Offroad úpravy Forestera a dalších
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Policajti maj teď ještě lepší
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1517
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
To ty dva pohůnkové jako běhají vedle Rolse?Tapan píše:Pěknej srnolam
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Vrátím se eště k manžetám.
Tak sem to na vnitřní pravé přední testnul nejjednodušejš, jak to šlo - uvolnění kosti z ramene + sundání rejdového čepu z těhlice (dřevorubecký klín a de to samo).
Uvolnění pásků manžety, rozstřižení manžety a její sundání. Opucování od maziva a sundání tripodu - to se dělá blbě, bo jistící kroužek se špatně sundává, dyž není dobrý přístup. Ale de to sundat přístupem shora i zespod (ten jistící kroužek). Dělal sem to teď shora kleštěmi na ségrovky, ale nasazoval ho pak z5 zespod jen se šrubovákem, kde se to asi bude i líp sundávat - trochu prostoru mezi výfukem tam je a stačí to.Tripod je třeba vyklepnou a z5 naklepnout kladívkem, bo je na poloose dost natěsno. Nasazení manžety bez problémů, tuk dovnitř manžety a zbytek do hrnce kloubu, nasadit a stáhnout pásky.
Nemosel sem uvolňovat hlavní matici a vyndávat poloosu z těhlice ani z převodovky a demontují se přitom celkem jen 2 šrouby. Nehrozí vytečení převodového oleje a riziko poškození gufer je nulové.
Na levé straně je to jasně jednodušší a rychlejší s menšími riziky, na té pravé je to na zvážení, bo hold horší přístup. Ale pokud bych to dělal častěji, dělal bych to zase takto. Nejhůře se sundává ten pojistný kroužek, ostatní de snadno.
Nezkoušel sem sundat ještě čep řízení z těhlice, zda by pak nešla poloosa bez hrnce vyndat a natočit ven z auta....byl sem příliš zdechlý, tak to někdo možete zjistit. Ušetřilo by to cca 15-30 min. práce.
PS: možná by to stálo za to, dát do samostatného vlákna, bo tadyk to za chvilku zapadne v textu....
Tak sem to na vnitřní pravé přední testnul nejjednodušejš, jak to šlo - uvolnění kosti z ramene + sundání rejdového čepu z těhlice (dřevorubecký klín a de to samo).
Uvolnění pásků manžety, rozstřižení manžety a její sundání. Opucování od maziva a sundání tripodu - to se dělá blbě, bo jistící kroužek se špatně sundává, dyž není dobrý přístup. Ale de to sundat přístupem shora i zespod (ten jistící kroužek). Dělal sem to teď shora kleštěmi na ségrovky, ale nasazoval ho pak z5 zespod jen se šrubovákem, kde se to asi bude i líp sundávat - trochu prostoru mezi výfukem tam je a stačí to.Tripod je třeba vyklepnou a z5 naklepnout kladívkem, bo je na poloose dost natěsno. Nasazení manžety bez problémů, tuk dovnitř manžety a zbytek do hrnce kloubu, nasadit a stáhnout pásky.
Nemosel sem uvolňovat hlavní matici a vyndávat poloosu z těhlice ani z převodovky a demontují se přitom celkem jen 2 šrouby. Nehrozí vytečení převodového oleje a riziko poškození gufer je nulové.
Na levé straně je to jasně jednodušší a rychlejší s menšími riziky, na té pravé je to na zvážení, bo hold horší přístup. Ale pokud bych to dělal častěji, dělal bych to zase takto. Nejhůře se sundává ten pojistný kroužek, ostatní de snadno.
Nezkoušel sem sundat ještě čep řízení z těhlice, zda by pak nešla poloosa bez hrnce vyndat a natočit ven z auta....byl sem příliš zdechlý, tak to někdo možete zjistit. Ušetřilo by to cca 15-30 min. práce.
PS: možná by to stálo za to, dát do samostatného vlákna, bo tadyk to za chvilku zapadne v textu....
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Dobře ty! My se to ještě naučíme a servisáci budou žrát trávu
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SHT-AL09 pomocí Tapatalk
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7831
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Hoši jste kouzelníci. Já i na blbou výměnu stahovací pásky pravé poloosy musel rozebrat to sací potrubí.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Ahoj, mam takovy mozna hloupy dotaz ohledne tlumice, tak to davam sem. U SJ mi na pravem prednim tlumici zmizela ta horni zaslepka (dali se to tak nazvat). Nemate s tim nekdo zkusenost, jak to tam drzi (okukovanim leveho tlumice mi to jasne moc neni, mozmna narazeno na tom stredovym sroubu?), cim to kdyztak nahradit, pripadne kde ji rozumne sehnat (bez jejiho kodu to nemuzu najit, google, ebay...). V servisu mam trochu obavu o ponekud bolavou cenu za kousek gumy. Predem diky.
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát čer 02, 2017 12:12 pm
- Jméno a příjmení: Matus Belani
- Bydliště: Norsko-Troms
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Skusal som hladat na fore ale nepodarilo sa mi, ma niekto presne rozmery podloziek na zadnu napravu pre Outback BP?
Outback 2.5 AT 121kw 2005
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
VDC bude mít, vyčkej času..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jasně. Chceš výkres ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát čer 02, 2017 12:12 pm
- Jméno a příjmení: Matus Belani
- Bydliště: Norsko-Troms
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Cauko, jasne to by bolo super
Outback 2.5 AT 121kw 2005
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
- TheRock
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 445
- Registrován: pon kvě 13, 2019 10:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Lang
- Bydliště: Praha - Žižkoff
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Chlapi, jak řešíte STK v případě liftu pomocí podložek?
Pokud někdo opravdu jedete klasicky “legálně” Na STK. Na STK “ze známosti” se verejně ptát nechci . Bavím se o cca 5cm. Díky
Pokud někdo opravdu jedete klasicky “legálně” Na STK. Na STK “ze známosti” se verejně ptát nechci . Bavím se o cca 5cm. Díky
Subaru Forester SG MY 2007 2.0 116kW
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5168
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
u mě si toho nevšimli a vůbec to neřešili , ale to bylo 12/2017 , teď v 12/2019 už jsem tam osobně neměl odvahu jet a asi jsem dobře udělal , s outbackem jsem byl 7/2018 tam mám 3cm a taky nic, bylo tam pár jiných problémů tak asi zapoměl řešit podložky nebo si taky nevšiml , zaujal ho rezavý výfuk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49212
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Hodně bude záležet na tom, jak dobře ten technik zná Subaru a vůbec jak je tolerantní.
Troufnu si tvrdit, že 3 cm nebude řešit nikdo, protože to skoro není poznat. 5 cm už prostě poznat je, takže to fakt bude o štěstí.
Troufnu si tvrdit, že 3 cm nebude řešit nikdo, protože to skoro není poznat. 5 cm už prostě poznat je, takže to fakt bude o štěstí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- TheRock
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 445
- Registrován: pon kvě 13, 2019 10:00 pm
- Jméno a příjmení: Martin Lang
- Bydliště: Praha - Žižkoff
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Díky za postřehy.
Mám asi 10 měsíců do STK, tak jsem na vážkách .
Musel bych předpokládám pokaždé řešit geometrii.
Asi to pořesím potom, a seženu dříve krycí plechy na předek a dif .
Mám asi 10 měsíců do STK, tak jsem na vážkách .
Musel bych předpokládám pokaždé řešit geometrii.
Asi to pořesím potom, a seženu dříve krycí plechy na předek a dif .
Subaru Forester SG MY 2007 2.0 116kW
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018
Škoda Octavia combi L&K MY 2018 2.0 TDI 110 kW
KTM 500 EXC-F 2018
- Kofilka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1257
- Registrován: pát srp 21, 2009 9:38 pm
- Bydliště: Rousínov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Lift do 5cm nikdo na stk neřeší. S rozšiřovacíma podložkama je to už horší, když si jich všimne tak vyhazuje.
Forester SH 2010
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6
Lego BE 2,5 03
ex:
Forester: 98 Black - ČDcargo ; 99Red;99turbo Green;99 2,0AT;98 silver;silver04 AT
Impreza: 93 1,8 Blue; 98 2,0Silver,2009 1,5r
Legacy: 95 2,0 Blue; 96 2,2 ATgreen; 95 Hubertus; 01 2,5 Blue
Outback: 99 2,5 Red; 01 3,0H6
Tribeca:08 3,6