Šímův Forejs
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Honzo ty jsi perfekcionalista co se týče informací, tak pozor, jedině Olmu!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14831
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Šímův Forejs
Fuj, Babišovo mlíkárna
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Dnes jsem konečně zas zkoušel zkratky k chalupě, přes hory, přes hřebeny, lesní cesty. Musel jsem forejse opláchnout od totálního nástřiku přes celou káru, samozřejmě hlavně blatníky, podběhy...bahna ix kilo všude. Zlatá bezdotyk myčka, za dvacku bahno fuč, bylo čerstvé a scalo furt, tak to šlo jedna báseň.
Cesty- všue bahno a bahno, vody neurekom, kde byl asfalt či kamení tam to šlo v pohodě, ale vždy jsem skončil, dál už jen stoupání co nedá nic, leda snad spešl lesní mechanizace. No bylo večer, stmívalo se a já sám, říkám si tam snad byla závora...no zamkli mě v lese pak debata s lesákem či kým, co jí zamkl, co am dělám...nakonec jsem díky tomu všemu našel cestičku, kterou jsem znal z opačného směru, kde není nic, žádná závora, takže exit mám uložen v paměti, kdyby něco.
Ale jinak je to v prdeli, všude závory, zákazy( to nevadí) ale nejhorší je to živo v lese, samože kůrovec, těžba čilá, všude stroje, kládovky, fiskary, jel jsem až večer, tak to ještě šlo, ale přes den...no v prdeli, nedá se fakt ne.
Podržel mě lesník ale dobře, obvzláště na těch mých sjetých rádoby terénních celoročních rikenech. Bahno do kopca dal, jen držet plyn a volant, plavalo to.
No budu zas koumat dál, vzal jsem to zas z úplně opačného konce 15 km úseku, tam je jen zákaz, ale ideálně opět na kole, jako kdysi dávno.
Jen autem i tak k chalupě dojedu pak oklikou a později než po asfaltu, takže vše v pořádku vlastně
Co mě zamrzelo, že opravdu směr už k chalupě, aspoň trochu je opravdu nesjízdný, je to i na lakatoša krátké, to nejde, do hory, neskutečný svah a jen bahno. Ještě něco mě napadá, ale moc to nevidím.
No měl jsem včil náběh najet na nádrž 600 km, moc to už nevidím, tyhlety výlety to srazili o sto km dojezd ihned jak nic. Jen jsem se opět přesvědčil, že i blbé pendlování asfalt trasa ála 25 km to fakt jede lesník klidně za 7 max 8 a to je v tom město a opětovné zchládnutí motoru.
Cesty- všue bahno a bahno, vody neurekom, kde byl asfalt či kamení tam to šlo v pohodě, ale vždy jsem skončil, dál už jen stoupání co nedá nic, leda snad spešl lesní mechanizace. No bylo večer, stmívalo se a já sám, říkám si tam snad byla závora...no zamkli mě v lese pak debata s lesákem či kým, co jí zamkl, co am dělám...nakonec jsem díky tomu všemu našel cestičku, kterou jsem znal z opačného směru, kde není nic, žádná závora, takže exit mám uložen v paměti, kdyby něco.
Ale jinak je to v prdeli, všude závory, zákazy( to nevadí) ale nejhorší je to živo v lese, samože kůrovec, těžba čilá, všude stroje, kládovky, fiskary, jel jsem až večer, tak to ještě šlo, ale přes den...no v prdeli, nedá se fakt ne.
Podržel mě lesník ale dobře, obvzláště na těch mých sjetých rádoby terénních celoročních rikenech. Bahno do kopca dal, jen držet plyn a volant, plavalo to.
No budu zas koumat dál, vzal jsem to zas z úplně opačného konce 15 km úseku, tam je jen zákaz, ale ideálně opět na kole, jako kdysi dávno.
Jen autem i tak k chalupě dojedu pak oklikou a později než po asfaltu, takže vše v pořádku vlastně
Co mě zamrzelo, že opravdu směr už k chalupě, aspoň trochu je opravdu nesjízdný, je to i na lakatoša krátké, to nejde, do hory, neskutečný svah a jen bahno. Ještě něco mě napadá, ale moc to nevidím.
