na recenze řízení.

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


úte črc 28, 2020 10:04 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 34249
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
To zní logicky.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte črc 28, 2020 10:50 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 1076
zhor píše:
Oto, já se zajímal o zvedání, ne přitvrzování. Ale podle těch fotek to vypadá, že to bude předpětím pružiny.

Ad ten plech, to ohnutí si myslím, že ničemu moc extra nepomůže, protože se to skryje kompletně (nebo aspoň z větší části) za diskem, který je hodně široký. Možná to bude mít lehce zvýšený odvod tepla směrem dovnitř blatníku, kde to bude hřát tak akorát tlumiče, což není taky k užitku. Ale celkově to bude mít asi zanedbatelný přínos. Co se týká chlazení brzd, tak středně učinná cesta by byla 18'' kola nebo takové pomocné plíšky na ramena. A nejlepší samozřejmě …
Ano,máš pravdu. Tak zvedání je přes sekundární pružinu, ale tvrdost se tím nijak neovlivňuje. Přitvrzení je tlakem v nádobce.

Ohledně plechů, když je ten plech ohnutý,mělo by logicky teplo lépe odcházet a přívod chladného vzduchu by měl být taky o něco lepší,ale nejlepší by byly určitě nasávače vzduchu místo mlhovek.

Na řízení se těším moc, hlavně to testování bude nejlepší jaké si lze představit. V Bělé na sraze.

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

_________________
WRX 2003


úte črc 28, 2020 11:21 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1033
Bydliště: Šumperk/Ostrava
A ta pružina se mění při zvedání? Podle všeho se to mění předpětím pružiny.

Předpětí pružiny neovlivňuje charakteritiku pružiny ani její funkci. Jde o to v jaké pozici zůstane pístnice po uvedení auta do normální polohy. Jáký zůstane poměr dráhy tlumiče pro zatlačení, a jaká dráha pro roztažení. Tím že změníš to předpětí, tak se ten poměr změní. Mě to na těch KW ovlivňovalo aji celkovou tvrdost tlumení, protože tam nedocházelo tak často k rychlé kompresi (ale to už záleží na vnitřní stavbě tlumiče).

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


úte črc 28, 2020 11:41 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 18, 2013 11:27 am
Příspěvky: 1076
zhor píše:
A ta pružina se mění při zvedání? Podle všeho se to mění předpětím pružiny.

Předpětí pružiny neovlivňuje charakteritiku pružiny ani její funkci. Jde o to v jaké pozici zůstane pístnice po uvedení auta do normální polohy. Jáký zůstane poměr dráhy tlumiče pro zatlačení, a jaká dráha pro roztažení. Tím že změníš to předpětí, tak se ten poměr změní. Mě to na těch KW ovlivňovalo aji celkovou tvrdost tlumení, protože tam nedocházelo tak často k rychlé kompresi (ale to už záleží na vnitřní stavbě tlumiče).
Pružiny jsou tam dvě,ta hlavní zůstane nezměněna a ta sekundární změní výšku auta.

Odesláno z mého Redmi 5 Plus pomocí Tapatalk

_________________
WRX 2003


úte črc 28, 2020 5:10 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon srp 26, 2013 1:38 pm
Příspěvky: 1033
Bydliště: Šumperk/Ostrava
Podle těch fotek to vypadá na stejný princip jako má KW, to má taky vepředu dvě pružiny, přitom ta jedna je taková v podstatě jenom jakoby podložka umožňující delší vyvěšení kola. Auto ji kompletně stlačí vlastní váhou. Tenhle systém má nevýhodu, že spolu s výškou auta, se mění i základní pozice pístnice v tlumiči, což docela výrazně ovlivňuje i chování tlumiče. No uvidíš, jestli pocítíš nějaké změny. Hlavně aby ti to už neškrtalo.

_________________
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001


čtv črc 30, 2020 10:13 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 792 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron