Bartovo Forester SF
Re: Bartovo Forester SF
Tak dneska jsem si udělal výlet za Kofilkou (naštěstí to nemám daleko): Bylo sice deštivo ale jsem rád že jsme to zvládly a ještě jednou díky Kofilkovi že tam trčel se mnou v dešti. Kofilka mi montoval kryt pod motor a celkově se mrknul na auto. Auto sklidilo celkem chválu že tak zachovalý zelený SF dlouho neviděl a dokonce sem si od něj odnesl i památku.
Na nájezdy jsem několikrát najížděl.... ale jen s předokolkama a ještě Forejse nemám ta v ruce tak jsem to trochu nevychytal přeskočil nájezdy a odnesl si památku když se nájezdy zahryzly do prahu . Snad to odnesly jen ty prahy zespod, a nic jinýho, jeden práh dostal mini prohlubeň a do druhýho se to trochu zakouslo . Zatím se nic neprojevilo(a to mi to kofilka chválil jak jsou ze spod prahy krásný a vůbec nejsou nikde sprohýbaný hrany od zvedáku a tak) . Ale zevnitř to byl adrenalinový zážitek když jsem stál na kraji nájezdu a první spadlo jedno kolo dopředu a potom druhý. No málem sem se hanbou propad . Ale já to popisuju jako horor z kofilkovýho pohledu to bylo prej cajk . Měl sem pak pocit že každý kolo bude utíkat jinam Ale snad vše dobře dopadlo a může se bezpečně škrtat
Na nájezdy jsem několikrát najížděl.... ale jen s předokolkama a ještě Forejse nemám ta v ruce tak jsem to trochu nevychytal přeskočil nájezdy a odnesl si památku když se nájezdy zahryzly do prahu . Snad to odnesly jen ty prahy zespod, a nic jinýho, jeden práh dostal mini prohlubeň a do druhýho se to trochu zakouslo . Zatím se nic neprojevilo(a to mi to kofilka chválil jak jsou ze spod prahy krásný a vůbec nejsou nikde sprohýbaný hrany od zvedáku a tak) . Ale zevnitř to byl adrenalinový zážitek když jsem stál na kraji nájezdu a první spadlo jedno kolo dopředu a potom druhý. No málem sem se hanbou propad . Ale já to popisuju jako horor z kofilkovýho pohledu to bylo prej cajk . Měl sem pak pocit že každý kolo bude utíkat jinam Ale snad vše dobře dopadlo a může se bezpečně škrtat
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Kryt super, jako vždycky od Kofilky !!
To přejetí nájezdů je nepříjemné, ale není to žádná tragedie. Může se to stát.
To přejetí nájezdů je nepříjemné, ale není to žádná tragedie. Může se to stát.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Alespon vidis ze prahy jsou "bombenfest" Velikej podil na tom maji ty zasterky za kolama. Jinak jsou ty prahy omlacene od kamenu a sezrane. A co rizeni??
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Já ti nevím, mě přijde, že ty zástěrky drží jen vlhkost, protože nejsou, nemůžou být logicky těsné, někdo tvrdí, že origo jsou v tomhle dost dobré, já tomu nevěřím.
Navíc se mě to nelíbí, snad nějaké kratičké, ale dobře serme na dojmy a hleďme na funkci
Jo jednou jsem zástěrky na auto dal a pak to začlo právě rezavět, za nima a okolo.
Nej ochrana je dle mě řádný nástřik v těch místech, či natření, cokoliv a obnovovat hlavně.
Jinak nepoprvé píšu, že Bartovo forejs je fešný kousek
Navíc se mě to nelíbí, snad nějaké kratičké, ale dobře serme na dojmy a hleďme na funkci
Jo jednou jsem zástěrky na auto dal a pak to začlo právě rezavět, za nima a okolo.
Nej ochrana je dle mě řádný nástřik v těch místech, či natření, cokoliv a obnovovat hlavně.
Jinak nepoprvé píšu, že Bartovo forejs je fešný kousek
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
To mas pravdu. Jak to vypucoval a nasadil jiny kola tak to fakt prokouklo. Je to FESAK!!
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Opravdu je a ten rám vpředu, rampa, to tam sedí!
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester SF
No asi sem ještě moc mladej a naivní ale zatím co jsem měl před čtyřmi roky první auto tak tomu jsem dopřával víc než velkou péči (a dokonce se mi asi ta péče už i vrátila) kupodivu to dělám pořád tak nevím třeba mě to někdy přestane bavit. Tím naražím na ty zástěrky. Ano drží se tam bordel dkyž člověk rajtuje v nějakým nezpevněným povrchu ale jelikož vím kde maj SF slabiny tak po každým nějakým takovým vejletu zajedu na wapku a vystříkám podběhy, za zástěrkama a podvozek aby se nikde nedrželo a neusnchulo bahno.
A můj Forejs asi nikdy předtím moc terénu nepotkal od výroby až do ted. Ale už jsem přemýšlel že bych origo zástěrky dal dopryč protože asi stačí nějaká dobrá díra v terénu a zástěrka asi bude rychle pryč protože to hodne snižuje. A nahradit to aspon nějakou fešnou gumovou nebo něco takovýho
A nejvíc co mi rezaví tak je kupodivu zadní nápravnice jinak kastle je celkem cajk "na poměry 20 let starého SF"
No s řízením to vypadá tak že mám ho doma a stačí ho přehodit a udělat geo. Ale problém je že tady z okolních servisů se mi na výměnu zatím nikdo netvářil. Takže asi zatím to vyřeším tak že si zatím bude pořád ukapávat.
A dle dnešním rozhorvoru s Kofilkou jsme se dozveděl že ato co se týče mechanické stránky je v klidu a že může bejt ještě o dost víc hůř " Já že celkem blbě mi tam jde trojka. Kofilka: Jo ta tam jde ještě pěkně počkej až to bude horší a až to nebude jen trojka
A to jsem si myslel že je na tom spíš dost špatně můj SF
No a na nájezdech jsem zjistil že ručka je jednom na parádu
A můj Forejs asi nikdy předtím moc terénu nepotkal od výroby až do ted. Ale už jsem přemýšlel že bych origo zástěrky dal dopryč protože asi stačí nějaká dobrá díra v terénu a zástěrka asi bude rychle pryč protože to hodne snižuje. A nahradit to aspon nějakou fešnou gumovou nebo něco takovýho
A nejvíc co mi rezaví tak je kupodivu zadní nápravnice jinak kastle je celkem cajk "na poměry 20 let starého SF"
No s řízením to vypadá tak že mám ho doma a stačí ho přehodit a udělat geo. Ale problém je že tady z okolních servisů se mi na výměnu zatím nikdo netvářil. Takže asi zatím to vyřeším tak že si zatím bude pořád ukapávat.
A dle dnešním rozhorvoru s Kofilkou jsme se dozveděl že ato co se týče mechanické stránky je v klidu a že může bejt ještě o dost víc hůř " Já že celkem blbě mi tam jde trojka. Kofilka: Jo ta tam jde ještě pěkně počkej až to bude horší a až to nebude jen trojka
A to jsem si myslel že je na tom spíš dost špatně můj SF
No a na nájezdech jsem zjistil že ručka je jednom na parádu
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Klidně měj zástěrky, já jen psal svou zkušenost, blbou no. Jsi příkladně pečlivý, já takhle auto nevystříkávám, ne po každém bahnění, myslím tím každou návštěvu trávy, kde lesník vždy nasaje nějaké to bahýnko, když je teda mokro, to bych nedělal nic jiného.
Taky mě jde hlavně o vlhkost, která se dle mě drží právě ve styčných plochách zástěrky s autem a vysychá právě o to déle, stačí chybějící kusček nástřiku, co se odloupne dřív nebo později a je. Jestli ale děláš nástřik pravidelně, pak by to mohlo fungovat, tj pravda.
Jo šutry zástěrky chytí to jo, ale ta vlhkost jde furt při odvalování kola na ně a za ně, kdekoliv, je to jen voda, ta se dostane všude, kde to není vodotěsné.
Taky radši mám vždy přehled jak to vypadá za kolem, podběh, práh napojení na podběh...než aby to bylo schované.
Ale jen můj názor, já nechci mít pravdu o to mě fakt nejde
Jak růčka je jen na parádu, brzdí slušně, normálně, jakože jsi zatáhl ve stresu za co šlo? Tak to pak jooo
Taky mě jde hlavně o vlhkost, která se dle mě drží právě ve styčných plochách zástěrky s autem a vysychá právě o to déle, stačí chybějící kusček nástřiku, co se odloupne dřív nebo později a je. Jestli ale děláš nástřik pravidelně, pak by to mohlo fungovat, tj pravda.
Jo šutry zástěrky chytí to jo, ale ta vlhkost jde furt při odvalování kola na ně a za ně, kdekoliv, je to jen voda, ta se dostane všude, kde to není vodotěsné.
Taky radši mám vždy přehled jak to vypadá za kolem, podběh, práh napojení na podběh...než aby to bylo schované.
Ale jen můj názor, já nechci mít pravdu o to mě fakt nejde
Jak růčka je jen na parádu, brzdí slušně, normálně, jakože jsi zatáhl ve stresu za co šlo? Tak to pak jooo
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Přední zástěrky jsou v principu samozřejmě vysoce funkční věc. Ale ne ty plastový kastlíky, co se do jejich uchycení vejde půl kila bordelu.
Jednoduchý zástěrky chrání přední nosníky, který jinak dostanou sežrat všechen bordel, co přední kola naberou. Samozřejmě čím delší, tím lepší, ale i úplně krátká zástěrka má smysl, protože je to okapní hrana, ze které může voda stékat. Jinak to teče přes tu kulatou hranu nosníku dozadu.
