díly brzd forester SG 2007 116KW

sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24338
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: díly brzd forester SG 2007 116KW

Příspěvek od sima »

Já coby bývalý plynař, spokojený jsem si přesto říkal že lpg už ne, že ten benzín mám stejně nejraději :-) ale najezdit víc bez rozpaků ho do SG dám, tam není co řešit. Když je to dobře udělané, tak ne.
No a včil jezdím zas trochu víc a najezdím nejspíš každý rok víc, tak už mě to i zas napadlo, ale furt je to málo km na tu investici a jistá omezení skrz lpg, vše je zase jen o počtech a ruku v ruce úhlu pohledu co komu vadí a co ne.
Já mám furt takový postoj, že to auto chci co nejvíc nechat v původním stavu techniky a vzhledu, krystalicky čistě to tak už není :-) čas člověka taky otupí v přístupu. A roli hraje i má pohodlnost něco řešit vůbec a cokoliv hlavně pak řešit navíc, byť " jen" rezervu, či kuře, ventilů se třeba moc nebojím, byť bych je nechal zkontrolovat taky.
Je tu jeden fanda co už mu auto doslova netáhlo do kopce, tak špatně na tom ventily byly a kupodivu furt stačilo jen seřídit, bylo to myslím na hraně, ale stačilo a jezdí zas už léta dál.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
hondatom
Nováček
Nováček
Příspěvky: 27
Registrován: úte kvě 22, 2018 8:14 pm
Jméno a příjmení: Tomáš Čoltko

Re: díly brzd forester SG 2007 116KW

Příspěvek od hondatom »

sima píše:Já coby bývalý plynař, spokojený jsem si přesto říkal že lpg už ne, že ten benzín mám stejně nejraději ale najezdit víc bez rozpaků ho do SG dám, tam není co řešit. Když je to dobře udělané, tak ne.
No a včil jezdím zas trochu víc a najezdím nejspíš každý rok víc, tak už mě to i zas napadlo, ale furt je to málo km na tu investici a jistá omezení skrz lpg, vše je zase jen o počtech a ruku v ruce úhlu pohledu co komu vadí a co ne.
Já mám furt takový postoj, že to auto chci …

No pro mě to byli jednoduchý počty, auto mám asi 3,5 měsíce a 16 tisíc km najeto,

CESTA do Švajcu třeba 1000km za 1500,- co sem ušetřil na benzínu tak v klidu opravuji, mouchy má a kolikrát né malé :-), ale řeším to

Ventily řeším protože si občas pokuckává , momentálně 2500 otáček až 3000 , a studené dlouho točí.

svíčky nové, bajpás udělán, lambda 1 nová, všechny filtry nové, oleje komplet, čidlo kliky, jednotka resetovaná, vše počítačem skontrolované a všechny hodnoty jak mají být, čištění klapky to auto doslova ožilo, ale furt to není ono, tak sou na řadě ventily, přeci jen má 196 000 km najeto. Naposled byly dělány s rozvody ve 120 000km
Odpovědět

Zpět na „II. gen. SG (03-08)“