No měl jsem včil náběh najet na nádrž 600 km, moc to už nevidím, tyhlety výlety to srazili o sto km dojezd ihned jak nic. Jen jsem se opět přesvědčil, že i blbé pendlování asfalt trasa ála 25 km to fakt jede lesník klidně za 7 max 8 a to je v tom město a opětovné zchládnutí motoru.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Šímův Forejs
Já se jdu projít do toho, co zbylo z lesa, pěšky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
No to já taky, tu šlo o něco jiného.
Je pravda, že kdysi to tu bylo nádherné, nádherné, hluboké lesy...všichni víme jaká je situace. Ale všiml jsem si, jak lesům a mýtinám, vysázeným či ponechaným napospas přirozené obnově neskutečně prospěly ty lijáky. Sazenice poskočily teda pěkně a i mordor kopčiska a menší hory, ještě před měsícem černé jak uhel jsou včil krásně zelené, už jen to je mírný optimismus!
Je pravda, že kdysi to tu bylo nádherné, nádherné, hluboké lesy...všichni víme jaká je situace. Ale všiml jsem si, jak lesům a mýtinám, vysázeným či ponechaným napospas přirozené obnově neskutečně prospěly ty lijáky. Sazenice poskočily teda pěkně a i mordor kopčiska a menší hory, ještě před měsícem černé jak uhel jsou včil krásně zelené, už jen to je mírný optimismus!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Tak jsem se sekl, mám zatím najeto ne 438 km, ale 538 km a skoro jeden dílek ještě k dobru, tak to vypadá na 8 lt spotřebu, paráda, na to, že to každičkou jízdu proženu co to jde a vždy cesta do kopčisek řádných, tak to teda ne že jde, ale subaru je eko nejvíc eko bylo teda už před 18 lety
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- cleo
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 6340
- Registrován: čtv lis 20, 2014 11:38 am
- Jméno a příjmení: Pavel Klofáč
- Bydliště: Poddžbánsko
Re: Šímův Forejs
8 l v kopcich je paradni
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
MY2020 Subaru Outback 2.5i Active - otouš
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
ex 2016 Subaru Forester 2.0i-L Comfort CVT - modrásek
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Jo, taky mám navíc klasické papuče...ještě to pak spočtu, ale bude to tak.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Šímův Forejs
přijeď a spravíme to aspoň na 20
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
To minimálně
V téhle nádrži byl i terén, redukce, kamenité cesty a bahnité klouzačky.
V téhle nádrži byl i terén, redukce, kamenité cesty a bahnité klouzačky.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- zdenek675
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 261
- Registrován: sob říj 27, 2018 8:14 pm
- Jméno a příjmení: zdenek kozák
- Bydliště: zeleneč
Re: Šímův Forejs
Co jsem auto podědil tak jezdím na zahrádku asi 50 Km a zpět 50Km tankování většinou v Sadské je o něco levnější než Praha a potom jenom couračky po nákupech ale 8l to je sen.
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10645
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Šímův Forejs
Za 8 jsem jezdil s rézou. Teď o 30% víc, ale každej km za to stojí. A vzhledem k tomu, že výkon se zvedl o půlku, tak ta spotřeba je vlastně super.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Zdendy tj těžko srovnávat, nakonec to jsou jen docela nyance, hlavní je, že lesník jede
Míra dobrý přepočet máš pravdu, poměr je to dobrý.
Míra dobrý přepočet máš pravdu, poměr je to dobrý.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Šímův Forejs
Dnes jsem po vyproštění avie zaparkoval na chalupě nezvykle a tak se mě ten pohled na mého věrného lesníka zalíbil, že jsem ho zvěčnil (umyto jak jinak než deštěm). První dvě foto, třetí je lesník, když má v kufru navíc 250kg. Není to moc, ale tak si říkám, že niveláky zatím docela drží. I dle změření to není žádná tragédie.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98