Proto když to spravuju, snažím se tam tu okapní hranu vytvořit, aby to fungovalo samo o sobě a nebo aby se případně na to dala chytit jednoduchá zástěrka.
Jednoduchý zástěrky chrání přední nosníky, který jinak dostanou sežrat všechen bordel, co přední kola naberou. Samozřejmě čím delší, tím lepší, ale i úplně krátká zástěrka má smysl, protože je to okapní hrana, ze které může voda stékat. Jinak to teče přes tu kulatou hranu nosníku dozadu.
Proto když to spravuju, snažím se tam tu okapní hranu vytvořit, aby to fungovalo samo o sobě a nebo aby se případně na to dala chytit jednoduchá zástěrka.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Bartovo Forester SF
No jakože ručka po zatažení moc spíš moc vůbec nefungovala
Zajímavý tip s těmi zástěrkami.
Zajímavý tip s těmi zástěrkami.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Aha, tak nefunkční ručka je chyba.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Okapnička je dobrá
Barte další do seznamu oprav co, ta ručka.
Barte další do seznamu oprav co, ta ručka.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester SF
No ja si myslím že bude stačit přitáhnout
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Je to možné, normálně brzdí dobře, já ručku teda musím mít na každém autě funkční, beru to jako důležitý sichr, asi i ty, včil už o to víc
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Bartovo Forester SF
No ted zas pomalu a jistě přemejšlím na výměně patých dveřích. Mám je tak hnusně rezavý a teče z toho rez je to hnus (ale asi to není nic hroznýho). No myslel jsem si že mi to nebude vadit a že si zvyknu abych do toho pořád jen nesypal ale trochu jezdil ale no.... . Jako na jízdu to samozřejmě vliv nemá a není to nic potřebnýho ale nevím no. Svou felici udržuju už 5 let skoro ber rzi což je co říct když parkuje venku a jezdí všechna roční období tak jsem asi na tu rez vysazený bo co. Asi nedokážu bejt flegmatik kterej má něco rezavýho a je mu to putna
Štve mě to hlavně z důvodu že jakoby z venku to není nikde chycený jen ty pětky.... a pak je to takový rezavý celý to auto objektivně Tak jsem si obepsal pár vrakovišt a nabídly mi celkem slušný pětky i se zvlášt s tou střešní stříškou v barvě což ta je parádní. Nečekal jsem že najdu Top stav kde nebude ani gram rzi ,ale něco lehce chycenýho co se dá nějak kontrolovat nebo ještě zachránit.
Sice zrovna to vrakoviště nemám tak blízko (350km tam i zpátky) kde to mají ale uvidíme. Prej i posílají ale myslím že tady by to v přepoču benzín za cestu/pošta asi vyšlo stejně.
Demontáže a montáže se ani nebojím předpokládám že odmontovat panty vycvaknout vzpěry dvaknout dráty nebude nic težkýho (na servisní návody jsem ještě nekoukal)
Spíš by mě zajímalo jestli někdo nevíte. Jak je chycená to "madlo" ke dveřím? jsou díry skrze plech a nějak šrouby nebo tak? Nebo je to nějak nalepený? Páč určitě bych ho chtěl přehodit na nový dveře.
A potom ohledne té stříšky z S-turba jak je přichycená musí se taky něco vrtat aby se chytila nějakýma šroubama nebo se lepí?
Ale nevím jestli se tam uplně ta stříška bude hodit když to má mít to auto spíš teréní nádech než sportovní težko říct
Štve mě to hlavně z důvodu že jakoby z venku to není nikde chycený jen ty pětky.... a pak je to takový rezavý celý to auto objektivně Tak jsem si obepsal pár vrakovišt a nabídly mi celkem slušný pětky i se zvlášt s tou střešní stříškou v barvě což ta je parádní. Nečekal jsem že najdu Top stav kde nebude ani gram rzi ,ale něco lehce chycenýho co se dá nějak kontrolovat nebo ještě zachránit.
Sice zrovna to vrakoviště nemám tak blízko (350km tam i zpátky) kde to mají ale uvidíme. Prej i posílají ale myslím že tady by to v přepoču benzín za cestu/pošta asi vyšlo stejně.
Demontáže a montáže se ani nebojím předpokládám že odmontovat panty vycvaknout vzpěry dvaknout dráty nebude nic težkýho (na servisní návody jsem ještě nekoukal)
Spíš by mě zajímalo jestli někdo nevíte. Jak je chycená to "madlo" ke dveřím? jsou díry skrze plech a nějak šrouby nebo tak? Nebo je to nějak nalepený? Páč určitě bych ho chtěl přehodit na nový dveře.
A potom ohledne té stříšky z S-turba jak je přichycená musí se taky něco vrtat aby se chytila nějakýma šroubama nebo se lepí?
Ale nevím jestli se tam uplně ta stříška bude hodit když to má mít to auto spíš teréní nádech než sportovní težko říct
Naposledy upravil(a) barts dne stř kvě 27, 2020 8:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw