Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0 H6
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
V pohodě. Od toho přece fórum je.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49221
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Omlouvám se Vláďovi za vyvolaný offtopic...
Nevím jestli je nasranej ještě na někoho jinýho. Nasranej je především na mě, protože jsem z naštvanosti jak se chová, nerozvážně propíchnul pořizovací cenu nějakýho toho Outbacka, kterýho prodával. To byla chyba a neměl jsem to dělat a omluvil jsem se mu za to. Ale on omluvu nepřijal a jak se někde zmínil, tak se mnou skončil. OK, nedá se nic dělat....
Nicméně to vzniklo na základě toho, že s námi přestal zcela a zničeho nic komunikovat a já o něj měl naprosto seriózní starost, co je s ním. Jestli není nemocnej, nebo nemá nějakej problém. Zkoušel jsem mu volat a on se se mnou bavil jak dealerem s bambusovejma ponožkama. A evidentně mu to příjemný nebylo. A nijak mi to nevysvětlil, respektive nějaký takový výmluvy, jakože zrovna dělal utopence... kecy....
Sliboval, že mi to vysvětlí, na to nikdy nedošlo. Evidentně zájem nemá.
Musím upřímně říct, že mě to mrzí a leží mi to v žaludku, protože si nejsem naprosto vědom toho, že bych mu něco provedl před tím, než jsem prozradil jedno jeho obchodní tajemství. Vždycky jsem si myslel, že je to kamarád a choval jsem se tak k němu....
Nevím jestli je nasranej ještě na někoho jinýho. Nasranej je především na mě, protože jsem z naštvanosti jak se chová, nerozvážně propíchnul pořizovací cenu nějakýho toho Outbacka, kterýho prodával. To byla chyba a neměl jsem to dělat a omluvil jsem se mu za to. Ale on omluvu nepřijal a jak se někde zmínil, tak se mnou skončil. OK, nedá se nic dělat....
Nicméně to vzniklo na základě toho, že s námi přestal zcela a zničeho nic komunikovat a já o něj měl naprosto seriózní starost, co je s ním. Jestli není nemocnej, nebo nemá nějakej problém. Zkoušel jsem mu volat a on se se mnou bavil jak dealerem s bambusovejma ponožkama. A evidentně mu to příjemný nebylo. A nijak mi to nevysvětlil, respektive nějaký takový výmluvy, jakože zrovna dělal utopence... kecy....
Sliboval, že mi to vysvětlí, na to nikdy nedošlo. Evidentně zájem nemá.
Musím upřímně říct, že mě to mrzí a leží mi to v žaludku, protože si nejsem naprosto vědom toho, že bych mu něco provedl před tím, než jsem prozradil jedno jeho obchodní tajemství. Vždycky jsem si myslel, že je to kamarád a choval jsem se tak k němu....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
To je v pohodě. Bavíme se přece o kamarádovi.
No, nezbývá než doufat. Třeba se o tom jednou společně pobavíme.
No, nezbývá než doufat. Třeba se o tom jednou společně pobavíme.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tyjo, kluci, chybička se vloudila... to asi nebude vono
Děkuji Jechymu a Clifferovi za dárek, ale asi ty další zbydou do tomboly
Děkuji Jechymu a Clifferovi za dárek, ale asi ty další zbydou do tomboly
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
takzvaně na "tajňáka"
kdyžtak mi jednu schovej
kdyžtak mi jednu schovej
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tos tam měl dát tu malou, kratší
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Jasně Láďo
Tome, jakože když to není vidět, tak je jedno co tam dám, tak ať neplýtvám?
Tome, jakože když to není vidět, tak je jedno co tam dám, tak ať neplýtvám?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- Jechy
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 692
- Registrován: pon dub 06, 2015 4:46 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš Jechort
- Bydliště: Praha
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
To ne. Ale mě se tam takhle nějak nehodí. Je moc velká.
Subaru Outback 3.0R 180kW MY2006 H6
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
Subaru Legacy 2.0R 121 kW MY2006 H4 - Prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tak dnes proběhl světelný upgrade
Jsou to ty samé co pořizoval Přeceda.
Legální homologovaná přídavná dálková světla, E v kroužku, referenční číslo 12.5...
Označené jako 50 W, reálný odběr ~37 W, což je pořád víc, než ty "číny" kde psali 30 W a žralo to 15 W.
Bohužel nemám vyfocený přímý srovnání s těmi původními, na to už nebyl čas, příště
Kdyby svítily moc úzce, šlo by jim snad vyměnit reflektory za rozptylové, ale uvidíme až po nějaký době v provozu.
Zatím jsou zapojené přes původní vypínač, ale v plánu je ještě dodělat relé od dálkových, aby svítily buď s dálkovými, nebo samotné na tlačítko.
Jsou to ty samé co pořizoval Přeceda.
Legální homologovaná přídavná dálková světla, E v kroužku, referenční číslo 12.5...
Označené jako 50 W, reálný odběr ~37 W, což je pořád víc, než ty "číny" kde psali 30 W a žralo to 15 W.
Bohužel nemám vyfocený přímý srovnání s těmi původními, na to už nebyl čas, příště
Kdyby svítily moc úzce, šlo by jim snad vyměnit reflektory za rozptylové, ale uvidíme až po nějaký době v provozu.
Zatím jsou zapojené přes původní vypínač, ale v plánu je ještě dodělat relé od dálkových, aby svítily buď s dálkovými, nebo samotné na tlačítko.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Viď. Jakoby se za to stydělladis77 píše:takzvaně na "tajňáka"
kdyžtak mi jednu schovej
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49221
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Vypadají skvěle !!! Jsem rád Vláďo, že jsem tě inspiroval.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24342
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Ondrooo, prepáč, neozval jsem se, ale mám to v hlavě opravdu, vidíš, že kurva reaguji ne snadOZP píše:Chapu. Tak dobrou!
Jinac ted jsem "znovuobjevil" tvoje knizky v nocnim stolku. Pokusim se je zacit cist, abych je mohl vratit.
Omlouvam se, uplne jsem na ne zapomnel.
Sorry Vlado za OT!
Edit: Jo a napsal jsem Honzovi, jak se ma a tak, tak uvidime. Ja doufam, ze se ozve i sem.
Foun jsme snad už měli, ale píšu si, ihned.
Na knížky jsem myslel, že se optám, zda přežili i to stěhování teda předseda je nepřečte, nemá čas, to max chápu, ty máš taky své...tak jsem si říkal, že se vrátí na moravu spedicí někdy, táta šamana je chtěl půjčit, už dávno tomu nazad, už jak jsem je nevím před 2 roky dobře dával Tomovi, já mám takové " blbosti" v hlavě, tj fakt, kdo co chtěl a komu co dlužím. Mimochodem nej rest má vůči spm, Honzíkovi a to mě teda sere nejvíc, to už musím smáznout
Tak si je samozřejmě nech a až budeš mít čas, v klidu, ale fakt nevím, není to pro každého, není to napsané geniem, valí to tam trochu páté přes deváté, trošku bulvárně, ale fakta tam jsou, tj ten rozdíl, mě tohle hodně zajímá, kor když se to dělo přímo zde, či u nás v chalupě, i dle zmínek místních, tu se dělaly i duchařské sedánky u nás v chalupě...
Co yohn, jistě jste spolu mluvili, ať dělá jak uzná, ale ať se sebere a nedělá zagorku, on to pochopí, lidi jsou tu skvělí, vedení taky...
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Tak zase po nějaký době drobnej upgrade. Jsem fakt moc rád, že na autě není nic zásadního k opravě, a že dělá hlavně radost a ne vítr v peněžence
Nicméně sem tam je potřeba pod tu kapotu nějakej ten cash hodit. Tentokrát jde o baterii.
Stará baterie fungovala skvěle - na to, že měla odhadem asi 7 let, auto před koupí stálo asi 3 měsíce na místě a byla vybitá, po dobití jsem s ní jezdil bez problémů, dokud jsem ji zapomenutým světýlkem nevybil znovu na Ukrajině. Po nahození před kabely ale opět fungovala... prostě nesmrtelná. I v (mírné letošní) zimě pořád točila.
Ale! Začala dost výrazně oxidovat kolem kontaktů a vlastně na všem kovovém co bylo blízko - třeba ten kus plechu co ji drží na místě. Viz fotka.
Přemýšlel jsem jestli vzít nějakou klasiku od Varty nebo Exide, a po rozhovoru s naším předsedou mi dal tip na Dual Purpose variantu Varty. Cena není o moc vyšší a měla by lépe snášet jiný provoz než "start a hned dobít". Nicméně pak jsem to ještě konzultoval s jedním ochotným chlapcem na FB skupině "Spaní v autě", kde se zrovna řešily baterie s "alternativním" provozem, a do výběru se tak dostala ještě varianta Professional AGM. Tady už cena je o něco vyšší než u původní Dual Purpose, ale díky AGM by měla být ještě odolnější a zvládat zátěž lépe. Parametrově je na tom v podstatě 2x lépe. Pokud opravdu vydrží, ty peníze navíc mě vůbec neštvou. I předtím auto startovalo dobře, teď ale startuje mnohem lépe
No a pak jsem ještě chtěl zapojit přídavná dálková světla ke stávajícím dálkám - teď jsou na zvlášť vypínač, který bych ale rád zachoval. Normálně by se k dálkám dalo další relé, které sepne přídavná. Ale vzhledem k tomu, že přídavná už mám zapojena přes relé, chtěl jsem si od továrních dálkových jen vzít těch spínaných 12 V jako další vstup pro stávající relé a oddělit to usměrňovací diodou. To proto, aby dálky spínaly přídavná, ale ne přídavná původní dálky.
Jenže jsem narazil na zajímavou věc. Japonští inženýři asi chtěli ušetřit nebo jinak optimalizovat kabeláž ke světlům, takže na patici žárovky dálkových je po sepnutí klíčku (nebo potkávacích, teď nevím) na obou kontaktech 12 V - rozdíl je 0 a neteče proud. Po zapnutí dálkových se jedna žíla "uzemní" na 0, takže rozdíl na kontaktech žárovky je 12 V a svítí. Zapnutí dálkových tedy znamená změnu na jednom kabelu z 12 V na 0 V. Ne z 0 na 12.
Takže tam to pitomý relé budu muset přidat tak jako tak
Nicméně sem tam je potřeba pod tu kapotu nějakej ten cash hodit. Tentokrát jde o baterii.
Stará baterie fungovala skvěle - na to, že měla odhadem asi 7 let, auto před koupí stálo asi 3 měsíce na místě a byla vybitá, po dobití jsem s ní jezdil bez problémů, dokud jsem ji zapomenutým světýlkem nevybil znovu na Ukrajině. Po nahození před kabely ale opět fungovala... prostě nesmrtelná. I v (mírné letošní) zimě pořád točila.
Ale! Začala dost výrazně oxidovat kolem kontaktů a vlastně na všem kovovém co bylo blízko - třeba ten kus plechu co ji drží na místě. Viz fotka.
Přemýšlel jsem jestli vzít nějakou klasiku od Varty nebo Exide, a po rozhovoru s naším předsedou mi dal tip na Dual Purpose variantu Varty. Cena není o moc vyšší a měla by lépe snášet jiný provoz než "start a hned dobít". Nicméně pak jsem to ještě konzultoval s jedním ochotným chlapcem na FB skupině "Spaní v autě", kde se zrovna řešily baterie s "alternativním" provozem, a do výběru se tak dostala ještě varianta Professional AGM. Tady už cena je o něco vyšší než u původní Dual Purpose, ale díky AGM by měla být ještě odolnější a zvládat zátěž lépe. Parametrově je na tom v podstatě 2x lépe. Pokud opravdu vydrží, ty peníze navíc mě vůbec neštvou. I předtím auto startovalo dobře, teď ale startuje mnohem lépe
No a pak jsem ještě chtěl zapojit přídavná dálková světla ke stávajícím dálkám - teď jsou na zvlášť vypínač, který bych ale rád zachoval. Normálně by se k dálkám dalo další relé, které sepne přídavná. Ale vzhledem k tomu, že přídavná už mám zapojena přes relé, chtěl jsem si od továrních dálkových jen vzít těch spínaných 12 V jako další vstup pro stávající relé a oddělit to usměrňovací diodou. To proto, aby dálky spínaly přídavná, ale ne přídavná původní dálky.
Jenže jsem narazil na zajímavou věc. Japonští inženýři asi chtěli ušetřit nebo jinak optimalizovat kabeláž ke světlům, takže na patici žárovky dálkových je po sepnutí klíčku (nebo potkávacích, teď nevím) na obou kontaktech 12 V - rozdíl je 0 a neteče proud. Po zapnutí dálkových se jedna žíla "uzemní" na 0, takže rozdíl na kontaktech žárovky je 12 V a svítí. Zapnutí dálkových tedy znamená změnu na jednom kabelu z 12 V na 0 V. Ne z 0 na 12.
Takže tam to pitomý relé budu muset přidat tak jako tak
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Jo, to je (japonská?) klasika, to ses mohl zeptat. Když "můžou" svítit světla, tak se tam přivede 12 V a vypínače/spínače pak kostří jednotlivá vlákna/žárovky. Dobrý je se kouknout do schémat. Bez nějakých relé navíc se v podstatě asi neobejdeš.
Jinak na tý baterce to nebude oxidace, ale spíš sulfatace, ne? Asi bude unikat elektrolyt kolem kontaktů.
Jinak na tý baterce to nebude oxidace, ale spíš sulfatace, ne? Asi bude unikat elektrolyt kolem kontaktů.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Polomáčenej battlewagon - Vláďovo Outback 2004 (BP) 3.0
Mohl, ale nezeptal.
Jo, bez relé to nedám. Teda ještě by byla varianta předělat vedení k tomu přidanýmu relé co už tam mám - že by i spínač ho uzemňoval, pak by to šlo opět vyřešit jen diodou z toho kontaktu u dálek, který se uzemňuje. Ale to nepůjde, protože jak spínače tak pojistkovka maj společnou zem. Teď tedy opravdu bude nejjednodušší tam holt frknout ještě jedno relé
Nicméně zase to vypadá, že v případě dodělávky denního svícení bych si mohl sebrat žílu od potkávacích, která má 12 V při zhasnutých a 0 V při rozsvícených a rozpínat tím relé DRL při rozsvícení potkávacích. Ale na druhou stranu, stejně by to šlo udělat i s relé, co má NC - normally closed kontakt. No tak vlastně nic, je to jedno.
A samozřejmě, jak dojde na termity, jsem ztracenej. kolem kontaktů a možná i skrz zátky prostě uniká buď elektrolyt, nebo minimálně jeho výpary. Správně se to tedy jmenuje jak říkáš. Pro mě to je takovej modrobílej blebik co vypadá jak plíseň.
Jo, bez relé to nedám. Teda ještě by byla varianta předělat vedení k tomu přidanýmu relé co už tam mám - že by i spínač ho uzemňoval, pak by to šlo opět vyřešit jen diodou z toho kontaktu u dálek, který se uzemňuje. Ale to nepůjde, protože jak spínače tak pojistkovka maj společnou zem. Teď tedy opravdu bude nejjednodušší tam holt frknout ještě jedno relé
Nicméně zase to vypadá, že v případě dodělávky denního svícení bych si mohl sebrat žílu od potkávacích, která má 12 V při zhasnutých a 0 V při rozsvícených a rozpínat tím relé DRL při rozsvícení potkávacích. Ale na druhou stranu, stejně by to šlo udělat i s relé, co má NC - normally closed kontakt. No tak vlastně nic, je to jedno.
A samozřejmě, jak dojde na termity, jsem ztracenej. kolem kontaktů a možná i skrz zátky prostě uniká buď elektrolyt, nebo minimálně jeho výpary. Správně se to tedy jmenuje jak říkáš. Pro mě to je takovej modrobílej blebik co vypadá jak plíseň.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!