Vrzání interiéru

Potahy, autokoberce, čištění, údržba atd.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2389
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od newli »

Koukam, ze BMW v tomto neni vyjmecne. To me na jednus tranu tesi ... uz jsem s tim stravl 2 tydny prace a hledani na netu, naposled jsem sundaval drncici prah :-) ... na druhou stranu je to hodne smutne. Plati, co tu uz nekdo napsal vyse: s drncicim interierem nikdy do servisu. Do zadneho, NIKDY! Jednak to paci casto sroubovakem (fakt nechapu) a za druhe stejne nevedi, co ti kde drnci a jak to maji vyresit. Nezbyva nez si s tim pohrat sam. Jeste k te poznamce k legacy IV generace - celkem nechapu honzo, co ti tam kde drnci, ale v mem legacy drcelo jen obcas neco v palubce (coz jsem si nakonec pod navigaci stejne poresil sam) a pak zadni sedacka trochu asi. Jinak vubec nic. Ze by jedno z poslednich aut ve vyrobe bylo vychytane? Aspon tedy v interieru, kdyz ne motor :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21883
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od HonzaCZ »

Vrže palubka na 2 místech (jedno vzniklo po svolávačce na airbag), pak vrže loketka, obě přední sedačky a něco cvaká ve dveřích spolujezdce. Uvědom si, že moje auto má najeto skoro dvojnásobek toho, co tvoje a bohužel to vypadá, že dost velkou část z toho někde po městě.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Uživatelský avatar
RallyCAD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1588
Registrován: úte srp 11, 2009 12:00 am
Bydliště: Doksy

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od RallyCAD »

Forester SF 98´ nevrzal (do prodeje při 230.000km)
XV 12´ nevrzalo (do prodeje při 105.000km)
Outback 2016 - vržou sedačky od 25.000km a "něco" na straně řidiče v přístrojovce od 50.000km...
Subaru Outback 2.5 2016
Největší výhoda Subaru je ta, že zapadne až tam, kam se nikdo nedostane aby vás vytáhnul...
Uživatelský avatar
Omega23
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 753
Registrován: pon říj 22, 2018 6:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Těsnohlídek
Bydliště: Budweis Kančíkov

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Omega23 »

Na mém Forejsovi zatím jen vrzalo uložení spony pásu řidiče na sedačce a zatím jsem to vyřešil prostířknutím silikonovým nemastným mazivem. A zatím ticho.
__________________
Forester 2.0D SJ 2015
Ex.3 x Octavia 1,9TDI
Majklaz
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 216
Registrován: čtv kvě 03, 2018 6:04 pm
Jméno a příjmení: Michal
Bydliště: Hradec Králové

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Majklaz »

Konečně jsem se pustil do tlumení nežádoucích zvuků v interiéru.
A-sloupky jsem udělal podle návodu na youtube těsníci páskou viz. foto (dělal jsem s ní vše kromě přístrojovky). Na jedné straně to pomohlo, na druhé to trochu vrže. Pokusím se sehnat samolepící sucháč nebo filc, přece jenom má lepší povrch, co zaručeně nebude vrzat. Ta těsnící páska je hladká, takže sama trochu vrže, když to není úplně natěsno. Následoval výdech na topení z palubky textilní lepenkou.
Dále jsem tlumil plast za zadními sedačkami, ten dělal hodně rámusu.
V kufru jsem ještě tlumil záslepku co je v bočním plastu, ta rachtala hodně výrazně.
Přístrojovku jsem oblepil textilní páskou, protože jsem nic lepšího neměl a také to pomohlo, i když práce to byla strašná. Přijde mi, že to ještě na jednom místě vrže, uvidím až bude chladněji, případně to opravím.
Poslední věc co jsem tlumil byl kastlík v opěrce.
Ještě mi něco vrže nejspíš ve středové konzoli jak je ručka a řadička, ale zaboha nemůžu přijít na to, co to je. A pak něco vzadu asi v kufru, podezřívám roletku. Zkusím jet bez ní, jestli to je opravdu ona. Je možné, že mám jen špatně poskládané věci pod podlážkou.
Většinu věcí jsem zapomněl vyfotit, tak přidávám alespoň nějaké foto.
Přílohy
Těsnící páska
Těsnící páska
Plast za sedačkami
Plast za sedačkami
A-sloupek plus výdech
A-sloupek plus výdech
Jenda11
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: pon říj 15, 2018 7:06 am
Jméno a příjmení: Jan Salek

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Jenda11 »

Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit. Měl jsem Forestra 2009 v dieselu bohužel podle očekávání mu odešel motor ve 200 tisících. Ale bylo by v něm slyšet spadnutí špendlíku, absolutně tichý vůz i po takovém nájezdu. Volby všude vychvalovaného XV hluboce lituji a ze všech aut která jsem měl, je to absolutně propadák. Neřeším motorizaci ani projevy CVT, nemám s tím problém, ale ten interiér, to je jeden velkej průser. Měl jsem za život několik nových aut,krom zmiňovaného Forestera i Mazdy tam byly a proto jsem měl docela bohatou zkušenost s Japonci, u kterých to vrzání provází asi každý model. Ale vždy se stračilo zaměřit na jeden max dva neduhy, které se postupně vychytaly, ale v případě XV by člověk nevěděl kde začít. Ano, podvozek úžasný, všude proklamovaná tuhá karoserie...ale té zřejmě neodpovídá kvalita spracování a především asi volba materiálů v interiéru. Úchyt pásu řidiče, ten mi hned vyměnili, vrže úplně celá sedačka řidiče, vážím 80 kg váhou to asi nebude, přední oba repráky se navzájem předhánějí kdo víc otráví, středový sloupek , každý den něco jiného, boky dveří, místa úchytů stínění proti slunku, jak jste již zmiňovali u levnější verze stříbrný kryt kolem řadící páky, jak píše předchůdce přestává to přesně tam kde píše když zatlačí. Roleta v kufru ta si hraje taky svoji symfonii. Dnes už to vrže i na klidných rovinatých cestách, ani nemusím vyložene na kostky. Rozhodně nikomu kdo najede za rok víc jak 10 tísíc km a není pouze sváteční řidič toto auto nedoporučuji naopak vymlouvám, upřímně. Bez rádia už to nejde. To nemluvím o tom, že v oblasti otáček 1800 tupě rezonuje pocitově něco od motoru, přerušovaně drnčí a chrčí, už jsem s tím byl i ve dvou autorizovaných servisech na nic nepřišli, i když v jednom uznali že projev není normální ale prý mám čekat až se to víc projeví. Ve 2000 tisíc otáčkách to vždy přestane. Dělá to od prvních kilometrů. Jsem rád že jsem narazil na tuto diskuzi, protože všude mi říkají že jsem první kdo jim to říká, až už jsem si myslel že mám snad jiné auto.
honzaXV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: čtv zář 19, 2019 6:41 am

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od honzaXV »

Jenda11 píše:Tak vidím že v tom nejsem sám. Mám XV 2019, od ledna sem pojezdil a najezdil za 9 měsíců slušnou dávku 35 tisíc km. A v podstatě od nájezdu nějakých 20 ti přemýšlím jak se auta co nejekonomičtěji lépe řečeno s co nejmenjší ztrátou zbavit. Měl jsem Forestra 2009 v dieselu bohužel podle očekávání mu odešel motor ve 200 tisících. Ale bylo by v něm slyšet spadnutí špendlíku, absolutně tichý vůz i po takovém nájezdu. Volby všude vychvalovaného XV hluboce lituji a ze všech aut která jsem měl, je to absolutně propadák. Neřeším motorizaci ani projevy CVT, nemám s tím …
Díky za rozsáhlou odpověď. K té rezonanci motoru kolem 1800 otáček - tak to potvrzuji. Když jsem si toho všiml, nemohl jsem to vystát. Ale už jsem si nějak zvykl, což je samo o sobě smutný. No uvidíme. Pokud říkáš že na dalších 15 tisících mám čekat eště něco "lepšího", tak asi nemá ani cenu se nad tim rozčilovat. Nevím...

Každopádně co se týče toho krytu kolem řadící páky. Zjistil jsem, že když zatlačím na takovej ten kryt pod tou gumou u USBček, tak to přestane. Fakt nevím jak je to možný. Takže jsem tam natlačil takovej samovyrobenej gumovej klínek do té jedné spáry a trochu to pomohlo. Občas to tam přitlačím znovu a chvíli to drží. Když ale nad tím přemýšlím, že tu tímhle způsobem lepím auto za půl míče...tak je mi smutno. Co mě ale utěší je, že kolega má Medvěda o tři cenový kategorie vejš a je s tim každej měsíc v servise protože mu tu něco vrže, tu mu nejdou dovřít dveře atd...
Uživatelský avatar
u2964
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 163
Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
Jméno a příjmení: Aleš
Bydliště: okres Děčín

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od u2964 »

honzaXV píše:Díky za rozsáhlou odpověď. K té rezonanci motoru kolem 1800 otáček - tak to potvrzuji....
Outback 2019 a mírné drnčení v palubce mezi prostředkem a řidičem při cca 1400-1500 rpm potvrzuji od cca 1000 km taky. Drnčí i nástavec na peníze v opěrce, ale ten jde zatlačit a je klid.
Zatím jsem nepátral, čím to je, ale až budu mít chvilku, budu hledat zdroj drnčení.


Nacvakáno v Tapatalk Pro
Subaru Outback 2.5i Active Lineartronic MY2019 (2019+) /9+/ Obrázek
ex Kia Cee'd SW 1.4CVVT MY2009 FL (2010-2019) /6-195.735/ Obrázek
ex Škoda Felicia Combi GLXi 1.3 MY1999 (2008-2010) /132.141-185.515/ Obrázek
Jenda11
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 51
Registrován: pon říj 15, 2018 7:06 am
Jméno a příjmení: Jan Salek

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Jenda11 »

To rezonování od motoru, tupý drnčení mi dělá od prvních kilometrů kdy jsem převzal vůz v salonu, chtěl jsem auto vrátit, protože jsem tam s tím hned dojel, po 30 km najetých km nejprve začli v zimě rozebírat plasty v motoru a hledali co to je, poté nabídli rozebrání palubovky, to jsem odmítl, bohužel s autem na IČO auto vrátit nemůžeš. Popisoval jsem to tu v sekci nová XV tehdy. To tvá do dneška, k tomu se postupně rozvrzalo jak jsem psal snad celý auto :-) A jak píšeš, je to smutný, dáš za auto 600 tisíc a od prvního momentu ti přidělává jen vrásky. Jasně, je to jenom věc, ale místo aby ti aspoň na začátku dělalo radost tak jsi spíš bezradnej. Pouštím nahlas hudbu ale mrzí to, ročně najedu 40 tisíc a tohle auto je prostě o nervy. Opravdu řeším jen jeho ekonomicky důstojný prodej, nedovedu si ani představit jakej to bude chrastitřas kolem 100 tísíc. Bohužel...přesto jsem takovej blb že už zas pomýšlím na novýho Forestra co u nás od března bude k mání.
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 784
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mirekst »

To je opravdu smutné - auta za nemalé peníze, úplně nové ... nezávidím tyto problémy.

Mě kdysi před 10 lety neskutečně vytáčel Ford Fokus, kde drnčel středový tunel a něco v palubce - prakticky neustále, i na hladké cestě. Po třech letech jsem ho prodal. Jinak to bylo fajn auto, nároky na údržbu doslova nulové (kromě spotřebního materiálu a jedné žárovky nic za ty tři roky nechtěl).

U jaké značky může mít člověk jistotu že nekoupí takový drnčící paskvil? Jsou tu zmínky i pazvucích v BMW, Mercedesu ... před pár lety psali ve Světě motorů o Rolls Royce Wraight kde taky cosi vrzalo a pískalo ve dveřích ... chápu že u auta typu Dacie se řeší každá koruna úspory ve výrobě a montáži, ale Subaru rozhodně není levná značka. A u RR je to rozhodně úlet.
honzaXV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: čtv zář 19, 2019 6:41 am

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od honzaXV »

mirekst píše:To je opravdu smutné - auta za nemalé peníze, úplně nové ... nezávidím tyto problémy.

Mě kdysi před 10 lety neskutečně vytáčel Ford Fokus, kde drnčel středový tunel a něco v palubce - prakticky neustále, i na hladké cestě. Po třech letech jsem ho prodal. Jinak to bylo fajn auto, nároky na údržbu doslova nulové (kromě spotřebního materiálu a jedné žárovky nic za ty tři roky nechtěl).

U jaké značky může mít člověk jistotu že nekoupí takový drnčící paskvil? Jsou tu zmínky i pazvucích v BMW, Mercedesu ... před pár lety psali ve Světě motorů o Rolls Royce Wraight kde taky cosi …
Já přemýšlím jestli jen možná už nejsme moc nároční. Na druhou stranu všichni víme o autech kde prostě nic nedrnčí, nevrže, nerachtá. Takže to vyrobit jde. Paradoxně u starších aut to člověk nějak skousne. Máme v rodině Land Rover Discovery ročník 2000 a tam snad neni nic co by nerachtalo nebo nemělo chuť upadnout. Ale má to svoje kouzlo nakonec to auto...
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 784
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mirekst »

Mě nepřipadá že jsme nároční - náročný bych byl kdybych si koupil Dacii Logan a chtěl aby tam nic nevrzalo. Ale ne když tady kolega koupí nový Subaru Outback, tj. auto s cenou kolem miliónu, a po cca 1000 km mu drnčí něco v palubce. Milión nejsou malé peníze a jako zákazníci bychom si zasloužili ze strany automobilky lepší jednání - buď ať jako v Dacii přiznají "je to levné auto, šetříme kde se dá aby bylo levné, ale jede a na STK projdete a víc nemůžete chtít", nebo ať udělají auto bez pazvuků, které pijou krev. A ať bez pazvuků vydrží alespoň prvních pár let.
honzaXV
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: čtv zář 19, 2019 6:41 am

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od honzaXV »

mirekst píše:Mě nepřipadá že jsme nároční - náročný bych byl kdybych si koupil Dacii Logan a chtěl aby tam nic nevrzalo. Ale ne když tady kolega koupí nový Subaru Outback, tj. auto s cenou kolem miliónu, a po cca 1000 km mu drnčí něco v palubce. Milión nejsou malé peníze a jako zákazníci bychom si zasloužili ze strany automobilky lepší jednání - buď ať jako v Dacii přiznají "je to levné auto, šetříme kde se dá aby bylo levné, ale jede a na STK projdete a víc nemůžete chtít", nebo ať udělají auto bez pazvuků, které pijou krev. A ať bez …
S tím naprosto souhlasím. Pořád mi nejde do hlavy proč je to takový dlohodobý problém. Japonci mají přece takovou mentalitu, že by to přece nemělo bejt přijatelný...nebo jestli to neni priorita pro Subaru. Fakt nevim.
Uživatelský avatar
Kolben
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5404
Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Holýšov

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Kolben »

Outback je jeste slusnej na pazvuky, neco tam je, ale kam se hrabe na Forejse XT. Tam vrzalo snad uplne vsechno... To bylo sileny.. :-)
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Uživatelský avatar
mirekst
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 784
Registrován: čtv říj 10, 2013 8:02 pm

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mirekst »

S tím naprosto souhlasím. Pořád mi nejde do hlavy proč je to takový dlohodobý problém. Japonci mají přece takovou mentalitu, že by to přece nemělo bejt přijatelný...nebo jestli to neni priorita pro Subaru. Fakt nevim.
Já samozřejmě mám jenom hypotézu, nevím nic určitě - ale prodeje Subaru (a většiny ostatních automobilek) v posledních letech rostly - tak proč investovat do zlepšení? Stačí jinak naohýbat plechy a mírně poladit motor aby vyšly lepší "emise" a "spotřeba" v normovaném testu ... Nějakou mentalitu bych do toho netahal, je to korporát jako každý jiný. Prostě jako v jiných oborech, proč to udělat pořádně a dobře, když to prodáme i tak? >:-&

Tím ale nechci říci že s tím souhlasím. Ne. Podle mě je to pohrdání zákazníkem ze strany automobilky. A to není dobře.
Odpovědět

Zpět na „Interiér“