Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49130
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
Souhlasit nemusíš, ale je to tak. Lambdy u Subaru jsou skutečně přecitlivělé.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5157
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
jak se dá vyčistit katalyzátor ? to jsem nevěděl že to jde
jinak já dávám do otase olej 10w50 total , předtím jsem dával 5w40 , mi motor olej nebral možná tak 0,2 l na 1000km , u 10w50 už nebere vůbec , zato mi motor lehce klepká za studena a s 5w40 to šlo slyšet i za tepla malinko, s 10w 50 za tepla vůbec
jinak já dávám do otase olej 10w50 total , předtím jsem dával 5w40 , mi motor olej nebral možná tak 0,2 l na 1000km , u 10w50 už nebere vůbec , zato mi motor lehce klepká za studena a s 5w40 to šlo slyšet i za tepla malinko, s 10w 50 za tepla vůbec
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
s EJ253 na LPG mi bral /bere olej dost nepravidelně. (provoz na benzín = skoro nulová spotřeba oleje!). Jezdím přes víkend 600 km trasy napůl dálnice a někdy nedolívám, někdy mi zmizí litr oleje ani nevím proč. S hustším olejem se to podle mého nezlepšilo. Teď jezdím 5w50, ta jiná viskozita je na měrce poznat oproti 5w30, a někdy bere někdy ne. Třeba sledovat. Kuře mi vyblikávalo kvůli chudé směsi LPG, se poštelovalo. Furt to nebylo ono kvůli díře v koncovém výfuku. Po výměně zase krása bez kuřete. Spotřeba kolem 10/100 ...ale nad 140 nejezdím, po 250tkm je to už důchodce.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
Měl jsem na mysli očištění katu pouze na jeho vstupu, takže to raději doplňuji, aby to někoho mylně nemátlo.petr píše:jak se dá vyčistit katalyzátor ? to jsem nevěděl že to jde
Olej Total 10W-50 jsem používal dříve a taky bez spotřeby oleje, ale přestal jsem jej používat už po první aféře s padělky z Ruska, které zaplavili trh. Po přechodu na olej Sunoco jsem si taky všiml, že motor při teplotách již lehce pod nulou lépe startuje za studena. U Totalu se mě zdálo, že je ten motor při startování nějak lenivější, i když 10W by měl být stále v pohodě a baterku mám také vždy v dobré kondici a dopřávám ji občasné udržování na nabíječce v garáži, pokud v zimě někam delší čas s autem nejedu.
Subaru Legacy SW IV (2007) / 2.0R, 121kW, AT, Bi-Fuel (LPG - BRC)
Kia Rio 1.25, 62kW, MT (2020)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (2002) (BA95)
Kia Rio 1.25, 62kW, MT (2020)
Renault Clio 1.2, 55kW, MT (2002) (BA95)
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
Ahoj, opet se mi blizi vymena oleje a tak muzu porovnavat. Po vymene oleje za doporuceny Millers Oils 5W50 se spotreba oleje vicemene nezmenila, mezi vymenou (10tis km) jsem tam bezmala 5l dolil.Revox píše:VDC:
Tak s tím bych nesouhlasil. Běžné to není
Koukám lidí, že vám ty Suba ale nějak papaj olej. Pravda, boxer má k tomu předpoklady, nicméně moje Lego IV 2.0R/121kW (r.v.2007 s "origo" LPG BRC), které rád vytáčím a proháním, tak olej 5W-50 (Sunoco Synturo Sportivo) nepapá vůbec a měrka ukazuje furt stejně. Sice bych výrobce za tu měrku oleje v motoru nejradši nakopal do zadnice, jak je blbě řešena (zakroucena), oproti třeba té na měření oleje v AT převodovce, ale lze to z ní na několikáté vyčíst. Čili od výměny do výměny po 12 000km nic …
Co se tyce check engine a zminovanych chyb tak to do jiste miry vyresil auto coubal v koline sestelovanim LPG a obohacenim smesi. Po te se jiz check engine pri jizde na plyn nezobrazil. V dubnu jsem mel auto opet u coubala na vymenu chladice kde probihal i servis plynu viz. foto. Po servisu se mi stava ze se check engine s chybou P171 obevi cca po 40km po jizde na benzin. Auto vsak jezdi zda se mi bezproblemu.
Poradite mi nejaky slusny servis ve strednich cechach, idealne kutna hora, caslav, kolin pripadne chrudim, pce?
Rad bych problem s unikem oleje zkusil nejak vyresit i za cenu ze to bude neco stat.
Dikes
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
Je to tak, dočetl jsem se zde dřív a pak dodatečně i potvrzeno zkušeným subaru mechanikem.VDC píše:Souhlasit nemusíš, ale je to tak. Lambdy u Subaru jsou skutečně přecitlivělé.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24300
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
No a jaký přesně olej sunoco tam včil máš, jako Total dřív, či jiný? To je rozhodující přeci, sorry, nečtu už zpět, jestli jsi to zmiňoval. Sunoco myslím ani 10W-50 nedělá?Revox píše: Měl jsem na mysli očištění katu pouze na jeho vstupu, takže to raději doplňuji, aby to někoho mylně nemátlo.
Olej Total 10W-50 jsem používal dříve a taky bez spotřeby oleje, ale přestal jsem jej používat už po první aféře s padělky z Ruska, které zaplavili trh. Po přechodu na olej Sunoco jsem si taky všiml, že motor při teplotách již lehce pod nulou lépe startuje za studena. U Totalu se mě zdálo, že je ten motor při startování nějak lenivější, i když 10W by měl být stále v pohodě a baterku mám také vždy v dobré kondici a dopřávám …
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Re: Legacy IV 2.5 LPG - větší spotřeba oleje + check engine
Obávám se že pouhá změna výrobce oleje z Millers Oils na Sunoco Synturo Sportivo k vyřešení úbytku oleje nepovede.