brzdové kotouče + destičky
Re: brzdové kotouče + destičky
viz nize
Naposledy upravil(a) lazard dne pon kvě 13, 2019 1:37 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: brzdové kotouče + destičky
Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.Nevím, kde servisuješ, ale z AWD mi přišla široká nabídka kotoučů a desek:
OEM kotouč: 3700Kč/ks (asi bez DPH?!?)
OEM desky nevím přesně, ale kolem 5000Kč/přední sada
Fakt je ten, ze OE veci jsou pekne drahe. Napr., puvodne jsem chtel OEM kovane BBS rafky a byly za 29 tisic (cenre) a 40 tiic (stribrne) s DPH za KUS. Cili jsem radeji za cenu jednoho koupil 4 jine a jeste mi zbylo. Takze bych i veril tomu, ze desky a kotouce OE pak vyjduo na tech 40. Ale me to vlastne vubec nezajima, protoze ja oz mam nove EBC.
Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja jsem desky a kotouce na predek za 40 nekoupil, ale desky a kotouce EBC na predek i zadek za 27. Penize si bohuzel jeste netisknu.Ty jsi halt dobrý zákazník, co nekouká na nějakou tu korunu a řídí se tím pravidlem, že "kdo chce mít vopici, musí mít na banány"...
Re: brzdové kotouče + destičky
To je daný brzdovým systémem. U Subaru vím o 2 tloušťkách na předek: 30 mm (limit 28) a 24 mm (limit 22) a dvou na zadek: 10 mm (limit 8,5) a 18 mm (limit 16). Tloušťka novýho se může lišit max. o nějaké nízké desetiny mm, a to ještě jenom dolů. Pochybuju, že EBC by byly tlustší než OE, protože by se tam prostě nevešly.lazard píše:Drive nekdo psal, ze Ultimaxx je totez co Turbo Groove. Neni. Utimaxy maji jen rovne drazky, kdezto Turbo Groove maji zahle spolu s doliky a Ultimaxxy jsou podle mne i tensi (kotouce), ale nevam pro to dukaz.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: brzdové kotouče + destičky
Tak ja jsems e tedy na EBC podival a GD Turbo Groove jsou "wide aperture" - siroka vnitrni mezera mezi vnejsi a vnitrni casti kotouce (viz obrazek nize) a kvuli tomu pisou, ze jsou i hlucne - ja vsak jsem zadny extra hluk nezaregistroval, asi i kvuli tomu, ze STI rachoti samo o sobe dost a ja mam i ponekud hlucnejsi ne-OE axle back vyfuk .
Kdezto USR Ultimax jsou znacene jako tiche kotouce a a je vdet (viz obrazek nize), ze mezera mezi vnitrni a vnejsi casti je mensi, nez u tech Turbo Groove.
Kdezto USR Ultimax jsou znacene jako tiche kotouce a a je vdet (viz obrazek nize), ze mezera mezi vnitrni a vnejsi casti je mensi, nez u tech Turbo Groove.
Re: brzdové kotouče + destičky
Jo, tak to je jiná věc.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Já jsem věděl, že je nutno se Olomouci vyhýbat širokým obloukem a dokonce jsem to tady už někomu rozmlouval. Tak teď se mi to aspoň potvrdilo.lazard píše:
Jak mi rekli (Olomouc), tak zde pisu. Je mozne, ze v Praze jsou dampingove ceny, kdezto na Morave ne.
Fakt je ten, ze OE veci jsou pekne drahe. Napr., puvodne jsem chtel OEM kovane BBS rafky a byly za 29 tisic (cenre) a 40 tiic (stribrne) s DPH za KUS. Cili jsem radeji za cenu jednoho koupil 4 jine a jeste mi zbylo. Takze bych i veril tomu, ze desky a kotouce OE pak vyjduo na tech 40. Ale me to vlastne vubec nezajima, protoze ja oz mam nove EBC.
