ladis77 píše:Me to maly svetylko na konci tunelu uplne oslnilo, asi mu vyrazim vstric
Bushmanskiho S-turbo
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanskiho S-turbo
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
ladis77 píše:Me to maly svetylko na konci tunelu uplne oslnilo, asi mu vyrazim vstric
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanskiho S-turbo
Vyraz, ale beda jestli to taky budes mit zrezly
Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Drobný progress. Mám kamaráda, který pískuje a někdy těsně poté, co jsem vyhodil nápravnici se zmínil, že nemá úplně nacpaný harmonogram prací. Tak jsem toho využil a dal jsem mu to, ať mi to opískuje, že ušetřím čas. Na prachy to vyjde nastejno, jestli to budu dělat já nebo on.
Vrátil mi to zabalené v potravinářské folii a já to z ní vybalil až předevčírem....
Že bude prostřílený ten plech zespoda jsem věděl, ten byl jasnej už na první pohled. Ale že to bude jako řešeto i zeshora, to jsem si úplně nemyslel. A zjistil jsem to až v úterý, když jsem to vyndal z fólie.
Jasně, mohl jsem tu nápravnici zahodit, koupit za dvojku na vrakárně jinou a nechat jí znovu opískovat. Ale to by mi přišlo jako mrhání, když byly durch jenom takový kousky. Takže jsem jí opravil. Za 3 hoďky to bylo hotový a tohle už neprorezne.
Zbytek rzi co znovu vylezla po pískovnání jsem vyžral odrezovačem. A nápravnice je jako nová...
Plánoval jsem výraznější posun během posledních dvou dní, bohužel osud mi nebyl nakloněn a včerejší den jsem prosral skákáním kolem kompresoru, který mi začal vypínat. Chovalo se to úplně stejně, jako když mi před rokem odešel tlakovej spínač, tak jsem automaticky myslel, že je to on.
Jel jsem tedy pro jiný tlakový spínač, dopoledne jsem projebal
montováním, abych následně zjistil, že chyba není v tlakovém spínači, ale v elektromotoru. Běží zdánlivě normálně, ale jak začne tlakovat, tak shazuje spínač. Nový tlakový spínač je silnější a když jsem mu přidal, tak mi to úspěšně shodilo i jistič. Asi je někde prošlehnuté vinutí, nevím, nejsem elektrikář. Kompresor bohužel potřebuju denně, tak jsem ještě přehazoval motor za jiný, který jsem měl doma. Ale je to jen 1440 otáček, tak to fouká pomalu. Ale fouká. No a musím rychle sehnat jinej motor, nebo nechat převinout ten původní....
Vrátil mi to zabalené v potravinářské folii a já to z ní vybalil až předevčírem....
Že bude prostřílený ten plech zespoda jsem věděl, ten byl jasnej už na první pohled. Ale že to bude jako řešeto i zeshora, to jsem si úplně nemyslel. A zjistil jsem to až v úterý, když jsem to vyndal z fólie.
Jasně, mohl jsem tu nápravnici zahodit, koupit za dvojku na vrakárně jinou a nechat jí znovu opískovat. Ale to by mi přišlo jako mrhání, když byly durch jenom takový kousky. Takže jsem jí opravil. Za 3 hoďky to bylo hotový a tohle už neprorezne.
Zbytek rzi co znovu vylezla po pískovnání jsem vyžral odrezovačem. A nápravnice je jako nová...
Plánoval jsem výraznější posun během posledních dvou dní, bohužel osud mi nebyl nakloněn a včerejší den jsem prosral skákáním kolem kompresoru, který mi začal vypínat. Chovalo se to úplně stejně, jako když mi před rokem odešel tlakovej spínač, tak jsem automaticky myslel, že je to on.
Jel jsem tedy pro jiný tlakový spínač, dopoledne jsem projebal
montováním, abych následně zjistil, že chyba není v tlakovém spínači, ale v elektromotoru. Běží zdánlivě normálně, ale jak začne tlakovat, tak shazuje spínač. Nový tlakový spínač je silnější a když jsem mu přidal, tak mi to úspěšně shodilo i jistič. Asi je někde prošlehnuté vinutí, nevím, nejsem elektrikář. Kompresor bohužel potřebuju denně, tak jsem ještě přehazoval motor za jiný, který jsem měl doma. Ale je to jen 1440 otáček, tak to fouká pomalu. Ale fouká. No a musím rychle sehnat jinej motor, nebo nechat převinout ten původní....
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22730
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Bushmanskiho S-turbo
No to je teda hezký Už jsi vybalil tu moji, jestli nedopadla nějak podobně hezky?
Re: Bushmanskiho S-turbo
Pěkný. Taky jsem ju měl takhle durch, možná víc. Jen mi přecedo řekni, proč kurva, ti mechanici radši řeknou ať si koupím novou, když to jde takhle pěkně spravit a ty prachy, co dám za "novou" si můžou říct za opravu? To prostě nechápu.
A taky moc nechápu kámoše, co to pískoval, že ti neřekl, že je to jak řešeto. Úplně chápu to nasrání, když to bereš od kámoše, bereš, že je to ok a vybalíš to až to potřebuješ...
A taky moc nechápu kámoše, co to pískoval, že ti neřekl, že je to jak řešeto. Úplně chápu to nasrání, když to bereš od kámoše, bereš, že je to ok a vybalíš to až to potřebuješ...
Subaru Legacy wagon 2.0 R 121kW "sociál" MY06
Subaru Forester SF 90kW MY98
Subaru Forester SF 90kW MY98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Nevybalil, jen ať je schovaná, nebere vzdušnou vlhkost, což se obzvlášť teď hodí, když furt chčije a chčije... A kdyby se tam objevila nějaká propískovaná dirka, tak jí zalátám, neboj. Konec konců moji jsem taky opravoval na dvou místech, když jsem jí propískoval.spm píše:No to je teda hezký Už jsi vybalil tu moji, jestli nedopadla nějak podobně hezky?
No protože by ti to ti mechanici museli spravit. Tak míň práce je říct ti, ať si seženeš jinou. Lidi jsou líný a nebo je to možná ani nenapadne...nevím. Za 3 hodiny hotový. A to jsem to dělal opatrně, aby se mi nezkurvily ty silentbloky a nemusel jsem je měnit.yeti píše:Pěkný. Taky jsem ju měl takhle durch, možná víc. Jen mi přecedo řekni, proč kurva, ti mechanici radši řeknou ať si koupím novou, když to jde takhle pěkně spravit a ty prachy, co dám za "novou" si můžou říct za opravu? To prostě nechápu.
A taky moc nechápu kámoše, co to pískoval, že ti neřekl, že je to jak řešeto. Úplně chápu to nasrání, když to bereš od kámoše, bereš, že je to ok a vybalíš to až to potřebuješ...
V mém případě je ta cena za opravu asi tak třetinová, proti ceně na vrakárně. Navíc už je ta nápravnice opískovaná, zatímco z vrakárny by byla stejně orezlá minimálně kolem svárů, to jsou všechny starší roku a stejně by se musela minimálně částečně obrousit a nastříkat. Takže za mě je lepší ji takhle opravit, než shánět nějakou jinou v nepatrně lepším stavu.
Kámoš je v tom nevinně, pokyn z mé strany zněl jasně, opískuj to !
Z té spodní strany bylo jasné, že je ten plech v hajzlu, na jedné straně ani nebyl na druhé byl prorezlý, tak tam bylo jasný, že to prostřílí. No a shora se to zdálo celistvé, nicméně to bylo tenké, tak se to propískovalo. V zásadě je to jen pozitivní, protože prostě pískování ukáže, kde ten materiál stojí za prd.
Jinak mám radost, projel jsem Bazoš a našel jsem tam 3kW motor v Blovicích, to je 20 od Plzně, za 1200. Tak pro něj v sobotu jedu...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanskiho S-turbo
Celé to tu sleduji a opět poctivá práce!
Jen ty Blovice, hm tam jsem jel pro mého pažouta 309, klasika- nesmrtelný litinový benál 1,4. Prodejce bazarník tahal to z němec, hipík mánička, auto prohlédnuto předtím příbuznými zpod šumaví. Zadařilo se, to auto vydrželo všechno, první delší štráse, přeložené, trpělo, mimo čr trasy a v řádném zápřahu, žádný servis,téměř nic to nechtělo, jen základ- olej,filtry a snad jednou brzdy-desky, kotouče,zlaté auto
Tak proto pro mě Blovice a 309-ka s víc jak půlkou střechy věčně odtažené v létě...navěky jen fajn vzpomínky
Zbavil jsem se ho možná zbytečně předčasně, už nikdyyyy!!! nedám na ty kecy, že přeci jen už by to chtělo novší auto, lituji toho dodnes, to by ještě jezdilo a že jezdilo bez problémů dalších pár let, pak jsem ztratil nit.
Jen ty Blovice, hm tam jsem jel pro mého pažouta 309, klasika- nesmrtelný litinový benál 1,4. Prodejce bazarník tahal to z němec, hipík mánička, auto prohlédnuto předtím příbuznými zpod šumaví. Zadařilo se, to auto vydrželo všechno, první delší štráse, přeložené, trpělo, mimo čr trasy a v řádném zápřahu, žádný servis,téměř nic to nechtělo, jen základ- olej,filtry a snad jednou brzdy-desky, kotouče,zlaté auto
Tak proto pro mě Blovice a 309-ka s víc jak půlkou střechy věčně odtažené v létě...navěky jen fajn vzpomínky
Zbavil jsem se ho možná zbytečně předčasně, už nikdyyyy!!! nedám na ty kecy, že přeci jen už by to chtělo novší auto, lituji toho dodnes, to by ještě jezdilo a že jezdilo bez problémů dalších pár let, pak jsem ztratil nit.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Jé tak to je hezký, že máš s Blovicemi spojený takovýhle příjemný zážitky.
Včera mě potěšil ten pán, co k němu jedu pro ten elektromotor, protože mi volal, že motor připojil a že je trochu hlučnější, tak že mi volá, abych o tom věděl, než tam přijedu. To mi přišlo fér, ale jedu se tam kouknout stejně.
Včera mě potěšil ten pán, co k němu jedu pro ten elektromotor, protože mi volal, že motor připojil a že je trochu hlučnější, tak že mi volá, abych o tom věděl, než tam přijedu. To mi přišlo fér, ale jedu se tam kouknout stejně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24335
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Bushmanskiho S-turbo
To potěší, nebývá to rozhodně pravidlem
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bushmanskiho S-turbo
Tak po několikadenní anabázi s kompresorem, kterou jsem vypsal do nářaďovýho vlákna, jsem se dneska konečně zase mohl pustit naplno do práce.
Poslední dny to byly jenom takový přicmrndávky, tuhle hoďku, tamhle hoďku, kdy jsem dělal takový drobnosti, co nejsou vidět.
Namontoval jsem si zkusmo příčku nárazníku a nárazník samotný, přivařil jsem na podběhy uchycení tapecírunku, vyměřil jsem, vyvrtal a nanejtoval matice na uchycení bočních opěráků a podobný kraviny. Něco málo to je, ale nic pořádnýho. Ten kompresor mi kazil náladu...
Až dneska odpoledne, když jsem ho konečně rozfungoval, jsem se mohl pusit do práce.
A co, co se mi povedlo, je nejlepší dárek k narozeninám.
Dlouho, dlouho vymýšlím nějaké stříkací zařízení, kterým bych se dostal do úzkých štěrbin. V případě tohohle auta šlo o nastříkání všech těch dutin na nově vyrobených částech.
Bylo mi to technicky jasný, že to nelze řešit těmi stříkacími nástroji, co mám doma, že se to musí řešit něčím "airless". I jsem se pokoušel něco vyrobit, ale buď to fungovalo na prd, nebo to prostě nebylo "user friendly".
Až někdy před dvěma týdny na mě vyskočila cílená reklama z AH Profi, což je takovej moc šikovnej eshop s nářadím tady v Plzni.
A tam něco, co nabízí pod názvem "vzduchový rozprašovač na mytí aut"
https://www.ahprofi.cz/vzduchovy-rozpra ... ti-aut.htm
A to bylo na první pohled to, co jsem hledal.
Tak jsem pro to jel a dneska jsem to konečně v praxi vyzkoušel. Je to vono !!
Ono to má originál takové dvě hadičky s rychlospojkou. Jedna má na konci trubičku rovnou a druhá zahnutou.
To je na stříkání proudem, čili pro mě k prdu.
Ale zjistil jsem, že na hadičce je svěrné šroubení, které má na konci závit G 1/8 a já měl v zásobách nějaké měděné trubičky s tímhle převlečným šroubením. Tak jsem tam tu trubičku dal, konec jsem kleštěma zmáčknul, aby to rozprašovalo a šel to vyzkoušet. Je to vono !!! Přesně takhle jsem si to vždycky přál !!
Rozmíchal jsem si epoxyuretanovou základovku a šel jsem na to.
Testovat jsem šel na vnitřní straně nápravnice. Super, funguje !
A pak jsem se vrhnul na ty vnitřky blatníků. Parááda funguje !!!
Vnitřek nosníků... Jo !!!
A protože to má ještě tu obrovskou výhodu, že to nepráší, tak jsem s naprosto minimálním krytím interiéru polil ty podběhy i z interiéru.
A zbytkem barvy jsem přestříkl opravené kousky podlahy...
Poslední dny to byly jenom takový přicmrndávky, tuhle hoďku, tamhle hoďku, kdy jsem dělal takový drobnosti, co nejsou vidět.
Namontoval jsem si zkusmo příčku nárazníku a nárazník samotný, přivařil jsem na podběhy uchycení tapecírunku, vyměřil jsem, vyvrtal a nanejtoval matice na uchycení bočních opěráků a podobný kraviny. Něco málo to je, ale nic pořádnýho. Ten kompresor mi kazil náladu...
Až dneska odpoledne, když jsem ho konečně rozfungoval, jsem se mohl pusit do práce.
A co, co se mi povedlo, je nejlepší dárek k narozeninám.
Dlouho, dlouho vymýšlím nějaké stříkací zařízení, kterým bych se dostal do úzkých štěrbin. V případě tohohle auta šlo o nastříkání všech těch dutin na nově vyrobených částech.
Bylo mi to technicky jasný, že to nelze řešit těmi stříkacími nástroji, co mám doma, že se to musí řešit něčím "airless". I jsem se pokoušel něco vyrobit, ale buď to fungovalo na prd, nebo to prostě nebylo "user friendly".
Až někdy před dvěma týdny na mě vyskočila cílená reklama z AH Profi, což je takovej moc šikovnej eshop s nářadím tady v Plzni.
A tam něco, co nabízí pod názvem "vzduchový rozprašovač na mytí aut"
https://www.ahprofi.cz/vzduchovy-rozpra ... ti-aut.htm
A to bylo na první pohled to, co jsem hledal.
Tak jsem pro to jel a dneska jsem to konečně v praxi vyzkoušel. Je to vono !!
Ono to má originál takové dvě hadičky s rychlospojkou. Jedna má na konci trubičku rovnou a druhá zahnutou.
To je na stříkání proudem, čili pro mě k prdu.
Ale zjistil jsem, že na hadičce je svěrné šroubení, které má na konci závit G 1/8 a já měl v zásobách nějaké měděné trubičky s tímhle převlečným šroubením. Tak jsem tam tu trubičku dal, konec jsem kleštěma zmáčknul, aby to rozprašovalo a šel to vyzkoušet. Je to vono !!! Přesně takhle jsem si to vždycky přál !!
Rozmíchal jsem si epoxyuretanovou základovku a šel jsem na to.
Testovat jsem šel na vnitřní straně nápravnice. Super, funguje !
A pak jsem se vrhnul na ty vnitřky blatníků. Parááda funguje !!!
Vnitřek nosníků... Jo !!!
A protože to má ještě tu obrovskou výhodu, že to nepráší, tak jsem s naprosto minimálním krytím interiéru polil ty podběhy i z interiéru.
A zbytkem barvy jsem přestříkl opravené kousky podlahy...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- námořník
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 20621
- Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
- Jméno a příjmení: Jiří Mareš
- Bydliště: Most
Re: Bushmanskiho S-turbo
Tak to sis dal pěknej dárek k narozeninám Tome .
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
- nothink
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: ned pro 30, 2018 8:34 pm
- Jméno a příjmení: Vojtěch Hvězda
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Bushmanskiho S-turbo
Není nad pořádný vercajk, s tím jde práce od ruky a hlavně to i baví
SUBARU OUTBACK BE/BH H6 3.0 AT 154kW MY2003
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
SUBARU OUTBACK BE/BH 2.5i MT 115kW MY2002
ŠKODA OCTAVIA COMBI 2.0FSI AT 110kW MY2007
TOYOTA PROACE (DODÁVKA) 2.0D MT 94kW MY2014
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Bushmanskiho S-turbo
Japa dopadly výztuhy? )
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: Bushmanskiho S-turbo
Pecka. Bude to jak nový!
Odesláno z mého LYA-L29 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého LYA-L29 pomocí Tapatalk
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04