Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

mnov píše:Tak u tohoto vozu bych určitě řešil spojler.
no přece určitě! ten rez zastaví!

(vysvětlení: spojler přidá koně, auto bude rychlejší a líp vyschne :-DDD )




PS: pozorný čtenář si zajisté všimne data vložení příspěvků....
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak opět řešíme cukání motoru a střílení do výfuku.
Cestou do prahy to vyvrcholilo tím, že pokaždý když jsem razantněji přidal, rozblikalo se kuřátko a cestou domů už svítilo furt.
SSM prozradil misfire na válci 2. To se poradě s webem SFC (který že to je) shoduje s tím, kde jsem čistil svíčku a kabel zvenku od oleje. Tak jsem vyměnil kabel za jiný, co zbyl z motoru SF po F. SF před F má jiné. A přede jak kotě. Uvidíme jak dlouho. Budu muset přetěsnit ty víka, ale nechci se do toho pouštět, dokud nebude u baráku stát jiné provozuschopné auto.

Ještě se rozbil centrál, někdy to jde odemknout dálkáčem, zamkmout nikdy. Nefunguje centrál ani ovládaný klíčem, musí se zamykat a odmykat zbytek auta tlačítkem. Nemá někdo podobnou zkušenost? Tipuju kontakty zámku nebo přelámané dráty u pantů, podobně se chová i nový přírůstek Outback, takže tam bude také práce.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Tak opět svítí kuře. Diagnostikou zjištěno, že se to týká vnitřní diagnostiky spouštění větráku.

(to je tak měsíc zpátky, po smazání to dalo pokoj)
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

344525km
najednou začaly strašně pískat brzdy, i při jízdě. Destičky sjeté na plech, ale šikmo, kotouč, co byl nový na jaře (ale asi už loni), pěkně porytá. Škoda že nemám soustruh, hodil by se srovnat, ale ten nemám a čímkoli jiným bych to asi pok**vil ještě víc.
Vyměněny destičky, nové jsou BOSCH 0 986 494 653 - EHA a protože byly vodící trny tak zatuhlé, že s nimi nešlo ani pootočit, natož aby se hýbaly, tak použity nové Frenkit 810002.

Kuře už zase svítí, ale rozsvítilo se v horku při delším stání. Tak to asi zase bude něco s chlazením, ale sahary jedou. To bude zase výzkum, nato teď není čas ::-(((

Ještě musím vyměnit spodní čep PP kola, je rozsekaná manžeta a asi mě čekají zase kostičky, nějak to mlátí při průjezdu našimi záplatovanými cestami.
Má někdo tip na diagnostiku, která to je, bez vyndávání? Zatím jsme je museli vždy uříznout, matky nešly povolit.
Naposledy upravil(a) ok1mpx dne ned pro 27, 2020 6:14 pm, celkem upraveno 1 x.
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od RadekN »

U těch kostí bych asi rovnou dal nové obě. Jestli mlátí jedna, tak ta druhá taky už nebude nic moc :-).
Uživatelský avatar
nothink
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 862
Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od nothink »

Též jsem kdysi dostal doporučení, že je lepší měnit obě kosti najednou ;)
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od sima »

A taky jejich uložení, gumy, pokud nebyly měněny, většinou jsou taky načlé a může to mást, může klepání být od nich. Mrknout na to.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Aha, uložení kostí z gumy, to nevím, co je za díl...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od RadekN »

Je to silentblok, který je mezi stabilizátorem a kastlí. Na zadním se to mění v pohodě, ale u předního musíš sundat spodní rám, aby ses k tomu dostal ... Což je sice pár šroubů, ale pokud to nikdo dlouho nedělal, tak povolit všech cca 14 šroubů může být peklíčko :)))
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od sima »

Jj,já ho neměnil sám, bylo to v rámci servisu (výměna zadního ložiska) u pana Emberta. Ptal jsem se zvědavě jak se to mění, myslel jsem, že jednoduše, ale zas tak úplně jednoduše ne - jak píše Radek. Oni to měli dost rychle, bo je to pro ně běžná záležitost, taky jsou schopni na auto vlítnout ve více lidech...
Já to taky nikdy neměl měněné. Embert se mě po výměně kostí sám ptal, zda mám taky měněné tyhle silentbloky, že většinou už chtějí taky vyměnit, měl pravdu, klepot zmizel, gumy jsem viděl, vymačkané do šišky, KO. Stojí snad prý i originál pár stovek.
Edit: zatím jezdím pořád potichoučku i přes nejhorší ďoury a nerovnosti, skvělý pocit, konečně.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

hmmm,. to zní jako plán.. jenže na kdy? Dokud nebude pojízdné nějaké další autí, tak se mi tom takhle zostra vrtat nechce, stačí zlomit jeden šroub a pomřem hlady :-(
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od sima »

Ta vůle by tam byla při zkoušce znát, varianta dvě: netrápit se s tím a dát to osvědčenému servisu, zas tolik kč to nestojí.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

Dnes výměna oleje 349083km 10W40 ze sudu.

EDIT: a po dvou dnech jsem našel v lavóru na olej měděné těsnění. Nevšiml jsem si, že vypadlo a nedal jsem ho tam. >:-& Ale po 500km na výpustním šroubu ani kapka. Zamrazilo mě, že by to mohlo být tím, že už není ani kapka v motoru, ale naštěstí se tam hladina drží...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Uživatelský avatar
ok1mpx
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1344
Registrován: ned bře 06, 2016 2:49 pm
Jméno a příjmení: Zbyněk Trojan
Bydliště: okres Česká Lípa

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od ok1mpx »

191022_350040km.jpg
Zase jsem nestihl víc nul...
Zbyněk
Forester SG5LK, 2.0 MT*2005,, daily car XV, 2.0D MT*2013, taťkovo daily car
Forester SF5LJ, 2.0 MT*1999, 4 kousky v různém stádiu rozpracovanosti
Outback 4S4BR, 3.6 AT*2010, Outback 4S3BG, 2.5 MT*1996, synkovy, Legacy BG7LJ, 2.2 MT*1996, K.O.na srazu v Bělé
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4034
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester SG5, 2.0, manuál, 2005

Příspěvek od Doro »

RadekN píše:Je to silentblok, který je mezi stabilizátorem a kastlí. Na zadním se to mění v pohodě, ale u předního musíš sundat spodní rám, aby ses k tomu dostal ... Což je sice pár šroubů, ale pokud to nikdo dlouho nedělal, tak povolit všech cca 14 šroubů může být peklíčko ))
Eště nikdy sem k vúlivať temu nesundával rám. Dycká to měním edem povolením šrúba držáku uložení téj gumy. ;-D
....sou to jako kostě edem spotřebák...
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“