Přecedovo Kredenc a další povozy....
Re: Přecedovo Kredenc
Normální teplota ATF je u mé 2.5 kolem 85°C, výš se dostanu jen v extrémních režimech jízdy.
Z internetu:
Normální teplota ATF je kolem 80°C. Od 125°C začínají postupně selhávat gumová těsnění uvnitř převodovky.
120°C - životnost ATF klesá na 15000km
150°C - životnost ATF klesá na 1500km
http://thetransmissioncentre.com.au/?page_id=105
Různé další stránky uvádějí podobná čísla, kolem 120 různé problémy, prokluzují spojky a tím se hřeje ještě víc atd., kolem 150 destrukce. Automobilky a výrobci převodovek mlčí.
Z internetu:
Normální teplota ATF je kolem 80°C. Od 125°C začínají postupně selhávat gumová těsnění uvnitř převodovky.
120°C - životnost ATF klesá na 15000km
150°C - životnost ATF klesá na 1500km
http://thetransmissioncentre.com.au/?page_id=105
Různé další stránky uvádějí podobná čísla, kolem 120 různé problémy, prokluzují spojky a tím se hřeje ještě víc atd., kolem 150 destrukce. Automobilky a výrobci převodovek mlčí.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Zajimavy, nevim jestli mi to blbe chladi nebo to H6 tolik natapi ale v lete mi to pres tech 90 jde relativne casto, pri kazde trochu delsi jizde. Zavisi teda na okolni teplote, jak je okolo nuly, tak to ohreju nekam pres 60C a vic to nedostanu at s tim delam sebevetsi kraviny. Jinak teda muj rekord byl asi 109C ve Slovinsku, na sotoline v lese. V podstate zadnej offroad, ale holt asi pres 20km prevazne do kopce a relativne pomalu - odemcenej menic, 2ka, 3ka... projizdet zaroven u toho nejakym brutalnim stoupanim nebo bahnem, tak se to hreje asi o hodne vic.
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Přecedovo Kredenc
Řekl bych, že u H6 to je prostě vlastnost. Můj rekord je asi kolem 125°, v létě s přívěsem to není problém třeba u 13% stoupání nebo trvale 100 km/h.
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Já měl loni rekord 131°. Přes 120 zcela běžně
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Přecedovo Kredenc
A ještě ke všemu se mi ten automat s 92 kW motorem nepodařilo ohřát na pracovní teplotu, abych zkontroloval hladinu ATF.VDC píše:Opičárna podle Kirchhoffovejch zákonů jo ? Nebo nějakejch jinejch ?? Chápu, že milovník bubnů to nemůže pochopit.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak dneska zase vyřešena jedna věc, co mě vždycky štvala. Štval mě ten nabodovanej originální podstavec pod baterku, protože se pod něj nedalo pořádně dostat a pořádně to tam ošetřit a držel se tam bordel. Naprosto jsem nenáviděl ty příšerný háčky na uchycení baterky. Když se to při manipulaci s baterkou vyhákne, tak to nejde zaháknout. No a celý to rezne.
Tak jsem z dvojky černýho plechu udělal rámeček jako základnu. Ten jsem navařil místo původní základny. Zanýtoval jsem tam M6 nýtovací matice. A nová nerezová platforma pro baterku, polepená gumou, bude přišroubovaná. Takže to pod tím budu moct pořádně ošetřit a nebude se tam držet bordel.
Místo háčků jsem navařil na platformu matice a tyčky mají na konci závity, takže pakárna s háčky je pryč.
Přední šroub se zkrátí posléze, protože na něm mám ještě uchycenou řídící jednotku plynu. Tak až to budu dávat dohromady zkrátím to.
.
Tak jsem z dvojky černýho plechu udělal rámeček jako základnu. Ten jsem navařil místo původní základny. Zanýtoval jsem tam M6 nýtovací matice. A nová nerezová platforma pro baterku, polepená gumou, bude přišroubovaná. Takže to pod tím budu moct pořádně ošetřit a nebude se tam držet bordel.
Místo háčků jsem navařil na platformu matice a tyčky mají na konci závity, takže pakárna s háčky je pryč.
Přední šroub se zkrátí posléze, protože na něm mám ještě uchycenou řídící jednotku plynu. Tak až to budu dávat dohromady zkrátím to.
.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20602
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Přecedovo Kredenc
Mě osobně se to moc líbí Tome. Ty Háčky jsou voser , ale naštěstí se s tím člověk netrápí tak často
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Přecedovo Kredenc
Inspirující. Zrovna na tenhle detail jsem koukal v sobotu u Justy a říkal jsem si, že je to debilní a že to tam rezne a nedá se k tomu dostat a obrousit to.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Přecedovo Kredenc
No vida. Uz mam o cem premyslet. Me ty hacky taky uz serou
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24304
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Přecedovo Kredenc
To se mě líbí, háčky mě taky sraly, tj šílenost japonského inženýra už jsem je chtěl dávno odstranit, včil mám baterku co drží, tak jsem na ně pozapomněl.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Já ani nevim, jestli jsem mám něco takovýho psát, pač mi zas někdo řekne, že jsem zase zahleděnej... Ale ty háčky, proti tomu, co jsem řešil na těch ostatních autech, jsou ještě úplně super. Dá se to udělat mnohem horší (tedy, akorát na liberu ty háčky moc super nejsou, pač se tam strkaj tím gynekologickým otvorem pod sedačkou a to fakt moc nejde )
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přecedovo Kredenc
Tak to jsem rád, že háčky serou nejen mě a že se vám to líbí. Věřím, že lze vymyslet možná i hloupější uchycení baterie, i když si neumím představit jaký. Ty háčky jsou naprosto dementní. A ta přibodovaná základna jakbysmet.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Přecedovo Kredenc
Tak měl bych ty případy hned dva Na oba dva ta baterka musí mít tu botičku dole, jinak tam ani přidělat nejde. Korejec má tu baterku u kabiny v jakýmsi takýmsi kastlíku, směrem do kabiny je pak takovej hodně divnej bazmek, kterej z části leží na patičce tý baterky a tim ji mačká. Ten bazmek je přišroubovanej dvouma šroubama, který jsou zase směrem do kabiny, takže je k nim dost blbej přístup. Tím se bazmek odšroubuje a baterka jde vyndat. Jakžtakž, protože s tím bazmekem jde trochu pohnout, ale vyndat nejde. Co to přesně je nevím, ale vede do toho dost tlustej kabel s hromadou drátů a uvnitř toho je konektor, takže je to nejspíš nějaký připojení řídící jednotky nebo něco podobnýho, s čím fakt na starým autě chceš hýbat Jako bonus to tu baterku i při dotažení na max úplně pořádně nedrží, rukou jí furt posunu...
U koncernu je podobným způsobem ta baterka chycená akorát v jednom místě o tu patku. Je tu na to dedikovanej držák - kus železa, co se přišroubuje a drží to. Potud dobrý. Blbý je, že ta baterka je v plastovym boxíku, okolo jsou nějaký plastový boxy a celkově k tomu šroubu je přístupnej otvor o velikosti tak akorát na nástavec na golu. Takže v první řadě je potřeba vědět, že to tam je přidělaný takhle, protože okem to vidět neni. V druhý řadě to s nástavcem na golu jde dobře vyšroubovat (držák při tom spadne obvykle někam do motorovýho prostoru), ale o trochu větší problém je, jak to tam vrátit. Pač z ořechu ten šroub vypadne, kdyby byl magnetickej, tak ten plech na tom stejně držet nebude... já do toho prostoru nakonec narval ruku a šroub chytil rukou (a to mám malý ruce a sedřel jsem si je do krve).
Takže, v kontextu tohohle se mi s těma háčkama fakt dělalo líp Asi až na to libero, tam jsem si ty ruce sedřel taky. Swift jinak měl úplně stejný háčky, ale tam jak pod tou kapotou vůbec nic nebylo, tak už vůbec nebyl problém je chytit do tý díry
U koncernu je podobným způsobem ta baterka chycená akorát v jednom místě o tu patku. Je tu na to dedikovanej držák - kus železa, co se přišroubuje a drží to. Potud dobrý. Blbý je, že ta baterka je v plastovym boxíku, okolo jsou nějaký plastový boxy a celkově k tomu šroubu je přístupnej otvor o velikosti tak akorát na nástavec na golu. Takže v první řadě je potřeba vědět, že to tam je přidělaný takhle, protože okem to vidět neni. V druhý řadě to s nástavcem na golu jde dobře vyšroubovat (držák při tom spadne obvykle někam do motorovýho prostoru), ale o trochu větší problém je, jak to tam vrátit. Pač z ořechu ten šroub vypadne, kdyby byl magnetickej, tak ten plech na tom stejně držet nebude... já do toho prostoru nakonec narval ruku a šroub chytil rukou (a to mám malý ruce a sedřel jsem si je do krve).
Takže, v kontextu tohohle se mi s těma háčkama fakt dělalo líp Asi až na to libero, tam jsem si ty ruce sedřel taky. Swift jinak měl úplně stejný háčky, ale tam jak pod tou kapotou vůbec nic nebylo, tak už vůbec nebyl problém je chytit do tý díry
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Přecedovo Kredenc
Jo..kamarade, to mas pravdu, Fabie a baterka to je taky voser. Dekly a kabely, vubec nevim naco.