Subaru Levorg - všeobecně
Re: Subaru Levorg - všeobecně
romull: To už tady bylo několikrát.. Nabídka Subaru upadá, STI, XT i Levorg s trochu normálním motorem končí, protože emise, ale přitom Audi/BMW/Mercedes dál staví 600+ koňové osmiválce, výkony jdou pořád nahoru už možná za hranici zdravého rozumu a využitelnosti v běžném provozu, protože zákazníci chtějí stále víc.
Subaru prostě vzdalo boj s evropskou konkurencí na místním trhu a jde si svou cestou. Raději bude v USA a AUS prodávat auta jako pracanty, auta do půjčoven a pro masy, tak jako tady Škodovka, než se pouštět do vývoje technologií, které by je udržely v Evropě, ale s nejistým výsledkem, pro automobilku je to asi dobře.
Zajímavé je, že třeba Mazda naopak plánuje v Evropě ofenzivu na prémiový segment a připravuje nový šestiválcový benzín i diesel, emisím navzdory.
Subaru prostě vzdalo boj s evropskou konkurencí na místním trhu a jde si svou cestou. Raději bude v USA a AUS prodávat auta jako pracanty, auta do půjčoven a pro masy, tak jako tady Škodovka, než se pouštět do vývoje technologií, které by je udržely v Evropě, ale s nejistým výsledkem, pro automobilku je to asi dobře.
Zajímavé je, že třeba Mazda naopak plánuje v Evropě ofenzivu na prémiový segment a připravuje nový šestiválcový benzín i diesel, emisím navzdory.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Re: Subaru Levorg - všeobecně
...výkon z litru větší než 120kW, to fakt nechceš z hlediska dlouhodobější spolehlivosti. co tady kluci dělaj turba pro BMW, tak už léta neřeší nic jiného, než neustálé, nekončící problémy...hlavně spojené s teplotou, protože vydolovat z toho takový výkon a zároveň plnit emisní normu, znamená být pořád lambda 1, takže řešíme teploty na turbu 1050°C..
jedině kupovat nový a po 2 letech okamžitě prodat..
jedině kupovat nový a po 2 letech okamžitě prodat..
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48967
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Levorg - všeobecně
BMW není srovnatelná konkurence.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Osmiválec ne, jen šestiválec je hybrid.wunti píše:
Neni náhodou osmiválec či šestiválec pouze ve spojení s hybridem?
Subaru Impreza WRX MY 2008
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20532
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Můj šéf u každýho BMW co měl měnil v záruce motor. Snad jedine i8 prodal dřív než mu kleklo. Je pravda že to byly nafty. Ale jak píše detroned. Jedině nový a včas měnit. Zajimalo by mě jak ti bude jezdit za 5,6 let. Myslím že kleklej motor bude trochu větší pálka než Subaru.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Tak buďto jezdí jako blázen, nebo nemá na auta a vše okolo nich buňky. Taky tu mám jednoho takového, který by možná uštval i čínský šicí stroj . Když mu prdla hadice na vodu tak jel a jel až to zadřel, on se na budíky nedívá, v uchu a ani v hlavě a navíc ani v srdci to nemá, takže se dívá jen na silnici a jede a jede ....... Ale to je mimo, já se svým prvním benzínovým turbem odjel 6 let a skoro 200 kkm, a to už mělo 130 kkm na hrbu ...... S naftou na nájezd 200 kkm právě útočím a věřím, že než ji prodám, tak že ještě dalších 100 kkm ujede a novému majiteli, pokud to nebude slušně řečeno "pako" ještě dobře poslouží, jen se k tomu musí člověk chovat jako k autu a ne jen jako ke kusu železa, servis musí být nešizený a raději častější než je nutné a předepsané. Moje auta měla vždycky duši, je to další člen rodiny a kamarád, což třeba moje žena nejenže nechápe, ale přímo nesnáší . Taky proto jsem dělal třeba tu dekarbonizaci, i když stála 6 kkč bez daně a nikde v servisním manuálu ji předepsanou nemám, ale viděl jsem jak jsem měl zasraný předchozí turbo a vím jak jsem to těžce z toho sání a ERG šťoural ven a auto týden stálo a udělám ji za 80 kkm znovu. Jen tak mimochodem, teď jsem jel služebku 118 km jen po silnicích II.třídy + 11 km I. třídy a spotřeba při jízdě podle předpisů - 50 obce a 100 mimo obec a se zatnutými zuby byla za 5,3. Něco takového bylo dříve totálně nemyslytelný a myslím, že na šestiválec se 3 litry, AT a 4x4 je to super výsledek. Zpátky už jsem to nevydržel, musel bych asi k zubaři, takže zpět za 6,2, obec pořád 50, ale mimo obec 120 - 140 a jednou i 170, podle bráchy už jízda na . On je trošku vyplašenka a je zvyklý na tu svoji C5. Výměna motoru mě sice potkat může, tak jako každého, ale v svém okolí mám BMW celkem dost, a to i vyloženě sportovní modely, ale mimo toho kolegu co to zadřel bez vody jsem ještě výměnu motoru neviděl ........a kolega si ho dovezl z pšonska za babku, ani nechci raději vědět jak to udělal, ale každou chvilku honí pomahači poláka co s tím jede z Reichu nebo z Rakouska. Než to ale nakonec prodal, tak ještě ale dva roky jen jezdil a jezdil, takže koupil asi dobřenámořník píše:Můj šéf u každýho BMW co měl měnil v záruce motor. Snad jedine i8 prodal dřív než mu kleklo. Je pravda že to byly nafty. Ale jak píše detroned. Jedině nový a včas měnit. Zajimalo by mě jak ti bude jezdit za 5,6 let. Myslím že kleklej motor bude trochu větší pálka než Subaru.
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Taky slyším prvně, že by se motory BMW obecně nějak zásadně sypaly. Šestiválcové nafty imho drží (firemní 535d 2015 ná najeto přes 250 tis. km), byl problém se čtyřválcovými diesely dříve (problém s rozvody) a benzínový osmiválec 50i je totální průser s výdrží max 50 tis. km. Jinak jsem nic negativního neslyšel. I eMkové motory drží, pokud mají servis, který mají mít... Na M3 E92 mají v USA lidi najeto 400 tis. km.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dneska nějak "foukalo", a když "vítr" nabral rychlost kolem 200 km/h, tak se mi nějak začala vlnit kapota...
To je normální?
To je normální?
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11873
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Přesně takovou věc popisoval Kolben na XTčku. Že když tu dýchavičnou pixlu trochu rozjel, tak se mu "vlnil" celý předek, jako by byl z alobalu.
Takže si troufám odhadovat, že je to zcela běžná věc.
Takže si troufám odhadovat, že je to zcela běžná věc.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- Kolben
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5404
- Registrován: pon bře 26, 2012 2:06 pm
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Holýšov
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jojo, prej to je kuli chodcum, aby se jim na kapote lepe odpocivalo a nerozmlatilo jim to hned palici
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
Outback H6
Slepice ´18
---
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Forester XT Sport 2017 (MY18)
WRX STI Sport 2016
Forester XT 2014 - Executive
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Dýchavičnou pixlu
Asi to je tedy vizuální indikace silného vzdušného proudění VISA (Visual Indication of Strong Airflow), když chybí/selže AOR...
Asi to je tedy vizuální indikace silného vzdušného proudění VISA (Visual Indication of Strong Airflow), když chybí/selže AOR...
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10623
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Mám na XT zvýšenou poštovní schránku co mě nutí jezdit dle předpisů. Jak je ta haubna lehká a opře se do toho orkán, cvičí to.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Jo u Forestra resp. XT je to běžné.zed píše:Dneska nějak "foukalo", a když "vítr" nabral rychlost kolem 200 km/h, tak se mi nějak začala vlnit kapota...
To je normální?
Pomohlo by např odstranění těsnící gumy na zespod kapoty před předním sklem (vzduch pak může proudit ven).
Na hodně práce by bylo řešením dolícování kapoty, dotažení zámků kapoty .....
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Me to na beSTIi dela taky.Mam vzdy dojem,ze mi ten nasavac musi kazdou chvili uletet Ale stale tam drzi a to je dobre
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- zed
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1058
- Registrován: pát črc 27, 2018 7:37 am
- Jméno a příjmení: Tomáš K.
- Bydliště: Ostrava
Re: Subaru Levorg - všeobecně
Subaru Levorg GT-S Comfort 2018, 1.6DIT, 125 kW, "7°"CVT, 9,003 l / 100 km
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž
EX Škoda Octavia II HB 2006, 2.0 TDI, 103 kW, 6°DSG, 6,2 l / 100 km
EX Citroën Saxo 1.5D 3dv. 1997, 43 kW, 5°MT, spotřeba 0,0nic, 1000 km / nádrž