Motor 2,5 127 kW, automatická převodovka. Barva zlatá metalíza, vevnitř černá kůže. Auto je kategorie N1, 5 míst, je tam sklápěcí, posouvací, ale nevydnavací mříž (lze dát pryč, ale já ji tam nechal, ono se to občas hodí když je potřeba nacpat batožiny až po strop, ale vyndavací by byla lepší).
Moje představa o ceně je 150 tis. + DPH.
Výbava je asi druhá nejvyšší tehdejšího modelového roku, není tam navigace, AUX vstup a spolujezdcova sedačka nemá elektrické štelování (tedy má to xenony, velké střešní okno, sklápěcí zrcátka, tempomat, vypínatelnou stabilizaci, rádio s měničem na 6 CD schopné přehrát MP3, automatickou dvouzónovou klimu, elektricky nastavitelnou sedačku řidiče s pamětí, hromadu airbagů, ISOFIX...).
Věci mimo standardní výbavu, se kterými jsem to už koupil:
- Handsfree Nokia,
- Zadní parkovací senzory (pípají a ukazují vzdálenost vlevo/vpravo),
- Folie na všech oknech.
K autu jsou dvě komplet sady kol. Letní originální 17" s pneu Hankook, vzorek tak na jednu dvě sezóny (podle nájezdu a stylu použití). Zimní 16" Subaru plecháče s pneu taky Hankook, vzorek ještě slušný (já bych je měl ještě na dvě tři sezóny). K zimním jsou i Subaru poklice, ale na těch je už pár prasklin.
Nějaké fotky jsem dal sem: https://photos.app.goo.gl/UEL43HJQGKHTxe6R8 (nejsem fotograf a je to focené mobilem, tak to není úplně super... pokud by někoho zajímal jakýkoli detail, dejte vědět - doplním).
Stav auta řekl bych vzhledem k věku a nájezdu slušný. Technicky plně funkční, k řešení ale brzy budou výfuky, které jsou ještě původní. Občas je na diagnostice chyba P420 (opakuje se v intervalu co několik set kilometrů) a je utržená nějaká lamela v pravém koncovém tlumiči, takže to chrastí (za jízdy to dovnitř slyšet není, ale po nastartování na volnoběh, když jsem mimo auto, to je docela nepřeslechnutelné... nicméně z pohledu STK a emisí zatím OK. Prasklina tam aktuálně žádná není, tak někomu to třeba vydrží ještě rok, dva... ale mě už to zlobí)
Jinak tam aktuálně nevím o žádném dalším problému k řešení, s autem teď jezdím málo, ale když, tak je to 180 km ráno do Brna a odpoledne zpět, takže potřebuju, aby fungovalo. Spotřeba oleje trochu je, dolévám max. litr od výměny do výměny. Koroze snad odpovídá stáří a nájezdu v prostředí českých silnic - bohužel je to víc, než bych si přál. Loni na podzim jsem nechal udělat aspoň nástřik podvozku voskem, ale mělo se to dělat dřív a pravidelně.
Pak je kosmetika, se kterou jsem se naučil žít:
- Ťupka v čelním skle (STK v pohodě, tak neřeším, ale kdyby kupující chtěl sklo měnit, mám to ještě pojištěné, tak bychom se mohli nějak domluvit).
- Trochu ošoupaná bočnice sedačky řidiče a prodřené gumové těsnění řidičových dveří - tak jsem to už koupil, nehorší se to, voda neteče kam nemá, tak jsem to neřešil - je to vidět na fotkách. Pak vylomený držák nápojů v zadní části loketky (na fotkách chybí, mám jej a dám jej k autu). Jinak je interiér nezničený, samozřejmě nekuřácký.
- Prasklé PP nadkolí, kus dole úplně chybí (opět jsem tak už koupil, podle servisu zbytečný řešit, tak jsem to nechal plavat).
- Vady laku snad nic hrozného... nejvíc vidět jsou asi dvě promáčkliny zadního nárazníku (v místě nosníků) od nějakého nešikovmého vedleparkujícího z doby stání v Praze.
- První majitel jezdil do C&K Brno, servisní intervaly víceméně dodržoval (koupil jsem s vyplněnou serviskou, kterou jsem ověřoval).
- Já potom jezdil do AWD, dokud jsem bydlel v Praze, teď poslední 4 roky DanCars Opava, od všeho mám a předám faktury.
- V roce 2013 těsnění pod hlavama v AWD (normálně by se to na radu servisu ještě nechalo klidně být, ale protože jsem měl na auto "záruku" od CarGarantie, nechal jsem to udělat).
- 01/2015, 195 tis. km - LZ náboj
- 07/2015, 210 tis. km - přední náboje, zadní brzdy
- 04/2017, 234 tis. km - PZ náboj
- 07/2018, 255 tis. km - Přední brzdy
- 11/2018 - Nástřik podvozku voskem
Inu, snad jsem na nic nezapomněl, pokud ano, ptejte se, tajit nic nehodlám. Auto jsem kupoval s tím, že s ním najedu aspoň 300 tis. a podle toho s ním zacházel, ale vzhledem k mému aktuálnímu nájezdu by mi to trvalo dalších nejmíň 15 let Ovlivnila to hlavně potřeba druhého, většího auta. Koupili jsme Tribecu, tím klesl Outbacku nájezd a já jsem zároveň zjistil, že ten šestiválec prostě potřebuju mít v obou autech a nedávno se to podařilo vyřešit.