Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187
LPG 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9202
Bydliště: Valašsko
Jasně, záleží kde jezdíš, mě by síť CNG čerpaček plně dostačovala. Když ale teď odmyslím balkán, dívali jste se někdy poslední dobou na mapu CNG? Jako že by jich bylo málo to opravdu ne.
S elektroautem bych to teda nesrovnával, já bych měl spíš smíšené pocity z té řádně natlačené bomby :-/
https://mapy.cz/zakladni?x=14.1797391&y ... 0cng&cat=1

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř srp 28, 2019 11:53 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9202
Bydliště: Valašsko
spm píše:
No, mně právě až 250km přijde dost málo. Když vezmu, že asi budeš chtít jezdit hlavně na ten plyn a ne s tím zároveň vyjíždět benzinovou nádrž do mrtě, tak to budeš tankovat spíš pod 200 ujetých km. Takže já bych s tím na té čerpačce stál každý druhý den, což by mě fakt nebavilo A to se stále považuju za osobu, která zas až tak moc kilometrů nenajezdí; jsou tu o dost větší jezdci... Jako do města asi OK, tam se to vydržet dá... ale tam zas nepotřebuješ Subaru Domácí čerpačka hádám, že bude stát nějaké dost brutální peníze …

Domácí čerpačka se dávala i k novým vozům, byla taková akce, nevím jak dnes, asi nic. Byl to samozřejmě levný typ, tankování trvalo dlouho, ale to přeci nikdo neřeší, dojedeš domů, natankuješ. Jinak ty lepší stáli opravdu velké peníze, majitelé aut se na ní skládali a používali ji pak společně, což si doveu představit jen u úzkého okruhu známých :-)
S tím přívstřikem nevím, to čtu prvně. No vidíš, nakonec občas dojet benálem pro CNG je jen k dobru autu :-)

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř srp 28, 2019 11:59 am
Profil
Online
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29542
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Já to vůbec nechtěl shodit, jako úplně nepoužitelné řešení. Nejsem apriori odmítač CNG. Jen si dobře vzpomínám na dobu tak před 15 lety, kdy jsem cestu plánoval podle LPG pump na trase a to i tady po republice. Tak přesně tak se musí v současnosti jezdit s CNG autem. Natipovat si, kde budu cestou tankovat. Ano, lze to a když je na to člověk zvyklej, tak mu to ani nepřijde obtěžující. Ale pořád mi to dává větší smysl na pohyb po více méně stejné trase mezi pumpama nebo okolo nich, takže třeba do města a okolí.
Kdybych měl volit mezi autem na elektriku a na CNG, tak by to vždycky bylo CNG.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


stř srp 28, 2019 12:09 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9202
Bydliště: Valašsko
Souhlas s tím cestováním...i s ostatním.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř srp 28, 2019 12:13 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 5993
Bydliště: Most
Myslím že kdybych jezdil se Subaru stejným stylem jako tou Koktou na cng, tak jsem u pumpy stejně často :-D.
Cena koruna na km je však reálná samozřejmě mimo německý dálnice. Tam stále vede palivo satanovo :-).
Toho že to bouchne bych se nebál. Zatím bouchly jenom wv a to při tankování. Díky korozi nádrží co jsou pod autem. Do určitého rv. Přesto se nikomu nic nestalo.
Do Subaru bych to ale nedával. Jezdil bych s tím jenom s autem kde je to od výrobce.
Na Balkán a dále to samozřejmě nepatří, ostatně tam nepatří ani nové diesely s močovinou :-). Tam nepatří nic novýho z Evropy na 4 kolech.
Před 30 lety už byla v západní Evropě poměrně rozsahla síť LPG a chyběla u nás. CNG je relativně dost v D, ale zbytek stojí za prd. Takže mě to taky smysl nedává. Maximálně jako alternativa pro druhé auto co jezdí jenom kolem baráku a mám tam i pumpu.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř srp 28, 2019 12:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9202
Bydliště: Valašsko
námořník píše:
Na Balkán a dále to samozřejmě nepatří, ostatně tam nepatří ani nové diesely s močovinou . Tam nepatří nic novýho z Evropy na 4 kolech.

:-D výstižné

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


stř srp 28, 2019 12:32 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Příspěvky: 56
Bydliště: Plzeň, Vimperk
Řekne mi někdo prosím co všechno obsahuje LPG AG Teleflex? Budu ho vyndavat z auta a jde mi o kabeláž pod palubkou. Jestli a kde jsou nějaký relé ještě před jednotkama.

