Moje auto po Subaru
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10650
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Moje auto po Subaru
Ale víš, že vyhrálo Le Mans, že jo? tenhle motor má s traktorem společný fakt jenom to palivo...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Tim ze z kopce vyrabelo naftu a nemuselo tankovat?
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Re: Moje auto po Subaru
Fakt je ten, ze vdaka tomu to celkom valcovali.VDC píše:To si děláš srandu, formule na naftu ? To můžou ale opravdu vymyslet jen idioti v Konzernu. Motor z traktoru ve formuli.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1371
- Registrován: čtv led 21, 2010 11:32 am
- Jméno a příjmení: martin zich
- Bydliště: plzen
Re: Moje auto po Subaru
No tak Audi tam s naftou nebylo samo
Subaru Outback 2.0D MY 2008 prodáno
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
Subaru Legacy kombi 2,5GT MY 2010 prodáno
Subaru Impreza WRX STi MY 2006
BMW 330 Ci cabrio MY 2001
MB GLC 43 AMG MY 2018
Jaguar XK8 MY 1998
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Moje auto po Subaru
Rozhodně to byla dost odvážná invence, která se jim vyplatila. Že je podstata toho závodu taková zvláštní, to je jiná věc. Vešli se do pravidel a všem natrhli řiť, protože technika to v tuhle chvíli již umožnila. Proč ne. Ono je putna, na co to jezdí, protože sériově se to nevyrábí a do práce s tím nikdo jezdit nebude. Takže je to zajímavý výstřelek
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Každý máme v nějaké oblasti vyhraněné názory. Někdo v oblasti staveb, někdo oblečení, někdo ženský.
Diesel je pracovní motor a šmytec. A v principu proti němu nic nemám. Benzínovej buldozer nebo kamion je blbost. U aut od velikosti offroadu je to v pořádku. Ale cpát to do formule je svatokrádež a je mi fuk, že to vyhrálo. Je to stejně pitomý, jako vyhrát maraton v lodičkách.
Diesel je pracovní motor a šmytec. A v principu proti němu nic nemám. Benzínovej buldozer nebo kamion je blbost. U aut od velikosti offroadu je to v pořádku. Ale cpát to do formule je svatokrádež a je mi fuk, že to vyhrálo. Je to stejně pitomý, jako vyhrát maraton v lodičkách.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Moje auto po Subaru
V podstatě to tak je a když se objevilo TDi, tak to byl samý závodník. Měl jsem tehdy benzínový MB 190E a abych jim stačil, tak jsem "lítal" za 15 . Jak to ale udělat, aby to trochu jelo a bylo to na benál a člověka to za těch 30 kkm ročně zbytečně nesežralo? Benál bez turba nejede, snad až tak V8 od čtyř litrů objemu, nebo s turbínou, ale to je zase ta spotřeba . Na to sržet si dvě auta, naftu na práci a benzín jako víkendovku ale každý nemá, tak sesnaží hledat kompromis u paliva satanova ........
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4328
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Moje auto po Subaru
Ele Tome a jaky je rozdil mezi stavbou formule s motorem z traktoru a stavbou expedicniho specialu z rodinneho kombiku?VDC píše:Každý máme v nějaké oblasti vyhraněné názory. Někdo v oblasti staveb, někdo oblečení, někdo ženský.
Diesel je pracovní motor a šmytec. A v principu proti němu nic nemám. Benzínovej buldozer nebo kamion je blbost. U aut od velikosti offroadu je to v pořádku. Ale cpát to do formule je svatokrádež a je mi fuk, že to vyhrálo. Je to stejně pitomý, jako vyhrát maraton v lodičkách.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Moje auto po Subaru
jak pro audi, tak pro peugeot, vyvíjeli, testovali a montovali turba kluci u nás z motorsportu. to závodění s traktorama byl nesmysl, ale byla to celkem brutální technika. vyvinout, otestovat a postavit turbo s regulací naklápěcíma lopatkama za 1 rok na 1050°C (diesel!) - si pár lidí zamakalo.
no a fakt to le mans ty diesly vyhrávaly, i když si pamatuju, že, i přes nějaký restrikce, měly v nečem lehkou výhodu... ale už nevím co to bylo.
pak skončil peuget a rok nato audi, s tím, jak sílí hlasy proti automobilovým závodům..
no a fakt to le mans ty diesly vyhrávaly, i když si pamatuju, že, i přes nějaký restrikce, měly v nečem lehkou výhodu... ale už nevím co to bylo.
pak skončil peuget a rok nato audi, s tím, jak sílí hlasy proti automobilovým závodům..
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22709
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Moje auto po Subaru
Závodník se 66kW? Ale no tak... nemůžu hodnotit Mercedes, nikdy jsem v tom nejel, ale furt si nějak nedokážu představit, kde ty jezdíš, když já na tom svym užranym bumbrlíčkovi mám dlouhodobou spotřebuju ještě pod tím, co je v papírech a fakt nemám pocit, že by mě neustále předjížděl nějakej naftovej zázrak. Naopak mě každou chvíli někde brzdí. Jo, nějaký mě předjedou a nemám snahu je mermomocí dohonit.romull píše:V podstatě to tak je a když se objevilo TDi, tak to byl samý závodník. Měl jsem tehdy benzínový MB 190E a abych jim stačil, tak jsem "lítal" za 15 . Jak to ale udělat, aby to trochu jelo a bylo to na benál a člověka to za těch 30 kkm ročně zbytečně nesežralo? Benál bez turba nejede, snad až tak V8 od čtyř litrů objemu, nebo s turbínou, ale to je zase ta spotřeba . Na to sržet si dvě auta, naftu na práci a benzín jako víkendovku ale každý nemá, tak sesnaží hledat kompromis u paliva satanova ........
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
No v zásadě žádnej. Je to jen o úhlu pohledu.OZP píše:
Ele Tome a jaky je rozdil mezi stavbou formule s motorem z traktoru a stavbou expedicniho specialu z rodinneho kombiku?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Moje auto po Subaru
Dlouho uz tu nikdo nic nenapsal, tak tohle tema ozivim. I kdyz bych mel tedy spis obohatit vlakno "co mi nadzdvihlo mandle". Porad jsem se nemohl zbavit dojmu, ze to auto vydava nezdravy zvuky. Videlo to par lidi a nikdo v tom nevidel zasadni problem. Dnes jsem nakonec preci jen zavstivil autorizak na severu cech (po telefonu znel dobre, dobre reference na internetu a i prvni osobni dojem byl docela dobry). No, nepotesili me. Kaput zadni diferencial a nacle turbo. K tomu neco na naprave. Tak jsem jim to tam rovnou nechal a podepsal zakazkovy list na hodne nepeknou castku
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1295
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje auto po Subaru
Hmm, tak to nezávidím. Tož přeju, ať to aspoň udělají na první dobrou a je to fakt v pořádku. A kolik, že máš vlastně najeto?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Moje auto po Subaru
To nevim, ale i kdyby to auto bylo v perfektnim stavu (v coz doufam), tak kombinace vrzani interieru a tohodle pruseru nepochybne zposobi, ze radost z auta bude ta tam ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98