Ixtá pravda, opět vyřčená. http://www.autoforum.cz/predstaveni/dal ... 9500-lidi/ Vivat mega šulini v Bruselu, vivat!!! 1,9 promile produkce CO2 skrz osobní auta a přesto takové zrůdné počiny skrz tuhle nicotnost, netřeba zase rozebírat "nulové" emise elektroaut. Byznys je byznys, zájmové skupiny, co se dostaly k moci.
sima: Nulové emice CO2 z automobilové dopravy jsou nesmysl. Nicméně produkce nových aut mi přijde tak šíleně vysoká, že bych se nedivil, kdyby byl problém v samotném odbytu i bez regulací a tlaku na elektrifikaci.
Jeden článek pro přecedu a další soptíky: https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/au ... c34f445a4/ Při hašení elektroauta je také nutné použít jiné rozestavení aut a zasahujících hasičů. Hořící elektromobil se může samovolně rozjet
Děkuji, zajímavé. Nicméně mě je to celkem fuk, protože já je tam pošlu a jak si to tam rozestaví už je mi jedno. To je věc velitele zásahu. I když mi to teda vlastně úplně jedno není, protože když to rozestaví blbě a hořící elektrošrot jim najede do cisterny a ta shoří, budu muset psát do Prahy hlášení a volat všem možným bafuňářům, takže pakárna. Tak snad se to kluci naučí správně... a to oni se naučí, protože na to bude bezesporu spousta různých cvičení, školení, dizertačních, diplomových a podobných prací atd...
Jsem z toho jenom uplne nepochopill, proc by se melo rozjet, brzdy to ma snad stejny...
Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
U auta se spalovacím motorem je jasné, že jak motor přestane běžet, tak už se auto vlastní silou nepohne. A aby znovu běžet nezačal tak stačí odpojit startér - tj. baterii. To jsou jednoduché operace, které jsou leta procvičované. U elektromobilu to tak není - protože zdroj energie - baterie - je pořád funkční i když auto hoří, stejně tak jako elektromotor(-y). A rozpojit trakční baterii od elektromotoru nemusí být tak jednoduché a pro hasiče bezpečné. A navíc - a to je důležité - to není tak nacvičené. Navíc elektroauta jsou prošpikována elektronikou víc než klasická auta a tam nikdy nemůžete vědět co se děje - hořící, příp. teplem požáru devastovaná řídící jednotka schopná autonomní jízdy se může rozhodnout, že zrovna právě je potřeba dát "volume doprava" (nebo jak tomu u elektroaut říkat).
Bohužel to není kravina, ale reálný předpis. Psal jsem to tady před cca rokem. Větší průser je to proč to chtějí. Daně za sifonový plyn (CO2) ze spáleného paliva platíme už dnes. Produkce CO2 je přímo úměrná spotřebě PHM a čím více litrů natankuješ, tím vice zaplatíš na spotřební dani (ta se počítá na litr, ne cenu PHM). Takže když chceš zdanit CO2, tak stači zvednout tuto daň a nemusíš zavádět nic nového. Jediný důvod pro navrhovaný systém je požadavek na progresi zdanění. Aby někdo za CO2 platil více než jiný. To neuděláš přes cenu PHM, protože lidé začnou s poukazy na levnější benzí hned šmelit. Ale přes sledování aktuální spotřeby to dokážeš protože ta je vázaná na konkrétní vůz. Prostě brave new world...
Pockal by som si, o com by to malo byt naozaj. Uz tu take strasenia boli a toto mi pride ako nevykonatelny nezmysel. Hlavne kvoli " současně pak začne platit dvanáctiměsíční přechodné období pro auta, která se na trh dostala dříve".
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru