U2964 a jeho Fido
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: U2964 a jeho Fido
Zase by to byla vcelku nuda, kdyby Fido poslouchal na poprvé ...
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- tomix
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 751
- Registrován: pát srp 31, 2018 9:29 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Auer
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2964 a jeho Fido
Jak přesný, všichni brzdí a já jen točím volantem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Nána)
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!
Rekonstruuju náš dům
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: U2964 a jeho Fido
Dnes při 2674 km u EF výměna oleje a olejového filtru.
Přitom vyčistili brzdy. Opravili natočení přední kamerky. Zjistili závadu na Eyesight a objednali nový z Japanu, takže až za měsíc přijde, bude výměna očí.
Nový olej je 5W30, což je změna proti defaultnímu 0W20.
Eyesight chyba B28AA: Detected when communication error occurs due to malfunction of microcomputer inside the stereo camera.
(IŤákovi odejde mikročip, to jsou dneska poměry )
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Přitom vyčistili brzdy. Opravili natočení přední kamerky. Zjistili závadu na Eyesight a objednali nový z Japanu, takže až za měsíc přijde, bude výměna očí.
Nový olej je 5W30, což je změna proti defaultnímu 0W20.
Eyesight chyba B28AA: Detected when communication error occurs due to malfunction of microcomputer inside the stereo camera.
(IŤákovi odejde mikročip, to jsou dneska poměry )
Nacvakáno v Tapatalk Pro
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: U2964 a jeho Fido
Tak hlavně, že to vymění bez "řečí" za nový, již tedy funkční . Snad tyto počáteční mouchy neskazí pohled na značku a její jinak skvělou techniku
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: U2964 a jeho Fido
Jezdí to báječně a mám možnost vyzkoušet nové auto bez těch nových hračiček, takže neva.nothink píše:Tak hlavně, že to vymění bez "řečí" za nový, již tedy funkční . Snad tyto počáteční mouchy neskazí pohled na značku a její jinak skvělou techniku
Po dálnici krásná plavba. Jenom ti řidiči v zatáčkách na okreskách, proč tak zběsile brzdí... Nutí mne zbytečně přibržďovat.. Stále zvětšuju odstup a stále je to málo
Nacvakáno v Tapatalk Pro
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: U2964 a jeho Fido
Jasný no, desky a kotouče, ty dotastávají zabrat . Počkej na zimu, to tvoje rozčarování ještě násobne vzroste, pac rychlost provozu hodne klesne , hlavně, když se rozsněžíu2964 píše:Jenom ti řidiči v zatáčkách na okreskách, proč tak zběsile brzdí... Nutí mne zbytečně přibržďovat..
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11895
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: U2964 a jeho Fido
Jdeš na to špatně. Nezvětšuj odstup, ale zrychli tempo!!!u2964 píše: Jezdí to báječně a mám možnost vyzkoušet nové auto bez těch nových hračiček, takže neva.
Po dálnici krásná plavba. Jenom ti řidiči v zatáčkách na okreskách, proč tak zběsile brzdí... Nutí mne zbytečně přibržďovat.. Stále zvětšuju odstup a stále je to málo
Nacvakáno v Tapatalk Pro
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- RadekN
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2412
- Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
- Jméno a příjmení: Radek Novák
- Bydliště: Krupka u Teplic
Re: U2964 a jeho Fido
Co tahle kola? ET55, správná rozteč ... Někdo je prodává na facebooku jako fungl nová i s pneu.
https://www.facebook.com/groups/subaruc ... 460241530/
https://www.facebook.com/groups/subaruc ... 460241530/
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: U2964 a jeho Fido
dik za tip. Drzim se radeji 17. Mam objednano https://www.aez-wheels.com/EN/wheels/aez-crest-dark, tak uvidim.
Nacvakáno v Tapatalk Pro
Nacvakáno v Tapatalk Pro
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1306
- Registrován: pát úno 10, 2017 2:56 pm
- Bydliště: Biggyho Beskydský Rajón
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2964 a jeho Fido
Krásná kola, dobrý vkus! Až si ale možná říkám, že na Oťase až moc šampoňácké
Předpokládám, že budou na léto a origoše na zimu. Cena, jestli to není teda tajné?
Předpokládám, že budou na léto a origoše na zimu. Cena, jestli to není teda tajné?
Alfa Romeo Stelvio Veloce 280/2023-MY 2022/ & Suzuki Swift 1.2/2022/ & KTM SMT limit. ed./2011/
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
Ex AR Stelvio B-Tech 280/2020/ & Subaru Forester 2.0 XT/2018/ & Subaru XV 2.0 MT/2016/ & spousta motorek
Subaru & Alfa Romeo by Pete Biggy!!!
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: U2964 a jeho Fido
Fido má za sebou nějaké ty kilometry, tak se sluší zde to důležité vypíchnout.
Den po návštěvě servisu u EF na ČM v Pze mi volal můj technik, že je potřeba Fida znovu přivézt do servisu, protože po nich importér chce další diagnostiku, aby měl jistotu, že nový EyeSight se opravdu musí objednat a nepůjde opravit ten stávající. Za další dva dny jsem Fida přistavil do servisu. Zda mi ho vrátí ještě ten den technik nevěděl, protože prý vše odesílá importérovi a ten následně posílá další instrukce, co chce ještě doplnit za data. A že se na Fida přijede podívat technik od importéra. Odpoledne byla všechna data odeslána, ale potvrzení od importéra, že to je vše co chtějí a tedy mi mohou auto vrátit, nedorazilo. Našlo se tedy nějaké nouzové kolo ve formě Toyoty Auris Hybrid r. 2017. Nějak jsem se do toho nasoukal, v pololehu to šlo. Musím konstatovat, že hybrid chce orpavdu upravit jízdní styl, ale mně to nešlo. Motor 1,8 neustále kvílel stejně ve vysokých otáčkách. Jediné plus, co jsem našel, bylo vyjíždět od domu a vracet se k němu bez zplodin v EV režimu. Rád jsem ho druhý den odevzdal. Fida mi vrátili s tím, že už definitivně se objednává náhradní díl, je v Japonsku, takže to může trvat i 30 dní, co mají na záruční plnění. To bylo 26. 7., po víkendu jsme vyráželi na dovolenou na druhou stranu republiky.
Po měsíci volám k EF, co je s dílem. Zatím nedorazil, je ale na cestě, to vidí. Až ho naskladní, ozvou se. Nakonec technik volal 17. 9., že mají naskladněno. Nemají ale v servise volno, takže mne protlačí až obden a opraví Fida, přestože mají plno, ale tím že jsem čekal tak dlouho, tak to chtějí rychle vyřešit, když to nestihli v 30 dnech. Přistavil jsem v domluvený den ráno Fida k EF. Po 7 hodinách telefon, opraveno a zkalibrováno. Omlouvali se, že to tak dlouho trvalo, ale chtěli si být jisti kalibrací celého EyeSightu. Mám to po cestě domů pořádně vyzkoušet. Takže dálnice, okresky, města, vesnice - skoro celá trasa adaptivní tempomat, aktivní asistent jízdy v pruzích. Všechno funguje, sláva.. Přijde mi, že kamery ES jsou teď o centimetr blíž střeše, nejsou v krytu ve středu ale v horní půlce. Hlavně, ale, že fungují.
A teď pár dat k závadě:
- Zjištění EyeSight závady - 1. 7. 2019 / 1 525 km
- Nahlášení závady v servisu - 22. 7. 2019 / 2 674 km
- Opravená závada - 19. 9. 2019 / 7 999 km (při kalibraci najeto 6 km, tedy původně 7 993 km)
A data celkově:
- Aktuální km: 9 840 km
- S ES najeto: 3 366 km
- Bez ES najeto: 6 474 km
Ve výsledku tedy zase zvykám na pípání pruhů, které nevypínám, neboť za ty dva měsíce mám oranžové kontrolky asistenta jízdy v pruzích a protinárazového asistenta při nefunkčnostti ES vypáleného na sítnici obou očí. Tempomat se snažím používat při přejezdech Děčín - Ústí a sledovat, jak se v různých situacích auto chová, abych to měl pak už zažité. Jediné, co mi nesedí, je vzdálenost při adapt. tempomatu na počet čárek se vzdáleností v manuálu, kde uvádí při různých rychlostech vzdálenosti od vozidla vpředu. Když bych to vydělil dvěma, tak bych asi mohl souhlasit, ale při 90 km/h na 3 čárky tempomatu není auto přede mnou 50 metrů. Nebo mám oči z kašparovy krávy bez odhadu, to být může, ale na co pak mám spolehnout, než na vlastí sensory
V mezidobí jsme doma dokoupili kompresorovou chladničku do auta. Jeli jsme s ní do Podkrkonoší, nastaveno 10 stupňů a chladnička přerušila chlazení kvůli podpětí autobaterie. Byla v kufru. Po příjezdu domu jsem dobil CTEKem baterku. CTEK hlásil před dobíjením střední nabití baterie. Druhá cesta byla na dovču k Břeclavi, lednice jela na zadním sedadle, zašponovaná i pásem. Chladila celou cestu na 4 stupně a vše úplně v pohodě. Tak teď se snažím dobíjet baterku každý měsíc. Stejně tak absolvovat tělocvik s mytím Fida. Já se u toho řádně protáhnu a Fido je očištěn od bordelu převážně ze silnice.
Když jsem Fida myl podruhé, myju houbou kapotu asi 20 cm nad světlem a nějaký bílý smetí ne a ne smýt. Tak se na to ohnu, přitlačím a nic. Kouknu pořádně a ono to není špína na laku, ale díra v laku. Tep dvojnásobný, nedostatek kyslíku… Nu což, je to auto, šutry lítají.. Zamáznuto opravným lakem, na tři vrstvy, ať to nerezne.
Přespříští týden přezouvám na nová litá kola AEZ Crest Dark 7,5x17, programovatelné ventilky, pneu Bridgestone Blizzak LM-005 225/65 R17 102H nebo 106H. Kola, co by se mi líbily v rozměru OE jsem nenašel nebo nemají v EU homologaci. Nejblíž je Sparco Pro Corsa 7,5x17, ale ty nechám případně na léto. S majitelem servisu, kam jezdím 12 let, jsem vybral AEZka, protože jsme to dali nejlépe do celé sady a nevypadají taky špatně. Holt musím kvůli tomu ještě na DI, ale objednaný jsem dopředu na čas, takže to bude rychlé a snad bezbolestné.
PeteBiggy: šampoňácké? Možná ano, ale to se uvidí až na autě, přidám na konci měsíce fotku. Cenu přesně zatím nevím, mám objednáno dle ceny za celou sadu kola, ventilky, pneu a drobnosti okolo. Podle toho to vychází kolem 5k za jedno alu kolo, což máš i na webu.
Den po návštěvě servisu u EF na ČM v Pze mi volal můj technik, že je potřeba Fida znovu přivézt do servisu, protože po nich importér chce další diagnostiku, aby měl jistotu, že nový EyeSight se opravdu musí objednat a nepůjde opravit ten stávající. Za další dva dny jsem Fida přistavil do servisu. Zda mi ho vrátí ještě ten den technik nevěděl, protože prý vše odesílá importérovi a ten následně posílá další instrukce, co chce ještě doplnit za data. A že se na Fida přijede podívat technik od importéra. Odpoledne byla všechna data odeslána, ale potvrzení od importéra, že to je vše co chtějí a tedy mi mohou auto vrátit, nedorazilo. Našlo se tedy nějaké nouzové kolo ve formě Toyoty Auris Hybrid r. 2017. Nějak jsem se do toho nasoukal, v pololehu to šlo. Musím konstatovat, že hybrid chce orpavdu upravit jízdní styl, ale mně to nešlo. Motor 1,8 neustále kvílel stejně ve vysokých otáčkách. Jediné plus, co jsem našel, bylo vyjíždět od domu a vracet se k němu bez zplodin v EV režimu. Rád jsem ho druhý den odevzdal. Fida mi vrátili s tím, že už definitivně se objednává náhradní díl, je v Japonsku, takže to může trvat i 30 dní, co mají na záruční plnění. To bylo 26. 7., po víkendu jsme vyráželi na dovolenou na druhou stranu republiky.
Po měsíci volám k EF, co je s dílem. Zatím nedorazil, je ale na cestě, to vidí. Až ho naskladní, ozvou se. Nakonec technik volal 17. 9., že mají naskladněno. Nemají ale v servise volno, takže mne protlačí až obden a opraví Fida, přestože mají plno, ale tím že jsem čekal tak dlouho, tak to chtějí rychle vyřešit, když to nestihli v 30 dnech. Přistavil jsem v domluvený den ráno Fida k EF. Po 7 hodinách telefon, opraveno a zkalibrováno. Omlouvali se, že to tak dlouho trvalo, ale chtěli si být jisti kalibrací celého EyeSightu. Mám to po cestě domů pořádně vyzkoušet. Takže dálnice, okresky, města, vesnice - skoro celá trasa adaptivní tempomat, aktivní asistent jízdy v pruzích. Všechno funguje, sláva.. Přijde mi, že kamery ES jsou teď o centimetr blíž střeše, nejsou v krytu ve středu ale v horní půlce. Hlavně, ale, že fungují.
A teď pár dat k závadě:
- Zjištění EyeSight závady - 1. 7. 2019 / 1 525 km
- Nahlášení závady v servisu - 22. 7. 2019 / 2 674 km
- Opravená závada - 19. 9. 2019 / 7 999 km (při kalibraci najeto 6 km, tedy původně 7 993 km)
A data celkově:
- Aktuální km: 9 840 km
- S ES najeto: 3 366 km
- Bez ES najeto: 6 474 km
Ve výsledku tedy zase zvykám na pípání pruhů, které nevypínám, neboť za ty dva měsíce mám oranžové kontrolky asistenta jízdy v pruzích a protinárazového asistenta při nefunkčnostti ES vypáleného na sítnici obou očí. Tempomat se snažím používat při přejezdech Děčín - Ústí a sledovat, jak se v různých situacích auto chová, abych to měl pak už zažité. Jediné, co mi nesedí, je vzdálenost při adapt. tempomatu na počet čárek se vzdáleností v manuálu, kde uvádí při různých rychlostech vzdálenosti od vozidla vpředu. Když bych to vydělil dvěma, tak bych asi mohl souhlasit, ale při 90 km/h na 3 čárky tempomatu není auto přede mnou 50 metrů. Nebo mám oči z kašparovy krávy bez odhadu, to být může, ale na co pak mám spolehnout, než na vlastí sensory
V mezidobí jsme doma dokoupili kompresorovou chladničku do auta. Jeli jsme s ní do Podkrkonoší, nastaveno 10 stupňů a chladnička přerušila chlazení kvůli podpětí autobaterie. Byla v kufru. Po příjezdu domu jsem dobil CTEKem baterku. CTEK hlásil před dobíjením střední nabití baterie. Druhá cesta byla na dovču k Břeclavi, lednice jela na zadním sedadle, zašponovaná i pásem. Chladila celou cestu na 4 stupně a vše úplně v pohodě. Tak teď se snažím dobíjet baterku každý měsíc. Stejně tak absolvovat tělocvik s mytím Fida. Já se u toho řádně protáhnu a Fido je očištěn od bordelu převážně ze silnice.
Když jsem Fida myl podruhé, myju houbou kapotu asi 20 cm nad světlem a nějaký bílý smetí ne a ne smýt. Tak se na to ohnu, přitlačím a nic. Kouknu pořádně a ono to není špína na laku, ale díra v laku. Tep dvojnásobný, nedostatek kyslíku… Nu což, je to auto, šutry lítají.. Zamáznuto opravným lakem, na tři vrstvy, ať to nerezne.
Přespříští týden přezouvám na nová litá kola AEZ Crest Dark 7,5x17, programovatelné ventilky, pneu Bridgestone Blizzak LM-005 225/65 R17 102H nebo 106H. Kola, co by se mi líbily v rozměru OE jsem nenašel nebo nemají v EU homologaci. Nejblíž je Sparco Pro Corsa 7,5x17, ale ty nechám případně na léto. S majitelem servisu, kam jezdím 12 let, jsem vybral AEZka, protože jsme to dali nejlépe do celé sady a nevypadají taky špatně. Holt musím kvůli tomu ještě na DI, ale objednaný jsem dopředu na čas, takže to bude rychlé a snad bezbolestné.
PeteBiggy: šampoňácké? Možná ano, ale to se uvidí až na autě, přidám na konci měsíce fotku. Cenu přesně zatím nevím, mám objednáno dle ceny za celou sadu kola, ventilky, pneu a drobnosti okolo. Podle toho to vychází kolem 5k za jedno alu kolo, což máš i na webu.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: U2964 a jeho Fido
Pěkná anabáze...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: U2964 a jeho Fido
Pekna kola!u2964 píše:Mam objednano https://www.aez-wheels.com/EN/wheels/aez-crest-dark, tak uvidim.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
- u2964
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 163
- Registrován: sob dub 06, 2019 9:44 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: okres Děčín
Re: U2964 a jeho Fido
Na to já jsem expert, to ti potvrdí většina mého okolí. Hlavně věřit a vždy se správná cesta najde. Holt ES stojí asi víc, než pár korun a ještě to “údajně” nikdy neměnili. Někdo tu cestu musí prošlapatVDC píše:Pěkná anabáze...
Nacvakáno v Tapatalk Pro
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20642
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: U2964 a jeho Fido
To je dobře že funguje. Ať už ti to vydrží. Pořád někam jezdit je pěknej vopruz.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat