Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Buďte zdrávi
Od včerejška jezdím novým Outbackem 2019. Radost mi trochu kazí jeden problém související s elektrickým otvíráním 5. dveří. Ať už podržením tlačítka na palubce, nebo zmáčknutím tlačítka na dveřích, se 5. dveře neotevřou, pouze popojedou pár cm a pak se zase zavřou.
NENÍ to aktivní funkcí omezení výšky otvírání (zmáčklé tlačítko na tlačítkovém klastru vlevo pod volantem).
Jediný způsob, jak dveře otevřít, je podržet tlačítko na dveřích zmáčknuté a mírně rukou pomáhat dveře zvednout. Pak zhruba v jednom případě ze čtyř se podaří kufr otevřít. Ve zbylých případech mě motůrek "přepere" a dveře se opět zavřou.
S prodejcem (LL-Carpenter v Praze) jsme to zkoušeli ještě včera večer a zdálo se, že už to funguje, dnes je ale problém zase tady. Zatím se s tím u Carpentera nesetkali, údajně ani u ILOS Subaru v Liberci ne.
Možná příčina: Včera při nakládání letní sady kol do kufru (během odjezdu z prodejny) se jeho víko párkrát nedovřelo, jak se mírně opřelo o některé z kol. Dveře se pak zase otevřely. Možná že tím se tam něco podělalo a od té doby jsou problémy. Nevím. Dá se nějak "resetovat paměť" těch dveří? Odpojení baterie na cca 20 sekund nepomohlo. Nebo je to problém na motůrku, senzorech, něčem? Máte s tím někdo zkušenost, nebo nápad na řešení?
Předem díky.
D.
Od včerejška jezdím novým Outbackem 2019. Radost mi trochu kazí jeden problém související s elektrickým otvíráním 5. dveří. Ať už podržením tlačítka na palubce, nebo zmáčknutím tlačítka na dveřích, se 5. dveře neotevřou, pouze popojedou pár cm a pak se zase zavřou.
NENÍ to aktivní funkcí omezení výšky otvírání (zmáčklé tlačítko na tlačítkovém klastru vlevo pod volantem).
Jediný způsob, jak dveře otevřít, je podržet tlačítko na dveřích zmáčknuté a mírně rukou pomáhat dveře zvednout. Pak zhruba v jednom případě ze čtyř se podaří kufr otevřít. Ve zbylých případech mě motůrek "přepere" a dveře se opět zavřou.
S prodejcem (LL-Carpenter v Praze) jsme to zkoušeli ještě včera večer a zdálo se, že už to funguje, dnes je ale problém zase tady. Zatím se s tím u Carpentera nesetkali, údajně ani u ILOS Subaru v Liberci ne.
Možná příčina: Včera při nakládání letní sady kol do kufru (během odjezdu z prodejny) se jeho víko párkrát nedovřelo, jak se mírně opřelo o některé z kol. Dveře se pak zase otevřely. Možná že tím se tam něco podělalo a od té doby jsou problémy. Nevím. Dá se nějak "resetovat paměť" těch dveří? Odpojení baterie na cca 20 sekund nepomohlo. Nebo je to problém na motůrku, senzorech, něčem? Máte s tím někdo zkušenost, nebo nápad na řešení?
Předem díky.
D.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Podle mne to bude mít spojitost s tím plným kufrem.
Podívej se do manuálu 2-38 až 2-41.
Podívej se do manuálu 2-38 až 2-41.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
mě se to zhorší s mrazem, v létě bez problémů, jak začalo mrznout, tak se jim taky občas nechce, když tam je snih, tak jen pipaj a hovnajs. musim jim pomoct rukou.uvidim jak se to bude chovat dal a pak budu zkoumat co a jak.
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Manuál mám pouze v angličtině, nicméně číslování stránek by (snad) mělo odpovídat.
2-41 je, pokud to chápu správně, o manuálních 5. dveřích s elektrickým zámkem (nižší stupně výbavy). To bohužel není můj případ.
2-42 (a dále) se už týká plně elektrických dveří, ale tam jsem odpověď na svůj problém taky nenašel
2-41 je, pokud to chápu správně, o manuálních 5. dveřích s elektrickým zámkem (nižší stupně výbavy). To bohužel není můj případ.
2-42 (a dále) se už týká plně elektrických dveří, ale tam jsem odpověď na svůj problém taky nenašel
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
DaweP. zkus manuální otevírání a znovu nastavení výšky - tady je manuál
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
quickly. Díky moc, zkusím to!
