emveho zkušenosti s Levorgem
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
nemyslim ze je, Outback je vacsi a priestornejsi. CX-5 je sice zvonka velka ale vnutri je mala. Ja som sa tiez podobne rozhodoval minulu jesen. Skusal som Rav-4, CX-5, Tiguan XL, Superb Scout, Koleos, Outlander, Forester, Outback ... Vyhral to Outback. A vobec nelutujem ako som sa rozhodol. Je to paradny voz.
Subaru Outback 2019 (Comfort)
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Prakticky ve všem kromě vnitřního prostoru. Má lepší motor, lepší převodovku a výbavu, o které se Subaru ani nezdálo. Já Mazdě fandím, protože to evidentně dělají lidi, kteří rádi řídí a na těch autech je to vidět (např. chování převodovky a její ovládání). Pro mě jsou důležité třeba světla, kde je Subaru sto let za opicema. Auto bez matrixů bych na daily a větší nájezdy nechtěl. Ale Češi jsou mistři světa v převážení vzduchu, každý tu potřebuje aspoň 700l zavazadlového prostoru, takže u většiny vyhraje ten Outback.suubaru píše:Emve: CX-5 vypadá dobře, zjevně jezdí dobře. Cenově kolem jednoho mega. Je v něčem lepší než outback za stejné peníze?
Tak jako si to tady pochválil Milan, Outback je větší a prostornější a proto je lepší.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
neptám se proto, abych se mazdě vysmíval. Majda má ohromné množství technických libůstek, novináři taky mazdě fandí. Každému sedí něco jiného, do outbacka se mi vlezou vidle a flanelová košile. Mazda . Je fajn, že si každý může jezdit dle své volby.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Tak samozřejmě každý má jiné priority. Rodiny se 2 malými dětmi (kočárky, postýlky..), nebo 4-5 členná rodina v zimě na lyže určitě využije větší auto, nebo pro ně bude daleko komfortnější. Mazda v Evropě prodává jen menší modely klasicky kvůli emisím. Ale pro mladé páry bez dětí nebo s jedním dítětem je CX-5 imho super. Pro mě jako daily pracovní povoz taky.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
moje volba evropana by na daily byla spíše dnešní impreza nebo právě mazdí trojka resp lexus CT200. prostě velikost golf. Tadle auta by se měla prodávat nové už s odřeným lakem, tak jako předvyprané texasky s dírami.
CX-5 i dnešní forester nebo outback jsou jednoduše přerostlí. Malé garáže, úzká parkovací stání atd. čím větší město, tím je třeba menší kára. A bude hůř.
CX-5 i dnešní forester nebo outback jsou jednoduše přerostlí. Malé garáže, úzká parkovací stání atd. čím větší město, tím je třeba menší kára. A bude hůř.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Já právě taky uvažuju o Mazdě 3 jako o dalším autě (CX-5 budu vracet někdy na podzim). Dnes už i nižší střední třída může mít hezký interiér a výbavu, která do nedávna byla doménou pouze luxusní třídy. Na druhou stranu už ta vybavená trojka se skyactiv-x stojí taky asi 900.
Ale je to trend, auta budou líp vybavená a dražší. Levné auta se s ohledem na emisní pokuty vůbec nevyplatí vyrábět.
Ale je to trend, auta budou líp vybavená a dražší. Levné auta se s ohledem na emisní pokuty vůbec nevyplatí vyrábět.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Ano ja som stara skola, ja chcem "pohodlnu lod", nie auto kde sa buchame plecami s predajcom pri predvadzacke, resp. 13 rocna dcera ked si ma sadnut za mna ma tlaci kolenami. Ok mam skoro 2 metre a dlhe ruky takze soferovu sedacku mam skoro na doraz. A mala je tiez dost dlha . Dalsia vec je 4x4. To ma Subaru jedno z tych lepsich. Inak ten Outback nema zase nejako moc velky kufor, skor taky priemer. Ta Superb co som pozeral ho mala vacsi.emve píše:... Tak jako si to tady pochválil Milan, Outback je větší a prostornější a proto je lepší.
Ale ma zabil napr. predajca vo VW - Pridem k Tiguan XL a pytam sa ze kde su tie stovky litrov ked som zbadal kufor a chlapik na to, ze moment a posunul zadne sedacky dopredu, ze by tam tazko obsedelo dieta ...
Presne, kazdemu vyhovuje nieco ine. Ja som chcel teraz priestranne pohodolne kombi s vyssou svetlou vyskou, s dobrou 4x4 a do 35.000 Euro. Po skuseni ostatnych bola volba jasna. Chcel som hladky benzin bez turba casom overeny. Iste - CVT ma trosku mrzi, ale viem s tym zit. Naucil som sa s nou jazdit a v S a manualnom rezime to vie byt aj zive v ramci normy (na druhej strane to nie je ako forester XT, resp. Nissan GTR ako za mladi) Na zaciatku som mal spotrebu pri outbacku 10,2 a postupne klesala. Teraz je pri 11 tkm 7,6 L/100 km a to mam jazdy v BA, dialnica do BA a ciastocne par km okreska. Vsetko povolene limity, vacsinou v spicke. Len sa clovek musi naucit chodit plynule. A potom sa da aj rychlo pri relativne pohodovej spotrebe.
Povodne som tiez pozeral Superb scout, resp. mazda 6 v benzine a kombi. Obe 4x4. Superb bohuzial iba DSG a turbo. To DSG pri cestach do DE a zapchach ked sa riadne zahrialo - fuuj, nechcem, aj CVT je lepsia. Mazda 6 - keby mala pouzitelnu 4x4 asi by som ju uprednostnil pred Outbackom.
Subaru Outback 2019 (Comfort)
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Tak za mě ani CX-5 pro rodinu s dvěma dětma malá úplně není. S Outbackem srovnávat velikostně samozřejmě nelze, vždyť je o 27 cm kratší! Je ještě o 5 cm kratší než Forester. Outback už je loď. Hodně dobré auto, pro mě bohužel s dvaapůlkou slabé, kór ve spojení s CVT žalostně. Za mě, moderní Lineartronic je dobrá převodovka, leč vedle sebe potřebuje silný motor, ve spojení s nedostatečnou motorizací to je přímo úměrně víc či míň dobré tak akorát pro manželku do města...
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
no ja neviem co sa tyka toho motora. Bol som sa previest aj na tej cx-5 AT194hp. Isiel som nabudeny, reku delo, odisiel som so zmiesanymi pocitmi ... Cakal som od toho po pozreti par videi ovela viac. Mozno to bola chyba.
Pri Outbacku som cakal ze to bude nic moc a ze to bude zrat aj travu popri ceste. Tak sa mi to javilo pri predvadzacke ale aj tak ma oslovil pohodlim a jazdnymi vlastnostami ze som sa pren rozhodol. Opak je pravdou. Je pravda ze ten motor nie je trhac asfaltu. Ale na to to ani nie je stavane. A preto som ho ani nekupoval. Treba sa vsak zzit s CVTckou. Ked len tak stupis pri I na plny tak to zareve a nist. Daj si S, manual, podrad, preplynuj a zbadas ten rozdiel. Ale to som len skusal. Ja som uz ako starnem skor za taku pohodlnu jazdu . A handling to ma paradny v zakrutach a bez naklonov ako SUV-ka. Ono kazdemu sa paci nieco ine a nieco ine mu vyhovuje. Treba si vyskusat co komu sadne a potom to kupit. Inak bude clovek vyberat aj rok .
Pri Outbacku som cakal ze to bude nic moc a ze to bude zrat aj travu popri ceste. Tak sa mi to javilo pri predvadzacke ale aj tak ma oslovil pohodlim a jazdnymi vlastnostami ze som sa pren rozhodol. Opak je pravdou. Je pravda ze ten motor nie je trhac asfaltu. Ale na to to ani nie je stavane. A preto som ho ani nekupoval. Treba sa vsak zzit s CVTckou. Ked len tak stupis pri I na plny tak to zareve a nist. Daj si S, manual, podrad, preplynuj a zbadas ten rozdiel. Ale to som len skusal. Ja som uz ako starnem skor za taku pohodlnu jazdu . A handling to ma paradny v zakrutach a bez naklonov ako SUV-ka. Ono kazdemu sa paci nieco ine a nieco ine mu vyhovuje. Treba si vyskusat co komu sadne a potom to kupit. Inak bude clovek vyberat aj rok .
