Je to tak, v rámci úspor už si u menších modelů pomáhá motorem napříč kde kdo
. V nové X1 jsem nejel, jen v té starší a málem jsem ji tenkrát i koupil, protože jsem chtěl něco co na rozdíl od 3er projede i po louce k řece. Jenže v tomhle jsem se sekl a tak i zjistil, že na tohle byl Otík o moc a moc vhodnější, alespoň H6 se svojí mechanikou určitě ano.
Že by byl LR nějak moc řidičský jsem netrvdil v novém modelu jsem ani nejel. Jenom v LR Discovery HSE a jednou v RR Velar. Co mě u nich ale udivilo a co se mi i moc líbilo, je to pohodlí luxusního sedanu při jízdě po dálnici a když člověk dojel konečně na místo, tak ta proměna z pohodlného sedanu v nekompromisní SUV, ty výjezdy lesem cesta necesta až kdoví kam k zapadlé myslivecké chatrči, a když píšu cesta necesta, tak spíš necesta, pešky bych to jít opravdu nechtěl. Přifoukl se podvozek a bylo to jako na chůdách, přes kaluže i přes pařezy. To stejné na Šumavě, louka podmáčená po dlouhém dešti, kopce jako blázen, ale bez zaváhání nás dovezl tam a po opravě oplocení i zpět, a to i s vozíkem na kterém bylo pěkných pár kůlů a prken. O Fotestru XT nepochybuji, taky jsem se s ním svezl, ale myslím si, že LR Disco Sport by mu bylo více než zdatným soupeřem, alespoň v terénu určitě.
Na okresky to ale nebude, tam bude 3er králem. Jako alternativu k Forestru jsem ho myslel právě tím, co dokáže v terénu a taky cenou. Co se týče spolehlivosti tak ani tady nemůžu sloužit, žádný jsem nikdy nevlastnil, ale ten kámoš co mě občas vezme do hor nebo na pstruhy je střídá už od dob těch starých obludných krabic a má pro ně jen slova chvály. Výkony těch benzínů jsou podobné Forestrovi, jak to bude ale v zatáčkách netuším, i když ty velké tam držely až neuvěřitelně. Myslím, že v rámci SUV to nebude zrovna propadák.