Diagnóza 2,5XT - Bekrovy vehikly
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Aha..
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Diagnóza 2,5XT - po 100tkm na LPG
Zdar bando,
jen krátká poznámka.
Již před časem XT-čko v mých službách překonalo hranici 200tkm. Minulý týden pak 100tkm na LPG a tak se jelo na "velký" servis. Prostě klasika po stu:
- především ventily
- rozvody
- spojka
- a další drobnosti
Největší opotřebení vykazovala spojka. Možná ba ještě dala 10-20tkm ale víc ne.
Překvapivě dobře na tom byly ventily. Zbývalo ještě 5 setin do dolní meze.
Tak zatím a hlavně bacha na ty motory nevhodné k provozu na LPG...
jen krátká poznámka.
Již před časem XT-čko v mých službách překonalo hranici 200tkm. Minulý týden pak 100tkm na LPG a tak se jelo na "velký" servis. Prostě klasika po stu:
- především ventily
- rozvody
- spojka
- a další drobnosti
Největší opotřebení vykazovala spojka. Možná ba ještě dala 10-20tkm ale víc ne.
Překvapivě dobře na tom byly ventily. Zbývalo ještě 5 setin do dolní meze.
Tak zatím a hlavně bacha na ty motory nevhodné k provozu na LPG...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Hezký Tome !!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
V pondělí jsem zvažoval, jestli mám přispět k diskuzi na téma "Naše malé prohry" a nebo raději "Kdo nebo co vám nadzvedlo mandle", ale protože jsem se ke psaní dřív nedostal, uzrálo ve mně rozhodnutí poplakat si ve svém vlastním vlákně...
V pondělí mě totiž moje XT-čko pěkně vypeklo. Na ráno jsem měl cestou do práce domluvenou návštěvu v servisu za účelem odhalení příčiny rozžnutého kuřete, které mi už přes týden vynahrazovalo chybějící ambientní osvětlení interiéru. Jenže ten pekáč mi nechal na půl cesty. Nejdřív jsem si všimnul, že netopí. Říkám si, hle, v servisu bude víc věcí k řešení. Jenže po 2 km už nejen, že pro změnu topil, ale i vařil.
Následoval zbytek cesty pěkně na laně, za což patří velké díky obětavému Alešovi. Jak se dalo očekávat, obě závady spolu nesouvisely. Ten krám si prostě usmyslel, že už nebyl dlouho na návštěvě v Dobřanech a že si to tam chce za každou cenu užít a ne se jen stavět na krátkou vizitaci.
Takže podtrženo, sečteno, výsledek je, že po pondělku má XT novej chladič a definitivně vyřešenej problém se sekundárním vzduchem.
S tím sekundárním vzduchem mě to celkem překvapilo, protože kontrolka se mi rozžnula během delší cesty, ne po studeném startu nebo tak něco... Je vidět, že ani pravidelná údržba toho ventilátorku není k ničemu...
V pondělí mě totiž moje XT-čko pěkně vypeklo. Na ráno jsem měl cestou do práce domluvenou návštěvu v servisu za účelem odhalení příčiny rozžnutého kuřete, které mi už přes týden vynahrazovalo chybějící ambientní osvětlení interiéru. Jenže ten pekáč mi nechal na půl cesty. Nejdřív jsem si všimnul, že netopí. Říkám si, hle, v servisu bude víc věcí k řešení. Jenže po 2 km už nejen, že pro změnu topil, ale i vařil.
Následoval zbytek cesty pěkně na laně, za což patří velké díky obětavému Alešovi. Jak se dalo očekávat, obě závady spolu nesouvisely. Ten krám si prostě usmyslel, že už nebyl dlouho na návštěvě v Dobřanech a že si to tam chce za každou cenu užít a ne se jen stavět na krátkou vizitaci.
Takže podtrženo, sečteno, výsledek je, že po pondělku má XT novej chladič a definitivně vyřešenej problém se sekundárním vzduchem.
S tím sekundárním vzduchem mě to celkem překvapilo, protože kontrolka se mi rozžnula během delší cesty, ne po studeném startu nebo tak něco... Je vidět, že ani pravidelná údržba toho ventilátorku není k ničemu...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19064
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
takze .. mas vse vyreseno??
chapu neprijemne komplikace, ale tohle mi prijde jako vyhra
Odesláno pomocí Tapatalk
chapu neprijemne komplikace, ale tohle mi prijde jako vyhra
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20601
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Já myslel že bude těsnění a on jenom chladič
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
No tak jestli to byl jen chladič, tak to dopadlo dobře, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Jasně, chladič je ve srovnání s těsněním, nebo dokonce prasklou hlavou prkotina.
Jenže auto, který mě nechá stát na cestě ztrácí moji důvěru... To se mi stalo naposledy s Š1000MB. Co je na tom až neuvěřitelnou souhrou okolností, to je skutečnost, že to bylo zrovna tak kvůli prdlýmu chladiči. Ale tam to šlo zaletovat a dolít destilku.
Měnil se jen chladič a doplňovala kapalina, kterou jsem nedávno nechával měnit... Bohužel hadice nedorazily.
Pak se řešil by-pass toho sekundárního vzduchu.
Takže to byl ve finále celkem ranec, jak už to tak bývá u Subaru a Japonců vůbec běžné.
Jenže auto, který mě nechá stát na cestě ztrácí moji důvěru... To se mi stalo naposledy s Š1000MB. Co je na tom až neuvěřitelnou souhrou okolností, to je skutečnost, že to bylo zrovna tak kvůli prdlýmu chladiči. Ale tam to šlo zaletovat a dolít destilku.
Měnil se jen chladič a doplňovala kapalina, kterou jsem nedávno nechával měnit... Bohužel hadice nedorazily.
Pak se řešil by-pass toho sekundárního vzduchu.
Takže to byl ve finále celkem ranec, jak už to tak bývá u Subaru a Japonců vůbec běžné.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Tome ale to bys musel jezdit vlakem. Každý auto se může posrat. Je to jenom stroj.
Samozřejmě když se posere každou chvíli, tak je to špatně, ale jinak ti to funguje, ne ?
Samozřejmě když se posere každou chvíli, tak je to špatně, ale jinak ti to funguje, ne ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Jo, to máš recht, ale zamrzí to...
Zaplať "pánsubaru" jinak oba forestry fungujou, ...na rozdíl od toho prvního. Ten byl k posrání...
Zaplať "pánsubaru" jinak oba forestry fungujou, ...na rozdíl od toho prvního. Ten byl k posrání...
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diagnóza 2,5XT - Konečné řešení
Vlak byl v tuzemsku blbej příklad... pravděpodobnost, že by cestou vykolejil je poměrně vysoká.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97