Pokud se tato poznamka tykala mne, tak ja …
Tak je pravda, že i ten motorový olej je v AWD prakticky za polovinu ceny, co mají ostatní servisy.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2913
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Tak a máme tu výsledky dlouhodobého (vlastně spíš krátkodobého) testu EBC YellowStuff. Brzdí dobře, za studena i na okruhu, nikdy neztratily brzdný účinek, ale platí za to svým "masem". Vydržely u mne 3000 km a síla obložení je již tenčí (2 mm) než podkladový plech (3 mm)..dundee. píše:Ano, mám teď EBC Yellowstuff, poprvý a zkušebně.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: brzdové kotouče + destičky
A sledoval jsi tedy ty kotouče? Pro mě byla zajímavá informace, že už je tolik nežerou. Jak jsme se bavili, tak poslední moje (zprostředkovaná) zkušenost byla asi 7 let stará a prakticky ty kotouče od nich byly takové jako sametové, nevyleštěné.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2913
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
Ke kotoučům (taky EBC) se chvovaly stejně jak OrangeStuff. Zmizely 2 desetinky, a vyleštěné jsou furt stejně, žádný matný samet. Po trackay byly kotouče krásně domodra.
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
Re: brzdové kotouče + destičky
Menil jsi soucasne kotouce i desky (obe EBC)? Pokud ano, jak dlouho (kolik km) si je zajizdel, nez byly podle Tebe plne sedle a fukcni?Ke kotoučům (taky EBC) se chvovaly stejně jak OrangeStuff. Zmizely 2 desetinky, a vyleštěné jsou furt stejně, žádný matný samet. Po trackay byly kotouče krásně domodra.
A je divne, ze mas viditelny ubytek desek za tak maly najezd s nimi. Podle infa z EBC by Yellow desky mely vydrzet mnohem vice km.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
ubytek desek je dan zpusobem jizdy a vyuzitim auta …
zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?
ja nechaval asi 200km sednout, pak se během 5km zajedou (nebo se s nima vlitne na okruh ) a je to …
kazdpadne je asi delaji jinak .. ja mel problem u druhých desek uz s tloušťkou kotouce - malo masa - rychle se zahraly … pak většinou uz vibrovaly (kotouce ne desky ) ...
zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?
ja nechaval asi 200km sednout, pak se během 5km zajedou (nebo se s nima vlitne na okruh ) a je to …
kazdpadne je asi delaji jinak .. ja mel problem u druhých desek uz s tloušťkou kotouce - malo masa - rychle se zahraly … pak většinou uz vibrovaly (kotouce ne desky ) ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11891
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: brzdové kotouče + destičky
Normálním jezdcům možná ano, ale Dundeemu určitě ne.lazard píše: Podle infa z EBC by Yellow desky mely vydrzet mnohem vice km.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: brzdové kotouče + destičky
Myslim, ze ne. Samozejme myslim kolik km v normalnim provozu = jemne brzdeni. Az po urcitem mnozstvi najetych kilometru v normalnim provozu je mozne s novymi kotouci, ale tyka se to i desek, zacit brzdit naplno, ale i pak to trva i nekolik sat a muze i nekolik tisic km, nez zacnou brzdit opravdu dobre. Alespon tak to je u drazkovodulikovanych kooroucu EBC (GD Series) a EBC desek YellowStuff.zajizdet - kolik km - neni to divna otázka … ?
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19132
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: brzdové kotouče + destičky
musis je dukladneji zahoret ... brzi uz pri zajizdeni .. progrese brzdeni se rapidne zvysuje s teplotou uz pri vlastnim zajeti (myslim to prvni poradne prohrati) ...
nejlip zajete brzdy jsem mel po Sosnove
ve ctvrzek vymenene komplet brzdy, v patek jsem jel na sraz (slusne par set km) a v sobotu jim nalozil
Odesláno pomocí Tapatalk
nejlip zajete brzdy jsem mel po Sosnove
ve ctvrzek vymenene komplet brzdy, v patek jsem jel na sraz (slusne par set km) a v sobotu jim nalozil
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
- .dundee.
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2913
- Registrován: stř kvě 18, 2011 1:08 am
- Jméno a příjmení: Pavel
- Bydliště: Praha
Re: brzdové kotouče + destičky
No a já jim naložil třikrát a bylo po nich
Subaru Impreza WRX STi MY04
ex Subaru Legacy 2.0D MY09
ex Subaru Legacy 2.0D MY09