10W-40 se běžně dává a dával, taky byl v olejích doporučovaných výrobcem. V talošce ho do mého forejse valili taky, to ničemu nevadí. Troufám si říct, že většina tu jezdí na 5W-50-40, myslím ty naše staré plečky, to už je pak na tobě.
Spojka jde prý ztuha obecně, já to teda moc nepostřehl, takové nyance neřeším, ale taky může být už dost jetá, poradí jiní...
Propad brzd pedálu by mohl být deskama to jo.
No výkon motoru jsi postřehl přesně
i s těmi otáčkami, s octávkou TDI to nemůžeš srovnávat, když chceš jet svižněji nesmíš se s tím mazlit, pak to jede slušně.
Na tu rez opravdu bacha, ale to ti už popsal zdejší antikorozní guru VDC předseda dostatečně
Motory SG atmo zvládají při základní údržbě hafo hafo km, jen tam mít olej že jo
mívají běžně natočeno čistě na benál půl mega, byli i s milionem. Ale opravdu by to chtělo nechat někoho poslechnout, projet, prohlídnout, tj k nezaplacení, kluci radili servisní prohlídku u dobrého servisu, to je gut.
Teda je pravda, že jsem tu spíš vyjímka, já šel vyloženě po autě co má natočeno nejlépe kol 100 000 km, myslím, že tohle si musíš rozhodnout sám dle kokrétního kusu na který narazíš, stav forestrů na trhu se samozřejmě liší o řády.
Splácal jsem to narychlo, nejsem mechanik znalý subaru, jen uživatel, když mě někdo oprávněně opraví budu jen rád.
Jo ještě pro mě jedno zásadní, než motor s lpg, radši o pár desítek tisíc víc jetý a bez něj, za tím si stojím. Pak to dát sám do lpg je už jiná věc.