Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Katalyzátor 2,5 MY 04 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7725
Bydliště: Nové Hrady
Ten volnobeh 150 otacek na benzin asi neni uplne zdravej. Ale to muze byt klidne i zasvinena klapka, volnobeznej ventil nebo neserizeny ventily.
A jak na diagnostice zjistil, ze je spatnej katalyzator, to bych opravdu rad vedel...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


stř kvě 20, 2015 8:12 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 21, 2009 8:38 pm
Příspěvky: 1202
Bydliště: Rousínov
Slavek_xxx píše:
Ten volnobeh 150 otacek na benzin asi neni uplne zdravej. Ale to muze byt klidne i zasvinena klapka, volnobeznej ventil nebo neserizeny ventily.
A jak na diagnostice zjistil, ze je spatnej katalyzator, to bych opravdu rad vedel...


Řekla mu to diagnostika že vyhazuje chybu lambda na katu, 3 auta s univerzal katem oedmě odjeli a nikdo se nevrátil....ale většinou to je jen tou lambdou :-)

_________________
Lego BE 2,5 03
Outback H6 08
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo :-); 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6


stř kvě 20, 2015 8:52 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5906
Bydliště: Praha
Bez katalyzátoru to není jako Trabant, nic není cítit. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř kvě 20, 2015 9:20 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv úno 28, 2013 8:46 pm
Příspěvky: 512
Bydliště: Pardubice
No nic tak zkusim najit nejakeho zkuseneho plynare. (Kdyby mel nekdo nejaky tip za Pardubice ci Hradec Kralove tak budu moc rad) Pak se podivat jestli je v poradku klapka, volnobeznej ventil a lambda sonda. Pokud ani jedno nezabere tak zalozim novy forum "proc nemit Subaru na plyn" :845:

_________________
Subaru Outback 5MT MY2005


čtv kvě 21, 2015 5:58 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2323
mnov píše:
Bez katalyzátoru to není jako Trabant, nic není cítit.


mnov: A na to jsi přišel jak? Máš s tím praktickou zkušenost?

Jak jsem psal, kolega to měl vyřezané a auto smrdělo jak stará stodvacítka.
Spousta lidí na netu píše to samé - po vyřezání smrad.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)


čtv kvě 21, 2015 10:43 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1941
Bydliště: Brno
určitě bych nejdřív ze všeho nechal seřídit ventilové vůle!! pokud už nebylo děláno...

_________________
Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


čtv kvě 21, 2015 1:40 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Příspěvky: 2485
Bydliště: Praha 5
Moje slova :850: . Ta mrtvolnost motoru přesně vypadá na ventily :655:

_________________
Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09) (už byl nahrazen)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<


čtv kvě 21, 2015 1:45 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv úno 28, 2013 8:46 pm
Příspěvky: 512
Bydliště: Pardubice
Bohuzel nemam cas se venovat autu tolik kolik bych se asi mel venovat tak jsem zatim na zadny servis nesel. Ale proc to pisu .... ted uz tyden nesviti kontrolka (zhasla se sama), otacky zlobi da se rict minimalne a hlavne auto uz neskube vubec.
Takze jsem s toho opravdu mimo ... doufam jen ze to neni posledni stadium pred smrty :655:

_________________
Subaru Outback 5MT MY2005


stř čer 03, 2015 8:03 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 20, 2010 7:25 am
Příspěvky: 7725
Bydliště: Nové Hrady
Luci> tak to ventily nebudou, ty se samy nenastavi :845: Asi nejakej spatnej benzin...

_________________
Outback 3.0 H6 AT, MY03 + LPG
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG


stř čer 03, 2015 8:22 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv zář 08, 2011 1:19 pm
Příspěvky: 1481
ahoj Luci, možná že mám stejný problém.
Když vyrazím z křížovatky moc rychle, motor chce chcípnout. Je tam prodleva, a taky mi to párkrát chcíplo. Na plyn. Mám sice AT (2,5@115kw), ale efekt je stejný. Dělá to jen na plyn. Na benzín to dělá velmi neznatelně.
Vše přisuzuji nekvalitnímu palivu. Benzín lze do jisté míry ohlídat, jezdím skoro pouze na Vervu100, ostatní BA95 beru jako náhražku.
Kvalita LPG se ohlídat nedá. Je to katastrofa, zoufalý stav.

Motor má v malých otáčkách na špatné palivo nízký krouťák, proto chce zdechnout, když požaduješ výkon. To je moje hypotéza.

K těm otáčkám, první čárka na budíku otáčkoměru bývá 500, to jen pro sichr.

_________________

Outback 2019 BS executive cvt 2,5i hnědý
Legacy GT BM 2010 2,5T sedan 5AT šedý
Outback MY2016 active BS 2,0D CVT champagne
Legacy BR active kombi cvt MY2011 2,5i stříbrný lpg 280tkm


stř čer 03, 2015 2:12 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: čtv úno 28, 2013 8:46 pm
Příspěvky: 512
Bydliště: Pardubice
Suubaru ano taky jsem jiz vypozoroval ze hodne zalezi na kvalite plynu. Treba jednou jsem natankoval takovy sajrajt ze auto skubalo jeste v trojce a to jsem mel rychlost uz pres 60km/h. To byla hruza. Ale to je jen ten nejvetsi extrem ktery jsem zazil. Nicmene tetkon tankuji na stejni benzince jiz nejakou dobu. Takze mozne je ze meli treba dobrou varku LPG a pak nejakou dobu spatnou a ted zase dobrou.
Ale to ze je kvalita LPG otresna o tom zadna..... to si pamatuji ze svagr jiz pred vice nez 15 leti bojoval s nevykonim plynem. Tehdy jeste v 120tce kterou mel predelanou na plyn.
Jinak tetkon momentalne auto opravdu da se rict prakticky neskube a otacky zakolisaji mezi 500-1000 otackamy kdyz zmacknu spojku a pak se ustali kolem 800 otacek na volnobechu. Ale auto uz nechcipe.
Tak uvidim co udela dalsi varka LPG. Ale I tak to kolisani otacek predtim nebylo. Takze mozna je opravdu spatny nebo zaneseni volnobezni ventil ci klapka .....

_________________
Subaru Outback 5MT MY2005


čtv čer 04, 2015 7:35 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 21, 2014 3:15 pm
Příspěvky: 2323
Souhlasím s tím, že kvalita LPG plynu v ČR je mizerná (potvrzují to výsledky kontrol), ale já, ať čepuji kde chci, tak na autě žádný rozdíl nepociťuji. Táhne pořád stejně a nikdy necuká.
Takže buď máte horší LPG systém (Já mám Teleflex GFI, který stojí nový cca 60000Kč) nebo vaše auta potřebují nějaký servis.
Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Čepujeme tam, kde se nám to zrovna hodí a na značku pumpy se neohlížíme.

_________________
Subaru WRX STI 2.5 MT 221kW 2012 (viewtopic.php?f=39&t=7756)
Skoda Octavia RS kombi 2.0 TDI MT 135kW 2017
Ex Subaru Legacy kombi 2.5i MT 127kW 2008 (viewtopic.php?f=39&t=3638)


čtv čer 04, 2015 12:23 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 19, 2010 3:04 pm
Příspěvky: 458
Ahoj,
jezdím na plyn už řadu let a nikdy se mi nestalo, že bych někde vzal plyn na který by to nechtělo jet. To že ste někde vzal špatnej plyn, žebo je u plynu je normální, že se občas rozsvítí check engine, nebo že na plyn to jede míň je výmluva plynařů co to neumí a pokud vám to řekne, tak od něj ruce pryč. Pokud na takového narazíte. Podávejte reklamace. Až budou 4, odstupte od smlouvy, nechte si auto vrátit do původního stavu, vrátit prachy a jeďte jinam. Pokud by se cukal, tak dopis od advokáta o poslední smír před podáním žaloby většinou zabere.
Zástavba plynu se nechá skazit hned na začátku špatným navrtáním trysek do sání. To už vám pak neopraví ani ten nejlepší plynař. Proto jsou tak neochotní hledat závady na plynu co dělal někdo jiný.

Jinak pokud ti to blbě drží volnoběh i na benzín, tak nemá cenu jezdit k plynaři. Nejdřív je potřeba dát auto dohromady tak, aby jezdilo bezvadně na béňo. Nevím přesně jak to má MY04, ale může to být triska volnoběhu, snímač škrtící klapy, špatný kabel ke svíčce, ventily (u plynu seřizovat co 30 tis.), špatný svíčky (u lpg měním vždy s olejem a obyčejné. Svíčky spešl pro LPG je jen předraženej krám) atd.. většinou je to blbost. Ale bez toho nemá cenu hledat závady dál.
A pokud auto blbě spaluje, tak tím může zabít i kat. a lambda sondy.

Jo a plyn chce taky údržbu na což mnoho lidí kašle. Filtry, občas zkontrolovat vstřiky, dodržovat doporučený servisní interval membrány reduktoru.

Prostě to musí jet tak, že ani nepoznáte jesti jedete na benzín, nebo na plyn, nebo zrovna přepínáte.

_________________
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 90 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 300tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)


čtv čer 04, 2015 1:08 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon srp 16, 2010 12:39 pm
Příspěvky: 22
Bydliště: Praha, Sumava
Má někdo s odstupem času již zkušenost s výměnou katalyzátoru?


sob zář 28, 2019 6:29 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát srp 31, 2018 6:55 am
Příspěvky: 8
Neviete náhodou aké sú rozmery katalyzátorov? Chcel by som kupit nejaké univerzaly a prevariť ich.. Dakujem


čtv úno 13, 2020 5:03 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: