Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Další
Šímův Forejs 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5497
Bydliště: Praha
Ozvu se klidně hned. :-) Nemá cenu porovnávat to s turbem. Termostaty nejsou stejné.
Starts to open:
Non-turbo model 80 — 84°C
Turbo model 76 — 80°C
Fully opens:
Non-turbo model 95°C
Turbo model 91°C

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


úte led 14, 2020 8:08 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 10665
Bydliště: Valašsko
Aha, dík, na možnou odlišnost termostatu jsem úplně zapomněl, vypustil to, takže nic. Turbo temostat je nataven níže.
Jen si říkám, že jestli otevírá naplno až při 95C, tak je chlazení furt ok, nejspíš jo, jak jsi tu psal už dřív. Mě jen mate ten ventoš, ten se má spustit kdy, na to nemáš data z chytré knížky asi co? :-)
Jestli je pak v pořádku toto. Čidlo třeba, ale to je už dle mě teprv šptná úvaha, no počkám na tvůj log teplot, třeba někdy, když už jsem to tu načal :-) jinak je to jen tápání.
Servisák při diagu, kdy se spouštěl ventoš vyhodnotil, že sahara spíná kdy má, ale to to auto stálo jen na fleku. Byl jsem tehdy u toho...

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


úte led 14, 2020 8:21 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5497
Bydliště: Praha
S ventilátory chladiče je to složitější.


Přílohy:
vetraky.jpg
vetraky.jpg [ 195.37 KiB | Zobrazeno 504 krát ]

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
úte led 14, 2020 11:18 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 31794
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Na ty teploty si zvykni Šímo. Je to v pořádku. Až když ta teplota leze při normální jízdě někam 97-105, jako onehdá námořníkovi, tak je to situace k řešení.
Ten teploměr je nejzásadnější ukazatel v autě. Ten už mi tolikrát pomohl !!
Teď, než jsem se všiml úniku kapaliny z té prasklé hadičky, už jsem viděl na teploměru, že leze o kousíček vejš, než je normál. A zbystřil jsem. Říkal jsem si, že se něco děje.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 15, 2020 7:09 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10700
Jenom jestli sima ode me nechytl nejakou nemoc :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


stř led 15, 2020 3:12 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 31794
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř led 15, 2020 3:35 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2527
chytil

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř led 15, 2020 5:11 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 10665
Bydliště: Valašsko
VDC píše:
Na ty teploty si zvykni Šímo. Je to v pořádku. Až když ta teplota leze při normální jízdě někam 97-105, jako onehdá námořníkovi, tak je to situace k řešení.
Ten teploměr je nejzásadnější ukazatel v autě. Ten už mi tolikrát pomohl !!
Teď, než jsem se všiml úniku kapaliny z té prasklé hadičky, už jsem viděl na teploměru, že leze o kousíček vejš, než je normál. A zbystřil jsem. Říkal jsem si, že se něco děje.

Děkuji, to rád slyším a četl jsem tvou story.
Dle všeho i dle mnov tabulky( díky mnov! mám uloženo) to vypadá, že při normální jízdě to funguje normálně, ono fakt musím brát v úvahu nejen ty kotáry co jezdím, ale i ty menší kopečky a to asi i jak jezdím, to se pak zátěž motoru mění, znatelně.
Servisák mě říkal, že to vypadá dobře, tak jak má, takhle v létě, v hicu na fleku jo.
Max vyčistit zvenku chladič, ale to jen proto, že to dělají běžně jako prevenci, to mě ostatně říkal nezávisle už předtím. Taky se ptal po pumpě, jsou taky prý různé nevhodné konstrukce, už nepamatuju proč, asi i velikost lopatek, ale to bych teda včil krutě hádal, lovil v paměti...mám to někde poznamenáno, ale já toto spíš vylučuju, jen jsem mu neposlal už zpětně můj typ...
Máš naprostou pravdu Tomáši, teplota vody je nej ukazatel =) =)

Spm nemoc zatím ne, neblázněte, navíc mě přijde, že Jenda už taky zrohovatěl :-D žádné nové story jsem teda nečetl, nechci vám kazit radost, možná jsem něco propásl :-) ;)
Ono u mě je to dané taky postižením všechno měřit, jediná vyjímka jsou baby, tam oko vidí, netřebuju metr ;) to by bylo taky špatně, lítal bych nějak tak jak Dušek kol Holubové v Pelíškách :-D
A hlavně teda špatnými zkušenostmi u druhého auta- peugeot 309,koupil jsem, za chvíli jedem do itálie za prací a auto se začlo přehřívat, jen někdy, kontrolka svítila...
Pak jsme na to přišli, větrák nenasává, ale vyfukuje ouha! Tak jsem přehodil dva káblíky a už to fičelo, jednoduše se chudák auto samo dokázalo většinou uchladit a ještě naopak sálo přes chladič hic od motoru a to i přes Brener, velká poklona mu =) :-)
Jen ty okamžiky mé první dlouhé a důležité cesty s pro mě prvním vysněným autem, nepočítaje dacii předtím...ty nebyly úplně klidné, cesta 1000 km... tak to jen na vysvětlenou, v člověku to zakoření a je fakt, že jak neuchladíš, nejedeš, končíš ;)
Tož tak a je skvělé, že včil teplotu vidím non-stop a nemusím jí navíc sledovat, mám nastavený alarm.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř led 15, 2020 7:18 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1675
Bydliště: Beskydy
já měl dlouhé roky peugeota 306 1.9D a ventilátor jsem slyšel běžet snad jen v chorvatsku v kolonách to auto ho u nás snad ani neseplo a to ani v kopcích nevím jak to měli vymyšlené možná bylo něco špatně nastavené ale auto jezdí dodnes bez problémů, u forestra mi běží ventilátor hrozně často, ale taky zatím vše funguje tak to nějak neřeším, akorát mi to přijde divné a divím se že to ten ventilátor vydrží takové hodiny běžet a to je venku kolikrát zima to mi přijde zvláštní


čtv led 16, 2020 10:26 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Příspěvky: 1175
Bydliště: Ostrava
Jak to tu čtu, ventilátor začnu sledovat... ale za cca hodinovou cestu mi ani neroztaje namrzlý sníh na kapotě :-/
To lego teda hicovalo mnohem více...

_________________
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Grizzly" SG BiFuel
Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává v rodině
American Quarter Horse, all hoof ride off road


čtv led 16, 2020 10:42 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7836
Bydliště: Brno
Lego je 2,5l, to vyrobí víc tepla. U Petra se nedivím, že ventilátor furt maká, protože jízdou to v těch lesních kotárech neuchladíš. :-D

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


čtv led 16, 2020 12:33 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 10665
Bydliště: Valašsko
Možná nás Petře matou ty dřívější zkušenosti, měl jsi sice ropu, vím, ale i tak. Mě jen trochu už loni překvapila taky ta zima no, že se to vůbec spustí, no už beru v potaz všechny možné okolnosti, občas na to ještě možnááá mrknu, na ventoš.
Míra, tipuju, že Petr vzal v úvahu i zátěž auta ;)
Vše je tedy nejspíš ok, řešit to asi nebudu, jen když tak prevence příležitostně, stejně není čas na kraviny, zbytečně mrhat časem s nejistým výsledkem.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


čtv led 16, 2020 7:39 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 10700
Mne na H6 kapota taky neroztaje, rekl bych, ze to dela ta izolace, pac na trivalci mi jinak tala.

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek


sob led 18, 2020 9:19 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 5497
Bydliště: Praha
Slíbil jsem, že zaloguji teplotu po výměně rozvodů. Namontoval jsem tyto díly:
Vodní pumpa Hepu P7572
Termostat WAHLER 410230.78D
Sada rozvodového řemene SKF VKMA98109
Nový termostat má o dva stupně nižšší otevírací teplotu než originál.
Graf teploty je zde.
Celý log je zde.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned led 26, 2020 7:11 pm
Profil
Online
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 10665
Bydliště: Valašsko
Díky, jak za použité díly, tak za log.
No chladí ti to teda luxusně, až pro mě teda překvapivě hodně, no navíc je zima...
Předpokládám, že jsi i čistil chladič zvenku? Nebo jsi ho i něčím proplachoval?
Ty 2 stupně rychlejší otvíračky jsou dle mě jen k dobru věci.
To tedy vypadá, že motor byl už standratně zahřátý a výš by už pak zřejmě nešel, pokud by nedostal nějakou nenormální, netypickou zátěž, je tak?
Já jel dnes z chalupy, na pohodu a 95 C tam bylo pořád. Ale úplně stejně se to chová i při zátěži, když tomu dávám čočku, či kopčiska, max tam bylo 96C, zatím co jsem teda odpozoroval. Nevím jak s hodně naloženým vozíkem a výjezdem do těžkých krpálů, strmých převýšení a hlavně v hicech, to jsem zatím chytrý displej neměl a jak známo palubní teploměr se zvýší jen minimálně, on zareaguje to jo, ale až nastane nějaký problém, možnost poškození hlavy, to pak umí i letět nahoru. To jsem byl zrovna o víkendu svědkem, ne tedy u mého lesníka, ale u jiného.
Tak to vypadá, že mě to stejně nedá a preventivně něco podniknu, plán už je, přispěl jsi k tomu hodně taky ty, tak ti teda moc pěkně děkuju ;-D Neříkám, že mám něco nějak špatně, ale vidím, že tobě to chodí jinak, evidentně lépe, že to jde.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


ned led 26, 2020 8:24 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 526 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron