Mno ja po ruznych a dlouhych vyzkumech se ustalil na Porsche Macan S. Je znat ze s darcovskym vozem Q5 nema moc spolecneho. Ma to preferenci zadku a nevadi mu s nim pohodit
Zakladem je mit konfiguraci co cloveku sedi, protoze tim se to auto zcela meni. Nechtel jsem SUV, jen trochu zvyseny podvozek a tohle je takovy kompromis co me nestve a dokonce ho mam celkem rad. Ac to NENI sportovni auto, chova se to jak si od auta predstavuju.
Ted predstavili model GTS s motorem 2.9 turbo (audi to ma v RS4), jen se snizenym vykonem, coz by bylo dokonale. Nicmene mimo cenove moznosti. Minus je vaha, s 2 tunami je to celkem bumbrlicek, ale skryva to dobre.
mari75 píše:Petře a co je v SJ špatně na ergonomii?
Muzu mluvit o posledni verzi SK s 2.5tkou, s nimz jsem par set kilometru stravil. Uz jen volant. Mas tam 15 tlacitek a 2 kolebky. Nektera tlacitka se mackaji, jina se "vytahuji". Displej je zpomaleny a trva mu nez zareaguje. Mas jeden displej mezi budiky, jeden na palubce a k tomu displej "radia". Na kazdem se zobrazuje neco a kazdy se ovlada jinak. Vypinani start stopu je hned vedle vypinani asistentu na pruhy napravo dole pod volantem, navic tak blbe, ze to poslepu vypnout chce cvik. Vypinani varovani eye sight mas u stropu. Zadni okna porad jeste nemaji automaticke stahovani.
K tomu veci jako ze Apple Car play ti prehraje hudbu a handsfree kdyz je bezdratove, pokud chces treba Google Maps, tak musis pripojit telefon kabelem.