Subaru Outback 2019 (Comfort)
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Me CX-5 s tim 2.5 turbo prijemne prekvapila. Dokonce byla na mem shortlistu kdyz jsem vybiral auto. Ta kvalita zpracovani a vubec jak je to auto provedene je super. Ctyrvalec 2.5 turbo pripomina tedy spis diesel nez benzin, nejenom tocivym momentem ale i celkovym charakterem. V porovnani s Foresterem jsou jizdni vlastnosti a celkova zabavnost auta podstatne lepsi, interier pusobi lepe zpracovany a domysleny. Tzn. tu volbu chapu. Tady je tak popularni ze CX-5 jezdi jak Oktavek v Cesku, coz je i vyhodne z pohledu servisu a pojisteni.emve píše:Prakticky ve všem kromě vnitřního prostoru. Má lepší motor, lepší převodovku a výbavu, o které se Subaru ani nezdálo. Já Mazdě fandím, protože to evidentně dělají lidi, kteří rádi řídí a na těch autech je to vidět (např. chování převodovky a její ovládání). Pro mě jsou důležité třeba světla, kde je Subaru sto let za opicema. Auto bez matrixů bych na daily a větší nájezdy nechtěl.
Me jen prijde vyslovene oskliva, zvlast ta facelift verze. Zezadu docela jde, ale ten predek mi prijde vyslovene nevkusny. Nicmene to je otazkou osobnich preferenci.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Tak nas v evrope vic nez ten cumak stve ta atmosfera, zejo.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
A hlavne snad ani nemate to 2.5 atmo. Pritom to auto je super prave tim co psal enve. Fungujici a velice prijemny automat, rizeni v nemz mas trochu zpetnou vazbu... celkove dobre postavene a skoda ho pouzivat na "rozvazeni deti po meste", ma mnohem na vic. S tim 2.5 turbo i motor co mu sedi k charakteru. Mozna bych az rekl, ze predovka CX-5 je v meste prijemnejsi nez Macan, kde je tez drobna prodleva kdyz se rozjizdis.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Nechápu tě, zkušenosti s atmosférickou 2.5 jsem právě popisoval. Ten 2.5 turbo má i dle testů hodně zvláštní charakter (jak píšeš, diesel) a vlastně ani moc nejede, na stopkách. Pocitově možná pojede.catana píše:A hlavne snad ani nemate to 2.5 atmo.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Jinak ta atmo 2.5 s přímým vstřikem, vysokým kompresním poměrem a vypínáním válců funguje velmi dobře. Tichá, výkon hezky graduje a spotřeba hlavně v šestce (fwd) byla poměrně nicotná zejména při klidné jízdě. Prakticky nejúspornější benzín, jaký znám. Takže než dokončili vývoj skyactiv-x za těch 10 let, obyčejný skyactiv-g už je vlastně stejně efektivní.
Další výhoda CX-5 oproti šestce, dvouválcový režim je zde daleko kultivovanější (vibrace). Opět je zde vidět, že šestka je poměrně starý model, byť několikrát faceliftovaný.
Další výhoda CX-5 oproti šestce, dvouválcový režim je zde daleko kultivovanější (vibrace). Opět je zde vidět, že šestka je poměrně starý model, byť několikrát faceliftovaný.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 179
- Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
- Bydliště: Novohradský hory
Re: emveho zkušenosti s Levorgem
Tak u novyho auta by asi vyhrala Mazda, u ojetyho se mi zas libi Subaru - motor bez primyho vstriku a vypinani valcu.... Rozhodne diky za zajimavy srovnani!
Jak je na tom vlastne posledni generace Otase nazivo? Z fotek se to Mazde dost priblizune...
Jak je na tom vlastne posledni generace Otase nazivo? Z fotek se to Mazde dost priblizune...