Bushmanskiho S-turbo

Diskuse o vozidlech jednotlivých členů fóra na jednom místě.
Odpovědět
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19072
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od hamoun »

kdybych to potreboval, jdu do toho :)))))

Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od ladis77 »

:-DDD aspon by jsme se videli, tak po 4 letech
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49146
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Vzhledem k tomu, že od Ládi potřebuji úplatek protislužbou, tak není o čem diskutovat.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6134
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od ladis77 »

a jeste ideal, kdyz to vyuctujeme kus za kus :-DDD :-DDD :-DDD :-DDD
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49146
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od yeti »

VDC: mám jeden praktickej dotaz - máš nějak speciální postup, jak čistíš pistoli od těch 2K polyuretanových barev?
A řešíš velikost trysky na pistoli? Např. když chci použít malou pistoli, tak ta má 0,8trysku, ale na barvě doporučují 1,4. Měníš trysky, nebo třeba jen víc naředíš?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49146
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Nemám speciální postup. Prostě tu pistoli rozeberu a všechno meju v nitroředidle.
Používám i malou pistoli se 100ml nádobkou a 0,8 mm tryskou a jen tu barvu víc naředím.
Jinak mám standardní stříkací pistoli s 1.4 mm tryskou a 2 mm tryskou a měním je podle potřeby. Větší trysku na hustější barvu.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od yeti »

VDC: ale s tím čištěním musíš být rychlej, ne? Jak tam ta PU barva "zapustí kořen" tak už ji nedostaneš, ne?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49146
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od VDC »

Záleží na tom, co si představuješ pod pojmem rychlej. :-) Ty barvy mají dobu zpracovatelnosti 3-4 hodiny a do tý doby je dávno umyto. :-)
A když náhodou potřebuju přerušit práci, tak prostě prostříknu pistoli nitrem.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od yeti »

aha, tak to jo. 3-4hodiny jsou dost dlouho. Mně 2k laky schnou tak do 15min. To je docela rychlý. Ale měl jsem strach z těch PU barev. Ale když říkáš, že v pohodě, tak to budu na základ používat taky.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
mišus
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1495
Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od mišus »

Proste to Yeti musíš umejt dokavat to není vytuzeny.... nejlépe ještě když není oschla. Jakmile je to tuzena 2k barva nebo i plnic, po vytuzeni už to dolu dáš jen dlouhým louhováním a pracným čištěním kartáčkama...:-/
Uživatelský avatar
martinant
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2214
Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
Jméno a příjmení: Martin Antoš
Bydliště: Rokytnice n. Jiz.

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od martinant »

Tome krasna prace. ,,,,| (*_^) |,,,, Nekoho tak peclivyho bych taky potreboval na rezu... :-/
Odesláno z rozežranýho jabka.

Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od yeti »

VDC, mišus: už se to asi řešilo, ale jak dáváte jednotlivý vrstvy tmelu/barev? Někdo dává tmel na holej kov, pak plnič +barvu+lak, někdo dává základovku na kov, potom tmel, potom plnič+barvu+lak…Viděl jsem i tmel+základ+plnič+barva+lak.
Jak to děláte vy?
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Rostis
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 117
Registrován: ned zář 20, 2015 5:58 pm
Bydliště: Třinec

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od Rostis »

Dovolím si vstoupit.. když tak opravte..

Podklad-plech- odmastit ... zbavit rzi / odrezovač nebo ustalovač rzi u starých ploch / .. nástřik 2K základu- 1- 2 vrstvy.. tmelení .. finální dotmelení popřípadě stříkacím kitem... a na ten až plnič.. a pak lak.
Impreza 2.0 GX 2004
yeti
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3007
Registrován: úte říj 26, 2010 3:20 pm

Re: Bushmanskiho S-turbo

Příspěvek od yeti »

Rostis: Právě že striktní technologickej postup jsem nenašel a co se dívám na videa, tak to každej dělá trošku jinak. Z chaosu mě nevyvedou ani popisy u opravných materiálů - čteš "tmel přímo na kov s vynikající antikorozní ochranou" nebo "základní antikorozní plnič, možno aplikovat na kov nebo tmel..." apod.
Podle mě, každá vrstva navíc přináší riziko odloupnutí té další vrstvy, tzn. já jako amatér a laik bych se přikláněl k tmelu na připravenej kov, pak plnič, barva a lak (pokud je teda tmel nutnej). Když jsem "opravoval" lemy na foresterovi, tak jsem místy při broušení plniče pod barvu stejně probrousil jak tmel, tak i základ, takže jsem to musel vzít zase plničem a ten už stejně šel na kov.
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Odpovědět

Zpět na „Vozidla členů SFC“