Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1750 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 117  Další
Jaké kolo pro vlastní pohyb 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 11820
Bydliště: Valašsko
:-D :-D To čeká Petra, medvědi mají výdrž, jak je bude nahánět :-/

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pon kvě 18, 2020 8:23 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1904
Bydliště: Beskydy
srandičky srandičky, já jsem sedřený i z toho elektra , oni mi zatajili že to má i motor jako tomu Jágrovi :-D
jinak je to bomba věc až na pár pádů na mokrých kořenech :-D
jinak vepředu mám 10 a vzadu 20 barů nebo čeho je to už skoro na maximu, ale pořád když na kolo sednu tak je to vzadu na 30% když se postavím do šlapadel tak asi 25%, no na dorazy to myslím nejde tak asi ok jsem holt těžký ...


úte kvě 19, 2020 5:30 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1904
Bydliště: Beskydy
poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce při většinou střední dopomoci cca 40km, pro mé učely zatím super a celkem dostačující i když větší kapacita by naškodu nebyla, možná už taky baterka není ve 100% kondici má už skoro 4 roky


stř kvě 20, 2020 9:47 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 10, 2017 8:52 am
Příspěvky: 417
Bydliště: Beskydy
petr píše:
jinak vepředu mám 10 a vzadu 20 barů nebo čeho je to už skoro na maximu, ale pořád když na kolo sednu tak je to vzadu na 30% když se postavím do šlapadel tak asi 25%, no na dorazy to myslím nejde tak asi ok jsem holt těžký ...

Vyjdi z výchozího doporučení sag (25-30%)
A potom začni ladit podle individuálního používání
Využij celou dráhu zdvihu
A samozřejmě pracuj s tlakem v pneumatikách , to dokáže zcela změnit pocit z jízdy


Naposledy upravil PetrAT dne stř kvě 20, 2020 9:59 pm, celkově upraveno 1



stř kvě 20, 2020 9:56 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 10, 2017 8:52 am
Příspěvky: 417
Bydliště: Beskydy
petr píše:
poznatky : testuju dojezd

Začni pracovat s lehčími převody a s vyšší frekvencí šlapání


stř kvě 20, 2020 9:58 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 11820
Bydliště: Valašsko
petr píše:
poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce …

Jak tak čtu tvé trasy, převýšení, to zas dostane kolo řádný záhul :-D podobný nářezu tvému forejsovi, to bude opět výtek co to kurva vše zas nevydrží :-D ;-D (vím že jsi rozumný a po zkušenosti s jiným subaru už forestru jen blahořečíš ;) )

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv kvě 21, 2020 8:44 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1810
Bydliště: Ruda u Rýmařova
petr píše:
poznatky : testuju dojezd a je to prostě o převýšení a mé váze, s nejvyšší dopomocí je to cca 900m převýšení, je celkem jedno na kolika kilometrech, čistě do kopce to ujede tak 15km, po rovině věřím že klidne i těch udávaných 100 možná víc , ale né na režim turbo
dovezlo mě to ze 400mnm do 1300mnm na cca 12km a baterie byla ze 100% akorát na nule, při jízdě po silnici cca 30km ve středním režimu, menší kopce cca 50% fuč , v práci je dojezd po lesních cestách místy dost do kopce a pak zas z kopce …
Žádná sláva. Žena má čtvrtým rokem ebike. Najeto lehce přes 3k km. Naše poslední vyjížďka 70 km 1100 výškových, půl terén, půl asfalt a svítily ještě dvě čárky na baterce. Baterku ma 500 wh a pohon bosch.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


čtv kvě 21, 2020 10:30 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1421
Bydliště: Krupka u Teplic
Já to mám teda spíš jako Petr. Najeto za 2 hodiny 26km, 900m výškových, pouze les a zbylo mi 9% z 500wh baterky. A to je fungl nová. Ale nešetřil jsem ani sebe a ani kolo,takže se tomu nedivím :-)


čtv kvě 21, 2020 10:53 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1904
Bydliště: Beskydy
tak taky záleží na váze žena má určitě 50kg , jako já jsem jako pírko ale to kolo je strašně těžké :-DDD
měl jsem půjčené elektrokolo s boschem a 500wh baterkou a stejná zkušenost jako s tím mým až na to že yamaha aspoň na rozdíl od Bosche tolik nebrzdí při vybité baterce a je taky super dvojtalíř vepředu na cestách je to rychlejší není problém jet 50km/h
ten bosch má zas výhodu že to nějak líp dopočítává dojezd víc dopředu, když zjistí po chvíli jak jsem těžky tak to hned přehodnotí a naskočí reálnější číslo :-D , ta Yamaha furt kecá kolik toho ještě ujedu a pak to ubývá každých 200m jeden kilometr když to jede do kopce no má to ještě velké rezervy ty elektropohony , jako je to super , ale prostor na zlepšení tam je, hlavně co se baterii týče , motory jsou vymakané , mají sílu jak čert, buď se to začne stavět na zadní nebo to začne hrabat , vyjede to fakt hodně
ono je dobré otestovat víc typů pohonu ať si člověk vybere co mu sedí , je to sice podobné ale rozdíly tam nějaké jsou, no a taky peněženka hraje roli :-D


pát kvě 22, 2020 5:32 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1421
Bydliště: Krupka u Teplic
petr píše:
jako já jsem jako pírko ale to kolo je strašně těžké


:-D :-D


pát kvě 22, 2020 9:23 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1810
Bydliště: Ruda u Rýmařova
Záleží taky jak do toho kopce jedeš. Jestli na max, tak je jasný, že baterka mizí před očima. Žena jezdí tak abych jí do kopce stačil a v podstatě mě táhne. Řeknu jí občas ať přidá nebo ubere. Ale každopádně jede lehkej převod. A má cca 80kg.

_________________
Levorg 2017 Sport
________&________
Tribeca 2008 Executive

EX: Forester 2007 SG, Legacy GT 2010


sob kvě 23, 2020 8:43 am
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1904
Bydliště: Beskydy
já jezdím do kopce zasadně jen na max. režim přece se nebudu dřít to bych nekupoval elektro , ale jezdil na normálním kole ;-D jako rovinky a menší kopce to tam mám střední pomoc eko a eko+ nepoužívám leda z kopce :-DDD


sob kvě 23, 2020 8:53 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Příspěvky: 1421
Bydliště: Krupka u Teplic
Tak to pak ta baterka asi vydrží více no :). A máte to čipnutý? Nebo vám vypíná motor při 25km/h? Zatím jezdím bez čipu, ale je to fakt otravný. I do mírného kopce to ušlapu na cca 27-28km/h a to dřu jak vůl a tahám to kolo i motor komplet za svý, pak trochu zpomalím, motor pomůže, tak do toho šlápnu a zase jak když mě někdo zezadu zatáhne...


sob kvě 23, 2020 9:51 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1904
Bydliště: Beskydy
já to mám čipnuté bez toho je to nanic, vždyt po rovince to pak jede 40 jak nic, i 50 ale to už musím šlapat trochu , ten bosch taky, akorát víc než 40 je otravné musíš točit nohama jak blázen , chybělo tomu možná víc koleček, v tom je ten dvojtalíř u yamahy boží, v mírnějších kopcích to je taky super, pokud je to do kopce už víc tak těch 25 km stačí to už stejně víc nejede, měl jsem půjčené i kolo bez čipu, ale bylo to fakt hrozné, leda tak do lesa tam to stačilo...
co máš za stroj vlastně ?


sob kvě 23, 2020 10:54 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2996
Bydliště: Plzeňsko
To se mi právě na cyklistice líbí pořádně vybít své fyzické baterky v nejakych kopcích , pak si to teprve užívám. :-D
Koukám , tady je to opačný. Jako elektro chápu a respektují třeba u starších lidí nebo s handicepem, ale když odchipovavate , proč si nekoupíte motorku?

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


sob kvě 23, 2020 11:12 am
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1750 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 117  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: