Řízení outback 2.5i AT 2006
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon pro 09, 2019 7:10 pm
- Jméno a příjmení: O. K.
- Bydliště: Přerov
Řízení outback 2.5i AT 2006
Ahoj všem, tak jsem si udělal vánoce a koupil si subaru. Rád bych se zeptal když natočí kola do krajní polohy na jednu i druhou stranu začne to knučet. Přirovnal bych to k pojišťovaku na hydraulice.Je to v pohodě nebo se mám bát? Majitel tvrdil že to dělá od Novoty. Má najeto 170 tis. Km., co mě čeká za nejbližší servisni intervalDěkuji za info.
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Take mi to delalo na Legacy a za tech 140 tisic km, co jsem s tim najezdil, jsem to nikdy neresil. A delalo mi to vic aut, s kterymi jsem jezdil.
A mimochodem, obecne se doporucuje nevytacet rizeni do krajni polohy.
A mimochodem, obecne se doporucuje nevytacet rizeni do krajni polohy.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Normalka. Popř. jen zkontroluj hladinu servokapaliny. Kdyz to knuci hlasite, muze ji but malo, nebo se to zavzdusnuje.
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
To by ovsem knucelo v celem rejdu.
To jsem zazil na STI, kdyz mi teklo servo a je to skutecne o dost hlasitejsi nez to bezne knuceni v krajnich polohach.
To jsem zazil na STI, kdyz mi teklo servo a je to skutecne o dost hlasitejsi nez to bezne knuceni v krajnich polohach.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
BMW 330i E46 2000
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Někde se tam mění nějaký těsnící kroužek, pak to kňučet přestane. Je to korunová položka. Slávek_xxx to tu onehdá popisoval. Mě ten kroužek měnil Aleš, tak o tom víc nevím.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- masha
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1583
- Registrován: pát dub 27, 2018 9:26 am
- Jméno a příjmení: Václav Mašek
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Mě to dělá taky na OTB Když to bylo v Dobřanech na servisu tak jsem se na to ptal a bylo mi řečeno že je to normál Kapaliny mam dost..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11921
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Také myslím, že je to "normální". A určitě je v manuálu napsané, že by se to v těch krajních polohách nemělo trápit. Je tam myslím nějaké omezení v řádu několika vteřin.
Takže dělám vše pro to, abych se do těch krajních poloh nedostal a když už se tam dostanu, tak hned volantem cuknu o chlup zpátky.
Takže dělám vše pro to, abych se do těch krajních poloh nedostal a když už se tam dostanu, tak hned volantem cuknu o chlup zpátky.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49570
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Jestli to kvíli jen v krajních polohách, tak to je normální. Když to kvílí furt, respektive při jakémkoliv pohybu volantu, tak se tam mění ten "O" kroužek.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 23053
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
A u toho krouzku to napred zacne kvilet za studena, furt to kvili az u finalniho stadia
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11921
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
VDC: Ano, ano. Hned v prvním příspěvku píše, že je to v obou krajních polohách.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Mimochodem, k tomu kroužku - je na horní přírubě hadice na servu. Na té straně serva, kudy si saje kapalinu z nádobky. Selhávající kroužek tady propouští vzduch který způsobuje kvílení - ale pořád, v námaze víc, v klidu míň, ale pořád.
Rozměry nevím, ale na zahraničních fórech se to určitě dočíst dá, viděl jsem i video na YT.
Určitě ani jako origo díl nebude stát nesmysl.
Nicméně kvílení v krajích je normální, je dobrý to tam netrápit, jestli funkci chápu dobře, kapalina musí převodku obtékat přetlakovým obtokovým ventilem, protože řízení už víc zatočit nemůže a to způsobuje ten zvuk. Jestli funkci nechápu dobře, HonzaCZ tu bude co nevidět
Rozměry nevím, ale na zahraničních fórech se to určitě dočíst dá, viděl jsem i video na YT.
Určitě ani jako origo díl nebude stát nesmysl.
Nicméně kvílení v krajích je normální, je dobrý to tam netrápit, jestli funkci chápu dobře, kapalina musí převodku obtékat přetlakovým obtokovým ventilem, protože řízení už víc zatočit nemůže a to způsobuje ten zvuk. Jestli funkci nechápu dobře, HonzaCZ tu bude co nevidět
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 391
- Registrován: pon kvě 01, 2017 5:13 pm
- Jméno a příjmení: Peter Vido
- Bydliště: Púchov, SR
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
mne servo zavíja, pod prírubou to netesnilo a dnes som ten krúžok objednával. dúfam, že to potom prestane kvičať a bude tesniť. kamarát mi vravel, že by to mal byť o-krúžok 34439FG000.
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Na koncích se to samozřejmě musí nějak projevit. Jde tam pracovní tlak, ale nemá se to kam hnout, tak celý ten tlak musí obejít přes přetlakový ventil, což dělá ten kravál. Není problém, když dojedeš na doraz a kvikne to, ale držet to v dorazu je hloupost. Časem se dá naučit prostě vědět, kde je ten doraz a ani do něj nedojet. Dělají to všechna auta s hydraulickým řízením, jenom se může projev lišit dle konstrukce toho ventilu. Jestli to kvičí i při běžné práci řízení (jako třeba mně už pár let), tak to buďto přisává přes ten zmíněný kroužek a nebo je tam nějaký jiný problém. Třeba něco s čerpadlem, regulací tlaku atd... těžko říct. Řídí to, neteče to, neřeším to. Možná někdy, až se mi bude chtít si všechno poblemcat hydraulickým olejem, ten kroužek vyměním.
Kroužek originál je 18x1,5 mm, stojí pár korun; 34439AE020
Jinak u subaru doporučuju hlídat hladinu servokapaliny a stopy pod autem. Obecně je u BL/BP i dalších modelů řízení slabší prvek. Prakticky od novoty v něm jsou vůle a cvaká a rády se ničí výstupy, zejména u spolujezdce. Pak, když se tam vodící pouzdro hodně uvolní, tak se zničí i těsnění a začne to týct do manžety. Pak to teče víc a víc a pak dojde kapalina v nádobce a může se poškodit čerpadlo.
Kroužek originál je 18x1,5 mm, stojí pár korun; 34439AE020
Jinak u subaru doporučuju hlídat hladinu servokapaliny a stopy pod autem. Obecně je u BL/BP i dalších modelů řízení slabší prvek. Prakticky od novoty v něm jsou vůle a cvaká a rády se ničí výstupy, zejména u spolujezdce. Pak, když se tam vodící pouzdro hodně uvolní, tak se zničí i těsnění a začne to týct do manžety. Pak to teče víc a víc a pak dojde kapalina v nádobce a může se poškodit čerpadlo.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10718
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Honzo, výměna toho kroužku by měla být téměř bez špíny, je to jeden z nejvyšších bodů a není to pod tlakem, ne?
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Řízení outback 2.5i AT 2006
Tak minimálně je pod úrovní nádobky. Jako jo, asi se to zvládne bez nějakých velkých ropných katastrof, ale stejně je to špinavá práce...podvlada píše:Honzo, výměna toho kroužku by měla být téměř bez špíny, je to jeden z nejvyšších bodů a není to pod tlakem, ne?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno