Dostal jsem se k tomu tak, jak jsem psal. Při některém ze svých informačních bádání jsem našel BIN program z mojí ECU. Sedí podle ECU ID i Calibration ID. No a včera, když jsem chtěl ukázat ty mapy, tak jsem shodou okolností našel i ten odpovídající xml profil, což je v podstatě taky "mapa" na jaký adrese v tom BINu jsou jaký parametry. Stačí tyhle dva soubory zadat do RomRaideru a on z toho vyplivne ty mapy, případně další věci. Vše lze pak upravovat a zapsat výsledný BIN. A ten flashnout do ECU. Tak přesně tu poslední část bych asi radši nezkoušel bez náhradní ECU. Jinak u mě se, dle toho xml profilu, flashuje přes CAN bus. Předpokládám, že se na to použije ECUflash, další chytrý software, a k němu nějaký vhodný kabel - předpokládám Tactrix Openport, který umí snad úplně všechno.dethroned píše:Honzo wow... jak jsi se dostal k těm motorovým mapám?
Hodně zajímavý, jak moc obohacuje nahoře směs, oproti současné nutnosti jet lambda 1 v celém rozsahu motoru.
A v Romraideru si můžeš konfigurovat DTC? To by se dost hodilo, je to we wiki jak se ten romraider používá? Jdu se podívat.
Mě by asi nejvíc lákalo fakt jenom upravit konec tý "plynový" mapy pro Intelligent. A možná nějak poladit VVL, ale to už moc zavání laborováním.
Co se týče tý palivový mapy, tak to kdybys viděl ty přechodový mezi closed loop a open loop... to musí bejt věda...
Jak se to používá najdeš na stránkách toho projektu a velkou část jsem popsal na začátku příspěvku.