Naše dílenská technika a nářadí..
- ok1mpx
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1344
- Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
- Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
- Bydliště: okres Česká Lípa
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak to je dobrý kup. Než se tam dostanu, už určitě nebudou...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak to je super kup.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To je. Na eshopu ale nic nevidím a pokud to mají jen na prodejně, tak to taky asi nebudou mít všude... To je škoda.
Takovej jednoduchej zdroj 12/5/3.3 jsem si udělal ze starýho PC zdroje, na 12 V super, zvládá asi až 15 A, ale cokoliv mezi neudělá a občas se hodí i 24 V, nebo 18 a podobně, a nebo omezení proudu. To logicky neumí. Zase to bylo skoro zadarmo.
Takovej jednoduchej zdroj 12/5/3.3 jsem si udělal ze starýho PC zdroje, na 12 V super, zvládá asi až 15 A, ale cokoliv mezi neudělá a občas se hodí i 24 V, nebo 18 a podobně, a nebo omezení proudu. To logicky neumí. Zase to bylo skoro zadarmo.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
V LIDLu je v akci za 3.990,- stolní vrtačka ala Bosch. Jedu se na ni podívat, jak vypadá v reálu...
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Byl jsem se teď cestou domů podívat na tu LIDL vrtačku, má to takový trošku forovější ovládací prvky, tělo je možná trochu menší, hranatější, ale jinak je to lautr to samé jako Bosch, stejný systém konstrukce, stejný výkon, i rychloupínací sklíčidlo to má, má to jiný otáčedlo...
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Mam asi rok z lidlu tu malou flexu aku 12v na minikotouce, ted jsem prikoupil malou aku vrtacku taky 12v.
Melo to byt zamenne, ty baterie. Ac tak vypadaji tak nejdou zamenit pac maji na sobe vystupky, ktere jsou pokazdy jinde. Jedine je zbrousit.
Ma nekdo stejnou zkusenost, ze by to nepasovalo?
Melo to byt zamenne, ty baterie. Ac tak vypadaji tak nejdou zamenit pac maji na sobe vystupky, ktere jsou pokazdy jinde. Jedine je zbrousit.
Ma nekdo stejnou zkusenost, ze by to nepasovalo?
Subaru Legacy BL, H6, 2005
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Takova kvizova otazka - jak moc jsou ty orechy dodavane k bezpecnostnim maticim na kola kompatibilni s razovym utahovakem? Ja jenom abych prvnim pokusem nerozloupnul orech napul a nemel jsem k autu dozivotni sadu gum
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Osobně nikdy nedotahuju a nepovoluju na drc utahovákem. Obejdu auto s klíčem, šrouby si utrhnu a pak teprve beru utahovák. Obráceně to samé. Pak nemusím přemejšlet, jestli něco zkurvím ořech nebo matici.
A nepoužívám momenťák. Považuju to na takovýhle aplikace za zbytečný. Pa
A nepoužívám momenťák. Považuju to na takovýhle aplikace za zbytečný. Pa
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10609
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Asi taky jak kterej.spm píše:Takova kvizova otazka - jak moc jsou ty orechy dodavane k bezpecnostnim maticim na kola kompatibilni s razovym utahovakem?
Ten můj zatím drží.
Utahovák mám z Lidlu, zase takovej kopanec nemá si myslim, ale na papíru prej max 400. Nastavim max, odboucham šrouby dolů, sundám kolo, dělám co potřebuju, na nasazení nastavim min 100 nebo 150 a natočím je zpátky (samozřejmě se vší opatrností abych nezkřížil závit) dokud to párkrát nebouchne. Mám vyzkoušený, že 100 nebo 150 i když párkrát bouchne, stejně momenťákem dotáhnu na 100 Nm ještě tak o čtvrt až půl otáčky.
To povolení teda je u mě kritický kdy to chvíli bouchá naplno a zatim to dává. Spíš z origo matic se loupe ten "chrom"...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
No, já to dělám právě úplně stejně jako podvlada, akorát s ryobi utahovákem, co má údajně taky max 400. Takže utahování se nebojim, povolování trochu jo. Teda, na normální matky mám ty kalený oplastovaný ořechy, tam celkem věřím že to vydrží. Ale novej zázrak má k hliníkový sadě bezpečností šroub a tam si tak jistej nejsem Zase obcházet to auto napřed s ráčnou, tak se se svojí postavou u toho strhám Ale možná to napoprvý udělám; potřebuju na to napřed primárně dostat zimáky, zkurvit to můžu až příště, když budu mít víc aut na pokusy
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
To je taky ten hlavní důvod, proč to dělám tak, jak to dělám. Protože se ty matky prostě kurví.podvlada píše:
Spíš z origo matic se loupe ten "chrom"...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Tomiq
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1480
- Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš P.
- Bydliště: Praha - Východ
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Jednou jsem přijel z AWD (měnili mi ložisko) a musel jsem si vzít na pomoc trubku, jak to bylo utažený
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Kdyz clovek ty matky ma olezly uz od zacatku... spis me jenom ve vztahu k ty bezpecnostni matce napada, jak to resi v beznym pneu servisu? Jelikoz tam cekam, ze to rvou bouchackou uplne vsechno, tak jenom jestli mivaji i svoje orechy na bezpecnostni matice nebo jestli to orvavaji tou, co si clovek priveze
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Tak já teda viděl svého pneuservisáka jak dělal nějaký auto s bezpečnostní maticí, a zatímco obyčejné odtřískal bouchačkou, tak na tuhle si vzal ráčnu...
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22545
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Naše dílenská technika a nářadí..
Ok, to asi mluví za vše. Jdu shánět normální matice