Přecedovo Kredenc a další povozy....

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od sima »

Ať se daří, přeji fajn expedici.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19080
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od hamoun »

neveril bych, ze to u outbacka muzu napsat .. ale to auto je nadherne …
vypada skvele …
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Petře děkuju !! :-) Jsem moc spokojenej. A těší mě, že se to nelíbí jen mě. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od podvlada »

Tome, já myslim, že i kdybys vysral hromádku, byla by krásná a všichni bychom ji obdivovali :-DDD :-DDD :-DDD
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od sima »

:-D Vážně, mě se taky kredenc moc moc líbí, kdyby ne řeknu to, nebo sem vůbec nepíšu, ale já už chválil dřív, je to super a určitě origo jedinečný kousek :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

A vejde se tam k tomu ten stan? :-DDD

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od podvlada »

spm píše:A vejde se tam k tomu ten stan?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
spm píše:A vejde se tam k tomu ten stan?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
spm píše:A vejde se tam k tomu ten stan?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
spm píše:A vejde se tam k tomu ten stan?

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
A já že jsem spammer :-DDD
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

Tvl mi vubec nemluv, napred ma kramy tapatalk, pak je ma prohlizec a kdyz uz jsem se konecne doklikal kam potrebuju, tak jsem asi slepej a nejde mi to po sobe smazat :-DDD jsem fakt slepej nebo kdyz to nekdo ocituje, tak uz to smazat nejde? (A muze to nekdo erudovany pripadne vycistit? ;-D)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od VDC »

Dotazy na stan jsem zredukoval. :-) Stan zabírá půlku zahrádky. Dneska ho nasadím, tak to uvidíš.

Vláďo já jsem rád, že si stojím tak vysoko, ale hromádku vám teda ukazovat nebudu. Tam se obávám, že by to nic k obdivování nebylo. ObrázekObrázek
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od catana »

VDC: Opravdu dustojny hever >B-) S timhle bys mohl zvednout i zapadlou Tatru :-DDD Libi se mi, jak mas drzak vymysleny i se zamkem.
spm píše:Jo, no, problém je, že u auta, kde ta druhá baterka není by design (třeba Outback ) tohle řešení zabere ne úplně zrovna málo místa. A druhý problém, co jsem dosud nedořešil, je, jak tu baterku pak nabíjet - pač nabíječka na baterky se vstupem na cca 12V asi taky nebude úplně běžné zboží Jak se vlastně v autě nabíjí ta primární - je tam nějaká logika nebo je to prostě natvrdo připojený k alternátoru a děj se vůle boží?
Nabiji se obvykle jizdou pres alternator. Nicmene je potreba sikovneho elektrikare, ktery to zapoji tak jak to potrebujes - tedy ze mas v aute 12V zasuvky co jsou krmene tou "deep cycle" baterkou, a zbytek jede z te hlavni. Navic kdyz se ti vytriska hlavni baterka, neco prepnes a z te sekundarni baterky to jde do te hlavni. V zasade externi nabijecku tedy nepotrebujes, krom situaci, kdy si zalozni chces nabit doma.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20605
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od námořník »

Tak to je jinej level :-).
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

VDC píše:Dotazy na stan jsem zredukoval. Stan zabírá půlku zahrádky. Dneska ho nasadím, tak to uvidíš.
Díky, zas tak moc zaspamovat jsem to tu nechtěl :-DDD Na fotku jsem zvědavý :-)
catana píše: Nabiji se obvykle jizdou pres alternator. Nicmene je potreba sikovneho elektrikare, ktery to zapoji tak jak to potrebujes - tedy ze mas v aute 12V zasuvky co jsou krmene tou "deep cycle" baterkou, a zbytek jede z te hlavni. Navic kdyz se ti vytriska hlavni baterka, neco prepnes a z te sekundarni baterky to jde do te hlavni. V zasade externi nabijecku tedy nepotrebujes, krom situaci, kdy si zalozni chces nabit doma.
Já si právě nebyl jistej, když se u těch nabíječek řeší nesmysly která je dobrá, která špatná, jak se to k tomu má chovat, atd. - tak co to s tím udělá, když to vlastně jenom připojíš na zdroj napětí (a ještě k tomu ne úplně stabilní, pač se mu to napětí dost hýbe). Ale asi tomu olovu je to jedno :-) Nebo alespoň těm "laciným" olovům, co se do aut dávají :-) U tý propustě jsem se v myšlenkách taky zasekl. Chápu, že je asi jednoduché dát tam nějaký bazmek, který pouští napájení jenom z auta do druhé baterky (a k zásuvkám, co jsou za ní) a ne obráceně (dokud to nepřepneš), jenom nevím, jak by ten bazmek měl fungovat, aby zároveň to napájení pouštěl jenom ve chvíli, kdy běží alternátor (a nedobíjel teda tu druhou baterku tou první v případě, kdy neběží). Teda, asi to může dělat podle napětí, ale už jsem u outbacka nachytal, že v některých situacích (typicky spuštěná zátěž + volnoběžné otáčky) je i to napětí z alternátoru tak nízké, že od baterky nejde moc poznat. No a hlavně jsem teda pohořel na tom, že jsem vytáhl nějakou ukázkovou ledničku a dopočítal se k tomu, že bych u olova potřeboval alespoň 60Ah baterii, aby ji to udrželo nějak rozumně dlouho naživu... což nebude zrovna malá baterka, která by šla někam schovat :-DDD (a ještě jsem začal koukat na LiFePO4, která by vzhledem k cyklovatelnosti asi stačila i menší... ale furt to bude dost velký, je to strašně drahý a tohle asi skoro určitě bude potřebovat nabíječku a nebude tomu stačit napětí z alternátoru). No nic, počkám napřed, jestli mi přistane do klína ta baterka nebo ne a pak budu vymýšlet kraviny :-DDD Furt nemám ani ten kabel :-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
podvlada
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 10650
Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
Bydliště: Plzeň

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od podvlada »

Tome, klidně smaž i tu mou reakci na spm-ovo 4x stan, ať tady nemáš bordel :-)

Asi i tohle povídání o baterkách bychom mohli klidně přesunout někam vhodněji...
Mám dojem, že na obyčejné "alternátor-2.baterka" ano a "2.baterka-hlavníbaterka" ne, by stačily vhodně dimenzované diody (ne LED :-D) aby proud mohl téct jen jedním směrem? Ale netuším pak, na co jsou ty "krabičky" které se dávají mezi alt. a baterie, aby byly oddělené. Pokud budou následně okruh auta a okruh 12V zásuvek z druhé baterie odděleny, měly by stačit ty diody?
A mimochodem, jestli jsou LiFePO4 podobné konstrukce jako Li-Pol, tedy daj se natvarovat libovolně, daly by se nacpat do nějakého nevyužitého zákoutí... ale nevím, jestli bych chtěl cokoliv zbastleného z lithia v autě, když vidím, jaký problémy jsou s lipolkama z RC modelů, nafukujou se, hoří, ... :-D

Edit: Ajo, koukam, že LiFe jsou trochu jiná story než LiPo... omlouvám se za neinformovanost :-)
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde> Obrázek
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde> Obrázek
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od spm »

podvlada píše:Tome, klidně smaž i tu mou reakci na spm-ovo 4x stan, ať tady nemáš bordel

Asi i tohle povídání o baterkách bychom mohli klidně přesunout někam vhodněji...
Mám dojem, že na obyčejné "alternátor-2.baterka" ano a "2.baterka-hlavníbaterka" ne, by stačily vhodně dimenzované diody (ne LED ) aby proud mohl téct jen jedním směrem? Ale netuším pak, na co jsou ty "krabičky" které se dávají mezi alt. a baterie, aby byly oddělené. Pokud budou následně okruh auta a okruh 12V zásuvek z druhé baterie odděleny, měly by stačit ty diody?
A mimochodem, jestli jsou LiFePO4 podobné konstrukce jako Li-Pol, tedy …
Já v rychlosti kouknul třeba na ten victroní bazmek, co tu postoval parabol. A to je dle všeho relátko s mikroprocesorem. Takže IMHO mikroprocesor měří napětí a podle toho buď sepne nebo vypne relátko, které posílá tu šťávu dál. Což je asi OK, jenom nevím, jak se to bude chovat v případě "mám nastartované auto s puštěnou klimou na volnoběhu a alternátor dává 12,7V," případně "zrovna jsem chcípnul auto po 2h jízdy, baterka má 13V."

LiFePO jsou jednak spíš lithiový, takže tvarovat se jako LiPol nedají. A i proti standardním lithiovým by měly být vcelku bezpečnější. Je to teda furt lithium, takže když to fakt zapálíš, tak to asi hořet bude, ale nemělo by se to jednoduše samovznítit, když to na chvíli šlusneš. Potencionální další výhodu proti olověným by mělo být, že by měly být rozměrově menší na stejnou kapacitu a měly by být odolnější na cyklování. (Našel jsem něco takového, že ta olověná by se neměla vybíjet pod 50% z hlediska životnosti, u lith je to asi do 80% + ten počet cyklů je větší). Ale je to taky o hodně dražší a asi náchylnější na nabíjení. (A druhá moje sranda je, že mám 600W měnič, který bych byl rád, kdyby z toho taky dokázal běžet... což je taky lehce problém, protože baterka, který nevadí dávat těch 50A víc než pár sekund, je taky typicka hodně velká :-D)
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2171
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Přecedovo Kredenc

Příspěvek od parabolD »

Moc to řešíš, odpojovací napětí je nižší než připojovací, buď se ti to odpojí nebo ne... Asi máš spíš rozbitý altík, mě to i na volnoběh dává přes 13v a neodpojuje se. Lifepo v kapacitě 50 výrazně zhodnotí cenu vozidla
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“