brzdové kotouče + destičky

Odpovědět
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od romull »

Mira píše: Shání štíty, ne kotouče a desky. To jsou jen 2 plechový pokličky.
Nechal jsem se zmást názvem tématu, ale moje chyba že nečtu pozorně ........ štíty to bude větší fuška než kotouče .......
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7814
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od mnov »

Tak hlavně je velký rozdíl mezi štítem zadní brzdy a přední. Ten přední se dá klidně vyhodit a jezdit bez něj. Zadní drží pakny a je z podstatně silnějšího materiálu. Nákup použitého bych tedy nezavrhoval. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od VDC »

No a je ementál celý ten štít, nebo klasicky jenom ten límec, který je tam celkem k hovnu ? Tedy pokud má František vzadu kotoučovky ?
Pak je nejjednodušší odseknout ten shnilej límec a nechat ten ten nosný střed na pakny. Ten většinou bývá funkční. Dělám to tak běžně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
františek1
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 302
Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
Bydliště: Bojkovice-Luhačovice

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od františek1 »

Jo, vzadu mám kotouče
Takže uvidím co napíšou z ofiko Subaru, poptám ty vrakoviště
a dneska v práci kouknu na to, jestli by se dali jen odříznout ty límce, hezky načisto, s tím, že zbytek štítu by držel. No ty límce jsou rozhodně na odpadnutí, ale střed by ještě mohl držet. Zjistím - poreferuji.
Forester STurbo 01
františek1
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 302
Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
Bydliště: Bojkovice-Luhačovice

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od františek1 »

No tak se mi ozvali z Emil Frey, štít by byl dostupný do dvou dnů, cena kulatá 3333,-.
Pokud na to budu vůbec šahat, tak předcedovou metodou :-)
Forester STurbo 01
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od VDC »

Ty vole. To je pěkná cena.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od romull »

Za kus plechu fakt paráda ........a neptal jsi se jestli to není třeba mosazný, nebo rovnou ze stříbra??? :-D
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od HonzaCZ »

Jako není to úplně nejlevnější, ale uvědomte si, že přijdete nebo napíšete Freyovi, řeknete, co chcete a většinou hned nebo do pár dní to je k dispozici. I na 20 let starej pelech. Za to se platí, ne za ten kus plechu. :-D
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od spm »

Já na ty moje pelechy většinou čekám 2 týdny :-DDD Pravda, trojku jsem tam ještě zatím nenechal :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Traveller »

1. To trvá tak dlouho kvůli tomu, že jsi to ty. :-DDD :-DDD :-DDD
2. Až tam tu trojku necháš, tak ti to zkrátí ze 2 týdnů na 14 dní. :-DDD :-DDD :-DDD
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Uživatelský avatar
erikpecek
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: pon čer 06, 2016 12:13 pm
Jméno a příjmení: Erik
Bydliště: Brno

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od erikpecek »

Měl jste někdo možnost porovnat Turbo Groove a DBA 4000 T3? Rozhoduju se které vzít a co k tomu, jestli Ferodo nebo Yellowstuff.

Je to na denní ježdění, jednou za měsíc rychlejší vyjížďka na Vysočinu, 2x za rok track day.

Díky
Forester 2.5 XT 2007

ex Subaru WRX STI 2015
ex BMW E46 318 Ci - zadokolka
ex BMW E30 325ix - čtyřkolka
ex Lancia Kappa 2.4 JTD kombi
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18905
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od hamoun »

5000 T3 budou lepsi, protoze jsou delene ... ale uvodni investice vyssi ...
4000 T2 jsou za me srovnatelne s TurboGroove ... ja presel na T2 jen proto, ze mi EBC nedelalo kotouce se spravnou rozteci der na zadek ...

nasel jsem i 4000 T3. na prvni pohled nevidim rozdil od T2, tak nevim.

ja jezdil k TurboGroove Yellowstuff a byl jsem max. spokojeny. Hodne lidi ale rika, ze to za studena nebrzdi .. mi to neprislo a nevadilo. Odjel jsem nekolik sad maximalne spokojeny.
Na poladene WRX to vykonove stacilo. Na vykonnejsi auto je treba lepsi desky, tyhle se rychle spali (Dundee)

K DBA jsem braval Hawk HPS. desne piskaly, ale vykon fajn. priste bych sel do jeste tvrdsich.
pro civilnejsi jezdeni HP ...

Lidi si tu Ferodo (DS 2500) chvali .. (Trava?)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od HonzaCZ »

U těch YellowStuff je to podle mě tak, že za studena brzdí jako stock a když se ohřejou, tak brzdí mnohem líp.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18905
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od hamoun »

no podle me taky ... jen uz se to neodvazuju napsat, protoze me tu vzdycky nekdo smete :)
uz pri relativne mirnem zahrati jsou vyrazne lepsi a pod tlakem je to pak najednou hodne vyrazny rozdil ...

u vsech techto kombinaci hodne zalezi na zajeti ...
doporucuju davat ty stejne kombinace na predek i zadek.
nekdo dava o radu horsi dozadu. mi vyhovovalo, ze brzdici zadek "citim" ... jen pak to brzeni stalo za to ... (ten pocit, ze nekdo chyti auto za prdel a auto stoji .. to, ze nejde tak dolu na predek a je to pri brzdeni lip ovladatelne ... ) :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Traveller
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11873
Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
Jméno a příjmení: Jirka
Bydliště: Česká Třebová

Re: brzdové kotouče + destičky

Příspěvek od Traveller »

Trávovi DS2500 na jeho používání bohatě stačí. ;-D Na okreskové ježdění je to asi skoro ideální. Brzdí zastudena i za tepla. Životnost pro moje ježdění slušná.
Ještě je používá třeba Geraltos na WRX a při poslední výměně do nich šel zase. Sice mu vydrží při tom jeho okruhovém řádění pár tisíc, ale asi fungují dobře. Jenom hádám, že když se na tom okruhu pořádně ohřejí, tak rychle odchází, ale kdyby fungovaly špatně, tak by je určitě nedával.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Odpovědět

Zpět na „Brzdy“