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Tak jsem dveře otevřel (s podržením a pomocí) a dle manuálu znovu uložil do paměti výšku otevření na maximální úrovni... a nic. Pořád stejný problém
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1310
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
No nezávidím, patálie hned s novým autem Bohužel v tomhle nepomůžu, ale úplně se mi nezdá, že je to tak ojedinělá záležitost, o které by nikdy snad neměli slyšet. Mám za to, že už jsem obdobné problémy s el. víky kufru u Subaru v minulosti četl. Teď nemluvě o času otevírání, což v podstatě haní v skoro každém testu....Tak držím palce, ať to dobře dopadne.
Ale prosil bych pak nějakou recenzi skrz výkon, zda po turbo Foresteru (byť jen 130kw) ta síla nechybí a nepřijde to až moc shnilé/slabé....Předem díky a ať to brzo vyřešíš a nic jiného v tomhle špatném smyslu už se nevyklube
Ale prosil bych pak nějakou recenzi skrz výkon, zda po turbo Foresteru (byť jen 130kw) ta síla nechybí a nepřijde to až moc shnilé/slabé....Předem díky a ať to brzo vyřešíš a nic jiného v tomhle špatném smyslu už se nevyklube
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
V pátek jsem byl u Carpentera, připojili to na diagnostiku a vše v pořádku, nic v protokolu chyb. Nahráli tam znovu program a měl jsem pár dní pozorovat, jestli to bude fungovat. Ale pokud by se problém projevoval dál, dostal jsem od nich ještě jeden tip, co udělat.
Přijel jsem domů a co myslíte? Ano, hned při prvním pokusu o otevření problém...
Takže přišel čas zkusit to druhé řešení. Postup byl následující:
1. zapalování v poloze OFF.
2. elektricky otevřít víko (musel jsem tomu pomoct podržením tlačítka a přizvednutím, ale povedlo se).
3. odpojit baterii aspoň na 60 sekund (dal jsem pro jistotu 90 s).
4. připojit opět baterii
5. pomalu ručně zavřít víko kufru, je to přes určitý odpor, ale dá se to. Když už je to skoro dole, víko se elektricky dovře a zaklapne.
6. ...a to by mělo být vše.
Od té doby jsem to během pátečního odpoledne + večera a celé soboty často zkoušel otevřít několikrát různými způsoby (tlačítkem na kufru, tlačítkem na palubce, dálkovým ovládáním) a vždy v pohodě. Ještě jsem sem ale nechtěl psát žádné radosné zvěsti, protože co kdyby?
To "co kdyby" opravdu přišlo. Dneska (neděle) dopoledne dveře zase zazlobily. Ale pouze v jedné sérii asi tří po sobě jdoucích pokusů. Od té doby se dveře zase chovají ukázněně. No, jsou to záhady doby elektrické.
Přijel jsem domů a co myslíte? Ano, hned při prvním pokusu o otevření problém...
Takže přišel čas zkusit to druhé řešení. Postup byl následující:
1. zapalování v poloze OFF.
2. elektricky otevřít víko (musel jsem tomu pomoct podržením tlačítka a přizvednutím, ale povedlo se).
3. odpojit baterii aspoň na 60 sekund (dal jsem pro jistotu 90 s).
4. připojit opět baterii
5. pomalu ručně zavřít víko kufru, je to přes určitý odpor, ale dá se to. Když už je to skoro dole, víko se elektricky dovře a zaklapne.
6. ...a to by mělo být vše.
Od té doby jsem to během pátečního odpoledne + večera a celé soboty často zkoušel otevřít několikrát různými způsoby (tlačítkem na kufru, tlačítkem na palubce, dálkovým ovládáním) a vždy v pohodě. Ještě jsem sem ale nechtěl psát žádné radosné zvěsti, protože co kdyby?
To "co kdyby" opravdu přišlo. Dneska (neděle) dopoledne dveře zase zazlobily. Ale pouze v jedné sérii asi tří po sobě jdoucích pokusů. Od té doby se dveře zase chovají ukázněně. No, jsou to záhady doby elektrické.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49239
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
To jsou teda záhady... No tak ať to víckrát funguje než nefunguje...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Omlouvám se předem, že moc nepřispěju, asi jako v 90 % svých příspěvků... ale potřebuju se k tomu vyjádřit.
Jsem neskutečně rád, že takový blbiny jako automatický otevírání kufru v autě nemám. Nechápu k čemu by mi to pomohlo, i když jdu s plnym nákupem, tak pořád tomu autu musim nějak dát najevo, že ho chci otevřít, a jestli zmačknu tlačítko, to už si ho klidně můžu otevřít... A doufám, že nikdy nic takovýho mít nebudu. Jako určitej komfortní přínos bych to bral, kdyby to bylo navíc ale šlo to pořád otevírat ručně, což jestli chápu dobře nejde. A pak kvůli nějaký blbosti v elektrice nebo čidle to nejde používat. Jsem zvědavej, jestli to zavedou i na normální dveře, a až někde člověk zaparkuje blízko k jinému autu nebo prostě jen bude vysoká tráva, tak dveře neotevře A co třeba teprve, kdyby auto začalo hořet a kvůli vadné elektrice si usmyslelo, že je zrovna potřeba dveře zavírat.
Kdykoliv dělám něco na svém autě, říkám si, jak u toho kdysi inženýři přemýšleli, jak se co bude používat, že se bude něco muset měnit a servisovat, ... ale přijde mi, že přemýší méně a méně. Asi protože někomu přišlo super udělat takovouhle ptákovinu (a spoustu dalších zbytečností) a ostatní auta to teď musí mít taky, jinak by byli out a lidi by to nechtěli. A lidi by to nechtěli, protože když to má soused, tak to musí mít taky
Ach jo, to je doba... Ještě že ty auta pořád ještě jezdí, za chvíli budou dělat 150 jinejch komfortních věcí, ale jízda mezi nimi nebude...
Jsem neskutečně rád, že takový blbiny jako automatický otevírání kufru v autě nemám. Nechápu k čemu by mi to pomohlo, i když jdu s plnym nákupem, tak pořád tomu autu musim nějak dát najevo, že ho chci otevřít, a jestli zmačknu tlačítko, to už si ho klidně můžu otevřít... A doufám, že nikdy nic takovýho mít nebudu. Jako určitej komfortní přínos bych to bral, kdyby to bylo navíc ale šlo to pořád otevírat ručně, což jestli chápu dobře nejde. A pak kvůli nějaký blbosti v elektrice nebo čidle to nejde používat. Jsem zvědavej, jestli to zavedou i na normální dveře, a až někde člověk zaparkuje blízko k jinému autu nebo prostě jen bude vysoká tráva, tak dveře neotevře A co třeba teprve, kdyby auto začalo hořet a kvůli vadné elektrice si usmyslelo, že je zrovna potřeba dveře zavírat.
Kdykoliv dělám něco na svém autě, říkám si, jak u toho kdysi inženýři přemýšleli, jak se co bude používat, že se bude něco muset měnit a servisovat, ... ale přijde mi, že přemýší méně a méně. Asi protože někomu přišlo super udělat takovouhle ptákovinu (a spoustu dalších zbytečností) a ostatní auta to teď musí mít taky, jinak by byli out a lidi by to nechtěli. A lidi by to nechtěli, protože když to má soused, tak to musí mít taky
Ach jo, to je doba... Ještě že ty auta pořád ještě jezdí, za chvíli budou dělat 150 jinejch komfortních věcí, ale jízda mezi nimi nebude...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16151
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Já jsem za elektrické zavírání 5. dveří u Grinche rád. Stačilo naučit všechny z rodiny, jak mačkat tlačítko a už se nezavírá na dvakrát, případně člověk neslyší jednu velkou ránu.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
podvlada: No já s Tebou v zásadě velmi souhlasím. Pokud bych si mohl auto poskládat, tak spoustu elektrických vymožeností bych tam nechtěl. Vedle zvýšení spolehlivosti bych taky ušetřil pár (možná desítek) kilo na elektromotorech a kabeláži. Bohužel to je trend dneška. Lidi jsou líní, pohodlní... a často dost blbí. Proto na mě v autě ze všech stran něco píská, nebo aspoň pípá. Člověk se to naučí ignorovat a pak nemusí správně reagovat v situaci, kdy fakt o něco jde.
Po uvedení 6. generace Outbacka (USA specifikace MY2020) jsem na tamních fórech se znechucením sledoval frustraci nějakých lidí, že taková ta přední část sedáku, která se u tohoto modelu už dá vysunout, se vysunuje ručně a nemají to v elektrice... No hrůůůza nesmírná, jak u Subaru zaspali dobu...
Některými z důvodů, proč jsem nakonec volil dosluhující generaci Outbacka 2019, bylo vícebodové vstřikovaní u motoru "alespoň" 2.5L (kdo ví, co bude dál; každopádně přímý vstřik nás nemine) a ovládání některých funkcí stále ještě tlačítky, nikoliv na tom monstrózním displeji...
Pokud bych si mohl Outback nakonfigurovat sám, byl by nejspíš v 6 stupňovém manuálu (oželel bych i EyeSight), s ručním nastavením sedadel, s ručním víkem kufru... Bohužel všichni víme, jak to u Subaru je. Ber, nebo nech ležet. Tak jsem vzal, no
Po uvedení 6. generace Outbacka (USA specifikace MY2020) jsem na tamních fórech se znechucením sledoval frustraci nějakých lidí, že taková ta přední část sedáku, která se u tohoto modelu už dá vysunout, se vysunuje ručně a nemají to v elektrice... No hrůůůza nesmírná, jak u Subaru zaspali dobu...
Některými z důvodů, proč jsem nakonec volil dosluhující generaci Outbacka 2019, bylo vícebodové vstřikovaní u motoru "alespoň" 2.5L (kdo ví, co bude dál; každopádně přímý vstřik nás nemine) a ovládání některých funkcí stále ještě tlačítky, nikoliv na tom monstrózním displeji...
Pokud bych si mohl Outback nakonfigurovat sám, byl by nejspíš v 6 stupňovém manuálu (oželel bych i EyeSight), s ručním nastavením sedadel, s ručním víkem kufru... Bohužel všichni víme, jak to u Subaru je. Ber, nebo nech ležet. Tak jsem vzal, no
- Augi
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 970
- Registrován: stř črc 27, 2016 9:52 am
- Jméno a příjmení: Michal Augustýn
- Bydliště: okolí Prahy
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
Zrovna minulý týden si kolega byl projet mého Levorga - vybírá mezi Levorgem a Outbackem. A zrovna tahle fičura jsou pro něj plusové body pro Outbacka. Prý totiž když někam veze děti, tak je pro něj hodně pohodlný jen tlačítkem dětem otevřít kufr, zase ho po nich zavřít a jet dál.podvlada píše:Omlouvám se předem, že moc nepřispěju, asi jako v 90 % svých příspěvků... ale potřebuju se k tomu vyjádřit.
Jsem neskutečně rád, že takový blbiny jako automatický otevírání kufru v autě nemám. Nechápu k čemu by mi to pomohlo, i když jdu s plnym nákupem, tak pořád tomu autu musim nějak dát najevo, že ho chci otevřít, a jestli zmačknu tlačítko, to už si ho klidně můžu otevřít...
Tím jsem chtěl ilustrovat, že funkce, která se jednomu může zdát zcela zbytná, je pro jiného dobrým pomocníkem.
WRX STI 2018
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
Outback Field 2023
a další japonský škopky
ex: WRX STi 2004, Levorg GT-S 2016
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10660
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Problém - elektrické 5. dveře - Outback 2019
DaweP, jo, asi bychom se shodli. Každopádně samozřejmě přeju ať je takových bolístek co nejméně, jinak to jsou skvělá auta, bohužel ale jdou až moc v dnešním trendu...
Augi, však jo, neříkám, že mám patent na rozum a že tohle nikdo nepotřebuje. Určitě se najdou jedinci, kterým se tohle bude hodit, ale zapomíná se u toho na "fail-safe" režim, tedy co se stane, když se to podělá, jak to bude fungovat, dá se to nějak obejít, manuálně, cokoliv? Podobně jako třeba panoramatické střešní okno u mého BP - když se to podělá, je aspoň ve střeše pod krytkou díra na inbus a dá se otevřít zavřít manuálně. Jde to tak i s kufrem? Jestli ne, navrhli to IMHO špatně.
Pochopím tedy, že kolega to využije tak, že kufr otevře dětem, zase ho po nich zavře a nemusí u toho vystupovat z auta, i tak bych byl ale rád, kdybych mohl vystoupit, vzít za kliku a kufr si prostě otevřít i bez asistence. Nebo třeba i s vybitou baterií. Nebo třeba mám v kufru něco měkkého, tak ho můžu dorazit a ono se to zmáčkne. Třeba protože vím, co dělám...
Augi, však jo, neříkám, že mám patent na rozum a že tohle nikdo nepotřebuje. Určitě se najdou jedinci, kterým se tohle bude hodit, ale zapomíná se u toho na "fail-safe" režim, tedy co se stane, když se to podělá, jak to bude fungovat, dá se to nějak obejít, manuálně, cokoliv? Podobně jako třeba panoramatické střešní okno u mého BP - když se to podělá, je aspoň ve střeše pod krytkou díra na inbus a dá se otevřít zavřít manuálně. Jde to tak i s kufrem? Jestli ne, navrhli to IMHO špatně.
Pochopím tedy, že kolega to využije tak, že kufr otevře dětem, zase ho po nich zavře a nemusí u toho vystupovat z auta, i tak bych byl ale rád, kdybych mohl vystoupit, vzít za kliku a kufr si prostě otevřít i bez asistence. Nebo třeba i s vybitou baterií. Nebo třeba mám v kufru něco měkkého, tak ho můžu dorazit a ono se to zmáčkne. Třeba protože vím, co dělám...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!