_________________
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/


úte zář 10, 2019 10:28 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Pod palubkou nebude nic, kromě ovládacího panelu LPG, který je připojen jen do jednotky plynu.
Všechno je v motorovém prostoru a k nádrži to vede s trubkou paliva.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 11, 2019 5:45 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: čtv úno 08, 2018 3:35 pm
Příspěvky: 56
Bydliště: Plzeň, Vimperk
Díky. Kouknu na to.

_________________
Subaru Legacy 2.0R 121kW '07
Mazda MX-5 1.8 107kW '01
Škoda Felicia 1.3MPi 50kW '98
-->https://voderamartin.rajce.idnes.cz/


stř zář 11, 2019 6:11 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
LPG do původní elektroinstalace moc nezasahuje. Jediné co to potřebuje je napájení a to se dává přímo z baterky, přes vlastní pojistku. Největší zásah je připojení benzínových vstřikovačů. Tam je originál vedení přerušeno a vedeno přes LPG jednotku. Jsou na to sady kabelů s konektory, ale většinou se to řeší přeštípnutím originál vodičů. Tak jedině na to si dát pozor.
Ostatní zásahy do původní instalace jsou jen volitelné a u Subaru mě napadá snad jen připojené spínání zapalovací cívky, ale to lze jen ucvaknout.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 11, 2019 7:04 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7482
Bydliště: Brno
Něco k CNG. Kamoš má služební ovci origo plyn. Ročně nalítá 50 tisíc a nikdy se mu nestalo, že by jel někudy, kde by nebyla v dosahu pumpa. Nedávno jsme tím jeli na pánský víkend. Najeto ke 400 km, 70% dálnice v autě 4 kucí (ca. 360 kg), náklad 5 plných bas a plavky. To vše se spotřebou 4,3 kg/100km, takže fakt kačku kilák. Nádrž na 15 kg plynu není tedy jen na 200 km. On s tim sám či ve dvou najede 400 km, takže u pumpy tak často zas není. Negativní je směšnej výkon na tak velký auto, ale na dálnici to 130 udrží i s klimou. :-D Takže rozhodně se to v našich končinách vyplatí oproti dýzlu mnohem víc i díky nulový silniční dani. Navíc to fakt vůbec nesmrdí. A nevim jak kde, ale CNG v Brně natankujete i u Benziny.
A nejvíc komický na tom je, že i tak to má start/stop. <:-<

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř zář 11, 2019 8:16 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4874
Bydliště: Praha
Až nedokážu udržet v provozu Forejse na LPG, což je tak 1,30-1,50 Kč/km za palivo podle toho kde natankuji, tak jdu do něčeho na CNG. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


stř zář 11, 2019 8:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 5993
Bydliště: Most
Cng je bohužel oproti Lpg poměrně málo rozšířený a pokud máš pumpu třeba 20km od baráku, tak už je to docela opruz.
V D je jich poměrně dost, ale treba v NL se daj spočítat na prstech.
Oproti naftě opruz stále hlídat kde je cestou pumpa, pak různý zajížďky někam kde ta pumpa není a má bejt a myslím že víc než 250 km jsem nedával. Ale my na spotřebu nikdy nejezdili, ale na rozdíl od baterek tam je ještě benzín a tak se dá v západní Evropě jezdit více méně bez problémů :-). Kdyby se věnovala část duracelový energie a peněz,cng, tak už jezdí evropa dávno bezemisně.

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


stř zář 11, 2019 8:55 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 7482
Bydliště: Brno
V Brně je si 7 pump s cng, nejlevnější má asi dopravní podnik, už jsem tam viděl i frontu. :-) Kvituju hlavně ty autobusy, protože ono se z nich nehulí, žádnej smrad, navíc mají i klimatizaci, což oceňuji i jako uživatel. :-D Zatím ovšem výrobci aut i ostatního na CNG drží ceny vyšší než za naftu. Takže cenově se to vyplatí při nájezdu aspoň 20 tis. ročně, což ovšem třeba u služebáků a busů je legrační nájezd. A životnost nádrží je 20 let, takže ani revize nepotřebujete.
A třeba nechápu, proč např. plynaři, konkrétně Innogy mají furt spoustu služebáků naftovejch, když mají vlastní pumpy.

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


stř zář 11, 2019 9:43 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 3711
Bydliště: Baldov u Štatlu
No my už osobní auta máme nová jen cng.
Ovce na cng je jízdními vlastnostmi hnus. Ale laciné to je.
Místo justy bych bral cng citygo. To jezdí za směšný peníze

nasmrdlany v NOTE 9

_________________
Tribeca 3,6
ex.Forester XT SG9
ex VeCe GTS
ex VeBe CC
ex Kadett GSi
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR


čtv zář 12, 2019 4:52 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 2805 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 183, 184, 185, 186, 187

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: