Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
jaký motor na LPG? 
Autor Zpráva
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29339
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ahoj, vítej. Zcela určitě je obecně "blbovzdornější" motor 92kW.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon kvě 29, 2017 5:26 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát úno 04, 2011 10:52 am
Příspěvky: 232
Bydliště: Semily
Ahoj, na 92kW jsem seřizoval jednou za dva roky ( cca 30tis. km), občas se musel nějakej ventil poštelovat, jinak žádný problém, auto má teď cca 280 tis., z toho polovinu na LPG, motor bez problémů. Seřizování ventilů matičkama je v pohodě.

Teď mám 116kW, jede to o poznání líp, točí hodně vysoko, což by asi na LPG nebylo ono, tak mám nastaveno, že od 4400 ot. se přepíná na benzín. Na motoru jsou poruchové ekologické vymoženosti typu sekundární vzduch do výfuku, to ale umím vyřešit krabičkou, kterou ti vyrobí každej kutil v okolí ( popisoval jsem to tady na fóru). Co se týče ventilů - motor jezdí od začátku na LPG, mám písmenko F v kódu motoru, poprvé se do něj lezlo v cca 120tis. km a mimo mísu byly jenom dva sací ventily, takže to zas nebude tak horký. . Motor ven nemusí, někdo to umí na autě, někdo ti řekne, že to nejde, ale seřizuje se broušením hrníčků vymezujících vůli, a celkově je to větší pakárna, ale zase tvrzený sedla by měli vydržet daleko déle bez seřizování a kontrolovat to jde v pohodě na autě.
HOWG

_________________
Forester 2.0X 2006


pon kvě 29, 2017 7:03 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř dub 01, 2015 9:00 pm
Příspěvky: 29
Bydliště: Brno venkov
Super vlakno :-) Mame Forestra SG, 116kW EJ20F, aktualne 320t km, z cehoz min 180t na LPG. Tartariny s el.primazem. Aktualne po kontrole ventilovych vuli (nebyl jsem u toho), vse v norme. Stopro na tom aute nikdo nikdy ventilovou vuli neserizoval, pouze kontroloval takze jsem trosku nervozni a mam dotaz-je nekdo s podobnou zkusenosti? Auto setrime a jezdime s rozumem, predchozi majitel se vzorne staral. A chtel bych s nim jeste par let jezdit. Dik za reakce!


ned zář 24, 2017 3:01 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát led 15, 2010 7:28 am
Příspěvky: 19
Bydliště: Praha
Ahoj,
reaguji na trochu starší vlákno... téma je ale předpokládám stále aktuální :-)

V příloze je dokument od Subaru smluvním partnerům k zástavbám LPG. Bohužel neumím přílohu dát tak, aby byla viditelná jen pro přihlášené / členy - pokud někdo z adminů uzná přílohu jako nevhodnou do otevřeného internetu, pak prosím o smazání.

H.


Přílohy:
TI_k_LPG_31.8.2007.pdf [452.84 KiB]
93 krát

_________________
Subaru Forester SF 92kW MT
stř úno 27, 2019 8:40 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: pát srp 09, 2019 5:44 pm
Příspěvky: 7
já zvažuji koupi Forestera Turbo,ale co čtu tak tam asi LPH nebude dobrá volba z čehož jsem dost zklamaný neboť tím pro mě projekt Subaru padá...nicméně jsem v inzerci viděl i Turbo co má v vin písmeno F...


sob srp 10, 2019 10:04 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29339
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Už jsem ti odpověděl v druhém vlákně, kde se ptáš na to samé.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob srp 10, 2019 10:33 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: pát srp 09, 2019 5:44 pm
Příspěvky: 7
jo, děkuji já jsem to tam napsal, překontroloval a nebylo to tam (nevěděl jsem, že je potřeba čekat na schválení admina), nováčkovská daň :)


ned srp 11, 2019 7:07 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 29, 2016 8:02 am
Příspěvky: 152
Bydliště: Rousínov
Já (resp. soused) mi teď kontroloval ventilové vůle na dvoulitru 92kw po skoro 40 tis. km na LPG a krom toho, že ten, kdo to dělal bůhví kdy přede mnou, nastavil vůle sacích a ventilových přesně obráceně (jako že 0,25 sací a 0,20 výfukové :)), tak to bylo mimo jen o nějakou setinku...měl to sfouknutý za pár hodin a vzal si cca trojku. Takže za mě je tenhle motor na LPG fakt výhra.

Jinak používám elektronický přímaz Gaslube Special a na LPG to netočím přes 4000 RPM. Takže příští kontrolu si naplánuju tak za 50kkm.

_________________
Forester SG 2.0i 2003

If it's stupid but it works, it isn't stupid


pát srp 23, 2019 9:16 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9005
Bydliště: Valašsko
Lawmane to tedy kulantně řečeno není zrovna levný soused 8() jestli to byl jen soused kutil, co se tím neživí tak dost otřesná cena 8() záleží co vše ti měnil, jestli aspoň k té práci započetl těsnění víka ventilů, zda-li ho dělal teda. Ale i tak. Jestli to byl garáž servis tak je to stejně furt hodně drahé.
Já platil v servise za kontrolu a minimální doseřízení ventilů + těsnění víka + ne úplně levné svíce+ těsnění svíček 2300 kč. Když odečtu ty svíce s těsněním a práci na nich tak mě samotné ventily i s těsněním a prací vychází tak na 1-1500 kč.
Sorry za mírné OT, ale nedalo mě to, třeba jsi měl Lawmane té práce či matrjoše za ty peníze víc :-/

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát srp 23, 2019 10:50 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 18, 2010 11:53 am
Příspěvky: 108
Bydliště: Litomyšl
Přesně jak píše Sima, kontrola, popř. seřízení ventilů na 92kW je tak na hodinu práce od otevření kapoty ;-)

_________________
Subaru Forester 2.0i MT MY00
BMW R1200GS 2008


pát srp 23, 2019 10:53 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Příspěvky: 9005
Bydliště: Valašsko
Původně jsem se pozastavil i nad těch pár hodinami, ale dobře, někdo se holt rád mazlí a dělá v klidu.
Třeba Lawman ještě dopíše další úkon-y co byly dělány.
Jinak 92kw je nejvhodnější a nejméně náročný motor na LPG. Nejméně náročným myslím servis "navíc" skrz lpg. Motor co vydrží hodně, jen tam mít olej :-) Pokud stačí jeho výkon a chce někdo i nadále tyhle starší auta, dokáže je ocenit, není problém.

_________________
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98


pát srp 23, 2019 11:16 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 9269
Zase ne úplně levný svíce stojí pětikilo / kus, takže to i na čtyřválci jsou dva litry jenom v materiálu :-DDD

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát srp 23, 2019 6:26 pm
Profil
Online
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 10, 2016 7:43 am
Příspěvky: 5769
Bydliště: Most
Svice na 92 kw stojí 100 Kč

_________________
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat


pát srp 23, 2019 6:28 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: