Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Subaru forster 2004 2,0 lpg jede na3valce 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Prosím o radu přátelé motor jede na3valce při prudkém přidání jde směs do výfuku a motor cuka, hlavy dělané na přestavba lpg ventily sedla atd bosonohy Brno,, prosím o radu řadu předem děkuji


pon zář 09, 2019 10:53 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 5446
Bydliště: podhradí Křivoklátu
s největší pravděpodobností kabely ke svíčkám

_________________
XV 2,0i MY18-iXVestr
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr, tak trochu jinej festr
Forester 2,0X MY03-Modrestr
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex


úte zář 10, 2019 6:10 am
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29542
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jede na 3 válce i na benzín nebo jen na plyn ? To je zásadní otázka.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


úte zář 10, 2019 6:16 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 5993
Bydliště: Most
Pokud na oboje, tak nejspíš kabely.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte zář 10, 2019 6:20 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Na plyn i na benzín je to stejné zkusím mrknout na kabely svíčky,,, doufám že to nejsou ventily


úte zář 10, 2019 2:50 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Na benzín i plyn 3valce


úte zář 10, 2019 6:26 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 5993
Bydliště: Most
Jak se s těma kabelama hejbe, tak můžou bejt v prdeli. Jakej kód chyby?

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


úte zář 10, 2019 6:56 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
V pátek dám na diagnostiku a písnu díky svíčky kable objednaný


úte zář 10, 2019 7:00 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Tak svíčky ani kable to nebyly pořád jede na3valce zítra zkusím tlaky na hlavách kolik by tam mělo být diky


sob zář 14, 2019 2:55 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 810
kdyz nepomohla vymena kabelu a svicek, jako nejpravdepodobnejsi pricina, tak je asi cas odvezt to do servisu. I kdyz zkontrolujes tlaky a zjistis, ze je na tom valci spatny, tak to pravdepodobne skonci stejne v servise.
...
jinak subaru mne takhle nezlobilo, ale u novejsich omeg odchazel obcas elektronicky modul zapalovani a u starych vicko ci palec rozdelovace


ned zář 15, 2019 4:03 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Vypadá to že foukl některý z ventilu asi no nic motor půjde asi ven,, hlavy byly dělaný už jednou přestavba lpg sedla ventily atd najel jsem na to 60 000 a zase ten stejný problém,, že by špatné nainstalovaný plyn???


ned zář 15, 2019 7:05 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel

Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm
Příspěvky: 580
Na začiatku som to chápal tak že hlavy boli robené nedávno, ale po 60tkm sa môže stať všeličo, aj to že niektorý ventil zasa netesní a dalšie sú na hrane

_________________
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...


ned zář 15, 2019 7:42 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Kdyby to byl ventil tak bude asi chyba v lpg že?? To by mělo vydržet víc jak60000 ne??


ned zář 15, 2019 10:38 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Originál sedla a ventily u tohoto motoru LPG celkem zvládají.
Tady bude asi problém v té výměně sedel.
Jinak tlaky mají být u teplého motoru takto:
Compression (350 rpm and fully open throttle):
Standard:
1,275 kPa (13.0 kgf/cm2, 185 psi)
Limit:
1,020 kPa (10.4 kgf/cm2, 148 psi)
Difference between cylinders:
49 kPa (0.5 kgf/cm2, 7 psi), or less

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


ned zář 15, 2019 11:56 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pon zář 09, 2019 10:42 pm
Příspěvky: 9
Díky zítra promerim,,, hlavy dělaný bosonohy Brno,, že by byl špatně nápojen lpg?? Mám i přimaz ventilu,, tak motor půjde asi ven hlava dolů a uvidíme co tam bude spatne,, auto jede pořád na3valce na volnoběh se trepe


ned zář 15, 2019 3:00 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: