Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1266 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85  Další
brzdové kotouče + destičky 
Autor Zpráva
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 77
viz nize


Naposledy upravil lazard dne pon kvě 13, 2019 12:37 pm, celkově upraveno 1



pon kvě 13, 2019 12:32 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 77
Citace:
Nevím, kde servisuješ, ale z AWD mi přišla široká nabídka kotoučů a desek:
OEM kotouč: 3700Kč/ks (asi bez DPH?!?)
OEM desky nevím přesně, ale kolem 5000Kč/přední sada


Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.
Fakt je ten, ze OE veci jsou pekne drahe. Napr., puvodne jsem chtel OEM kovane BBS rafky a byly za 29 tisic (cenre) a 40 tiic (stribrne) s DPH za KUS. Cili jsem radeji za cenu jednoho koupil 4 jine a jeste mi zbylo. Takze bych i veril tomu, ze desky a kotouce OE pak vyjduo na tech 40. Ale me to vlastne vubec nezajima, protoze ja oz mam nove EBC.

Citace:
Ty jsi halt dobrý zákazník, co nekouká na nějakou tu korunu a řídí se tím pravidlem, že "kdo chce mít vopici, musí mít na banány"... :-DDD :-DDD :-DDD


Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja jsem desky a kotouce na predek za 40 nekoupil, ale desky a kotouce EBC na predek i zadek za 27. Penize si bohuzel jeste netisknu. >:(


pon kvě 13, 2019 12:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14736
Bydliště: Praha
lazard píše:
Drive nekdo psal, ze Ultimaxx je totez co Turbo Groove. Neni. Utimaxy maji jen rovne drazky, kdezto Turbo Groove maji zahle spolu s doliky a Ultimaxxy jsou podle mne i tensi (kotouce), ale nevam pro to dukaz.
To je daný brzdovým systémem. U Subaru vím o 2 tloušťkách na předek: 30 mm (limit 28) a 24 mm (limit 22) a dvou na zadek: 10 mm (limit 8,5) a 18 mm (limit 16). Tloušťka novýho se může lišit max. o nějaké nízké desetiny mm, a to ještě jenom dolů. Pochybuju, že EBC by byly tlustší než OE, protože by se tam prostě nevešly.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pon kvě 13, 2019 12:48 pm
Profil ICQ
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 77
Tak ja jsems e tedy na EBC podival a GD Turbo Groove jsou "wide aperture" - siroka vnitrni mezera mezi vnejsi a vnitrni casti kotouce (viz obrazek nize) a kvuli tomu pisou, ze jsou i hlucne - ja vsak jsem zadny extra hluk nezaregistroval, asi i kvuli tomu, ze STI rachoti samo o sobe dost a ja mam i ponekud hlucnejsi ne-OE axle back vyfuk .

Obrázek

Kdezto USR Ultimax jsou znacene jako tiche kotouce a a je vdet (viz obrazek nize), ze mezera mezi vnitrni a vnejsi casti je mensi, nez u tech Turbo Groove.

Obrázek


pon kvě 13, 2019 2:00 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14736
Bydliště: Praha
Jo, tak to je jiná věc. (*_^) |,,,,

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pon kvě 13, 2019 2:05 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 8312
Bydliště: Česká Třebová
lazard píše:

Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.
Fakt je ten, ze OE veci jsou pekne drahe. Napr., puvodne jsem chtel OEM kovane BBS rafky a byly za 29 tisic (cenre) a 40 tiic (stribrne) s DPH za KUS. Cili jsem radeji za cenu jednoho koupil 4 jine a jeste mi zbylo. Takze bych i veril tomu, ze desky a kotouce OE pak vyjduo na tech 40. Ale me to vlastne vubec nezajima, protoze ja oz mam nove EBC.



Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja …

Já jsem věděl, že je nutno se Olomouci vyhýbat širokým obloukem a dokonce jsem to tady už někomu rozmlouval. Tak teď se mi to aspoň potvrdilo. 8-?
Tak je pravda, že i ten motorový olej je v AWD prakticky za polovinu ceny, co mají ostatní servisy. ;-D

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


úte kvě 14, 2019 7:18 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 12:08 am
Příspěvky: 1690
Bydliště: Praha
.dundee. píše:
Ano, mám teď EBC Yellowstuff, poprvý a zkušebně.

Tak a máme tu výsledky dlouhodobého (vlastně spíš krátkodobého) testu EBC YellowStuff. Brzdí dobře, za studena i na okruhu, nikdy neztratily brzdný účinek, ale platí za to svým "masem". Vydržely u mne 3000 km a síla obložení je již tenčí (2 mm) než podkladový plech (3 mm).

_________________
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09


úte kvě 28, 2019 10:27 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 14736
Bydliště: Praha
A sledoval jsi tedy ty kotouče? Pro mě byla zajímavá informace, že už je tolik nežerou. Jak jsme se bavili, tak poslední moje (zprostředkovaná) zkušenost byla asi 7 let stará a prakticky ty kotouče od nich byly takové jako sametové, nevyleštěné.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


úte kvě 28, 2019 10:38 am
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 12:08 am
Příspěvky: 1690
Bydliště: Praha
Ke kotoučům (taky EBC) se chvovaly stejně jak OrangeStuff. Zmizely 2 desetinky, a vyleštěné jsou furt stejně, žádný matný samet. Po trackay byly kotouče krásně domodra.

_________________
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09


úte kvě 28, 2019 10:47 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 77
Citace:
Ke kotoučům (taky EBC) se chvovaly stejně jak OrangeStuff. Zmizely 2 desetinky, a vyleštěné jsou furt stejně, žádný matný samet. Po trackay byly kotouče krásně domodra.


Menil jsi soucasne kotouce i desky (obe EBC)? Pokud ano, jak dlouho (kolik km) si je zajizdel, nez byly podle Tebe plne sedle a fukcni?

A je divne, ze mas viditelny ubytek desek za tak maly najezd s nimi. Podle infa z EBC by Yellow desky mely vydrzet mnohem vice km.


stř kvě 29, 2019 10:09 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 5494
Bydliště: Opava
ubytek desek je dan zpusobem jizdy a vyuzitim auta …
zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?
ja nechaval asi 200km sednout, pak se během 5km zajedou (nebo se s nima vlitne na okruh :) ) a je to …

kazdpadne je asi delaji jinak .. ja mel problem u druhých desek uz s tloušťkou kotouce - malo masa - rychle se zahraly … pak většinou uz vibrovaly (kotouce ne desky :) ) ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


stř kvě 29, 2019 10:34 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 30, 2014 7:04 am
Příspěvky: 8312
Bydliště: Česká Třebová
lazard píše:
Podle infa z EBC by Yellow desky mely vydrzet mnohem vice km.

Normálním jezdcům možná ano, ale Dundeemu určitě ne. ;-D ;-D ;-D

_________________
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.


stř kvě 29, 2019 10:55 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: pon zář 17, 2018 9:45 am
Příspěvky: 77
Citace:
zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?


Myslim, ze ne. Samozejme myslim kolik km v normalnim provozu = jemne brzdeni. Az po urcitem mnozstvi najetych kilometru v normalnim provozu je mozne s novymi kotouci, ale tyka se to i desek, zacit brzdit naplno, ale i pak to trva i nekolik sat a muze i nekolik tisic km, nez zacnou brzdit opravdu dobre. Alespon tak to je u drazkovodulikovanych kooroucu EBC (GD Series) a EBC desek YellowStuff.


stř kvě 29, 2019 5:03 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 5494
Bydliště: Opava
musis je dukladneji zahoret :) ... brzi uz pri zajizdeni .. progrese brzdeni se rapidne zvysuje s teplotou uz pri vlastnim zajeti (myslim to prvni poradne prohrati) ...

nejlip zajete brzdy jsem mel po Sosnove :)
ve ctvrzek vymenene komplet brzdy, v patek jsem jel na sraz (slusne par set km) a v sobotu jim nalozil :)

Odesláno pomocí Tapatalk

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


stř kvě 29, 2019 5:20 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 18, 2011 12:08 am
Příspěvky: 1690
Bydliště: Praha
No a já jim naložil třikrát a bylo po nich

_________________
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09


čtv kvě 30, 2019 8:09 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1266 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 81, 82, 83, 84, 85  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: