Nechal jsem se zmást názvem tématu, ale moje chyba že nečtu pozorně ........ štíty to bude větší fuška než kotouče .......Mira píše: Shání štíty, ne kotouče a desky. To jsou jen 2 plechový pokličky.
brzdové kotouče + destičky
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: brzdové kotouče + destičky
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Tak hlavně je velký rozdíl mezi štítem zadní brzdy a přední. Ten přední se dá klidně vyhodit a jezdit bez něj. Zadní drží pakny a je z podstatně silnějšího materiálu. Nákup použitého bych tedy nezavrhoval.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
No a je ementál celý ten štít, nebo klasicky jenom ten límec, který je tam celkem k hovnu ? Tedy pokud má František vzadu kotoučovky ?
Pak je nejjednodušší odseknout ten shnilej límec a nechat ten ten nosný střed na pakny. Ten většinou bývá funkční. Dělám to tak běžně.
Pak je nejjednodušší odseknout ten shnilej límec a nechat ten ten nosný střed na pakny. Ten většinou bývá funkční. Dělám to tak běžně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: brzdové kotouče + destičky
Jo, vzadu mám kotouče
Takže uvidím co napíšou z ofiko Subaru, poptám ty vrakoviště
a dneska v práci kouknu na to, jestli by se dali jen odříznout ty límce, hezky načisto, s tím, že zbytek štítu by držel. No ty límce jsou rozhodně na odpadnutí, ale střed by ještě mohl držet. Zjistím - poreferuji.
Takže uvidím co napíšou z ofiko Subaru, poptám ty vrakoviště
a dneska v práci kouknu na to, jestli by se dali jen odříznout ty límce, hezky načisto, s tím, že zbytek štítu by držel. No ty límce jsou rozhodně na odpadnutí, ale střed by ještě mohl držet. Zjistím - poreferuji.
Forester STurbo 01
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 307
- Registrován: úte dub 17, 2018 4:26 pm
- Bydliště: Bojkovice-Luhačovice
Re: brzdové kotouče + destičky
No tak se mi ozvali z Emil Frey, štít by byl dostupný do dvou dnů, cena kulatá 3333,-.
Pokud na to budu vůbec šahat, tak předcedovou metodou
Pokud na to budu vůbec šahat, tak předcedovou metodou
Forester STurbo 01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: brzdové kotouče + destičky
Ty vole. To je pěkná cena.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: brzdové kotouče + destičky
Za kus plechu fakt paráda ........a neptal jsi se jestli to není třeba mosazný, nebo rovnou ze stříbra???
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: brzdové kotouče + destičky
Jako není to úplně nejlevnější, ale uvědomte si, že přijdete nebo napíšete Freyovi, řeknete, co chcete a většinou hned nebo do pár dní to je k dispozici. I na 20 let starej pelech. Za to se platí, ne za ten kus plechu.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: brzdové kotouče + destičky
Já na ty moje pelechy většinou čekám 2 týdny Pravda, trojku jsem tam ještě zatím nenechal
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
1. To trvá tak dlouho kvůli tomu, že jsi to ty.
2. Až tam tu trojku necháš, tak ti to zkrátí ze 2 týdnů na 14 dní.
2. Až tam tu trojku necháš, tak ti to zkrátí ze 2 týdnů na 14 dní.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- erikpecek
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: pon čer 06, 2016 12:13 pm
- Jméno a příjmení: Erik
- Bydliště: Brno
Re: brzdové kotouče + destičky
Měl jste někdo možnost porovnat Turbo Groove a DBA 4000 T3? Rozhoduju se které vzít a co k tomu, jestli Ferodo nebo Yellowstuff.
Je to na denní ježdění, jednou za měsíc rychlejší vyjížďka na Vysočinu, 2x za rok track day.
Díky
Je to na denní ježdění, jednou za měsíc rychlejší vyjížďka na Vysočinu, 2x za rok track day.
Díky
Forester 2.5 XT 2007
ex Subaru WRX STI 2015
ex BMW E46 318 Ci - zadokolka
ex BMW E30 325ix - čtyřkolka
ex Lancia Kappa 2.4 JTD kombi
ex Subaru WRX STI 2015
ex BMW E46 318 Ci - zadokolka
ex BMW E30 325ix - čtyřkolka
ex Lancia Kappa 2.4 JTD kombi
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19163
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
5000 T3 budou lepsi, protoze jsou delene ... ale uvodni investice vyssi ...
4000 T2 jsou za me srovnatelne s TurboGroove ... ja presel na T2 jen proto, ze mi EBC nedelalo kotouce se spravnou rozteci der na zadek ...
nasel jsem i 4000 T3. na prvni pohled nevidim rozdil od T2, tak nevim.
ja jezdil k TurboGroove Yellowstuff a byl jsem max. spokojeny. Hodne lidi ale rika, ze to za studena nebrzdi .. mi to neprislo a nevadilo. Odjel jsem nekolik sad maximalne spokojeny.
Na poladene WRX to vykonove stacilo. Na vykonnejsi auto je treba lepsi desky, tyhle se rychle spali (Dundee)
K DBA jsem braval Hawk HPS. desne piskaly, ale vykon fajn. priste bych sel do jeste tvrdsich.
pro civilnejsi jezdeni HP ...
Lidi si tu Ferodo (DS 2500) chvali .. (Trava?)
4000 T2 jsou za me srovnatelne s TurboGroove ... ja presel na T2 jen proto, ze mi EBC nedelalo kotouce se spravnou rozteci der na zadek ...
nasel jsem i 4000 T3. na prvni pohled nevidim rozdil od T2, tak nevim.
ja jezdil k TurboGroove Yellowstuff a byl jsem max. spokojeny. Hodne lidi ale rika, ze to za studena nebrzdi .. mi to neprislo a nevadilo. Odjel jsem nekolik sad maximalne spokojeny.
Na poladene WRX to vykonove stacilo. Na vykonnejsi auto je treba lepsi desky, tyhle se rychle spali (Dundee)
K DBA jsem braval Hawk HPS. desne piskaly, ale vykon fajn. priste bych sel do jeste tvrdsich.
pro civilnejsi jezdeni HP ...
Lidi si tu Ferodo (DS 2500) chvali .. (Trava?)
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: brzdové kotouče + destičky
U těch YellowStuff je to podle mě tak, že za studena brzdí jako stock a když se ohřejou, tak brzdí mnohem líp.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19163
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
no podle me taky ... jen uz se to neodvazuju napsat, protoze me tu vzdycky nekdo smete
uz pri relativne mirnem zahrati jsou vyrazne lepsi a pod tlakem je to pak najednou hodne vyrazny rozdil ...
u vsech techto kombinaci hodne zalezi na zajeti ...
doporucuju davat ty stejne kombinace na predek i zadek.
nekdo dava o radu horsi dozadu. mi vyhovovalo, ze brzdici zadek "citim" ... jen pak to brzeni stalo za to ... (ten pocit, ze nekdo chyti auto za prdel a auto stoji .. to, ze nejde tak dolu na predek a je to pri brzdeni lip ovladatelne ... )
uz pri relativne mirnem zahrati jsou vyrazne lepsi a pod tlakem je to pak najednou hodne vyrazny rozdil ...
u vsech techto kombinaci hodne zalezi na zajeti ...
doporucuju davat ty stejne kombinace na predek i zadek.
nekdo dava o radu horsi dozadu. mi vyhovovalo, ze brzdici zadek "citim" ... jen pak to brzeni stalo za to ... (ten pocit, ze nekdo chyti auto za prdel a auto stoji .. to, ze nejde tak dolu na predek a je to pri brzdeni lip ovladatelne ... )
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11896
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Trávovi DS2500 na jeho používání bohatě stačí. Na okreskové ježdění je to asi skoro ideální. Brzdí zastudena i za tepla. Životnost pro moje ježdění slušná.
Ještě je používá třeba Geraltos na WRX a při poslední výměně do nich šel zase. Sice mu vydrží při tom jeho okruhovém řádění pár tisíc, ale asi fungují dobře. Jenom hádám, že když se na tom okruhu pořádně ohřejí, tak rychle odchází, ale kdyby fungovaly špatně, tak by je určitě nedával.
Ještě je používá třeba Geraltos na WRX a při poslední výměně do nich šel zase. Sice mu vydrží při tom jeho okruhovém řádění pár tisíc, ale asi fungují dobře. Jenom hádám, že když se na tom okruhu pořádně ohřejí, tak rychle odchází, ale kdyby fungovaly špatně, tak by je určitě nedával.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.