Spec B přírůstek v ČR - Martin437
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Cleo buď klidnej, stojí to tam za prd
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20644
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Ahoj všem, doufám, že si užíváte léto stejně jako já!
Po menší odmlce se zase hlásím...už máme se Speckem natočeno 2 000 km tak přináším i další osobní postřehy...totiž, konečně si troufnu říct, že jsme si na sebe plně zvykli haha.
Nejvíc mě baví asi to, kolik má auto tváří - dokáže být pohodlné a ničím neotravuje při delší cestě, jako je tomu třeba u nějaké sportovní verzi koncernových aut, která jsou dle mého děsně prkenná co se podvozku týká...tvrdý podvozek neznamená sportovnost. Specko má Bilsteiny tvrdostí na úrovni našeho rodinného Focuse 1.6, ale když se tlačí na pilu, skoro vůbec není cítit náklon v zatáčkách, to už spíš víc houpání dopředu-dozadu při plynu a brzdě. Bál jsem se, že kvůli většímu motoru půjde vůz po tečně docela rychle ven jak někdo naznačoval, ale nezdá se mi (a to nemám extra dobrý obutí). Zkouším některé zatáčky projíždět na tempomat a posouvat tak limit - nesáhnout na brzdu. Děsí mě, kolik toho Specko snese. Předchozí Fiesta ST byla děsně dobrá motokára a mám pocit, že by i v utáhlejších zatáčkách nebyla rychlejší - to už jí začal předjíždět lehkej zadek (měla extrémně hravej podvozek - sideways s předokolkou no problem).
Jinak ale jezdím hlavně pohodu minimálně z 90%. Tím pádem jsem kolikrát zkoušel, co spotřeba, kam až padne. Pod 10l je to docela přemáhání a protože spíš různě popojíždím, zastavuju někde, fotím, jedu pak dál, mám průměr většinou 10,2-10,6 l. Snad jen dálnice na tempomat 110km/h v kombinaci s okreskama 90-100 km/h hodí čísla pod 10. Rekord bych rovných 9 l. I tak si myslím, že na třílitr 4x4 jsou to slušné hodnoty...
A co mě za tu dobu začalo štvát? Vlastně asi mě nic moc nenapadá (krom audia - udělám to jako podvlada s AUX ale neumim pájet). Všechno funguje, olej nemizí, motor se nehřeje, občas je trochu slyšet přední náprava a hurá, rezonaci od výfuku sem vyřešil. V brzký době snad ještě vyčistit ty jezdce oken...to je vlastně docela peklo...občas skřípání, u jezdce je okno na výměnu. Ale mam z toho trochu strach, rozebírat dveře a vrtat se do toho mechanismu. Je nějaké jednoduché řešení - odklonění stíráku a něco profouknout kompresorem nebo tak podobně?
Dneska sem se pustil do detailingu, bude to mazel Hrozný jak je sucho a práší se a auto nemá ošetřenej, vyleštěnej lak, jak všechna ta špíná hrozně sedá a nestéká při mytí...no asi to znáte
Po menší odmlce se zase hlásím...už máme se Speckem natočeno 2 000 km tak přináším i další osobní postřehy...totiž, konečně si troufnu říct, že jsme si na sebe plně zvykli haha.
Nejvíc mě baví asi to, kolik má auto tváří - dokáže být pohodlné a ničím neotravuje při delší cestě, jako je tomu třeba u nějaké sportovní verzi koncernových aut, která jsou dle mého děsně prkenná co se podvozku týká...tvrdý podvozek neznamená sportovnost. Specko má Bilsteiny tvrdostí na úrovni našeho rodinného Focuse 1.6, ale když se tlačí na pilu, skoro vůbec není cítit náklon v zatáčkách, to už spíš víc houpání dopředu-dozadu při plynu a brzdě. Bál jsem se, že kvůli většímu motoru půjde vůz po tečně docela rychle ven jak někdo naznačoval, ale nezdá se mi (a to nemám extra dobrý obutí). Zkouším některé zatáčky projíždět na tempomat a posouvat tak limit - nesáhnout na brzdu. Děsí mě, kolik toho Specko snese. Předchozí Fiesta ST byla děsně dobrá motokára a mám pocit, že by i v utáhlejších zatáčkách nebyla rychlejší - to už jí začal předjíždět lehkej zadek (měla extrémně hravej podvozek - sideways s předokolkou no problem).
Jinak ale jezdím hlavně pohodu minimálně z 90%. Tím pádem jsem kolikrát zkoušel, co spotřeba, kam až padne. Pod 10l je to docela přemáhání a protože spíš různě popojíždím, zastavuju někde, fotím, jedu pak dál, mám průměr většinou 10,2-10,6 l. Snad jen dálnice na tempomat 110km/h v kombinaci s okreskama 90-100 km/h hodí čísla pod 10. Rekord bych rovných 9 l. I tak si myslím, že na třílitr 4x4 jsou to slušné hodnoty...
A co mě za tu dobu začalo štvát? Vlastně asi mě nic moc nenapadá (krom audia - udělám to jako podvlada s AUX ale neumim pájet). Všechno funguje, olej nemizí, motor se nehřeje, občas je trochu slyšet přední náprava a hurá, rezonaci od výfuku sem vyřešil. V brzký době snad ještě vyčistit ty jezdce oken...to je vlastně docela peklo...občas skřípání, u jezdce je okno na výměnu. Ale mam z toho trochu strach, rozebírat dveře a vrtat se do toho mechanismu. Je nějaké jednoduché řešení - odklonění stíráku a něco profouknout kompresorem nebo tak podobně?
Dneska sem se pustil do detailingu, bude to mazel Hrozný jak je sucho a práší se a auto nemá ošetřenej, vyleštěnej lak, jak všechna ta špíná hrozně sedá a nestéká při mytí...no asi to znáte
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tak super, že se sžíváte a jsi spokojený.
Jinak kvůli těm vodícím prvkům oken se nemusí nijak štrachat do toho mechanismu. Stačí sundat tapec a pod ním jsou hned vidět. Odšroubují se, vyčistí nebo vymění, našroubují zpět. Pokus se, aby ti nespadly do dveří.
Tady se můžeš kouknout, jak ty dveře vypadají, i když ty moje jsou vytlumený (už jsem to tak koupil) a v druhé půlce příspěvku je vidět ty vodítka. Na fotce dveří ty 2 šrouby nahoře hned nad tlumící fólií drží ty 2 vodítka. Podle ceny bych dneska, pokud bych měl v plánu ty dveře rozebírat, koupil asi rovnou nový. Ale dá se to i vyčistit - rozpustit bordel, vyčistit nějakým čističem, načechrat, nechat uschnout. Ale nový už z nich nebudou.
Jinak kvůli těm vodícím prvkům oken se nemusí nijak štrachat do toho mechanismu. Stačí sundat tapec a pod ním jsou hned vidět. Odšroubují se, vyčistí nebo vymění, našroubují zpět. Pokus se, aby ti nespadly do dveří.
Tady se můžeš kouknout, jak ty dveře vypadají, i když ty moje jsou vytlumený (už jsem to tak koupil) a v druhé půlce příspěvku je vidět ty vodítka. Na fotce dveří ty 2 šrouby nahoře hned nad tlumící fólií drží ty 2 vodítka. Podle ceny bych dneska, pokud bych měl v plánu ty dveře rozebírat, koupil asi rovnou nový. Ale dá se to i vyčistit - rozpustit bordel, vyčistit nějakým čističem, načechrat, nechat uschnout. Ale nový už z nich nebudou.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Honzo, díky!
Koukám tu na YT na návod, je to docela easy ten tapec sundat, budu muset překonat moji nechuť odcvakávat příchytky a staré plasty Někdy bývají křehké a nerad sháním náhradní Ale třeba je to u Subaru OK!
Ty jo, jen teda u mě je problém hlavně na venkovní straně...ty mluvíš o těch vnitřních což. Zvenku mám na několika místech vidět škrábance, zevnitř čistý jak sklo!
Koukám tu na YT na návod, je to docela easy ten tapec sundat, budu muset překonat moji nechuť odcvakávat příchytky a staré plasty Někdy bývají křehké a nerad sháním náhradní Ale třeba je to u Subaru OK!
Ty jo, jen teda u mě je problém hlavně na venkovní straně...ty mluvíš o těch vnitřních což. Zvenku mám na několika místech vidět škrábance, zevnitř čistý jak sklo!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49210
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Žádný čudlíky neutrhneš. To se děje při sundavání plastů z podvozku, ale na dveřích mi nikdy žádnej neprasknul. Tak se toho neboj.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Jediný, u čeho hrozí poškození, je madlo dveří, který musíš sundat, protože pod ním je šroub. To madlo je poměrně křehký. No je lepší ty plastový věci dělat, když je pořádný teplo.
S těma vodítkama si teď nejsem jistej, to bych kecal. Možná to jezdí přímo po tý venkovní liště (weather strip). Viz http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_2/
S těma vodítkama si teď nejsem jistej, to bych kecal. Možná to jezdí přímo po tý venkovní liště (weather strip). Viz http://opposedforces.com/parts/legacy/e ... tration_2/
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tak jsem koukal znova na ty moje fotky a ty 4 jsou určitě z jedněch dveří. Vnitřní (do auta) jsou přišroubovaný a vnější jsou nacvaklý, jestli si to dobře vybavuju.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tohle se zdá good! https://youtu.be/X3_Mv-ji8PQ
Jj...a s madlem rozumím...toho hlavně jsem se obával, když sem viděl na videu, jak za to berou
Jj...a s madlem rozumím...toho hlavně jsem se obával, když sem viděl na videu, jak za to berou
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- JakubHQV
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 742
- Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
- Jméno a příjmení: Jakub
- Bydliště: Kousek od Berouna
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Toho se neboj, je to dost odolný u BL/BP
Subaru Legacy Turbo '92 borowagon
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
X Subaru Legacy 3.0 spec.B '04
http://www.youtube.com/user/JakubHQV
https://www.instagram.com/jakubhqv/?hl=cs
https://eu.zonerama.com/JakubJecny/731464
http://jakubhqv.rajce.idnes.cz/
https://www.flickr.com/photos/154536796@N07
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tak se zdá, že se mnou Specko začalo komunikovat nějakým svým speciálním jazykem Teda, popravdě to začíná být trochu otravné - při startování a chcípání (nebo když se otočí klíčkem) auto začalo vyluzovat drnčivé tóny zpod palubky vždy tak na 5-6 sekund. Zaseklej měnič CD? Zkoušel sem prohnat nějaké CDčko ale nepomohlo. Navíc sem vůbec nezapínal rádio, když se tohle začalo dít. Je možné, že by něco takového šlo od klimy? Neznám moc její "vnitřek" - co se tam děje. Tu jsem ten den zapínal.
Jinak stále všechno super, užíváme si léto naplno A jelikož jsem spíš okreskový pilot, překvapilo mě, že na dálnici s tempomatem na 130 km/h Beroun-Liberec a zpět 8,5 l/100 ...tohle bere skoro náš rodinnej 1.6 Focus Prostě krása, baví mě ta univerzálnost auta.
Nějaké nové fotky snad brzy!
Jinak stále všechno super, užíváme si léto naplno A jelikož jsem spíš okreskový pilot, překvapilo mě, že na dálnici s tempomatem na 130 km/h Beroun-Liberec a zpět 8,5 l/100 ...tohle bere skoro náš rodinnej 1.6 Focus Prostě krása, baví mě ta univerzálnost auta.
Nějaké nové fotky snad brzy!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Nebude to viewtopic.php?f=39&t=3116&start=480#p308876 ?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Radši bych to ověřil spočtením, kolik km to bylo a kolik litrů jsi tankoval, a jestli to bude podobný číslo, tak mě naštveš.Martin437 píše:... na dálnici s tempomatem na 130 km/h Beroun-Liberec a zpět 8,5 l/100 ...
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Tak buďto je to už spočtený, nebo kecá. Páč 8,5 palubní počítač nikdy neukazuje.
Já jel s Legem Praha-Duchcov, tenkrát ještě po dálnici jen do Lovosic a dál přes Velemín a kopce, Teplice atd., barák-barák za 8,6. A musel jsem se teda dost snažit. Ale samozřejmě v tom je 10 km po Praze, pak přes ty kopce kolem Milešovky je potřeba sem tam předjet kamion atd. Ale dálnice teda striktně kolem 120 a rozhodně ne na tempomat.
Otázka, jak je to měřený, odkud kam, atd. To bych pak mohl říct, že jsem jel z Bratislavy do Vídně za 7,6, jenže ono to bylo jenom pár desítek km po okresce, nebylo v tom započítaný žádný pojíždění kolem startu a cíle.
Já jel s Legem Praha-Duchcov, tenkrát ještě po dálnici jen do Lovosic a dál přes Velemín a kopce, Teplice atd., barák-barák za 8,6. A musel jsem se teda dost snažit. Ale samozřejmě v tom je 10 km po Praze, pak přes ty kopce kolem Milešovky je potřeba sem tam předjet kamion atd. Ale dálnice teda striktně kolem 120 a rozhodně ne na tempomat.
Otázka, jak je to měřený, odkud kam, atd. To bych pak mohl říct, že jsem jel z Bratislavy do Vídně za 7,6, jenže ono to bylo jenom pár desítek km po okresce, nebylo v tom započítaný žádný pojíždění kolem startu a cíle.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10659
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Spec B přírůstek v ČR - Martin437
Ale jako v pohodě, já mu to přeju... ale ještě víc takový hodnoty přeju i svému Outbacku
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!