Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Palivový rozvod, trubky, hadice 
Autor Zpráva
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: ned dub 08, 2012 8:48 pm
Příspěvky: 745
Bydliště: Jablonecko
ok1mpx ahoj. už ti to jezdí?

_________________
legacy 2.5 automat 98 lpg srdcovka 900 000 km najeto
subaru sedan lpg
subaru outback 2007 lpg
SUBARU OUTBACK 2008 lpg


pát lis 09, 2018 9:55 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 540
Bydliště: okres Česká Lípa
macasubaru píše:
už ti to jezdí?

No podle toho co, . Stroj, co tady zprovozňuju v Číně ano.
S autama je to horší, samy na sobě nezamakaj. To až se vrátím....
Aktuální stav je v podpisu. :-D

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 3 kousky v různém stádiu rozpadu
Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,, synkovo, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


sob lis 10, 2018 2:36 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
ok1mpx píše:
Ale z těch trubek od nádrže nejde sundat ta původní spojka. Nemá to někdo prozkoumané, jak to funguje? Řezat flexou trubku od nádrže mi nepřijde jako nejlepší nápad

S rychlospojkou palivového systému jsem se taky jednou trápil. Kupodivu to funguje celkem dobře, ale je potřeba vědět jak na to. U Subaru jsem se s ní ještě nesetkal. Je tam snad někde na vracečce?

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


sob lis 10, 2018 8:33 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 540
Bydliště: okres Česká Lípa
Dík. Jedná se o ty spojky, nebo co to je mezi trubkama, co vedou k nádrži a trubkama, co vedou inteiérem nad prahem k motoru. Všechny 3 v těch spojkách urezlý 8()
Tak jsem teda klukovi navrhl, že se vymění komplet trubka od čerpadla k motoru a spoj bude zase venku u nádrže. Ty ostatní dvě, co v nich v podstatě není tlak, se holt spojí mezi prahem a plastem. Tam to bude chráněné proti poškození posádkou. Měděnou trubičku mě napadlo na konci proti vysmeknutí hadičky upravit zvětšením průměru pocínováním. Má někdo protinávrh?

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 3 kousky v různém stádiu rozpadu
Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,, synkovo, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


ned lis 11, 2018 3:19 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Protinávrh mám. Když už tam budeš dávat drahou měděnou trubičku, tak ty konce uprav roztemováním do požadovaného tvaru. To se u mědi dělá krásně.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned lis 11, 2018 11:04 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 540
Bydliště: okres Česká Lípa
V tom případě se nechám vzdělat. Koukal jsem přes rameno topenářovi, když mi dělal topení. Jeden radiátor jsem si pak přepojil sám. Ale jak v takovémto případě má vypadat požadovaný tvar, jak a jakým nářadím toho docílit, bohužel netuším.
Kluk mi říkal, že ty trubky jsou v místě sponky jakoby zúžené, to mi zas nesedí s těma rychlospojkama. A že to viděl na YT videu bezkompresáků, že to nějak dělali. Z fotek mi ten princip jasný není a na videa se tady nepodívám, mrtě věcí je blokovaných (google, seznam, YT..) a když to obejdu přes IPsec, tak se spojení co chvíli rozpadne a nenakoukám nic. Zbývá mi jen číst fórom :-)

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 3 kousky v různém stádiu rozpadu
Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,, synkovo, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


ned lis 11, 2018 11:38 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Základ přípravku vypadá asi takto:
Příloha:
DSCF9799.JPG
DSCF9799.JPG [ 260.43 KiB | Zobrazeno 744 krát ]

Pak je k tomu protikus vhodného tvaru a tím se to rozklepe. Ten protikus nevím, kde mám. :-) Tím co je na fotce jsem dělal brzdové trubky na 1203 i žigulíku, ale s různými protikusy.
Opravdu se to po vyžíhaní krásně tvaruje.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pon lis 12, 2018 12:08 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 540
Bydliště: okres Česká Lípa
Brzdová trubky jsou mi jasný. Tam jsou takový bambule, které tak rozválcuje děravá macice, kterou se to dotáhne, ale proč je dělat na benzínu? Ta hrana by mohla tu gumovou hadičku zevnitř poškodit, ne?

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 3 kousky v různém stádiu rozpadu
Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,, synkovo, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


pon lis 12, 2018 12:46 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29541
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Zbyňku úplně nevím, proč chcete měnit trubky v celé délce, když ty trubky jsou v celé délce v pořádku a je urezlých 10 cm u průchodky. Na vašem místě bych od nádrže do interiéru natáhl benzínovou hadičku, zasponkoval to a jel bych dál.
Ta originál benzínová trubka je většího průměru, než brzdová, tak tam je ten pertlovací přípravek k prdu.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon lis 12, 2018 7:27 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Příspěvky: 540
Bydliště: okres Česká Lípa
No.. já mám hrůzu z toho, kdyby se něco přihodilo a ta hadička se sesmekla, tak čerpadlo nadávkuje půl nádrže pod koberec... A pak se z toho soukej ven. Takže nová trubka půjde na tlakovou trubku a zbytek napojíme.

_________________
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 3 kousky v různém stádiu rozpadu
Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996,, synkovo, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé


pon lis 12, 2018 2:28 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 23, 2018 3:11 pm
Příspěvky: 60
Bydliště: Jihlava/Vysočina
Ahoj, nevím kam to vložit, vlákno jsem o tom žádné nenašel a tohle mi přijde vhodné ;-D
Občas je mi u Lega při stání na volnoběh cítit v kabině benzín. Jen jsem zběžně nakoukl pod kapotu, odkud by to mohla nasávat ventilace, a nic na první pohled neviděl. Nemáte nějaký tip, kde hledat problém nebo není to nějaká bolístka u téhle generace? Budu mít teď dovolenou, tak bych to rád vyřešil, ať mám klid duši :-)

_________________
Subaru Legacy 2.0R 121kW MY2007


pon lis 12, 2018 4:50 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Příspěvky: 1382
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
maniosa píše:
Ahoj, nevím kam to vložit, vlákno jsem o tom žádné nenašel a tohle mi přijde vhodné
Občas je mi u Lega při stání na volnoběh cítit v kabině benzín. Jen jsem zběžně nakoukl pod kapotu, odkud by to mohla nasávat ventilace, a nic na první pohled neviděl. Nemáte nějaký tip, kde hledat problém nebo není to nějaká bolístka u téhle generace? Budu mít teď dovolenou, tak bych to rád vyřešil, ať mám klid duši


Co tankovaci hrdlo - ze by bylo uhnile,nebo nejaka praskla hadice? A smrdi to jako spaliny nebo jak kdyby jsi natankoval tak ze cisty benzin novy? Co treba pod zadnima sedadlama,palivovy filtr netesnost,hadicky atd


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro


pon lis 19, 2018 2:10 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29541
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Podívej se na prostup trubek pod levou zadní sedačku, prohlédni odvzdušnění nádrže. Zepředu to nemá moc odkud smrdět. Hledej spíš kolem nádrže.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon lis 19, 2018 3:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am
Příspěvky: 2229
Prosím Vás, nemá někdo z Vás představu, kolik stojí regulátor tlaku paliva na XT SG. Já nic na netu nenašel. Díky

_________________
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130


stř zář 11, 2019 2:41 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Marku, regulátor tlaku paliva se asi moc levně nesežene. >:-f Asi jedině koupit originál 22670AA252.
Ty ho máš špatný?

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 11, 2019 4:56 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 70 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: hubajs a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: