Naše dílenská technika a nářadí..

Odpovědět
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od ok1mpx »

Tak to je dobrý kup. Než se tam dostanu, už určitě nebudou...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Tak to je super kup.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

To je. Na eshopu ale nic nevidím a pokud to mají jen na prodejně, tak to taky asi nebudou mít všude... To je škoda.
Takovej jednoduchej zdroj 12/5/3.3 jsem si udělal ze starýho PC zdroje, na 12 V super, zvládá asi až 15 A, ale cokoliv mezi neudělá a občas se hodí i 24 V, nebo 18 a podobně, a nebo omezení proudu. To logicky neumí. Zase to bylo skoro zadarmo.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od M a r c e l »

V LIDLu je v akci za 3.990,- stolní vrtačka ala Bosch. Jedu se na ni podívat, jak vypadá v reálu...

Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od M a r c e l »

Byl jsem se teď cestou domů podívat na tu LIDL vrtačku, má to takový trošku forovější ovládací prvky, tělo je možná trochu menší, hranatější, ale jinak je to lautr to samé jako Bosch, stejný systém konstrukce, stejný výkon, i rychloupínací sklíčidlo to má, má to jiný otáčedlo...

Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Bart
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 475
Registrován: pát srp 17, 2012 3:44 pm
Bydliště: Plzeň-jih

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Bart »

Mam asi rok z lidlu tu malou flexu aku 12v na minikotouce, ted jsem prikoupil malou aku vrtacku taky 12v.
Melo to byt zamenne, ty baterie. Ac tak vypadaji tak nejdou zamenit pac maji na sobe vystupky, ktere jsou pokazdy jinde. Jedine je zbrousit.
Ma nekdo stejnou zkusenost, ze by to nepasovalo?
Subaru Legacy BL, H6, 2005
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

Takova kvizova otazka - jak moc jsou ty orechy dodavane k bezpecnostnim maticim na kola kompatibilni s razovym utahovakem? Ja jenom abych prvnim pokusem nerozloupnul orech napul a nemel jsem k autu dozivotni sadu gum :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

Osobně nikdy nedotahuju a nepovoluju na drc utahovákem. Obejdu auto s klíčem, šrouby si utrhnu a pak teprve beru utahovák. Obráceně to samé. Pak nemusím přemejšlet, jestli něco zkurvím ořech nebo matici.
A nepoužívám momenťák. Považuju to na takovýhle aplikace za zbytečný. Pa
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10609
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od podvlada »

spm píše:Takova kvizova otazka - jak moc jsou ty orechy dodavane k bezpecnostnim maticim na kola kompatibilni s razovym utahovakem?
Asi taky jak kterej.
Ten můj zatím drží.
Utahovák mám z Lidlu, zase takovej kopanec nemá si myslim, ale na papíru prej max 400. Nastavim max, odboucham šrouby dolů, sundám kolo, dělám co potřebuju, na nasazení nastavim min 100 nebo 150 a natočím je zpátky (samozřejmě se vší opatrností abych nezkřížil závit) dokud to párkrát nebouchne. Mám vyzkoušený, že 100 nebo 150 i když párkrát bouchne, stejně momenťákem dotáhnu na 100 Nm ještě tak o čtvrt až půl otáčky.

To povolení teda je u mě kritický kdy to chvíli bouchá naplno a zatim to dává. Spíš z origo matic se loupe ten "chrom"...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

No, já to dělám právě úplně stejně jako podvlada, akorát s ryobi utahovákem, co má údajně taky max 400. Takže utahování se nebojim, povolování trochu jo. Teda, na normální matky mám ty kalený oplastovaný ořechy, tam celkem věřím že to vydrží. Ale novej zázrak má k hliníkový sadě bezpečností šroub a tam si tak jistej nejsem :-DDD Zase obcházet to auto napřed s ráčnou, tak se se svojí postavou u toho strhám :-DDD Ale možná to napoprvý udělám; potřebuju na to napřed primárně dostat zimáky, zkurvit to můžu až příště, když budu mít víc aut na pokusy :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od VDC »

podvlada píše:
Spíš z origo matic se loupe ten "chrom"...
To je taky ten hlavní důvod, proč to dělám tak, jak to dělám. Protože se ty matky prostě kurví.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Tomiq
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1480
Registrován: pát říj 18, 2019 12:57 pm
Jméno a příjmení: Tomáš P.
Bydliště: Praha - Východ

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od Tomiq »

Jednou jsem přijel z AWD (měnili mi ložisko) a musel jsem si vzít na pomoc trubku, jak to bylo utažený >:( >>:-@@
Subaru Forester 2.0 MT 2006
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Outback 2.5 MT 2002
ex Subaru Legacy 2.0 MT 1999
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

Kdyz clovek ty matky ma olezly uz od zacatku... :-DDD spis me jenom ve vztahu k ty bezpecnostni matce napada, jak to resi v beznym pneu servisu? Jelikoz tam cekam, ze to rvou bouchackou uplne vsechno, tak jenom jestli mivaji i svoje orechy na bezpecnostni matice nebo jestli to orvavaji tou, co si clovek priveze

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od M a r c e l »

Tak já teda viděl svého pneuservisáka jak dělal nějaký auto s bezpečnostní maticí, a zatímco obyčejné odtřískal bouchačkou, tak na tuhle si vzal ráčnu...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Naše dílenská technika a nářadí..

Příspěvek od spm »

Ok, to asi mluví za vše. Jdu shánět normální matice :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Dům, dílna, zahrada“