Bartovo Forester SF
Bartovo Forester SF
Zdar, před dvěma týdny jsme zakoupil Forestera 1998/ 92Kw . Najeto 250 000 v roce 2006 dovoz z itálie. Je velice pěkné a skoro vůbec není pohlcen korozí co se třeba zadních podběhů týče.
Plánuju:
Nový brzdový vedení
A/T kola
Zatím jsem s autem, velice spokojený. Subaru jsem nikdy neměl a už chápu co to znamená ten pocit jezdit v subaru
Nefunguje: odstřikování řidičova světla, žárovka u vypínače mlhovek zadních, hodiny
Po koupi se snažím odstranit nějaké neduhy aby auto jezdilo, svítilo a neteklo :D třeba svítící kontrolka bagu ( spoje pod sedačkama už jsem rozdělal a prostříkl a nic, takže bych to tipoval na kroužek pod volantem)
A už se teším jak přezuju mám k tomu krásné Alu letní. Na těhle plecháčích to vypadá jak šrot a přes leéto je dám do pucu
Servis a opravy/úpravy:
Rok 2020
4.3. Auto 45 000,-
22.3. Držák na nápoje 500,-
26.3. Led rampa + kabely 900,-
------Klaksony 250,-
------Źárovky podsvícení ve spínačích 70,-
30.3. Subwoofer pod sedačku s kabeláží 700,-
2.4. Anténa 600,-
7.4. Podložky pod tlumiče 3cm 1500,-
----Nové brzdové trubky dozadu (od kostky ke kolům)1200,-
----Svíčky 600,-
----Olej v diferáku + převodovka
----Kosti předního stabíku + komplet přední brzdy 3500,-
18.4. Hřebenovka Řízení 2500,- (stále není na autě)
23.5. Kryt pod motor od kofilky 3500,-
7.6. Páte dveře s křídlem 3000,-
20.6. Dřevěný volant ( coming soon ) 600,-
26.6. Kroužek pod volant 600,-
----Lepidlo na opravu výhřevu 400,-
9.7. Fóle na okna 2000,-
30.7. přetěsnění a rozchození brzd 500,-
20.8. výměna hrdla nádrže 2000,-
23.8. oprava koroze u madla otevírání 600,-
24.8. Koupě vyšších podložek 1750,-
5.9. revitalizace podběhu, natření bubnu a třmenu, 1500,-
22.9. výměna oleje 10w40 + geo 1000,-
25.9. pracovní světlo do nárazníku + matroš 600,-
20.10. výměna zadních silentbloků v podélném rameni 700,-
22.11. výměna předních halogená za Osram cool blue 400,-
08.12. Geo + excentrické šrouby na zadní nápravu 1400,-
13.12. přední repro + vytlumení 1600,-
ROK 2021
15.3. manžety na levé polose, klouby u převodovky na levé polose, práva poloosa celá nová s klouby, zadní silentbloky předních ramen 7000,-
22.3. geo 600,-
7.4. Výměna silentbloku převodovky 1300,-
16.4. Nové zadní brzdy 1500,-
5.7. Výměna střešního mechanismu okna 2000
5.8. Nový chladič vody, výměna těsnění ventilů 5000,-
nová maska 1000,-
Plánuju:
Nový brzdový vedení
A/T kola
Zatím jsem s autem, velice spokojený. Subaru jsem nikdy neměl a už chápu co to znamená ten pocit jezdit v subaru
Nefunguje: odstřikování řidičova světla, žárovka u vypínače mlhovek zadních, hodiny
Po koupi se snažím odstranit nějaké neduhy aby auto jezdilo, svítilo a neteklo :D třeba svítící kontrolka bagu ( spoje pod sedačkama už jsem rozdělal a prostříkl a nic, takže bych to tipoval na kroužek pod volantem)
A už se teším jak přezuju mám k tomu krásné Alu letní. Na těhle plecháčích to vypadá jak šrot a přes leéto je dám do pucu
Servis a opravy/úpravy:
Rok 2020
4.3. Auto 45 000,-
22.3. Držák na nápoje 500,-
26.3. Led rampa + kabely 900,-
------Klaksony 250,-
------Źárovky podsvícení ve spínačích 70,-
30.3. Subwoofer pod sedačku s kabeláží 700,-
2.4. Anténa 600,-
7.4. Podložky pod tlumiče 3cm 1500,-
----Nové brzdové trubky dozadu (od kostky ke kolům)1200,-
----Svíčky 600,-
----Olej v diferáku + převodovka
----Kosti předního stabíku + komplet přední brzdy 3500,-
18.4. Hřebenovka Řízení 2500,- (stále není na autě)
23.5. Kryt pod motor od kofilky 3500,-
7.6. Páte dveře s křídlem 3000,-
20.6. Dřevěný volant ( coming soon ) 600,-
26.6. Kroužek pod volant 600,-
----Lepidlo na opravu výhřevu 400,-
9.7. Fóle na okna 2000,-
30.7. přetěsnění a rozchození brzd 500,-
20.8. výměna hrdla nádrže 2000,-
23.8. oprava koroze u madla otevírání 600,-
24.8. Koupě vyšších podložek 1750,-
5.9. revitalizace podběhu, natření bubnu a třmenu, 1500,-
22.9. výměna oleje 10w40 + geo 1000,-
25.9. pracovní světlo do nárazníku + matroš 600,-
20.10. výměna zadních silentbloků v podélném rameni 700,-
22.11. výměna předních halogená za Osram cool blue 400,-
08.12. Geo + excentrické šrouby na zadní nápravu 1400,-
13.12. přední repro + vytlumení 1600,-
ROK 2021
15.3. manžety na levé polose, klouby u převodovky na levé polose, práva poloosa celá nová s klouby, zadní silentbloky předních ramen 7000,-
22.3. geo 600,-
7.4. Výměna silentbloku převodovky 1300,-
16.4. Nové zadní brzdy 1500,-
5.7. Výměna střešního mechanismu okna 2000
5.8. Nový chladič vody, výměna těsnění ventilů 5000,-
nová maska 1000,-
Naposledy upravil(a) barts dne úte zář 21, 2021 11:26 am, celkem upraveno 26 x.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Začneme hned dvěma "podvozkovýmy" závady po autem mám 2 kapky. ta jedna teče asi z té manžety ( tipoval bych to na nějakou tyčku řízení nebo tak něco ) tomu nekladu moc velký důraz. Ale znepokojilo ta netěsnost u polosy z předního diferáku kape to přímo na svody. Není to nějak nebezpečné nebo tak?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Re: Bartovo Forester SF
Ahoj. Obecně bych řekl, že větší problém, minimálně po finanční stránce, bude to řízení. Tohle toriž vypadá, že teče servo. U tý poloosy pravděpodobně bude stačit jen vyměnit gufero.
Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého JSN-L21 pomocí Tapatalk
Forester MY 2007 2.0X 116kw MT
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime
ex - Leone kombajn '88 1.8i - FullTime
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Bartovo Forester SF
Na poloose teče simmering-gufero, u toho řízení pořádně prohlídni tu prachovku. Někde bude asi jen prasklá, protože jinde to poblitý není.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
Re: Bartovo Forester SF
Oukej mrknu na to. A není to nějak nebezpečné že olej kape na svody?
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Myslim si to same jako Mira . Jinak Ti gratuluji k autu. Vsichni tady chvali SG (me se teda taky libi ) Ale SFko v "susu" je taky hezka kara. Je nas uz malo tak vitej
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
S tim olejem na vyfuku ti neporadim.Jajsem jel s roztrzenou manzetou z Plzne do Norinberku ca:230 km Kourilo se z toho a smrdelo bestialne ale nic nechytlo.Strikalo to taky na vyfuk(prava strana).Ale vaselina a olej jsou mozna 2 pary bot.
Re: Bartovo Forester SF
Díky. Všiml jsme si že je to tu samé SG, taky přeci jen už to i vypadá jako novější auto ale co jsem se tu dočetl tak s SF to má celkem dost společného. Já budu upřímnej a hledal jsem něco mezi ofem a osobákem tak mi forestr padl a jako prvního forejse jsem zvolil toho prvního, líbila se mi cena modelů a jsme spíš pro tenhle hranatější starší vzhled auta . Hlavně se mi nesmírně líbí ten přední nárazník a ten "rám" na něm a ta maska mi připomíná Ford Explorer (koelm roku 2000)
Víceméně jsem se celkem projel než sem vybral, tohle byl až můj 5 Forejs pro kterýho jsem se rozhodl, všechny byly prostě na prach.
Už se teším až mi přijdou podložky, nasadím letní a až naskladněj Led rampu.
Tedka se akorát asi moc neprodeju protože od té poloosy mám za dva dny 10-15cm kaluž pod autem
a můj kámoš kde servisuju je v karanténě na 14dní
Víceméně jsem se celkem projel než sem vybral, tohle byl až můj 5 Forejs pro kterýho jsem se rozhodl, všechny byly prostě na prach.
Už se teším až mi přijdou podložky, nasadím letní a až naskladněj Led rampu.
Tedka se akorát asi moc neprodeju protože od té poloosy mám za dva dny 10-15cm kaluž pod autem
a můj kámoš kde servisuju je v karanténě na 14dní
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
To gufero na poloose je dobré vyřešit, i kdyby to nedělalo takovou louži.
A to řízení, možná je ta manžeta prasklá, že je oblitá na tom jednom místě, ale kdyby to řízení neteklo, tak i prasklá manžeta bude suchá.
A to řízení, možná je ta manžeta prasklá, že je oblitá na tom jednom místě, ale kdyby to řízení neteklo, tak i prasklá manžeta bude suchá.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Oj! Bracho to trpim s tebou To znam, Mit neco v planu, veci na to uz doma,a nemuzes nic delat.Ja chtel puvodne taky auto hlavne na silnici ale taky do pole(zrova jako ty).Forejs je na to idealni .To ze je hranatej je jenom dobre.Vypada tak nejak bojovnejsi Ten ram na narazniku je suprovej!!! Ten uz dnes nesezenes.Poradne ho vymakej a posli fotky (hodne fotek)Drzim ti palce.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Gratuluju, ony tyhlety dědkové mají fakt fut něco do sebe, ať ještě děda dobře poslouží. Čtu, že to chceš zvedat, byť jen rozumně 3cm, tak se dívám na fotky a zadek se mě zdá teda nádherně vysoko, nebo je to foto klam? Niveláky tam ještě jsou, či je někdo nahradil nevíš?
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3662
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Bartovo Forester SF
Nazdar Simo. Pise ze nivelaky uz nema. Vyska odpovida. Tak si myslim ze pruziny a tlumicejsou fit. Mimochodem tvoje auto se mi fakt libi A mas tam vymakany denni sviceni.
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bartovo Forester SF
Ahoj aha, já to nikde nečetl, ty neniveláky...tak má pořešeno.
Díky za pochvalu forejse, koho by to nepotěšilo, mě se taky furt líbí a čím dál víc
Ty DRL tam už byly vyřezány v masce, jen už odcházely. Tak nové, docela kumšt najít, ať tam něco pasuje, úhel zakřivení nárazníku, prostor za nárazníkem, okolo...nakonec to dopadlo myslím nejlíp jak mohlo, vzhledem k tomu již danému umístěn apod, mě se to taky už líbí, hlavně když to svítí jak čert
Edit: DRL drží jen na polyruetanu, tom černém, je fakt dobrý, ani po letech se nehl, nevydrolil, jen už není samozřejmě měkký jako dřív.
Barte
Díky za pochvalu forejse, koho by to nepotěšilo, mě se taky furt líbí a čím dál víc
Ty DRL tam už byly vyřezány v masce, jen už odcházely. Tak nové, docela kumšt najít, ať tam něco pasuje, úhel zakřivení nárazníku, prostor za nárazníkem, okolo...nakonec to dopadlo myslím nejlíp jak mohlo, vzhledem k tomu již danému umístěn apod, mě se to taky už líbí, hlavně když to svítí jak čert
Edit: DRL drží jen na polyruetanu, tom černém, je fakt dobrý, ani po letech se nehl, nevydrolil, jen už není samozřejmě měkký jako dřív.
Barte
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bartovo Forester SF
Gufero na poloose vyměň než se ti rozteče fakt hodně, už máme zkušenost, jeden den kape a druhej den(portože čas letí takže měsíc) ti bude chybět olej v převodovce.
Na řízení se vykašli to je standart u všech těchto dědoušků a jen občas mrkni do nádržky na servokapalinu. Pokud to chceš řešit tak je to cele nové řízení. Jednou jsem si stím hrál abych ho přetěsnil a stejně po půlroce zase soplilo.
Na řízení se vykašli to je standart u všech těchto dědoušků a jen občas mrkni do nádržky na servokapalinu. Pokud to chceš řešit tak je to cele nové řízení. Jednou jsem si stím hrál abych ho přetěsnil a stejně po půlroce zase soplilo.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Re: Bartovo Forester SF
StandaB: Led rampa bude snad příští týden zatím zkoumám jiné Forestrovy neduhy, dneska jsem zas zjistil že mi nejde odstřikovač předního skla na spolujezdcově straně
Sima: Jakože není to uplně břichoplaz ale pořád jsem 1cm pod sériovou výškou. Niveláky nejsou, ale tlumiče a péra by měly být OK dělal to minulý majitel. Vyšší světlá výška se bude někdy určitě hodit tak jsem tam jsem vybral podložky tak aby nic nějak netrpělo a nějak se nezměnily vlastnosti.
Výměna toho gufera je hned číslo jedna jak bude mechanik k dispozici. Zatím se s ním snažím moc nejezdit dokud to nebude cajk, i když je to težké protože ta cena benzínu .... a při tom se vymění všechny kapaliny, náplně, svíčky a tak. Sranda je když se člověk dívá do návodu k údržbě na svíčky a třeba náplně a pak si pročtě fórum a 100 lidí 100 olejů a svíček z toho aby si člověk vybral
Dneska sem si byl pro přední držáček nápojů na středovej panel a pro ty dva háčky co jsou v kufru na bocích. Jsou to cipoviny ale hodit se to někdy určitě bude
A zatím přemýším jak uchytit tu led rampu do toho předního rámu. Aby tam byl třeba šroub z matkou ale provrtávání jsem se chtěl vyhnout a taky by byly matky nahoře což by byl humus pak mě napadlo prostě vrutem. Taky mi vrtá hlavou aby mi to někdo nelohnul a udělat tam nějaký proti opatření. (led rampa bude nad značkou, uchycená do té vrchní vodorovné části rámu zespodu)
Sima: Jakože není to uplně břichoplaz ale pořád jsem 1cm pod sériovou výškou. Niveláky nejsou, ale tlumiče a péra by měly být OK dělal to minulý majitel. Vyšší světlá výška se bude někdy určitě hodit tak jsem tam jsem vybral podložky tak aby nic nějak netrpělo a nějak se nezměnily vlastnosti.
Výměna toho gufera je hned číslo jedna jak bude mechanik k dispozici. Zatím se s ním snažím moc nejezdit dokud to nebude cajk, i když je to težké protože ta cena benzínu .... a při tom se vymění všechny kapaliny, náplně, svíčky a tak. Sranda je když se člověk dívá do návodu k údržbě na svíčky a třeba náplně a pak si pročtě fórum a 100 lidí 100 olejů a svíček z toho aby si člověk vybral
Dneska sem si byl pro přední držáček nápojů na středovej panel a pro ty dva háčky co jsou v kufru na bocích. Jsou to cipoviny ale hodit se to někdy určitě bude
A zatím přemýším jak uchytit tu led rampu do toho předního rámu. Aby tam byl třeba šroub z matkou ale provrtávání jsem se chtěl vyhnout a taky by byly matky nahoře což by byl humus pak mě napadlo prostě vrutem. Taky mi vrtá hlavou aby mi to někdo nelohnul a udělat tam nějaký proti opatření. (led rampa bude nad značkou, uchycená do té vrchní vodorovné části rámu zespodu)
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw